Avropa
İttifaqının növbəti
məkrli oyunu
"Binokl diplomatiyası"nı hərbiləşdirmək
niyyəti Ermənistana
baha başa gələ bilər
Avropa İttifaqı
Cənubi Qafqazda sabitliyi pozmaq üçün üzərinə
götürdüyü "öhdəliyi" yerinə
yetirə bilmədiyi üçün "binokl
diplomatiyası"nı həyata
keçirən missiyasının
müddətini uzadır.
Bu il yanvarın
10-da Avropa İttifaqının
(Aİ) xarici işlər
və təhlükəsizlik
siyasəti üzrə
ali nümayəndəsi
Kaya Kallasın mətbuat xidməti məlumat verərək demişdi ki, Brüssel Aİ-nin Ermənistandakı missiyasının
müddətini uzatmaq
niyyətindədir. Bundan
sonra üzv dövlətlər bu təklifi alqışladılar
və hazırda
Aİ Şurasının müvafiq
orqanları ilə zəruri hüquqi aktları müzakirə edirlər. Şuranın müddətinin uzadılması
ilə bağlı qərarının yaxın
günlərdə qəbul
ediləcəyi gözlənilir.
Bu günlərdə
"Caliber.Az" saytına
etibarlı mənbələrdən
daxil olan məlumata görə, yanvarın
27-də "kəşfiyyat" missiyasının mandatı
daha iki il müddətinə uzadılacaq. Prinsipial qərar artıq qəbul edilib. Lakin məsələ bununla bitmir. Görünən odur ki, Brüsseldə bu missiyanın təkcə kəşfiyyat
funksiyalarının kifayət
etmədiyi qənaətinə
gəlinib və buna görə də ona hərbi
funksionallıq əlavə
edilməli olduğu düşünülüb. Saytın
əldə etdiyi məlumata əsasən, missiyanın mandatının
genişləndirilməsi yalnız
kəşfiyyat xarakterli
deyil, tamhüquqlu hərbi nümayəndəliyə
çevrilməsinə səbəb
ola biləcək yeni elementləri əhatə edəcək.
Bu da onu deməyə əsas verir ki, Qərbin hərbi bölmələri
Ermənistan-Türkiyə və
Ermənistan-İran sərhədləri
boyunca yerləşdirilə
bilər. Faktlar təsdiq edir ki, Cənubi Qafqazda yaranan yeni reallıqları qəbul etmək istəməyən Avropa İttifaqı destruktiv fəaliyyətini davam etdirir.
İkinci Qarabağ
müharibəsindən dərhal
sonra regiona yerləşmək üçün
mənfur planlar cızan Aİ bu məqsədlə dırnaqarası
mülki müşahidə
missiyasını Azərbaycanla
Ermənistan sərhədinə
yerləşdirib. 2022-ci ilin
dekabrından qısa müddətlik zaman ərzində fəaliyyət
üçün işə
başlayan bu missiya Azərbaycanın razılığı olmadan
hazırda bölgədə
"fəaliyyətdədir".
Yanvarda yerli televiziya kanallarına müsahibəsində Prezident
İlham Əliyev məhz bu məsələyə
toxunaraq qeyd etdi ki, əgər
həmin vaxt bunun iki aylığına
və 40 nəfərdən
ibarət olacağı
barədə razılığa
gəlindisə, deməli,
bu, belə də olmalı idi: "Mən razılığa gəldikdə,
hətta sözdə də olsa, həmişə
bu razılaşmalara əməl edirəm. Amma belə bir vəziyyətdə Avropada hesab etdilər ki, onlar həmin razılaşmaları pozmaq
hüququna malikdirlər.
Sonra heç nə bildirmədən, bizimlə heç bir razılıq olmadan onlar nəinki
bu missiyanın müddətini uzatdılar,
sayını artırdılar,
həm də Avropa İttifaqının
üzvü olmayan ölkəni dəvət edərək mahiyyətcə
etimadı qırdılar".
İkinci Qarabağ
müharibəsindən sonra
bölgədə tələb
olunan sülh, sabitlik və əməkdaşlıq mühitinin
yaradılmasıdır. Fransa
başda olmaqla bir çox Aİ ölkələri isə açıq-aydın buna qarşı çıxırlar.
