Xilaskarlıq və quruculuq
missiyası
Tarixin yaddaşına
öz möhürünü vurmuş fövqəladə
şəxsiyyətlərin zəngin, şərəfli və
mənalı ömür yolunu nəzərdən keçirmək
bütöv bir millətin, dövlətin salnaməsini yaratmaq
qədər çətindir. Ümummilli lider Heydər Əliyev
də Azərbaycan xalqının tarix boyu yetirdiyi nadir və
qeyri-adi şəxsiyyətlərdən biri olaraq bu gün
milyonların qəlbində yaşayır.
Bu gün mütləq əksəriyyət
birmənalı etiraf edir ki, ulu öndər Heydər Əliyevin
yenilməz iradəsi, düşüncəsinin dinamizmi,
dünyada gedən prosesləri anlamaq, təhlil edib modelləşdirmək
və siyasi davranışın ən əlverişli sxemlərini
reallaşdırmaq qabiliyyəti Azərbaycanı hər zaman
davamlı və sabit inkişaf yoluna
çıxarmışdır. Ulu öndər ictimai-siyasi
sabitliyi tam təmin edərək sonrakı mərhələdə
həyata keçirdiyi çoxşaxəli islahatlarla bir daha
sübuta yetirmişdir ki, güclü iqtisadiyyata, müstəqil
xarici siyasətə, demokratik imicə, mənəvi yüksəlişə
malik olmayan xalq güclü dövlət qura bilməz. Böyük
strateq iqtisadi və hüquqi islahatların paralelliyini təmin
etməklə məhz bu prinsipə əsaslanmışdır
ki, hüquqi, demokratik dövlət insanların birgə fəaliyyətinin
təşkili və tənzimlənməsinin mühüm
amili, onların qarşılıqlı münasibətlərinin
qaydaya salınmasının, cəmiyyətdə
nizam-intizamın və sabitliyin təmini vasitəsidir.
Azərbaycan
xalqının vahidliyinə çalışan Heydər Əliyev
özünün fitri idarəçilik istedadı sayəsində
respublikada ümumbəşəri dəyərlərlə
çulğaşan, milli xüsusiyyətləri, mental dəyərləri
qoruyan ədalətli, sivil və demokratik cəmiyyət
qurmuş, dövlət-vətəndaş münasibətlərində
hər birinin mənafeyini prioritet
götürmüşdür. Müxtəlif tarixi dövrlərin
siyasi təbəddülatları ümummilli problemlərin həllində
cəmiyyətin Heydər Əliyev siyasi kursuna olan inamına zərrə
qədər də təsir etməmiş, əksinə, bu inam
günü-gündən güclənmiş, möhkəmlənmişdir.
İctimaiyyət Heydər Əliyev siyasətinə olan
yüksək etimadın müqabilində dövlətə,
hakimiyyətə inamını bərpa etmişdir. Məhz bu
inam da cəmiyyəti anarxist meyillərə sürüyən
mənfi tendensiyalara qarşı güclü immunitet
formalaşdırmışdır. Bu baxımdan Heydər Əliyevin
siyasi varislik irsinin alternativsizliyi təkcə praktik məsələlərdə
özünü təsdiqləməmişdir - bu faktor cəmiyyətin
ideoloji istiqamətləri baxımından da ciddi əhəmiyyətə
malikdir.
Azərbaycanda uzun illər
demokratiya istilahı mahiyyəti üzrə başa
düşülməmiş, ən yaxşı halda ictimai rəy
bunu 1993-cü ilin iyun hadisələrinə qədərki
proseslər fonunda anarxist meyillər kimi qavramışdır. Ümummilli
lider Heydər Əliyev isə bu yanlış təsəvvürləri
dəyişmək üçün hər şeydən əvvəl
xalqla əl-ələ verərək hakimiyyət
böhranını aradan qaldırmış, cəmiyyətdə
yeni mübariz əhval-ruhiyyə yaratmağa nail olmuş, milli
birlik yolu ilə dövləti parçalanmadan xilas etmişdir.
