Milli maarifçilik ənənələrinin böyük
davamçısı
Milli-mədəni
irsi ilə tarixən dünya sivilizasiyasını zənginləşdirən
xalqımız hər zaman elm və təhsilə yüksək
dəyər vermiş, milli inkişaf və tərəqqi
yolunu məhz bu sahələrin dinamik inkişafında
görmüşdür. Hələ qədim və orta əsrlərdən
özünəməxsus elm və təhsil ənənələrinə
malik Azərbaycan nüfuzlu elm xadimlərinin, alimlərin vətəni
kimi tanınmış, bəşər maarifçiliyi tarixinə
öz möhürünü vurmuşdur. Milli
idealların parlaq təcəssümü kimi yetkinləşərək
XIX əsrin əvvəllərində qabarıq şəkildə
üzə çıxan, feodal-patriarxal baxışlara, cəhalətə
və mövhumatçılığa qarşı mübarizənin
önündə dayanan maarifçilik hərəkatı Azərbaycanın
mənəvi-mədəni həyatında əlamətdar mərhələnin
başlanğıcına çevrilmişdir. Tədricən
dini yönümlü mədrəsə təhsili arxa plana
keçmiş, dünyəvi tipli ilk məktəblərin
yaradılmasına başlanılmışdır.
XIX əsrdə
yaşayıb-yaratmış Mirzə Fətəli Axundzadə,
Abasqulu Ağa Bakıxanov, Həsən bəy Zərdabi, Seyid Əzim
Şirvani, Mirzə Şəfi Vazeh, İsmayıl bəy
Qutqaşınlı, Məhəmməd Tağı Sidqi və
başqa görkəmli söz adamlarının,
ziyalıların cəmiyyətdəki problemləri, sosial ədalətsizlikləri,
haqsızlıqları əks etdirən əsərləri,
poeziyaları Azərbaycanın milli ruhunun oyanışına,
milli ziyalı elitanın təşəkkülünə xidmət
etməklə yanaşı, ilk dünyəvi məktəblərin
yaranması və inkişafında da mühüm rol
oynamışdır. "Qəza məktəbi", "zemstvo", "şəhər
məktəbi", "normal məktəb" və digər
ibtidai təhsil ocaqları çar Rusiyasının siyasətini
yerlərdə təbliğ etmək məqsədilə
yaradılsa da, maarifpərvər qüvvələrin
formalaşmasına, xalqın mütərəqqi ruhda
inkişafına təkan
verən Avropa tipli maarifçilik hərəkatının
genişlənməsinə əsaslı zəmin olmuşdur.
XX əsrin əvvəlləri isə
Azərbaycan tarixində xalqın maarifləndirilməsi istiqamətində
mühüm irəliləyişlərin əldə olunması
ilə səciyyəvidir. Müxtəlif ölkələrdə
təhsil almış qabaqcıl ziyalılarımız
xalqı gerilikdən və cəhalətdən
qurtarmağı həyatlarının əsas qayəsi hesab
edir, xalq maarifini yüksəltməklə insanların
savadlanması qayğısına qalır, yeni tipli təhsil
ocaqlarının açılması üçün hakim
dairələrə müraciətlər
edir, böyük çətinliklər hesabına niyyətlərinə
çataraq bu şərəfli missiyanı ləyaqətlə
yerinə yetirirdilər. Əsrin əvvəllərində
milli maarifçilik hərəkatı Məhəmməd
ağa Şahtaxtlı, Cəlil Məmmədquluzadə, Nəriman
Nərimanov, Firudin bəy Köçərli, Sultanməcid
Qənizadə və digər işıqlı
ziyalıların fəaliyyəti sayəsində daha da
genişlənmiş, yüksək ali təhsil almağın
zəruriliyi fikri ictimai şüurda möhkəmlənməyə
başlamışdır.
