Təhsil işçilərinin respublika konfransı keçirilmişdir
Sentyabrın 5-də
"Gülüstan" sarayında rəhbər təhsil
işçilərinin ənənəvi respublika konfransı
keçirilmişdir.
Konfransda Baş nazirin
müavini Elçin Əfəndiyev, Milli Məclis sədrinin
birinci müavini Ziyafət Əsgərov, Prezident
Administrasiyası humanitar siyasət məsələləri
şöbəsinin müdiri Fatma Abdullazadə, xarici işlər
nazirinin müavini, Azərbaycan Diplomatik Akademiyasının
rektoru Hafiz Paşayev, Yeni Azərbaycan Partiyası sədrinin
müavini - icra katibi Əli Əhmədov, deputatlar, nazirlik və
dövlət komitələrinin nümayəndələri, Azərbaycanda
fəaliyyət göstərən beynəlxalq qurumların təmsilçiləri,
ali və orta ixtisas təhsili müəssisələrinin rəhbərləri,
rayon və şəhər təhsil şöbələrinin
müdirləri iştirak edirdilər.
İştirakçılar
əvvəlcə Azərbaycan təhsilinin nailiyyətlərindən
bəhs edən kitab sərgisinə baxmışlar.
Məktəblilərin
ifasında Azərbaycan Respublikasının Dövlət himni
səslənmişdir.
Təhsil sahəsində
dövlət siyasətini əks etdirən videoçarx
nümayiş etdirilmişdir.
Aparıcıları
uşaq parlamentinin üzvləri olan konfransda təhsil naziri
Misir Mərdanov "2008-2009-cu dərs ilinin yekunları və
2009-2010-cu dərs ilində qarşıda duran vəzifələr"
mövzusunda məruzə etmişdir.
Nazir ölkəmizdə
təhsilin inkişafı üçün hərtərəfli
şərait yaradıldığını vurğulayaraq
demişdir ki, son illər respublikanın təhsil sistemində
davamlı inkişafa yönəlmiş əsaslı
infrastruktur dəyişikliklərinin baş verməsi,
inkişafyönümlü proqram və layihələrin həyata
keçirilməsi dövlətimizin
başçısının təhsilə müntəzəm
diqqət və qayğısı sayəsində mümkün
olmuşdur.
Prezidentin bu yaxınlarda
"Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi" və
"Ən yaxşı müəllim" müsabiqələri
qaliblərinin mükafatlandırılması haqqında Sərəncam
imzalaması həmin qayğının bariz nümunəsidir.
Bu addım məktəbin və müəllimin statusunun
yüksəldilməsinə yönəlmişdir.
Yüksək diqqətə
görə təhsil işçiləri adından dövlətimizin
başçısına dərin minnətdarlığını
bildirən M.Mərdanov demişdir ki, bugünkü tədbirdə
Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə ölkədə
təhsil sahəsində həyata keçirilmiş
islahatların əsas istiqamətlərindən söz
açılacaq, mövcud problemlər təhlil ediləcək,
onların həlli yolları barədə fikir mübadiləsi
aparılacaqdır.
Dövlətimizin
başçısı cari ildə də təhsil sahəsini
diqqət mərkəzində saxlamış, il ərzində
müxtəlif sərəncam və fərmanlar
imzalamışdır. Bir neçə istiqamət üzrə
dövlət proqramları təsdiq edilmişdir.
Ötən il YUNESKO-nun
və İSESKO-nun xoşməramlı səfiri, Heydər Əliyev
Fondunun prezidenti, Milli Məclisin deputatı Mehriban xanım Əliyevanın
təşəbbüsü ilə ilk dəfə olaraq ölkəmizdə
"Dünyada savadlılığın dəstəklənməsi"
mövzusunda YUNESKO-nun regional konfransı keçirilmişdir. Tədbirdə
dünyanın 150-dən çox ölkəsini təmsil edən
ekspertlər iştirak etmişlər.
