2003-cü ilin prezident
seçkiləri ərəfəsində xalqına müraciət
edən ulu öndər İlham Əliyevi yeni mərhələdə
ölkəyə rəhbərlik etməyə qadir şəxsiyyət
kimi gördüyünü, respublikanın gələcək
taleyi baxımından vacib olan bir çox işlərin onun tərəfindən
uğurla başa çatdırılacağına
inandığını ifadə edərək yazırdı:
"...Sizi əmin edirəm ki, həm İlham Əliyev, həm
də Yeni Azərbaycan Partiyası bundan sonra da
xalqımızın ən layiqli övladlarını öz ətrafında
sıx birləşdirərək Azərbaycan dövlətinin
inkişafı və xalqımızın firavanlığı
yolunda çox işlər görəcəklər.
İnanıram ki, mənim axıra çatdıra bilmədiyim
taleyüklü məsələləri, planları, işləri
sizin köməyiniz və dəstəyinizlə İlham Əliyev
başa çatdıra biləcək. Mən ona özüm qədər
inanıram və gələcəyinə böyük ümidlər
bəsləyirəm".
5 illə fərqlənən eyni gün - ümid və
etimad günü
2003-cü il 15 oktyabr
seçkilərini bir başqa ab-hava, bir özgə ovqat
müşayiət edirdi. İllər uzunu özünü
yeyib yoxsullaşmış, müflisləşmiş
müxalifət siyasi ehtirasları
qızışdırmağa nə qədər cəhd
göstərsə də, xalq sayıq idi, bir dəfə girmək
zorunda qaldığı çirkaba ikinci dəfə bulaşmaq
niyyəti yox idi. Həmin seçkilərdə Azərbaycan
xalqı ümummilli lider Heydər Əliyevin siyasətinə,
yoluna, ideyalarına və bir də prezidentliyə namizəd
İlham Əliyevin timsalında öz ümidlərinə -
övladının sabahından, ailəsinin rifahından, millətinin
taleyindən yana bəslədiyi ümidlərə səs
verdi.
Həmin seçkilər
nəticə etibarilə cəmiyyətin bütün təbəqələrinin
mənafelərini özündə ehtiva edən Heydər Əliyev
siyasi kursunun davamlılığını və
alternativsizliyini şərtləndirən amillərin sosial
sifarişə əsaslandığını sübuta yetirdi.
Xalqın böyük etimadını qazanaraq dövlət
başçısı seçilmiş cənab İlham Əliyevin
ötən beş illik fəaliyyəti bu kontekstdən
mövcud siyasi strategiyanın varisliyinin təmin olunmasında
yeni bir mərhələnin başlanğıcı kimi dəyərləndirilə
bilər. Üstünlüyü, obyektiv xarakteri və
alternativsizliyi ulu öndər Heydər Əliyevin hakimiyyətdə
olduğu illər ərzində dəfələrlə təsdiqini
tapmış bu siyasi kursun davamlılığının təmin
olunması Azərbaycanın dövlətçilik əsaslarının
daha da möhkəmləndirilməsinə, müstəqilliyimizin
əbədiliyinə, dövlətin hərtərəfli
yüksəlişinə ən etibarlı təminatdır.
Ölkədəki
islahatların davamlılığı,
ardıcıllığı, uğurla başa
çatdırılması zərurəti hakimiyyət
estafetinin bu xətti dəstəkləyən və uğurla
başa çatdırmağa qadir yeni liderə - cənab İlham
Əliyevə ötürülməsini diktə etmişdi.
Heydər Əliyev kimi böyük dühanın ailəsində
yetkinləşən, zəngin dövlətçilik məktəbi
əxz edən, müasir bilik və təcrübəyə yiyələnən
bu kamil şəxsiyyət ulu öndərin layiqli siyasi və
mənəvi varisi olmaq üçün cəmiyyətdən
lazımi dəstəyi ala bildi.
Azərbaycan xalqı
öz səsi ilə bəyan etdi ki, ulu öndər Heydər Əliyevin
siyasi kursuna, inkişaf yoluna sadiqdir. Təsdiq etdi ki, cənab
İlham Əliyevin beş il ərzində apardığı
fəaliyyətin nəticələri onu qane edir, həyati
maraqlarına cavab verir. İsbat etdi ki, o kürsü meydan
siyasətçilərinin boş
çağırışlarını, irreal vədlərini
deyil, əsl siyasətin real işə, konkret nəticəyə
dayandığını əməli fəaliyyəti ilə sərgiləyən
dövlətcil təfəkkürlü bir lideri dəstəkləyir.