Ötən əsrin
əvvəllərində yaranmış əlverişli siyasi
şəraitdən düzgün bəhrələnərək
1918-ci il mayın 28-də istiqlaliyyətini bütün
dünyaya bəyan edən Azərbaycan məhz bu möhkəm
tarixi təməl və ənənələr üzərində
milli təhsilini, elmini inkişaf etdirmək imkanı qazanmışdır. Demokratik ruhlu ziyalıların uzun illərdən bəri
apardığı gərgin mübarizənin həyati təzahürü
olaraq Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti ilk gündən milli mədəniyyət
və maarifçiliyin inkişafı istiqamətində
mühüm tədbirlər həyata keçirməyə
başlamış, Bakıda, Naxçıvanda, Şəkidə,
Şuşada və Lənkəranda ibtidai siniflər
hazırlayan kurslar yaradılmış, Qori Müəllimlər
Seminariyasının Azərbaycan bölməsi Qazaxa
köçürülmüşdür.
Ümumilikdə,
1919-cu ilin əvvəllərində respublikada yeni tədris
proqramı əsasında 23 orta təhsil müəssisəsi,
6 kişi və 4 qadın gimnaziyası, 5 realnı məktəb,
3 müəllimlər seminariyası, 3 qadın tədris müəssisəsi,
politexnik və ticarət məktəbləri fəaliyyət
göstərmişdir.
Bununla belə, ölkədə mövcud olan həmin
məktəblər uşaqların yalnız bir qisminin təhsil
almasına imkan verir, eyni zamanda, milli kadrlar hazırlayan ali məktəblərin
yoxluğu dövlət idarəçiliyində ciddi problemlər
yaradırdı. Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti hökumətinin
qarşısında duran mühüm vəzifələrdən
biri məhz ali məktəbin təşkili, milli kadrların
hazırlanması idi. Məhz bu milli tələbatın nəticəsi,
eyni zamanda, xalqın çoxəsrlik milli maarifçi ənənələrinin
davamı olaraq 1919-cu ildə Bakı Dövlət Universitetinin
yaradılması zərurəti meydana
çıxmışdır. Azərbaycanın
ilk ali təhsil ocağı, türk-müsəlman
dünyasının ilk Avropa tipli universiteti olan Bakı
Dövlət Universitetinin təsis edilməsi bu gün də
xalqımızın milli maarifçilik və dövlətçilik
tarixinin ən şanlı səhifələrindən biri kimi
xatırlanır.
1919-cu ildə
Bakı Dövlət Universitetinin təsis edilməsi
üçün yaradılmış xüsusi komissiyanın
hazırladığı bəyannamədə bu ali təhsil
ocağının formalaşdırılması zərurəti
elmi şəkildə əsaslandırılmış, onun təşkilinin
hökumət dairələrində böyük rəğbətlə
qarşılandığı vurğulanmışdır. Bununla belə, ilkin mərhələdə
universitetin açılması ilə bağlı bəzi maneələr
meydana çıxmış, parlamentdə və hökumət
üzvləri arasında müəyyən fikir
ayrılıqları yaranmışdı. Bu mütərəqqi
prosesə qarşı çıxan qüvvələr iddia
edirdilər ki, tədrisin ilkin mərhələdə rus
dilində aparılması milliyyətcə rus olan
professorların tələbələr arasında
ruslaşdırma təbliğatı aparmasına,
"çarın siyasəti"ni təbliğ etməsinə
imkan yarada bilər. Belə ehtiyatlı yanaşmalara rəğmən,
Azərbaycan xalqının ən görkəmli nümayəndələri
universitetin açılmasını zəruri sayır, bunu rəsmi
dairələrdən təkidlə tələb edirdilər. Görkəmli maarifçi-publisist Məhəmməd
ağa Şahtaxtlı "Azərbaycanda
darrülfünun" adlı məqaləsində bununla
bağlı yazırdı: "İctimai və siyasi zərurət
tələb edir ki, biz rus alimlərindən istifadə edib rus
dilində təhsil verən universitet açaq. Rus dilində
açılacaq universiteti biz milliləşdirməli və
türkləşdirməliyik".