Dünyanı cənginə
almış iqtisadi böhrana baxmayaraq, Azərbaycan hökuməti
təhsilin inkişafına əvvəlki illə müqayisədə
238 milyon manat çox vəsait ayırmışdır. Dövlətimizin
başçısının təhsil işçilərinə
göstərdiyi diqqət və qayğısı sayəsində
2008/2009-cu illərdə 247 nəfər təhsil
işçisi müxtəlif fəxri adlara, o cümlədən
154 nəfər "Azərbaycan Respublikasının əməkdar
müəllimi" adına layiq görülmüşdür.
İl ərzində ən yaddaqalan hadisələrdən biri
isə uzun illər müzakirə olunan "Təhsil
haqqında" Qanunun qəbul olunmasıdır.
Məktəbəqədər
təhsildən bəhs edən nazir 2007-2010-cu illəri əhatə
edən "Azərbaycan Respublikasında məktəbəqədər
təhsilin yeniləşdirilməsi Proqramı"nı, sənəddə
dünya təcrübəsinə uyğun olaraq, 5 yaşlı
uşaqların icbari məktəbəqədər təhsilə
cəlb olunmasının nəzərdə tutulduğunu
xatırlatmışdır. O demişdir ki, bu il 320 yerlik iki
uşaq bağçası inşa edilmişdir. Bakı şəhərində
20, Sumqayıt şəhərində isə 1 uşaq
bağçası əsaslı təmir olunmuşdur. Yeni dərs
ilində 16 məktəbəqədər tərbiyə müəssisəsi
istifadəyə veriləcəkdir. Son 20 ildə ilk dəfə
olaraq 37 adda təlim vəsaitləri hazırlanaraq uşaq
bağçalarına çatdırılmışdır.
Orta təhsilin vəziyyətindən
danışan nazir məktəb tikintisini xüsusi
vurğulamışdır. Məlumat vermişdir ki, 2008/2009-cu
tədris ilində ümumilikdə 52 min 462 yerlik 179 yeni məktəb
binası, 42 məktəbdə isə 15 min yerlik əlavə
korpuslar tikilərək istifadəyə verilmişdir. Bununla
yanaşı, 118 məktəb binası əsaslı təmir
olunmuş, 293 məktəbin istilik sistemi bərpa edilmişdir.
Bütün bunlar Prezidentimizin "Uşaqlar yaxşı məktəblərdə
oxumalı, müəllimlər də yaxşı məktəblərdə
işləməlidirlər" tələbinin yerinə
yetirilməsinin real nəticələridir.
Məktəblərin
infrastrukturunun yeniləşdirilməsi və təhsilin
inkişafı sahəsində Heydər Əliyev Fondunun xidmətləri
də xüsusi vurğulanmışdır.
Qeyd edilmişdir ki,
fondun təşəbbüsü ilə hər il yüzlərlə
məktəbli yeni tədris ilinə yeni sinif otağında qədəm
qoyur. Heydər Əliyev Fondunun prezidenti, YUNESKO-nun və
İSESKO-nun xoşməramlı səfiri, Milli Məclisin
deputatı Mehriban xanım Əliyeva təhsil
ocaqlarının yeniləşməsinə xüsusi əhəmiyyət
verir. Təhsilin inkişafına dəstək Heydər Əliyev
Fondunun fəaliyyətinin prioritet istiqamətlərindəndir.