Cənab İlham Əliyevin
2003-cü ilin 31 oktyabrında keçirilmiş andiçmə
mərasimində "Azərbaycanı qüdrətli dövlətə
çevirmək üçün, ən başlıcası,
ölkədə Heydər Əliyevin siyasəti davam etdirilməlidir.
Bu gün yüksək kürsüdən
çıxış edərkən mən Azərbaycan
xalqına söz verirəm ki, bu siyasətə sadiq
qalacağam, heç vaxt bu yoldan dönməyəcəyəm"
vədi onun ulu öndərin dövlətçilik irsinə sədaqətini
bir daha nümayiş etdirdi. Həmin möhtəşəm mərasimdə
ölkənin yeni dövlət başçısı Azərbaycanın
mövcud vəziyyətini və gələcək inkişaf
perspektivlərini dəqiq xarakterizə etməklə
yanaşı, növbəti beş il üçün
özünün əsas fəaliyyət prioritetlərini
açıqlamışdı: güclü dövlət,
sabitliyə təminat, hər kəs üçün sosial
rifah!
Prezident İlham Əliyev
öz tükənməz enerjisi, zəhmət
yanğısı, quruculuq fəlsəfəsi ilə hakimiyyətdə
varisliyin yeni, daha bişkin, konkret, əyani və universal
modelini ortaya qoydu. Bu model qarşıdakı illərdə Azərbaycanın
aqrar, sənaye, sosial, mədəni, bir sözlə,
bütün sferalarda kəskin keyfiyyət
sıçrayışını nəzərdə tutduğu
üçün xalqa daha yaxın idi. "Ən böyük
siyasətin real, konkret iş" olduğu özünün
bariz təcəssümünü az bir zamanda şəhər
və kəndlərimizin abadlaşan simasında, paytaxtda və
regionlarda işə salınan müəssisə və sənaye
nəhənglərinin timsalında, açılmış 740
mindən artıq iş yerində çalışıb ailəsinə
çörək aparan həmvətənlərimizin məmnunluq
yağan çöhrəsində, istifadəyə verilmiş
1600 məktəbin divarları arxasında ucalan xoşbəxt
uşaq səslərində, tikilmiş 240 müasir səhiyyə
ocağında şəfa tapanların dua yağan
dodaqlarında, 14 müasir olimpiya idman kompleksində, Heydər
Əliyev Fondunun prezidenti Mehriban xanım Əliyevanın dəstəyi
ilə inşa olunan və yenidən qurulan uşaq evlərində
isti qucaq, əsl valideyn qayğı və məhəbbəti,
nəvaziş görən körpələrin məsum
baxışlarında tapır. Bu sıraya paytaxtın
qürur mənbəyinə çevrilən möhtəşəm
körpüləri, yeraltı keçidləri, təzə
salınan yolları, yenidən qurulan bağ və parkları
da əlavə etmək mümkündür.
Ötən beş illik
fəaliyyətin vətəndaşların və dövlətin
mənafeyinə hesablanmış real və konkret nəticələri
xalqın müdrik seçiminin ümidləri tam
doğrultduğuna dəlalət edir. Prezident İlham Əliyevin
əldə etdiyi böyük siyasi nailiyyətlər sistemli və
düzgün koordinasiya olunmuş fəaliyyətin məntiqi nəticəsi
kimi diqqəti çəkir.
2008-ci il oktyabr ayının 15-də xalq yenə də
seçki məntəqələrinə axışdı.
Ölkə vətəndaşları öz prezidentlərini
seçmək üçün heyrətamiz mütəşəkkillik,
qibtəediləcək yekdillik və möhkəm iradə
nümayiş etdirdilər.
Nə üçün məhz O?!