Qeyd etmək
lazımdır ki, Almaniyanın Leypsk Universitetində ali təhsil
almış, məşhur Sorbon Universitetinin nəzdindəki
Ali Təcrübi Məktəbi bitirmiş, ali təhsil sahəsində
zəngin təcrübəyə malik olan Məhəmməd
ağa Şahtaxtlının "Azərbaycanda
darrülfünun" məqaləsində öz əksini tapmış
mülahizələr Bakı Dövlət Universitetinin layihəsinin
ana müddəalarına çevrilmiş, Azərbaycanda ali məktəbin
yaradılması ideyasının müdafiə edilməsində
həlledici amillərdən birini təşkil etmişdir.
Burası da əhəmiyyətlidir ki, Məhəmməd
ağa Şahtaxtlı Bakı Dövlət Universitetində
çalışan ilk azərbaycanlı professor olmuşdur. O,
BDU-da şərq dillərindən dərs demiş, latın əlifbasının
bərqərar olması uğrunda mübarizə
aparmışdır. Məhəmməd ağa,
eyni zamanda, Azərbaycan Xalq Komissarları Sovetinin sədri Nəriman
Nərimanovun elm və təhsil üzrə müşaviri kimi
də Bakı Dövlət Universitetinin inkişafına,
xüsusən, bu ali təhsil ocağında milliləşmə
proseslərinin genişləndirilməsinə lazımi kömək
göstərmişdir.
Azərbaycan parlamentinin 1919-cu il 1
sentyabr tarixli iclasında "Bakı şəhərində
dövlət universitetinin təsis edilməsi haqqında"
qanunun qəbulu bu istiqamətdə həlledici addım
olmuşdur. Qanuna görə, universitetin tarix-filologiya,
fizika-riyaziyyat, hüquq və tibb fakültələrindən
ibarət olması nəzərdə tutulurdu. Universitetin təsis
edilməsi üzrə komissiyanın 1919-cu il sentyabrın 15-də
keçirilən son iclasında isə noyabr ayının 15-i
universitetdə ilk dərs günü elan edilmişdir. Beləliklə,
nəinki Azərbaycanda, Yaxın Şərqdə ilk dünyəvi
ali təhsil ocağı fəaliyyətə
başlamış, görkəmli rus alimi V.İ.Razumovski onun
rektoru vəzifəsinə təyin edilmişdir.
1920-ci ilin aprelində bolşevik
Rusiyasının Azərbaycanı işğal etməsi və
respublikada sovet hakimiyyətinin qurulması ilə universitet yeni
tarixi dövrə qədəm qoymuş, fəaliyyətini
bolşevik ideyalarına uyğunlaşdırmağa məcbur
olmuşdur. Mürəkkəb siyasi vəziyyətə
baxmayaraq, Xalq Maarif Komissarlığı universitetin işinə
böyük diqqət göstərmiş, onun inkişafı
istiqamətində bir sıra addımlar atmışdır.
1922-ci ildən Azərbaycan Dövlət Universiteti adı
altında fəaliyyət göstərməyə başlayan təhsil
ocağı əsasən sosialist ali təhsil
məktəbinə çevrilsə də, xalqın maariflənməsində,
milli kadr hazırlığında mühüm rol
oynamış, tədris prosesini tədricən Azərbaycan
dilinə keçirməyə imkan tapmışdır. Ötən
əsrin 20-ci illərində universitetdə ana dilində təhsilin
miqyası genişlənmiş, habelə Azərbaycan
dilində dərsliklər hazırlanmışdır.
