Dağlıq Qarabağ münaqişəsi
yalnız Azərbaycanın
ərazi bütövlüyü
çərçivəsində həll edilə bilər
Ölkə Prezidenti İlham Əliyev Nazirlər
Kabinetinin 2009-cu ilin birinci yarısının sosial-iqtisadi
inkişafının yekunlarına həsr olunmuş
iclasında dövlətimizin prinsipial mövqeyini bir daha diqqətə
çatdırmışdır
Dövlət
başçısı İlham Əliyev Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin ölkəmizin
milli maraqlarına və beynəlxalq hüquq normalarına
uyğun həlli istiqamətində ardıcıl və məqsədyönlü
işlər həyata keçirməkdədir. Dövlət
başçısının xarici siyasət doktrinasında bu
problemin həlli prioritet istiqamət təşkil edir və
real siyasi fəaliyyətə əsaslanır. Prezident İlham
Əliyev bütün xarici səfərlərində,
keçirdiyi yüksək səviyyəli görüşlərdə
ölkəmizin haqlı mövqeyini dünya ictimaiyyətinin nəzərinə
çatdırır. Bu münaqişənin beynəlxalq
hüquq normaları çərçivəsində sülh
yolu ilə həlli üçün bütün mümkün
imkanlardan istifadə ediləcəyini dəfələrlə bəyan
etmişdir. Son illər Azərbaycanın diplomatik sahədə
əldə etdiyi nailiyyətlər aparılan uğurlu xarici
siyasət strategiyasının məntiqi nəticəsidir.
Rəsmi Bakının
münaqişə ilə bağlı mövqeyinin getdikcə
güclənməsi iqtisadi, siyasi, hərbi cəhətdən
ölkəmizin qüdrətlənməsi ilə şərtlənir.
İqtisadi cəhətdən güclü olmayan bir dövlətin
xarici siyasət, o cümlədən demokratikləşmə və
insan hüquqlarının etibarlı təminatı sahəsində
böyük uğurlar qazanması mümkün deyil. Azərbaycan
hakimiyyətinin Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin
həlli ilə bağlı münasibəti birmənalıdır.
Prezident İlham Əliyev qətiyyətlə bəyan
etmişdir ki, münaqişə yalnız Azərbaycanın ərazi
bütövlüyü çərçivəsində həll
edilməlidir və sülh danışıqları da məhz
bu formatda aparılmalıdır. Son illərdə dövlət
rəhbərinin apardığı danışıqlar,
nümayiş etdirdiyi mövqe, verdiyi bəyanatlar nəinki təbliğati
prizmadan olduqca effektiv olmuş, eyni zamanda, münaqişənin
həll edilməsi ilə bağlı aparılan
danışıqlarda rəsmi Bakının psixoloji-siyasi
üstünlüyünü də təmin etmişdir. Ölkənin
iqtisadi cəhətdən qüdrətlənməsi, qlobal
layihələrin həyata keçirilməsində əsas tərəf
kimi çıxış etməsi də bu münaqişənin
həlli ilə bağlı danışıqlarda Azərbaycanın
mövqelərinin güclənməsi ilə müşayiət
olunur.
Azərbaycanın
iqtisadi imkanlarının ildən-ilə artması, hərbi
büdcənin buna adekvat olaraq yüksəlməsi fonunda
danışıqlar prosesi də keyfiyyətcə yeni mərhələyə
qədəm qoyub. Son illərdə Avropa Şurası, Avropa
Birliyi, ATƏT, İKT kimi nüfuzlu beynəlxalq təşkilatlar,
o cümlədən Dağlıq Qarabağ münaqişəsi
ilə bağlı 4 qətnamə qəbul etmiş BMT
problemin həllində ölkəmizin ərazi
toxunulmazlığı prinsipini önə çəkmişdir.
ATƏT-in Minsk qrupu həmsədrlərinin bölgəyə səfərlərinin
intensivləşməsi və münaqişənin məhz
ölkəmizin ərazi bütövlüyü prinsipi əsasında
həlli vacibliyini diqqətə çatdırmaları deyilənlərə
mısaldır. Bu, aşkar şəkildə göstərir
ki, Azərbaycanın hüquqi-siyasi mövqeləri güclənmişdir.
Diplomatik uğursuzluqları ilə barışmaq məcburiyyətində
qalan rəsmi Yerevanın münaqişənin "Praqa
prosesi", yəni, "mərhələli həll" əsasında
həllinə razılıq verməsi də
işğalçı dövlətin mövqelərində dəyişikliyin
olduğunu göstərir.