Dedilər, ayı
meşədən küsüb, meşənin xəbəri
yoxdur. İndi meşə neyləməli idi, baytar kimi
qalxıb meşədə məskunlaşmış cümlə
heyvanatın kefinimi xəbər almalı idi? Məsəli
hansının ata, hansınınsa ana olduğunu hələlik
özlərinin də ayırd edə bilmədikləri ölkə
müxalifətindən iraq. Zira, elə müxalifətin bu
cığal kəsimi seçkiləri boykot etməklə
düşündü ki, vəssalam, nə seçkiyə gələn
olacaq, nə də onun nəticələrini tanıyan. Fəqət
yanıldı. Və situasiyanı dramatikləşdirən də
bu adamların nəinki yanılacaqlarını, lap
yanacaqlarını da çox-çox əvvəldən bilmələri
idi. Onlar əmin idilər ki, az qala iki onilliyin miskin
müxalifçiliyi, yaşadıqları və millətə
yaşatdıqları bir illik məşum iqtidar aqibəti,
xalqa təmənnalı və ehtikar münasibət siyasi
karyeralarına iri və ləkəli bir nöqtə qoyub. İdeoloji
mübarizə üsulları aktuallığını
itirmiş, siyasi varidat sarıdan zahid, bir qüvvə kimi bivec
və nimdaş müxalifətin siyasi tarix tərəfindən
arxiv malı edilib təqaüdə göndərildiyini ölkə
vətəndaşlarının 15 oktyabr prezident seçkilərinə
və seçdikləri Prezidentə isti münasibəti də
isbatladı.
İnkar edilməsi
mümkünsüz həqiqətdir ki, Azərbaycan cəmiyyəti
həmişə ictimai hadisə və münasibətlərə
tolerant münasibətilə seçilib. Əksideoloji səngəri,
fərqli düşüncə tərzini bölüşən
siyasi qüvvələr də bu qəbildən istisna deyillər.
Cənab İlham Əliyev həmişə ölkənin
inkişafı ilə bağlı alternativ konsepsiyalar irəli
sürməyə qabil sağlam, konstruktiv müxalifətlə
əməkdaşlığın
mümkünlüyünü bəyan edib. Eyni xoş məram
Prezidentin oktyabrın 24-də Heydər Əliyev adına
sarayda keçirilmiş andiçmə mərasimində
söylədiyi nitqində də səsləndi. Seçkilərdə
onu dəstəkləmiş bütün siyasi qüvvələrə,
o cümlədən müxalifət nümayəndələrinə
təşəkkürünü bildirən dövlət
başçısı həmin istəyini belə ifadə
etdi: "Mən ümid edirəm ki, bu seçkilər və
seçki kampaniyası Azərbaycanda yeni siyasi mədəniyyətin
möhkəmlənməsində öz rolunu oynayacaq, yeni ənənələri
Azərbaycana gətirəcək və bundan sonra Azərbaycanda
siyasi mübarizə yalnız sivil yollarla
aparılacaqdır".
Etiraf olunmalıdır
ki, cənab İlham Əliyevin qələbəsi Azərbaycanda
beş ildən bəri davam edən inkişaf proseslərinin məntiqi
nəticəsi idi. Həmin proseslər özündə
çox geniş bir fəaliyyət məcrasını,
palitrasını ehtiva edir. Yeni neft strategiyasının daha
effektli bir şəkildə davam etdirilməsi, görünməmiş
iqtisadi sıçrayış, aqrar sahədə əhəmiyyətli
revanş, regionların möhkəm iqtisadi zəminlər
üzərində artan sosial-mədəni potensialı, qəbul
edilərək həyata keçirilən ən müxtəlif
dövlət proqramları, ölkə coğrafiyasını əhatə
edən nəhəng quruculuq işləri, infrastruktur layihələri,
abadlıq tədbirləri... Saymaqla qurtaran deyil. Məhz bu sahələrdə
əldə edilmiş uğurlar ölkə vətəndaşlarını
öz seçimlərini həmin nailiyyətlərin tək
memarı İlham Əliyevin üzərində saxlamağa
sövq etdi.
Güclü, mobil və
yüksək iş qabiliyyətli komandaya malik olan dövlət
başçısı hökumət qarşısında duran
prioritet vəzifələri düzgün müəyyənləşdirməklə
yeni dövrün ən səciyyəvi cəhəti kimi, ilk
növbədə, milli iqtisadiyyatda struktur dəyişikliklərinə
nail olmağın, kəmiyyət dəyişikliklərini
keyfiyyət müstəvisinə keçirməyin zəruriliyini
önə çəkdi.