Təəssüf
ki, 1930-cu ildə Azərbaycan Xalq Komissarları Soveti
universitetin bağlanması barədə qərar vermiş,
onun pedaqoji fakültəsi Ali Pedaqoji İnstituta, tibb fakültəsi
Azərbaycan Tibb İnstitutuna, iqtisad fakültəsi Ticarət-Kooperativ
İnstitutuna, hüquq fakültəsi isə Sovet Quruculuğu
və Hüquq İnstitutuna çevrilmişdir. Lakin Xalq
Komissarlığı Soveti bu qərarına 25 may 1934-cü
ildə yenidən baxaraq yol verdiyi tarixi ədalətsizliyi
aradan qaldırmış, universitetin fəaliyyəti bərpa
olunmuşdur. İkinci dünya müharibəsi illərində
və sonrakı dövrdə milli kadr hazırlığına
böyük töhfələr verən Bakı Dövlət
Universiteti Azərbaycan Elmlər Akademiyasının
yaranmasında da yaxından iştirak etmiş,
özünün kadr potensialı ilə bu prosesin önündə
getmişdir.
Universitetin
50-60-cı illərdə hərtərəfli inkişafında
ona rəhbərlik etmiş görkəmli rektorların - Azərbaycan
xalqının sayılıb-seçilən elm korifeylərinin
müstəsna rolu olmuşdur. 1954-1958-ci illərdə
ozamankı Azərbaycan Dövlət Universitetinə rəhbərlik
etmiş dünya şöhrətli elm xadimi, akademik Yusif Məmmədəliyevin
xidmətlərini bu baxımdan xüsusi xatırlatmaq
lazımdır. SSRİ Elmlər
Akademiyasının həqiqi üzvü kimi Azərbaycan Elmlər
Akademiyasının yaranmasında və inkişafında
yaxından iştirak edən Yusif Məmmədəliyev neftin və
neft qazlarının katalitik emalı sahəsində
mühüm elmi kəşflərə və tədqiqatlara
imza atmış, Azərbaycan neft kimyasının elmi əsaslarını
yaratmışdır. Azərbaycan Astrofizika Rəsədxanası,
Əlyazmaları Fondu, Sumqayıt Kimya Elmi Mərkəzi və
digər müəssisələrin təşkilində
yaxından iştirak etmişdir. Yusif Məmmədəliyevin
Azərbaycan Dövlət Universitetinə rəhbərlik illəri
də xüsusi mərhələ təşkil edir. Görkəmli
akademik qısa müddətdə universiteti həm də
ölkənin mükəmməl elm ocağına
çevirmişdir. Həmin illərdə universitetdə
formalaşmış görkəmli alimlər Azərbaycan Elmlər
Akademiyasının müxtəlif strukturlarına bacarıqla
rəhbərlik etmişlər. Eyni zamanda, görkəmli elm
xadimi universitetdə elmlə təhsilin uğurlu vəhdətinə
nail olmuş, elmi-tədqiqat işlərinin səmərəliliyinin
artmasına çalışmışdır.
90 illik mövcudluq tarixində
universitet böyük şəxsiyyətlərin, dövlət
xadimlərinin, ziyalıların təhsil aldığı
müqəddəs məkan kimi məşhurlaşmış,
milli kadr hazırlığına böyük töhfə
vermişdir. Dünya şöhrətli siyasətçi,
ulu öndər, görkəmli dövlət xadimi Heydər Əliyev
də universitetin tarix fakültəsinin məzunu kimi siyasi
karyerasında və həyatında bu təhsil
ocağının rolunu hər zaman yüksək dəyərləndirmişdir.
Ümummilli lider taleyin hökmü ilə 1969-cu
ildə Azərbaycan Kommunist Partiyası Mərkəzi Komitəsinin
birinci katibi seçildikdən dərhal sonra Azərbaycan
Dövlət Universitetinə xüsusi diqqətlə
yanaşmış, haqlı olaraq respublikanın
inkişafını və intibahını məhz bu ali təhsil
ocağında axtarmışdır. Həmin
illərdə milli kadr hazırlığında əsas
yükü üzərinə götürən Azərbaycan
Dövlət Universitetinə diqqət və
qayğının artırılması, bu təhsil
ocağının fəaliyyətinin gücləndirilməsi
ulu öndərin diqqət mərkəzində olmuşdur.
