Azərbaycan zirvəsinə alçaqdan daş atanlar

 

 

Təşkilatlanaraq ölkəmizə hücuma keçən bəzi Qərb ölkələri qurumları Ermənistan kimi məğlubiyyətə məhkumdurlar

 

 

 

Bu gün Şuşa, Xankəndi Zəfər zirvələrindən Azərbaycanın dost düşmənləri aydın görünür. Kimlər ölkəmizlə səmimi dostdur, etibarlı tərəfdaşdır, kimlərsə düşmən səfdə dayanaraq çirkin yollarla Cənubi Qafqazın lider ölkəsinin uğurlarına kölgə salmaq üçün fitnə-fəsad törədirlər, hamısı bir-bir aşkara çıxır.

44 günlük Vətən müharibəsi 23 saatlıq antiterror tədbirləri onilliklərdir Azərbaycana qarşı pərdə arxasından riyakar siyasət yürüdən başda ABŞ, Fransa, Almaniya, Avropa Parlamenti, Avropa Şurası Parlament Assambleyası kimi qurumların da maskasını cırır, eybəcər simalarını ortaya qoyur.

 

 

 

Riyakarlar ittifaqı

 

 

 

Azərbaycan xalqı, dövləti 30 illik işğal müddətində daim erməni təəssübkeşliyi edən Qərb ölkə qurumlarının ikili standartları ilə üz-üzə idi. Özlərini dünyada "ədalətin tərəzisi", "humanizm"in keşikçisi sayan qərəzli Qərb siyasətçiləri ərazilərimizin işğalına, Qarabağda hökm sürən separatizmə görə təcavüzkar Ermənistana heç bir təzyiq göstərmir, ona qarşı qətnamələr qəbul etmir, bəyanatlar səsləndirmirdilər. Onlar yurdlarından didərgin salınan yüz minlərlə azərbaycanlının taleyinə biganəlik nümayiş etdirərək, zülm-zillət içərisində çadırlarda, vaqonlarda, yataqxanalarda acınacaqlı vəziyyətdə yaşayan insanlarımıza heç gözlərinin ucu ilə baxmırdılar. Həmin dövrdə Avropa ABŞ-nin korrupsioner siyasətçiləri erməni lobbisinin pullarını ciblərinə axıdaraq bölgədə münaqişə vəziyyətinin, torpaqlarımızın  işğalının sonsuzadək sürməsi üçün səy göstərirdilər.   

Buna görədir ki, Azərbaycanın beynəlxalq hüquq çərçivəsində öz milli maraqlarını təmin etməsinə, BMT Təhlükəsizlik Şurasının 4 qətnaməsini öz gücünə yerinə yetirərək torpaqlarını işğaldan azad etməsinə, bayrağını Xankəndidə dalğalandırmasına dözə bilməyən islamofob, türkofob, azərbaycanofob Qərb ölkə qurumları təşkilatlanaraq ölkəmizə qarşı hücuma  keçiblər. Bu ilin yanvar ayında Fransa Senatının Azərbaycana qarşı qətnamə qəbul etməsi, Avropa İttifaqının xarici siyasət təhlükəsizlik məsələləri üzrə ali nümayəndəsi Cozep Borelin ölkəmizə qarşı əsassız iddialar səsləndirməsi, Avropa Şurası Parlament Assambleyasının Azərbaycanın səsini dondurmaq kimi çirkin addımı buna sadəcə bir neçə nümunədir.

 

 

 

Sülh düşmənləri

 

 

 

2020-ci ilin noyabrında, Vətən müharibəsi bitdikdən dərhal sonra Azərbaycan Ermənistana sülh müqaviləsinin əsasını təşkil edəcək beş prinsipi təqdim edib. Azərbaycan 30 illik işğaldan əziyyət çəkmiş ədaləti özü bərpa etmiş ölkə olaraq yeni sülh prosesinin müəllifi olması ilə Cənubi Qafqazda davamlı barışa tərəfdar olduğunu nümayiş etdirib. Ancaq sirri-hikmətdirsə, Bakının bölgədə real sülhə gətirib çıxaracaq bu addımları Qərbdə böyük narahatlığa, sözün əsl mənasında panikaya, qorxuya  səbəb olub. Müstəmləkəçi Fransanın başçılığı ilə təşkilatlanan Qərb təsisatları əllərindən gələni edirlər ki, təki Qafqazda sülh olmasın.