Sosialyönümlü
siyasət yeridən Prezident İlham Əliyev ötən
beş il ərzində qəbul etdiyi fundamental qərarlar,
imzaladığı sərəncamlarla daim xalqın mənafeyindən
çıxış etdiyini, verdiyi vədlərin sırf əməli
fəaliyyətə, praqmatizmə söykəndiyini sərgilədi.
O, ictimai həyatın bütün sahələrində yeni
dövrün tələblərinə uyğun islahatların
aparılması, qeyri-neft sektorunun ümumi daxili məhsuldakı
çəkisinin artırılması, regionların proporsional
inkişafı, yeni istehsal müəssisələrinin
açılması, ən başlıcası, işsizlik
probleminin aradan qaldırılması istiqamətində effektiv
nəticələrə hesablanmış cəsarətli
addımlar atdı.
İdarəetmədə xəlqi başlanğıc
O hakimiyyət daimi,
güclü, yenilməzdir ki, xalqa söykənib, qüvvəsini
onun birliyindən alır, mandatını hər bir fərdin
iradə və etimad tərcümanı olan səsi ilə əldə
edir. Politoloji müntəxəbatın bu sadə olduğu qədər
də imperativ postulatı hakimiyyət ustası Heydər Əliyevin
siyasi idarəetmə fəlsəfəsinin aparıcı qayə
və prinsipinə çevrilmişdi. Cənab İlham Əliyev
həmin incə hikməti əxz etməklə kifayətlənməmiş,
bu məxəzi idarəetmə fəaliyyəti və dövlətçilik
təcrübəsinin novator çalarları ilə daha da zənginləşdirmişdir.
"Qarşımda çoxlu vəzifələr var, çoxlu işlər görmək əzmindəyəm. Əminəm ki, Azərbaycan xalqının dəstəyi ilə qarşıda duran bütün vəzifələri ləyaqətlə yerinə yetirəcəyəm. Azərbaycan xalqı görəcək ki, mən Azərbaycan üçün, xalqımız üçün yaxşı Prezident olacağam. Əgər xalq mənim fəaliyyətimi dəstəkləyirsə, inanırsa, bu, ən böyük mükafatdır". Xalqın dəstəyini dövlət başçısı kimi öz fəaliyyətinin münbit stimulu, hakimiyyətin sütunu və dövlətin inkişaf konsepsiyasının sosial sifarişçisi hesab edən Prezident bu cür düşünür və oktyabrın 24-də andiçmə mərasimindəki nitqində eyni yöndən səsləndirdiyi növbəti fikir də az əhəmiyyətli deyil: "... Bütün bunları biz Azərbaycan xalqının dəstəyi ilə etmişik. Mən müxtəlif istiqamətlərdə atılan bütün bu addımları xalqla məsləhətləşmələr apararaq etmişəm".
Cənab İlham Əliyev, yəqin
ki, azlıqda qalan o dövlət
başçılarındandır ki, kabinetdə
oturmağı xoşlamır, iş təqviminin xeyli hissəsini
bölgələrə səfərlərdə keçirir,
ölkənin sosial-iqtisadi infrastrukturu üçün
mühüm əhəmiyyət kəsb edən obyektlərin
açılışında iştirak edir. Müasir
siyasi lider və menecer təfəkkürlü hakimiyyət
başçısına xas olan məziyyətlərin
uğurlu simbiozu özünü onun idarəetmə təcrübəsində
bu cür pozitiv və novatorçu yöndən sərgiləyir.
Vətəndaşlarla
birbaşa təmaslara üstünlük verən, özünəməxsus
təmkin və həssaslıqla onların problemlərini dinləyən,
bu problemlərin həlli üçün qəti
tapşırıqlar verən cənab İlham Əliyevin tələbkarlığı
ictimaiyyət tərəfindən yüksək qiymətləndirilir,
xalqın öz Prezidentinə olan inamını,
etimadını daha da artırır. Xalqı seçkidən-seçkiyə
yada salan bəzi siyasi qüvvələrdən fərqli olaraq,
Azərbaycan Prezidentinin bölgələrə səfərləri
kampaniyaçılıqdan tamamilə uzaq olub onun təkmil
idarəçilik üslubuna çevrilmişdir.