Xalqın milli-mənəvi sərvətinə
çevrilmiş bu milli birlik sayəsində hazırda
respublikamızda demokratik dəyərlər qanunların və
milli dəyərlərin tənzimlədiyi sərhədlərdən
kənara çıxmır və dialektik inkişafa uyğun
olaraq getdikcə ictimai şüur tərəfindən tam
şəkildə mənimsənilir. Azərbaycanda həqiqi
demokratiya da məhz Heydər Əliyevin milli dövlətçilik
irsinin təcəssümü kimi formalaşmışdır. Bu
siyasi irs demokratiyanın kütləvi
özbaşınalıq kimi başa düşülməsinə
və yaxud da ifrat Qərb demokratiyasının neqativ cəhətlərini
özündə ehtiva etməsinə yol vermir. Faktiki olaraq bu
kursun bütün sahələrdəki tənzimləmə
missiyası ideoloji müstəvidə də özünü
doğrultmuşdur.
Avropa siyasətçilərinin
həyata keçirmək istədiyi bir layihə dalana dirənəndə
Uinston Çörçildən soruşurlar ki, bəs indi
neyləməliyik? Siyasət nəhəngi təmkinini
pozmayaraq demişdir ki, siyasətdə gedişlər tükənmir.
Yəni, yaranmış vəziyyətdən istənilən
halda çıxış yolunu tapmaq mümkündür. Ulu
öndər Heydər Əliyevin diqqəti çəkən
fitri idarəçilik keyfiyyətləri sırasında onun ən
ekstremal, çətin və millətin taleyi baxımından
məsuliyyətli dönəmlərdə ictimai mənafeləri
özündə tamamilə ehtiva edən qətiyyətli, eyni
zamanda, yaranmış şərait üçün ən
optimal qərarlar qəbul etmək məharəti yəqin ki,
heç zaman xatirələrdən silinməyəcək. Öz
liderinin müdrik, uzaq hədəflərə
hesablanmış, qətiyyətli və çevik addımlar
atmaq əzmindən xəbərdar olan Azərbaycan xalqı ən
çətin, mürəkkəb vəziyyətlərdə,
çıxılmaz anlarda belə arxayınlıq hissini itirməmişdir.
Çünki baş qaldıran təhlükələr, həyatın
bu və digər mürəkkəblikləri, cılız
siyasi kombinasiyalar Heydər Əliyev şəxsiyyətinin
qüdrəti qarşısında son dərəcə bəsit
görünürdü. Azərbaycan insanı daxili bir əminliklə
öz liderinin ən çətin dövlətçilik
sınaqlarından üzüağ
çıxacağını düşünür, bu fövqəlşəxsiyyətin
qorxulu situasiyalar üzərində növbəti zəfərini
alqışlamağa hazırlaşırdı. 1993-cü ildən
sonrakı mərhələdə xalqın istiqrarlı və
sabit ölkədə yaşaması, özünə
inamının güclənməsi də məhz bu gerçəklikdən
qaynaqlanmışdır.
Ulu öndər Heydər Əliyevin siyasi liderlik məharəti həm də onunla ölçülür
ki, böyük strateq güclü dövlət yaratmaqla yanaşı, onu özündən sonra inamla idarə edəcək, çoxşaxəli
mütərəqqi islahatların
varisliyini uğurla təmin edəcək peşəkar lider, layiqli davamçı yetişdirmişdir. Xalqın sosial
sifarişi əsasında
Azərbaycanda Heydər
Əliyev siyasi kursunu davam etdirmək
kimi çətin və məsuliyyətli bir missiyanı üzərinə götürmüş
cənab İlham Əliyev öz siyasətini bu ənənələr çərçivəsində
qurur.