Onlar bir tərəfdən təcavüzkar Ermənistanı silahlandıraraq onu revanşa həvəsləndirir, Qarabağın erməni sakinlərinin olmayan problemlərindən dəm vurur, digər tərəfdən oyuncağa çevirdikləri beynəlxalq təşkilatlar vasitəsilə Azərbaycana qarşı əsassız heç bir hüquqa dayanmayan qətnamələr qəbul edirlər, öz aləmlərində ölkəmizə təzyiq etməyə çalışırlar.

Heç kimə sirr deyil ki, Avropa Şurası müxtəlif Avropa ölkələrinin Avropa Parlamentinə düşə bilməyən islamofob türkofob təfəkkürlü nümayəndələrinin düşərgəsinə, təzyiq alətinə çevrilib.

Bu il yanvarın 22-də qış yarımsessiyasının açılış günündə AŞPA-da ölkəmizin nümayəndə heyətinin etimadnamələri təsdiq edilmədi. Bu rəzil təşəbbüs formal olaraq almaniyalı deputat Frank Şvabe tərəfindən irəli sürülsə , məsələnin arxasında AŞPA rəhbərliyinin özünün durduğu da məlum faktdır.

Eyni zamanda bu fakt Fransanın Almaniya vasitəsilə AŞPA- Azərbaycana qarşı vasitə kimi istifadə etməyə çalışdığının əyani sübutudur.

Ancaq qoca qitənin ölkəmizdən qisas almaq istəyi cəhdləri səmərəsizdir. Hazırda nəinki dünya səviyyəsində, heç Avropada da nüfuzu olmayan Avropa Şurasına Azərbaycanın ehtiyacı yoxdur. Azərbaycan nümayəndə heyətinin AŞPA-da fəaliyyətini dayandırması da onlara daha bir tutarlı cavabdır.

 

 

 

Dost dosta tən olmazsa...

 

 

 

Baş verən hadisələrin fonunda qabarıq görünən bir ayrı məqam isə özümüzə dost saydığımız bəzi ölkələrin sərgilədikləri dosta yaraşmayan mövqeləri oldu.

Azərbaycanın AŞPA-da fəaliyyətini dayandırmasından sonra bu qurum nümayəndə heyətimizin iştirakı olmadan ölkəmizin nümayəndə heyətinin səsinin dondurulması barədə qərar qəbul edib. Təbii ki, mahiyyət etibarilə bu qərarın ölkəmiz üçün bir qara qəpiklik dəyəri yoxdur. 

Ancaq AŞPA-da həmin bədnam qərarın qəbulu zamanı Gürcüstan, Ukrayna Moldovanın nümayəndələrinin qeyri-səmimi mövqe nümayiş etdirmələri böyük təəssüf doğurdu. Nədənsə bu ölkələrin nümayəndələri özlərində həmin sənədin qəbulunun əleyhinə səs vermə iradəsi tapa bilmədilər...

Gürcüstan, Ukrayna Moldovanın nümayəndələrinin keçirilmiş səsvermədə tutduqları mövqe sözün əsl mənasında Azərbaycana arxadan vurulan zərbə idi. Baxmayaraq ki, Azərbaycanın sözügedən ölkələrə yaxşılıqdan başqa heç etmədiyi danılmaz reallıqdır. Təkcə bir neçə fakt gətirək: əgər bu gün Gürcüstan Ermənistan kimi dalan ölkə deyilsə, bu məhz Azərbaycanın sərmayələri sayəsindədir.

Azərbaycan hər zaman Ukraynanın da, Moldovanın da ərazi bütövlüyünü dəstəkləyib. Müharibədə dağıntılara məruz qalan Ukraynaya yardım əli uzadıb, Moldovanın iqtisadi inkişafına töhfələr verib.

Adıçəkilən bu dövlətlərlə Azərbaycanı həm GUAM təşkilatı birləşdirir. Onlar Azərbaycanın tərəfdaşları sayılırlar bütün beynəlxalq tədbirlərdə bir-birlərinin hüquqlarını qorumağa da borcludurlar. Amma reallıqlar göstərdi ki, hər şey göründüyü kimi deyil bizə dost görünən qeyri-səmimi dostlarımız da az deyil.

Gürcüstan, Ukrayna Moldova bu davranışları ilə Azərbaycanın özlərinə olan inam etibarını dərindən sarsıtmış oldular. dövlətlərarası münasibətlərimizə yenidən baxılmasına ehtiyac olduğunu faktlarla ortaya qoydular.

 

Yasəmən MUSAYEVA,

Azərbaycan.-2024.- 31 yanvar, ¹ 20.- S.4.