Xalqla dialoq, möhtəşəm layihələrin geçəkləşdirilməsində bu tükənməz ilham mənbəyinə müraciət və istinad bu il yanvarın 11-də Nazirlər Kabinetinin 2007-ci ilin sosial-iqtisadi inkişafının yekunları və 2008-ci ildə qarşıda duran vəzifələrə həsr olunmuş iclasındakı Prezidentin nitqində bir daha qirmızı xətlə keçmişdir: "Bizim bütün proqramlarımız xalq tərəfindən dəstəklənir. Əks təqdirdə onların heç biri həyata keçirilə bilməzdi. Əgər bu dəstək olmasaydı, əgər həmrəylik olmasaydı, bizim təşəbbüslərimiz xalq tərəfindən dəstəklənməsəydi, bunların heç birini edə bilməzdik. Azərbaycanın müasir tarixi, bizimlə eyni taleyi yaşayan digər ölkələrin tarixi onu göstərir ki, harada iqtidar tərəfindən irəli sürülmüş təşəbbüslər xalq tərəfindən dəstəklənirsə, orada həm həmrəylik var, həm sabitlik, həm də inkişaf var".
Bu bir həqiqətdir ki, əsası
ulu öndər Heydər Əliyev tərəfindən
qoyulmuş hakimiyyət uzunömürlüyünün formulu,
iksiri onun iliyinə, qanına qədər xəlqi mündəricə
daşımasında, dövlətin taleyindən yana prinsipial məsələlərin həllində
xalqın iradə və səsinə istinad etməsindədir.
Prezident İlham Əliyev bu hikməti sadəcə dəyərləndirməklə
kifayətlənmədi, onu gündəlik fəaliyyətinin
vazkeçilməz imperativinə çevirməyi bacardı
ki, bu da öz bəhrəsini 15 oktyabr seçkilərində,
belə demək mümkünsə, bol səs məhsulu ilə
verdi.
Siyasətdə novator amplua
Dövlət başçısı cənab İlham Əliyev yeni tipli, yeni nəsil, idarəetmədə siyasi menecment elementlərindən barınmağa üstünlük verən Qərbyönümlü siyasətçilərdəndir. Yuxarıdakı "yeni" təyini özündən əvvəlki siyasətçilər sülaləsindən köklü şəkildə fərqlənən novator, proqressiv, mahiyyət və mündəricəsi etibarilə tam fərqli pozitiv prinsipləri ehtiva edir. Bu, iqtisadi təfəkkürlə düşünməyi bacaran və bunu siyasi konyunkturun fövqünə qaldıran, başqa sözlə desək, siyasəti əməli fəaliyyətin vasitəsinə çevirən bir siyasi təmayüldür. Vaxtilə layiq görüldüyü AŞ PA-nın "Şərəf və ləyaqət" ordeni onun siyasətçi ampluasına verilən ən dəqiq beynəlxalq qiymətdir.
Bəli, Əliyevlər
hakimiyyətdə məhz kimin ifadə olunmasına sivil
yanaşma mədəniyyəti bərqərar etdilər. Çünki dövlətin
birinci şəxsinin kim olmasında məhz
funksionerlər maraqlıdırlar. Xalqı isə birinci
şəxsin necə işləyəcəyi, bu fəaliyyətin
onun rifahında necə əks olunacağı daha çox
maraqlandırır. Cənab İlham Əliyev nəinki
ötən beş ildə, daha dəqiq ifadə etsək, ulu
öndərin ona dövlət hakimiyyətində mühüm
bir post etibar etdiyi gündən məhsuldar, effektiv fəaliyyəti
ilə personasına ümumxalq maraq və inamı
oyatmağı bacarmışdı. Bu inamı qidalandıran,
ona yaşamaq hüququ verən əsas amil
Prezidentin siyasətə və vəzifəyə məqsəd
kimi deyil, məhz ali bir vasitə - xalqına, millətinə,
torpağına, dövlətinə namuslu bir fərd kimi xidmət
etməyə geniş imkanlar açan vasitə kimi
yanaşmasıdır. Ölkə
başçısının beş illik fəaliyyətinin məhvərində
vaxtilə söylədiyi və ötən dövrün
qazanılmış uğurlarının timsalında çox
əyani şəkildə təzahür edən belə bir
konseptual-əməli formul durur: "Mənim siyasətim ondan
ibarətdir ki, əməli-praktiki işlərlə məşğulam.
Azərbaycana xarici investisiyalar cəlb etməklə, yeni
iş yerlərinin açılması ilə məşğulam.