Universitetin auditoriyalarında dərs deyən, kafedralarda
işləyən müəllimlərin Azərbaycan
xalqının mənliyinin, milli şüurunun inkişaf
etdirilməsi prosesində müstəsna roluna böyük
düha Heydər Əliyev yüksək qiymət vermişdir.
Ulu öndərin 1969-cu il 1 noyabr
tarixdə universitetin 50 illik yubileyində iştirakı və
Azərbaycan dilində parlaq nitq söyləməsi də
böyük rəhbərin bu elm məbədinə yüksək
rəğbətinin təzahürü kimi xatırlanır. Heydər Əliyev yubiley mərasimində dərin məzmunlu
nitqində demişdir ki, Azərbaycan Dövlət
Universitetinin yaranması ölkənin ən yaxşı
oğullarının doğma xalqı maarifləndirmək,
dünya mədəniyyəti və elm xəzinəsini onun
üzünə açmaq uğrunda apardıqları
mübarizənin məntiqi yekunu olmuşdur. Sonrakı
illərdə universitetin 60, 75 və 80 illik yubileylərinin
keçirilməsi, professor-müəllim heyətinin yüksək
təltiflərə, dövlət mükafatlarına layiq
görülməsi də məhz ümummilli liderin adı ilə
bağlıdır.
Ötən əsrin
80-ci illərinin sonu, 90-cı illərinin əvvəllərində
Azərbaycanda hökm sürən iqtisadi-siyasi, mənəvi
böhran ümumilikdə cəmiyyətin digər sahələri
kimi, BDU-nun da fəaliyyətinə mənfi təsir göstərmiş,
onun qarşıya qoyduğu məqsədləri həyata keçirməsində
problemlər yaratmışdı. Taleyin hökmü, xalqın
təkidli tələbi ilə 1993-cü ilin iyununda Azərbaycanda
siyasi hakimiyyətə qayıdan ümummilli lider Heydər Əliyev
digər sahələrdə olduğu kimi, bu sahədə də
çətin vəziyyəti aradan qaldırmaqla elmə, təhsilə
ciddi dəyər vermiş, ziyalıların cəmiyyətdəki
nüfuzunun yüksəlməsinə
çalışmış, ali təhsil ocaqlarına,
xüsusən də, Bakı Dövlət Universitetinə daim
böyük diqqət və qayğı göstərmişdir.
Hər bir elm-təhsil müəssisəsinin
qarşısında konkret məqsədlər dayanır.
BDU-nun da başlıca məqsədi məhz gələcəyin
vətənpərvər, dövlətçi, ziyalı vətəndaşını,
yüksək səviyyəli mütəxəssisini
hazırlamaqdan ibarətdir. Universitet müstəqillik
illərində çağdaş dünya nizamına və tələblərinə
uyğun yüksək savadlı, vətənpərvər
mütəxəssislərin hazırlanması işini
uğurla həyata keçirmiş, mütərəqqi, ictimai
və elmi düşüncənin mərkəzi kimi
çıxış etmişdir. Bu gün
fəxrlə deyə bilərik ki, universitet tədrisin keyfiyyətinə,
müasir tələblərə cavab verən yüksək
maddi-texniki bazasına, tələbələrinin sayına,
beynəlxalq əlaqələrinə, ölkə
hüdudlarından kənardakı nüfuzuna görə
regionda böyük üstünlüyünü qoruyub
saxlayır.