2023-cü ilin fevralında
Aİ müşahidəçiləri Ermənistana yerləşəndə
dedilər ki, bu, İrəvanla Bakı arasında münasibətlərin normallaşmasına
töhfə vermək
üçündür. Lakin
sonradan göründü
ki, Aİ-nin niyyəti tam başqadır.
Müxtəlif yollarla
Ermənistanı silahlandıran
Qərb təsisatları
bölgədə yeni
münaqişə ocağının
yaranması üçün
hər vasitəyə
əl atırlar. Eyni zamanda bununla
da Azərbaycanı qıcıqlandırmaq istəyirlər.
Əslində, hər
şey Azərbaycana yaxşı məlumdur. Ermənistanın silahlandırılması
prosesi Avropa Sülh Fondu vasitəsilə Avropanın
hərbi iştirakının
artırılması ilə
müşayiət olunur.
Məlumdur ki, Aİ-nin qurucu üzvlərindən
olan Fransa 44 günlük müharibədən
dərhal sonra Ermənistanı sürətlə
silahlandırmağa başlayıb.
Məqsəd bölgədə
yenidən münaqişə
ocağı alovlandırmaqdır.
Əslində, bu məkrli planın Ermənistanı dövlət
olaraq məhvə sürüklədiyi də
Emmanuel Makron hökumətinin eyninə
deyil. Yəni Fransa idarəçiliyində
Aİ-nin Cənubi Qafqazdakı qanlı ssenarisi üçün Ermənistan qurban seçilib.
Bütün bunlar
Ermənistanda revanşist
qüvvələrə dəstək
verən və işğalçı dövləti
yeni müharibəyə
sövq edən Fransanın regionda sülh prosesinə zərbə vurmaq istiqamətində atdığı
növbəti addımdır.
Təəssüf ki, bunun hansı nəticələrə gətirib
çıxaracağını Ermənistan hələ də dərk etmək istəmir. Fransa isə Ermənistanı hansı bəlalara sürüklədiyini
nəzərə almır.
İstər 44 günlük
müharibə olsun, istərsə də sonrakı illərdə birtərəfli qaydada Ermənistanın yanında
duran Fransa anti-Azərbaycan siyasətində
Ermənistandan getdikcə
daha çox istifadə etməyə çalışır. Buna
müvafiq olaraq rəsmi Paris Ermənistanın
silahlandırılmasını özünün əsas xarici siyasət kursu elan edib.
Fransanın Ermənistanı
silahlandırması, onu
müasir hərbi-sənaye
məhsulları ilə
təmin etməsi Cənubi Qafqazda vəziyyəti gərginləşdirməkdə,
hərbi qarşıdurma
ehtimalını artırmaqdadır.
Proseslərin gedişi
göstərir ki,
Aİ-nin "binokl diplomatiyası"nın bir
neçə əsas məqsədi var. Birincisi, Aİ bu missiyadan Cənubi Qafqaza soxulmaq üçün istifadə
edir. İkincisi, Ermənistanı öz təsiri altında saxlayır. Üçüncüsü,
Rusiyanın Ermənistan
üzərindəki təsirini
zəiflədir. Dördüncüsü,
mümkündür ki,
Aİ bu missiya vasitəsilə Ermənistana
təhlükəsizlik təminatı
verməklə yanaşı,
həm də gizli təlimlər keçir. Hər halda Aİ-nin, o cümlədən onun əsas üzvlərindən
biri olan rəsmi Parisin ritorikası bu ehtimal barədə düşünməyə əsas
verir.
Bütün hallarda
regionda gərginlik yaratmaq istəyən dairələr anlamalıdırlar
ki, Azərbaycan 2020-ci
ildəkindən indi daha güclüdür. Azərbaycan Silahlı Qüvvələrinin həyata
keçirə bilmədiyi
döyüş tapşırığı
yoxdur. Azərbaycana qarşı istənilən təxribata
cavab veriləcək və məkrli oyunların hamısı bumeranq effekti verəcək. Xüsusən
də Fransanın
"canfəşanlığının"
heç bir nəticəsi olmayacaq.
Rəşad
BAXŞƏLİYEV,
Azərbaycan.-2025.-
25 yanvar (№ 16).- S.7.