Mənim aləmimdə siyasət belə olmalıdır. Yəni,
siyasət hansısa konkret nəticə ilə
yekunlaşmalıdır... Əsl siyasət - konkret, real iş
görməkdən ibarətdir".
Praqmatizm, səmimilik, siyasi
iradə və qətiyyətlilik, məqsədyönlülük,
mütərəqqi islahatlara meyillilik, öz siyasətini
reallaşdırarkən hər bir fərdin, qrupun, ümumilikdə
toplumun maraqlarını nəzərə almaq qabiliyyəti
kimi mühüm keyfiyyətlər Prezident İlham Əliyevin
fenomen siyasi lider obrazını şərtləndirən
mühüm elementlər sırasında xüsusi vurğulana
bilər. Azərbaycan Prezidentinin ötən dövr ərzində
inamla davam etdirdiyi sosial-iqtisadi inkişaf strategiyası,
böyük entuziazmla həyata keçirdiyi islahatlar həm də
onun yüksək idarəçilik qabiliyyətinin və
mükəmməl iş təcrübəsinin əyani təzahürü
kimi dəyərləndirilə bilər.
Prezident İlham Əliyev öz addımlarında ehtiyatlı və təmkinlidir, ölçüb-biçmədən, götür-qoy etmədən addım atmır. Müxalifətdən fərqli olaraq, populist, heç nəyə vadar etməyən vədləri sağa-sola səpələmir. Onun başçılığı ilə yeni işgüzar və siyasi elitanın, maliyyə elitasının respublikanın hakimiyyət strukturlarına axını prosesi başlamışdır. Və bu gün peşəkarlar nəyə qadir olduqlarını bir çox nazirliklərdə, digər yüksək vəzifələrdə əyani şəkildə nümayiş etdirirlər.
Cənab İlham Əliyevin ötən beş ildə ölkədə siyasi barışığın, vətəndaş həmrəyliyi və sülhünün təmin olunması, əksqütblü qüvvələr arasında etimad mühitinin formalaşdırılması istiqamətində atdığı addımlar onun ədalətli rəhbər obrazını şərtləndirən amillər sırasında xüsusi vurğulana bilər. Dövlətə qarşı ağır cinayətlərdə ittiham olunub adı qondarma "siyasi məhbus" siyahısından çıxmayan cinayətkarların əfv olunması böyük qəlbin və humanizmin nişanəsi, cəmiyyətdə iqtidar əleyhinə qeyri-sivil mübarizəni dövlət və dövlətçilik əleyhinə müharibəyə çevirən insanlara milli barış mesajıdır. Ölkədə kadr siyasəti və dövlət idarəçiliyi məsələlərində Azərbaycanın bütün vətəndaşlarının iştirakının təmin edilməsi, müxalifətin sağlam, konstruktiv dialoqa dəvət olunması, əldə edilən iqtisadi nailiyyətlərdən hamının öz bacarıq, zəhmət və əqli imkanlarına görə bəhrələnməsi Prezidentin milli birliyin möhkəmləndirilməsi istiqamətində atdığı addımlardır. Və belə bir aşkar politoloji yekuna iddia etməklə yanılmarıq ki, ötən müddət ərzində cənab İlham Əliyev ümumxalq həmrəyliyinin möhkəmləndirilməsi xəttini davam etdirmiş, bu siyasi xətti özünün konkret addımları ilə kamil elmi-nəzəri konsepsiya səviyyəsinə yüksəltmişdir.
Açıqlıq və ünsiyyətcillik, diplomatiyanın əsaslarına bələd olması cənab İlham Əliyevə dünyanın ən nüfuzlu dövlətlərinin işgüzar və maliyyə dairələrində çoxlu şəxsi əlaqələr, dostluq münasibətləri yaratmağa imkan verib. Nəticədə isə bütün bu əlaqə və münasibətlər milli iqtisadiyyatın müxtəlif sahələrinə sərmayə axınına kömək edib. Milli iqtisadiyyatımız isə müstəqil ekspertlərin fikrincə, indi ən sabit və dinamik inkişaf edən iqtisadiyyatlardan biridir. Bir sözlə, beş illik çoxcəhətli fəaliyyəti prizmasından nəzər saldıqda, qeyd olunmalıdır ki, İlham Əliyev siyasətdə, iqtisadiyyatda, diplomatiyada, ictimai fəaliyyətdə özünü tam bir örnək kimi təsdiq etmiş dövlət başçısıdır.