Fondun reallaşdırdığı ən möhtəşəm
layihələrdən biri "Yeniləşən Azərbaycana
yeni məktəb" layihəsidir. Son illər ərzində
bu proqram çərçivəsində 280-dən artıq məktəb
binası tikilmişdir. Artıq layihənin ikinci mərhələsinə
başlanmışdır. Bu layihə sayəsində yüzlərlə
məktəb yenidən bərpa olunmuş, ən müasir
avadanlıq və kompyuterlərlə təchiz edilmişdir. Fondun
prezidenti Mehriban xanım Əliyevanın təşəbbüsü
ilə hər yeni dərs ilinin əvvəlində birinci sinif
şagirdlərinə çanta və dərs ləvazimatının
paylanması artıq ənənəyə
çevrilmişdir. 2004-cü ildən başlayaraq fond hər
il qaçqın və məcburi köçkün ailələrindən
olan uşaqları, eləcə də Gürcüstanda
yaşayan soydaşlarımızı yeni tədris ilində dərs
vəsaitləri ilə sevindirir. Rusiya Federasiyası, Hollandiya,
Türkiyə və Rumıniyada yaşayan məktəbli
soydaşlarımız da belə hədiyyələr
alırlar. Heydər Əliyev Fondu elm və təhsil sahəsinə
qrantların ayrılması, xüsusi istedadlı şagirdlərə,
tələbələrə və alimlərə təqaüdlərin
verilməsinə də xüsusi diqqət ayırır. Fondun
prezidenti, Mehriban xanım Əliyevanın ideyaları ilə
gerçəkləşən hər bir işin təməlində
insanlara olan sevgi hiss olunur. Xalq bu məhəbbəti
görür və qiymətləndirir.
Nazir Azərbaycan məktəblilərinin
beynəlxalq olimpiadalarda qazandığı uğurlardan, bu
uğurları artırmağın vacibliyindən, xüsusi
istedada malik uşaqların yaradıcılıq
potensialının inkişafı naminə görülən
işlərdən, vahid məktəbli formasının tətbiqindən
söz açmış, dərsliklərlə bağlı məsələlərə
toxunmuşdur. Qeyd edilmişdir ki, son illər bu sahəyə
xüsusi diqqət yetirilir. 2008-ci ildə 4 milyondan çox dərslik
çap edilərək şagirdlərə paylanmışdır.
2009-/2010-cu tədris ilində isə 4 milyon 256 min dərs vəsaiti
çap edilərək şagirdlərə
çatdırılacaqdır. Hazırda birinci sinif şagirdləri
üçün dərsliklər yeni kurikulum əsasında
çap edilmişdir. Ötən il ilk dəfə olaraq, Heydər
Əliyev Fondunun dəstəyi ilə 130 adda 1,4 milyon ədəd
əyani tədris vasitələri qısa müddətdə
çap edilərək məktəblərə
çatdırılmışdır. Bu il Azərbaycanın
peşə təhsili tarixində ilk dəfə olaraq texniki
peşə məktəblərinin şagirdləri
üçün 8 fənn üzrə dərslik hazırlanaraq
çap edilmişdir.
Məlumat verilmişdir
ki, 2009/-2010-cu tədris ilindən başlayaraq, eksperiment kimi,
Azərbaycanın üç ali məktəbində "Təhsilin
əsasları" fənninin tədrisinə
başlanılacaqdır. İlk dəfə olaraq Azərbaycan
Müəllimlər İnstitutunun, Azərbaycan Dövlət
Pedaqoji Universitetinin və Gəncə Dövlət
Universitetinin ibtidai təhsilin metodikası və pedaqogikası
fakültələrində bu fənn tədris ediləcəkdir.
Diqqətə
çatdırılmışdır ki, artıq 43 nəfər
azərbaycanlı gənc xarici ölkələrin nüfuzlu
ali məktəblərində təhsilini başa vuraraq Vətənə
qayıtmışdır. Onlar Azərbaycanda öz
ixtisaslarına uyğun işlə təmin edilmişlər.
"2007-2015-ci illərdə Azərbaycan gənclərinin
xarici ölkələrdə təhsili üzrə Dövlət
Proqramı" çərçivəsində
dünyanın nüfuzlu ali məktəblərinə qəbul
olunmuş tələbələrin sayı cari ildə 304 nəfərə
çatdırılmışdır. Hazırda Azərbaycan gəncləri
20-dən çox ölkənin tanınmış ali məktəblərində
təhsillərini davam etdirirlər.
Məruzədə təhsil
sisteminin informasiyalaşdırılmasından, bu sahədə
həyata keçirilən layihələrdən, milli təhsil
portalının yaradılmasından, müəllimlərin hərtərəfli
hazırlığı üçün görüləcək
işlərdən danışılmışdır.