Azərbaycan Prezidentinin
son 5 il yarımda əldə etdiyi böyük siyasi nailiyyətlər
onun siyasi liderlik üçün ən zəruri keyfiyyətlərə
malik olduğunu bir daha təsdiqləyir. Dövlət
başçısı Heydər Əliyevin siyasi kursunun
davamçısı, xalqın lideri olmaq məsuliyyətini
yüksək dəyərləndirir və bu da onun sosial məsuliyyət
prinsipinə incəliklə riayət etməsindən irəli
gəlir. Məsələn, hansısa problem baş
qaldıranda dövlət başçısı, ilk növbədə,
"Heydər Əliyev bu məsələni necə həll edə
bilərdi?" sualı üzərində
düşündüyünü vurğulayır. Prezident
İlham Əliyev dövlət idarəçiliyinə dair hər
hansı mühüm qərar qəbul etməzdən öncə
bu sualı özünə ünvanladığını və
cavab tapmağa çalışdığını deyir. Özündə
dərin mənəvi-psixoloji çalarları ehtiva edən bu
məqam Heydər Əliyev siyasi kursunun varisliyinin yüksək
səviyyədə təmin olunduğuna dəlalət edir.
İnsanpərvər və
humanist siyasət yeridən cənab İlham Əliyev ilk
gündən bildirmişdir ki, demokratik və sivil cəmiyyət
quruculuğunun fundamental şərtlərindən biri də məhz
zamanla səsləşən hüquq islahatlarının həyata
keçirilməsi, ədalət mühakiməsini icra edən
məhkəmələrin müstəqilliyinin təmin edilməsi,
qanunun aliliyinin bütün səviyyələrdə
qorunmasıdır. Yeni, müasir və möhkəm dövlətçilik
modelinin yaradılması təkmil hüquqi mexanizmlərin
formalaşdırılmasından çox asılıdır. Müstəqillik
yoluna yeni qədəm qoymuş Azərbaycanın demokratikləşmə
sahəsində böyük nailiyyətlər qazanması da
bilavasitə mülki cəmiyyət quruculuğuna
hesablanmış məhkəmə-hüquq
islahatlarının ölkənin sosial-iqtisadi inkişaf
dinamikası və demokratik şüur səviyyəsi ilə
uzlaşdırılması nəticəsində mümkün
olmuşdur.
2009-cu ilin may ayında -
Ali Məhkəmənin yeni, əzəmətli binasının
təntənəli açılış mərasimində
iştirak edən dövlət başçısı
İlham Əliyev insan hüquq və azadlıqlarının təmini
baxımından məhkəmələrin ədalətə və
hüquqa əsaslanan qərarlar çıxarması vacibliyini
xüsusi önə çəkmişdir. "Azərbaycanda
ictimai-siyasi vəziyyətin sabit olması, asayişin
qorunması, hüquq-mühafizə orqanlarının fəaliyyətini
tənzimləyən qanunların qəbul edilməsi bir məqsədi
güdür: ölkəmiz daha da möhkəmlənsin,
müasirləşsin, dünyada mövcud olan ən gözəl
təcrübəni biz Azərbaycanda tətbiq edək, öz
imkanlarımızı genişləndirək və ölkəmizin
uzunmüddətli, dayanıqlı inkişafı
üçün möhkəm əsasları yaradaq", - deyə
dövlət başçısı
vurğulamışdır.
Bütün bunlar
göstərir ki, ədalət meyarı Heydər Əliyev
ideyalarına tapınan cənab İlham Əliyev
üçün də daim prioritet məsələdir. Dövlət
başçısının son beş ildə yeritdiyi siyasət
də bütün çalarları ilə məhz insan və
şəxsiyyət amilinin yüksəlişinə
hesablanmışdır. Şübhə yoxdur ki, bu siyasət ən
qısa zamanda Azərbaycanın demokratik dövlətlərdən
birinə çevrilməsi ilə nəticələnəcək,
respublikamızda insan hüquq və azadlıqlarının təminatına
etibarlı zəmin yaradan mənəvi-psixoloji və hüquqi
mühit formalaşacaqdır.
Hikmət MİRZƏYEV,
Azərbaycan Respublikası
Ali Məhkəməsinin iqtisadi
mübahisələrə dair işlər üzrə
Məhkəmə Kollegiyasının sədri
Azərbaycan.- 2009.- 14 iyul.- S . 5.