Bəli, bu
gün konkret işlər zamanıdır. Aktual problemləri həll
etməyi, qarşıya qoyulmuş məqsədlərə
çatmağı bacaran, məsuliyyət altına girməkdən
qorxmayan adamların zamanıdır. Bu gün peşəkarların
zamanıdır.
Demokratiya və modernləşmə yolu ilə
Ulu öndər Heydər Əliyev
cəmiyyətin bütün təbəqələrinin sosial və
siyasi mənafelərini özündə ehtiva etməyə
qadir, demokratikləşmə prosesinin fundamental prinsiplərinə
əsaslanan, keçid dövrünün xarakterik keyfiyyətlərini
nəzərə alan demokratik idarəetmə
sistemini formalaşdırmaqla, əslində, mükəmməl
dövlət idarəçiliyi məktəbi
yaratmışdı. Ümummilli lider siyasi
plüralizm, mətbuat azadlığı, insan hüquqları
kimi bütün dünyanın qəbul etdiyi ali meyarları
davamlı sabitliyin, tərəqqinin və inkişafın vacib
şərtləri kimi qiymətləndirirdi və belə bir
yanaşma Azərbaycanın çox qısa vaxt
ərzində demokratik dövlətlər sırasına daxil
olmasına gətirib çıxardı.
Prezident İlham Əliyevə xas idarəçilik metodunda da
demokratik ənənələrin davam etdirilməsi və
mütərəqqi inkişaf meyillərinin gücləndirilməsi
ideyası üstünlük təşkil edir. Dövlət
başçısı yaxşı bilir ki, ölkənin
inkişafının yeganə düzgün yolu demokratiyadan
keçir. Müasir qloballaşan dünyada olduğu kimi, Azərbaycanda
da zaman islahatların və demokratik inkişafın xeyrinə
işləyir. Bu qəbildən Prezidentin ötən
beş ildə yeritdiyi siyasət bunu deməyə əsas verir
ki, Azərbaycan öz inkişafının Qərb modelini
müəyyənləşdirərək demokratiyaya doğru
kor-koranə deyil, təkamül yolu ilə irəliləməyə
üstünlük verir.
İnsan hüquqlarının maksimal müdafiəsini nəzərdə tutan bu addımlar özündə həm də humanist dəyərləri, mütərəqqi prinsipləri ehtiva edir. Buna əyani misal kimi cənab İlham Əliyevin ötən beş ildə imzaladığı əfv fərmanları və amnistiya aktlarının adını çəkmək olar. Həmin addımlar Azərbaycanda kifayət qədər oturuşmuş və demokratik siyasi sistemin mövcudluğunu təsdiqləməklə yanaşı, dövlət başçısının idarəçilik fəlsəfəsində humanizm və insanpərvərlik ideyalarının parlaq bir xətt təşkil etdiyini göstərir.
Dövlət başçısı Azərbaycanın sosial-iqtisadi inkişafı ilə paralel gedən demokratikləşmə proseslərini bir-birindən təcrid olunmuş şəkildə götürmədən hər iki xətti Azərbaycanın gələcək yüksəlişinin vahid istinad nöqtəsi kimi əsaslandırır. Azərbaycan Prezidentinin bu barədə irəli sürdüyü fikirlər təkcə Azərbaycanın yox, ümumilikdə demokratiya yoluna yenicə qədəm qoymuş bütün müstəqil ölkələrin gələcək inkişafının təməl prinsipi kimi tətbiq edilə bilər. Cənab İlham Əliyev haqlı olaraq bəyan edir ki, hər hansı ölkənin inkişafı heç də təbii sərvətlərin zənginliyi ilə deyil, demokratikləşmə proseslərindən, qanunun aliliyinin qorunmasından, vətəndaş cəmiyyəti təsisatlarının inkişafından asılıdır. Dövlət başçısı 28 may Respublika Günü münasibətilə xalqa müraciətində bu mövqeyini bir daha açıqlamışdır: "Ölkədə həm siyasi, həm də iqtisadi sahədə islahatlar cəsarətlə aparılır. Mən tam əminəm ki, siyasi və iqtisadi islahatlar, iqtisadi yüksəliş və demokratikləşmə prosesləri bir-birini tamamlamalıdır və paralel şəkildə həyata keçirilməlidir".
