Məkkə I Halal Forumunda Azərbaycan məhsulları tanıdıldı

 

 

Bu il yanvarın 23-25-dək Səudiyyə Ərəbistanının müqəddəs Məkkə şəhərində keçirilmiş "Məkkə Halal Forumu" Azərbaycanın investisiya imkanları, milli brendlərimizin təqdimatı baxımından uğurlu yaddaqalan keçib.

Məkkə Halal forumu bu gün "Halal sənayesində innovasiya" şüarı altında Səudiyyə Ərəbistanı Krallığının ticarət naziri zati-aliləri Dr. Məcid bin Abdullah Əl Qəsabinin himayəsi altında beşillik müavinət müqaviləsi tərəfdaşlarının (Məkkə Palatası, Mədinə palatası, İslam Ticarət İnkişaf Palatası, Ciddə Palatası, Taif Palatası) təşkilatçılığı, İslam Palatası Halal Xidmətləri (ICHS), Səudiyyə Standartları, Metrologiya Keyfiyyət təşkilatı Səudiyyə Qida Dərman İdarəsi ilə strateji tərəfdaşlıq əsasında işə başlayıb.

Yüksək səviyyədə təşkil olunan forum-sərgidə 57 üzvü olan İslam Ticarət İnkişaf Palatasına üzv ölkələrin nümayəndə heyətləri daha fəal iştirak edirdi. Məkkə şəhərinin mərkəzində qurulan sərgiyə ümumilikdə 100-dən artıq ölkədən  3 min ziyarətçi qatılmışdı. 

Ölkəmizi bu sərgidə Azərbaycan Sahibkarlar Konfederasiyası təmsil edib. Konfederasiyanın prezidenti Məmməd Musayevin rəhbərlik etdiyi nümayəndə heyəti forum sərgidə fəal iştirakı ilə fərqlənib.

Səfər çərçivəsində Müqəddəs Məkkə Əl-Mükərrəmə bölgəsinin əmir müavini, şahzadə Səud bin Mişal bin Əbdüləziz nümayəndə heyətlərinin rəhbərlərini qəbul edib. Konfederasiyanın prezidenti ölkəmizdəki investisiya imkanları, İslam ölkələri ilə qarşılıqlı ticarət əlaqələrinin perspektivləri ilə bağlı məlumat verib.

Ümumilikdə 10-dan çox panel, 250 ikitərəfli çoxtərəfli iclasın keçirildiyi forumda halal sertifikatlaşdırmanın əhəmiyyəti, ən son standartlar, halal məhsul xidmətlərin, eləcə halal qidaların təhlükəsizliyini orijinallığını təmin etmək üçün normativ bazalar haqqında müzakirələr aparılıb. Sessiyalarda halal turizmə müsəlman səyahətçiləri cəlb etmək imkanları, onların mədəni dini ehtiyaclarına cavab verən istiqamətlərin təşviqi ilə yanaşı, İslam bankçılığı halal investisiya alətləri ətrafında geniş diskussiyalar qurulub.

Həmçinin halal kosmetika fərdi qulluq məhsullarına tələbat vurğulanmaqla, halal kosmetika fərdi qulluq mövzuları, inqrediyentlər, istehsal prosesləri marketinq strategiyalarına dair təqdimatlar keçirilib.

Forumun qonaqları müxtəlif sessiyalar vasitəsilə tədarük zənciri boyunca bütövlüyü qoruyaraq halal dərmanlar səhiyyə, səhiyyə xidmətləri tibbi etika problemi halal səhiyyə həlləri, halal logistika tədarük zəncirinin əlavə edilməsi, o cümlədən halal logistika, nəqliyyat, saxlama paylama sahəsində mövzulara toxunublar.

Halal rəqəmsal iqtisadiyyat sahəsində forumun qonaqları elektron ticarət platformaları, rəqəmsal marketinq strategiyaları, blokçeyn tətbiqləri, halal sənayesində innovativ rəqəmsal həllər daxil olmaqla halal texnologiyanın kəsişməsinin miqyasını, eləcə bacarıqlı işçi qüvvəsini inkişaf etdirmək, innovasiyaları təşviq etmək halal sahəsində bilikləri artırmaq üçün halal təhsil, tədqiqat təlim proqramlarının əhəmiyyətini vurğulayıblar.

İslam Ticarət İnkişaf Palatasının baş katibi Yusif Xələvi, Məkkədən başlayan forumun müxtəlif halal sənayesi istehsalçılarını bir araya gətirən böyük qlobal tədbirin keçirilməsi zərurətindən irəli gəldiyini bildirib qeyd edib ki, bu il "Halal sənayedə kreativlik innovasiya" şüarı altında keçirilən bu tədbir dünyanın müxtəlif ölkələrinin dövlət özəl sektorlarını bir araya toplayıb.

Forumun ilk panelində Azərbaycan Sahibkarlar Konfederasiyasının Baş katibi Natəvan Məmmədova çıxış edib. O, Azərbaycanda halal standartların tətbiqi perspektivləri, bu sahədə görülən işlər, xüsusən İslam Əməkdaşlıq Təşkilatı ilə qurulan əlaqələrdən danışıb, ölkəmizin yerləşdiyi əlverişli coğrafi mövqeyə toxunaraq, böyük müsəlman dövlətləri ilə həmsərhəd olduğunu vurğulayıb. Xüsusən Orta Asiyada yaşayan 70 milyon müsəlmanla eyni kökə malik olduğunu, həmçinin Rusiya ərazisində yaşayan 30 milyona yaxın müsəlman xalqların daha çox cəmləşdiyi Cənubi Qafqazda yerləşdiyini nəzərə alsaq, Azərbaycana bu coğrafiyada "Halal təyinat nöqtəsi" kimi baxmağı təklif edib.

Məkkə Halal Sərgisindəki Azərbaycan stendi öz rəngarəngliyi təqdimat forması ilə böyük maraq doğurub. Azərbaycan bayrağı altında fəaliyyət göstərən Azərbaycan Sahibkarlar Konfederasiyasının Kiçik Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin stendləri sərgi iştirakçıları tərəfindən ən çox ziyarət edilən stendlər olub. Stendlərdə qida qeyri-qida məhsulları sərgilənib. Azərbaycan iqtisadiyyatı, ölkəmizin füsunkar təbiətini əks etdirən video-çarxlar böyük diqqət çəkib.

Qlobal İslam iqtisadiyyatının reallığına dair hesabata görə, 2024-cü ildə halal məhsullara dünya üzrə istehlak xərclərinin 2,4 trilyon dollara çatacağı gözlənilir.

İslam maliyyə sektoru siyahıya liderlik edir, ondan sonra sıralamaya görə qida içki sektoru, əczaçılıq tibb, sağlamlıq kosmetika preparatları, həmçinin səyahət turizm digər halal sənaye məhsulları xidmətləri gəlir. Digər sektorlara təhsil səhiyyə daxildir.

 

Azərbaycan.-2024.- 27 yanvar, № 17.- S.12.