Prezident İlham Əliyev
Nazirlər Kabinetinin 2009-cu ilin birinci yarısının
sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına həsr
olunmuş iclasında bildirmişdir: "Bildiyiniz kimi, Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsi ilə
bağlı danışıqlar davam edir,
danışıqlarda bizim mövqeyimiz birmənalıdır,
dəyişməzdir. Bizim mövqeyimiz bütün beynəlxalq
normalara əsaslanır və beynəlxalq təşkilatlar tərəfindən
qəbul edilmiş qətnamələr və qərarlar əsasında
qurulubdur və məsələ bu hüquqi müstəvidə
öz həllini tapa bilər. Azərbaycanın ərazi
bütövlüyü bərpa edilməlidir, zəbt
olunmuş bütün torpaqlar işğalçılardan azad
edilməlidir. Dağlıq Qarabağdakı insanlar və oraya
qayıdacaq azərbaycanlılar müxtariyyət şəraitində
yaşamalıdırlar. Budur bizim prinsipial mövqyeimiz və
bir daha demək istəyirəm ki, bu mövqe beynəlxalq
hüquq normalarına əsaslanır. Ümid edirəm ki, əgər
Ermənistan tərəfi real vəziyyəti nəzərə
alsa və Azərbaycanın artan imkanlarını, - həm hərbi,
həm iqtisadi, həm siyasi, həm diplomatik
uğurlarını, - təhlil edərək nəzərə
alsa, məsələ tezliklə öz həllini tapa bilər.
Biz, əlbəttə, çox istəyirik və
çalışırıq ki, nə qədər
mümkünsə, məsələ tez öz həllini
tapsın ki, bizim vətəndaşlarımız öz
doğma torpaqlarına qayıda bilsinlər. Ancaq bu
razılaşma birinci növbədə ədalətli
olmalıdır, ikinci növbədə, beynəlxalq normalara əsaslanmalıdır
və Azərbaycanın ərazi bütövlüyü tam
şəkildə təmin edilməlidir. Hesab edirəm ki,
danışıqlar masasında mövcud olan təkliflər
bu məsələni dediyim şəkildə həll edə
bilər".
Azərbaycan müharibə
şəraitində yaşayır və ölkənin
müdafiə qabiliyyətinin artırılması, Silahlı
Qüvvələrdə çoxşaxəli islahatların
aparılması son dərəcə vacib məsələdir. Orduda
şəxsi heyətin mənəvi-psixoloji
hazırlığının, döyüş ruhunun yüksəldilməsi,
hərbi vətənpərvərlik işinin gücləndirilməsi
istiqamətində atılan addımlar müsbət nəticələr
vermişdir. İldən-ilə ordunun döyüş
hazırlığının yüksəldilməsi, peşəkar
hərbçilərin hazırlanması, hərbi hissələrdə
nizam-intizamın möhkəmləndirilməsi ordu
quruculuğu sahəsində görülən işlərin məqsədyönlülüyündən
xəbər verir. İqtisadiyyatın güclənməsi,
dövlət büdcəsinin artması digər sahələr
kimi, hərbi təhlükəsizliklə bağlı
görülən işlərə daha çox maliyyə vəsaitlərinin
ayrılmasını şərtləndirir.
Ölkə
iqtisadiyyatında baş verən yeni keyfiyyət dəyişikliklərinin
fonunda ordumuzun, ümumilikdə ölkəmizin müdafiə
potensialının qüdrətlənməsi daha aydın
görünür. Bu inkişaf ölkəmizin Silahlı
Qüvvələrinin də güclənməsinə müsbət
təsir göstərir. Son illər dövlət
başçısının, Ali Baş Komandanın diqqət
və qayğısı sayəsində ordunun maddi-texniki
bazası əhəmiyyətli dərəcədə möhkəmləndirilmiş,
hərbçilərin sosial vəziyyətinin
yaxşılaşdırılması istiqamətində
mühüm addımlar atılmış, ordunun
döyüş qabiliyyəti yüksəlmişdir.
Dövlət
başçısı İlham Əliyev orduda islahatların
davam etdirilməsini, daha müasir metodlara üstünlük
verilməsini, Silahlı Qüvvələrin gücləndirilməsini,
döyüş hazırlığının müasir tələblərə
cavab verə biləcək səviyyəyə
çatdırılmasını prioritet vəzifə kimi
müəyyənləşdirib.
Hərbi məqsədlər
üçün büdcədən ayrılan vəsaitlərin
ildən-ilə artırılması Azərbaycan hakimiyyətinin
ordunun möhkəmləndirilməsinə olan diqqətinin təzahürüdür.
Xatırladaq ki, Azərbaycanın dövlət büdcəsindən
hərbi məqsədlər üçün ayrılan vəsait
bütünlükdə, Ermənistanın dövlət
büdcəsindən də artıqdır. Hərbi xərclərin
artması ordu quruculuğu prosesini daha da sürətləndirmiş
və bunu Azərbaycan ordusunun bütün qoşun birləşmələrinin
timsalında görmək mümkündür.
Azərbaycanın
diplomatik sahədə qazandığı uğurlar Ermənistan
rəhbərliyində ciddi narahatçılığa səbəb
olub. Cənubi Qafqazın iqtisadi, siyasi, hərbi cəhətdən
ən qüdrətli dövlətinə çevrilən Azərbaycanla
müqayisədə dərin sosial-iqtisadi böhran keçirən
Ermənistan nəhayət ki, real situasiyanı düzgün
qiymətləndirərək öz mövqelərində ciddi
dəyişiklik etməyə məcburdur.
Azərbaycan.- 2009.- 1 avqust.- S. 1.