Universitet elmlə təhsilin
səmərəli şəkildə əlaqələndirilməsi,
elmi yeniliklərin istehsalatda praktik olaraq gerçəkləşdirilməsi,
elmi tədqiqatların ən müasir tələblər səviyyəsində
aparılması sahəsində də yüksək fəallıq
nümayiş etdirir. Məhz Bakı Dövlət Universitetinin çoxillik təcrübəsi
əsasında Azərbaycan elmi mühitində ayrıca istiqamət
kimi "ali məktəb elmi" anlayışı
formalaşmışdır. Universitet rəhbərliyinin
apardığı məqsədyönlü iş sayəsində
respublikada akademik elmlə ali məktəb elmi qoşa qanad kimi
yanaşı addımlayır. Bu gün AMEA sistemində və
digər ali nüfuzlu təhsil ocaqlarında elmin
inkişafına töhfə verən akademiklərin, elmlər
doktorlarının böyük qisminin fəaliyyəti BDU ilə
sıx şəkildə bağlıdır.
Bakı Dövlət Universiteti
Avropanın klassik universitetlərində olduğu kimi, orta və
ali təhsili, habelə elmi-tədqiqat institutunu özündə
birləşdirir. Universitetin nəzdindəki Tətbiqi
Riyaziyyat İnstitutu ali məktəblər arasında yeganə
elmi-tədqiqat qurumu kimi fəaliyyətini inamla davam etdirir. Eləcə
də universitetin nəzdindəki "Gənc istedad" liseyi
Azərbaycan ali təhsil mühitində birinci orta məktəbdir.
BDU-nun professoru və ya dosenti bu ali təhsil ocağındakı
kafedralarda çalışmaqla, həm elmlə məşğul
olmaq, həm də orta məktəb tipli liseydə dərs demək
imkanı qazanır. Bu isə BDU-nun Avropa ali məktəb
sisteminə inteqrasiyasının real nəticəsidir.
BDU öncül elm məbədi
olaraq Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin ali məktəblərə
göstərdiyi yüksək diqqət və
qayğını fəaliyyətində qabarıq hiss edir. Son illərdə dövlət
başçısının xüsusi qayğısı,
universitet rəhbərliyinin böyük səyi, təşkilatçılıq
qabiliyyəti sayəsində təhsil ocağının
görkəmi, maddi-texniki bazası, iş şəraiti əsaslı
şəkildə yaxşılaşmışdır.
2008-2009-cu ilin yeni tədris ili qarşısında BDU-nun
maliyyə problemləri səbəbindən uzun
illər tikintisi yarımçıq qalmış yeni korpusunun
istifadəyə verilməsi, təntənəli
açılış mərasimində Azərbaycan Prezidenti
İlham Əliyevin iştirakı və dərin məzmunlu
nitq söyləməsi bunu bir daha təsdiqləyir.
Dövlət başçısının 24 aprel 2009-cu il
tarixində universitetin 90 illik yubileyinin keçirilməsi ilə
bağlı xüsusi sərəncam imzalaması da məhz bu
diqqət və qayğının nəticəsidir.
Dövlət
başçısı İlham Əliyevin yeni dövrün tələblərinə
əsaslanmaqla müəyyənləşdirdiyi vəzifələr
də bu gün Bakı Dövlət Universitetinin fəaliyyətində
ciddiliklə nəzərə alınır. Bu baxımdan
universitetdə Avropa təhsil sisteminə inteqrasiyanın təmin
edilməsi, "Bolonya prinsipləri"nin tətbiqi xüsusi
yer tutur. Təqdirəlayiq haldır ki, BDU Azərbaycan
Prezidentinin "Azərbaycan Respublikasının ali təhsil
müəssisələrinin Avropa ali təhsil məkanına
inteqrasiyası ilə bağlı bəzi tədbirlər
haqqında" 31 yanvar 2008-ci il tarixli sərəncamından
irəli gələn vəzifələri uğurla
gerçəkləşdirir. Bu məqsədlərin həyata
keçirilməsi, habelə dünya elminə inteqrasiyanın
sürətləndirilməsi üçün BDU-da Beynəlxalq
Elm və Təhsilə İnteqrasiya Şöbəsinin
yaradılması uğurlu addımlardan biridir.