Azərbaycan xalqı bu gün yüksək iradə, həmrəylik və əzmkarlıq nümayiş etdirərək bəşər sivilizasiyasının yüksək idealı olan azadlığı, ədaləti və demokratiyanı özünün inkişaf yolu seçmişdir. Nəticədə müstəqil Azərbaycan bu gün hüquqi dövlət ideyasının reallaşdığı, şəxsiyyət, vətəndaş və cəmiyyət münasibətlərinin demokratik prinsiplərə əsaslandığı, müxtəlif millətlərin dilinin, dininin, mədəniyyətlərinin qovuşduğu tolerant məkana çevrilməkdədir. Hər ötən illə müqayisədə Azərbaycanda demokratik dəyişikliklərin həyatımıza tətbiqolunma tempi artan xətt üzrə inkişaf edir. Vətəndaş cəmiyyətinin sürətlə bərqərar olduğu bir şəraitdə cəmiyyət üzvlərinin hüquq və azadlıqlarının, borc və vəzifələrinin düzgün dərki, sosial və siyasi fəallığın artmasını tarixi zərurətə çevirir.
Missiya
Azərbaycan
yeni yolun başlanğıcındadır. Bu yol genişdir,
perspektivlidir, lakin hamar və rahat deyil. Yanında vəfalı,
fədakar dostları var, fəqət xoş gününə
darılanlar da az deyil. Bir şey ürəyimizi ovundurur,
narahatlığımıza su çiləyir ki,
xalqımız öz taleyini 15 ildən bəridir etibarlı əllərə
etibar edir. Bu gün istisnasız olaraq cəmiyyətin hər
bir üzvü dərk edir ki, ölkəsini
qarşıdakı beş ildə cizdiyi geoiqtisadi və
geosiyasi üfüqlərə yetişdirə biləcək tək
şəxs İlham Heydər oğlu Əliyevdir.
Vaxtilə geriyə boylanaraq görülmüş
böyük işlərə və perspektivdə bizi gözləyən
üfüqlərə nəzər atan Heydər Əliyev
deyirdi: "Bütün bu işləri biz başladıq, biz
də başa çatdıracağıq". Bu, ümummilli
tərəqqi proqramını, həyata keçirilən
kompleks islahatlar xəttini ehtiva edən bir tezis idi. Azərbaycan
insanı dərk edir ki, başından qovğası əskik
olmayan bu ölkənin, tarixin daim sınaqlara, imtahanlara
ürcah etdiyi bu xalqın yeganə xilas yolu Heydər Əliyev
ideallarının yanında olmaq, tək ümid-pasibanı
onun açıb qoyduğu geniş yoldan sarpmamaqdır. Bu
yolun perspektivini, inkişafını ulu öndərin
özü belə görürdü: "Mən seçici
olsaydım, İlham Əliyevə səs verərdim".
- Müasir Azərbaycan Heydər Əliyevin əsəridir - söyləyən cənab İlham Əliyev minnətdar olmağı bacaran insan, siyasətçidir. O, Azərbaycan xalqının və özünün qazandığı bütün uğurların memarının məhz ümummilli lider Heydər Əliyev olduğunu yorulmadan və dönə-dönə etiraf və bəyan edir.
Əgər Heydər Əliyev Azərbaycanı kül içindən gül kimi dikəltdisə, onu ətalətin pəncəsindən xilas edib əmin-aman, sabitqədəm, müstəqil bir ölkəyə çevirdisə, İlham Əliyev bu müstəqilliyin həqiqiliyini, yaşarılığını, dönməzliyini təmin etdi, Azərbaycanı regionun lider dövlətinə çevirdi, iqtisadiyyatın artım tempi və beynəlxalq nüfuzuna görə dünyada öncül mövqelərə çıxartdı. Elə bir ənənənin təməlini qoydu, nümunə yaratdı ki, nəinki Şərq, hətta Qərb siyasi isteblişmentində də ondan istifadə ictimai məzəmmət deyil, qürur və iftixar kimi dəyərləndirilə bilər.
Seçimin
mübarək, Vətən oğlu! Uğurun xeyir, Azərbaycan
xalqı! Gözün aydın, Azərbaycan!
Xalid NİYAZOV
Azərbaycan.-2008.-26
noyabr.-S.2.