Universitetdə gələcək
həyata məhz buradan qədəm qoyan on minlərlə Azərbaycan
gəncinin müasir savada yiyələnməsi, elmi təşəbbüskarlığın
artması, kompüter və informasiya texnologiyalarını dərindən
mənimsəməsi üçün görülən
işlər ardıcıl və sistemli səciyyə daşıyır.
Təhsil ocağının beynəlxalq
əlaqələrinin də gündən-günə genişləndiyi
müşahidə olunur. Nazırda BDU postsovet məkanının
100-dən artıq universitetini bir araya gətirən Avrasiya
Universitetləri, Xəzəryanı Ölkə Universitetləri,
Qara Dəniz Universitetləri (QDU) assosiasiyalarının
üzvüdür. Bakı Dövlət Universitetinin
dünyanın 50-dən artıq aparıcı ali təhsil
müəssisəsi ilə səmərəli əməkdaşlığı
razılıq hissi doğurur.
BDU-nun respublika
daxilində fəaliyyət göstərən ali təhsil
ocaqlarından Naxçıvan Dövlət Universiteti ilə əməkdaşlığı
da kifayət qədər sistemli, ardıcıl və məqsədyönlü
xarakter daşımaqla, bütövlükdə Azərbaycan
elminin, təhsilinin inkişafına xidmət edir. Bakı Dövlət
Universitetinin ayrı-ayrı dissertasiya şuralarında NDU əməkdaşlarının
doktorluq və namizədlik dissertasiyaları müdafiə etməsinə
lazımi şərait yaradılır. BDU-nun nüfuzlu
professorları mütəmadi olaraq Naxçıvan Dövlət
Universitetində tələbələr üçün
mühazirələr oxuyurlar. Eyni zamanda, BDU-nun "Elmi əsərləri"
jurnalı Naxçıvan Dövlət Universitetinin əməkdaşlarının
məqalələrinin ən çox dərc edildiyi nüfuzlu
nəşrlərdən biridir. Bakı Dövlət
Universiteti Bakı-Tbilisi-Axalkalaki-Qars Naxçıvan dəmir
yolu üzərində yerləşən ali məktəblərin
işbirliyi layihəsi çərçivəsində də
elm, təhsil və idman sahəsində Naxçıvan
Dövlət Universiteti ilə qarşılıqlı əlaqələrini
davam etdirir. Naxçıvan Dövlət Universiteti ilə
Bakı Dövlət Universiteti arasındakı çoxcəhətli
əlaqələr ali məktəblərin ölkədaxili
inteqrasiyasına yaxşı örnəklərdən biri
sayıla bilər. Və bu qarşılıqlı əlaqələr
hər iki universitetin inkişafı üçün
faydalıdır.
2009-cu ilin noyabrında 90 illik
yubileyini təntənə ilə qeyd etməyə
hazırlaşan Bakı Dövlət Universiteti bu gün Azərbaycan
elminin və təhsilinin ən mühüm cəhətlərini,
keyfiyyət göstəricilərini özündə əks
etdirir. Dünya elminin mütərəqqi yeniliklərini milli təhsil
sisteminin tarixi nailiyyətləri ilə uğurlu şəkildə
sintez etməyi bacaran BDU Avratlantik məkana uğurla inteqrasiya
edir və ildən-ilə müasirləşir. Məhz bu
baxımdan universitet zaman keçdikcə Avropa təhsil məkanında
öz sözünü deyir və respublikamızı layiqincə
təmsil edir. Hazırkı zirvəsindən baxdıqda,
respublikamızın bu elm məbədinin gələcək
inkişaf üfüqləri daha aydın nəzərə
çarpır. Bakı Dövlət Universitetinin çoxminli
kollektivini ürəkdən təbrik edir, hörmətli həmkarlarımıza
daha böyük uğurlar arzulayıram.
İsa HƏBİBBƏYLİ,
Naxçıvan Dövlət
Universitetinin rektoru,
Akademik
Azərbaycan.- 2009.- 25 oktyabr.- S.4.