Məktəblərdə
İKT-nin tətbiqi ilə bağlı xeyli iş
görülmüşdür. Yola saldığımız dərs
ilində bu sahədə 10 mindən çox müəllimə
təlim kursları keçirilmişdisə, bu il onların
sayı 18 minə çatdırılacaqdır. Nazirlik
dünyanın məşhur şirkətləri
"Microsoft" və "İntel"in rəhbərləri
ilə memorandum imzalamışdır. Bu memorandumun əsas məqsədi
hər şagirdə bir noutbuk prinsipidir. Artıq 1-6-cı
sinif şagirdləri üçün 100 ədəd noutbuk Azərbaycana
göndərilmişdir. İlin sonunda şagirdlərə 400
noutbuk hədiyyə ediləcəkdir. İki il ərzində
isə bunların sayı 4 minə
çatdırılacaqdır.
Yeni dərs ilində
xarici dillərin, xüsusilə rus və ingilis dillərinin tədrisinə
ciddi yanaşılacaqdır. Ötən ildən Böyük
Britaniyanın "British Council" təşkilatının
dəstəyi ilə bu işə
başlanılmışdır. Bakının 7 məktəbində
1-ci və 5-ci siniflərdə xarici dillərin öyrənilməsinə
ayrılan saatlar 2 dəfədən çox
artırılacaqdır. Cari ildən Azərbaycanın 50 məktəbində
rus dilinin mütəmadi şəkildə xarici dil kimi öyrədilməsi
layihəsinə də başlanacaqdır.
Konfransda
çıxış edən Tələbə Qəbulu
üzrə Dövlət Komissiyasının sədri Məleykə
Abbaszadə bildirmişdir ki, ilboyu ali və orta ixtisas təhsili
məktəblərinə tələbə qəbulunun nəticələrinə
əsasən, təhsilin həm ölkə səviyyəsində,
həm də ayrı-ayrı bölgələr və məktəblər
üzrə göstəriciləri, abituriyentlərin fənlər
üzrə nəticələri, müxtəlif ixtisas
qruplarına meyil və maraqları, ali məktəblərə
qəbulolma göstəriciləri, yüksək və zəif
göstəricili rayonlar və məktəblər faktiki
materiallar əsasında daha əhatəli şəkildə təhlil
edilmişdir.
M.Abbaszadə statistik məlumatları
diqqətə çatdıraraq bildirmişdir ki, 2009-cu ildə
ali məktəblərə qəbul imtahanlarında 107347
abituriyent iştirak etmişdir. Onlardan 97006-sı Azərbaycan
bölməsinin, 10341-si isə rus bölməsinin payına
düşür. Ali məktəblərə 28498 nəfər,
o cümlədən 24463-ü Azərbaycan, 4035-i isə rus
bölməsinə qəbul olunmuşdur.
Ənənəvi olaraq,
ali məktəblərə qəbul imtahanlarında ən
yüksək nəticə göstərən gənclərlə
TQDK-da görüşlər təşkil edilmişdir.
Tədbirdə
"2007-2015-ci illərdə Azərbaycan gənclərinin
xarici ölkələrdə təhsili üzrə Dövlət
Proqramı"nın təqaüdçüsü Emin
Hüseynov, Nərimanov rayonundakı 182 nömrəli körpələr
evi-uşaq bağcasının müdiri Ulduz Məmmədova,
Bakı şəhər 6 nömrəli məktəb-liseyinin
ibtidai sinif müəllimi Gülşən Orucova, "Azərbaycanda
peşə təhsilinin təkmilləşdirilməsi"
layihəsinin eksperti Fuad Dərgahlı, Azərbaycan Texniki
Universitetindən texnika elmləri doktoru Sübhan Namazov, 23
nömrəli orta məktəbin müəllimi Solmaz Abdullayeva
çıxış edərək təhsil sahəsində
baş verən yeniliklərdən və qarşıda duran vəzifələrdən
danışmışlar.
Bildirilmişdir ki, insan
kapitalının inkişafı üzrə Azərbaycan
Respublikasının dövlət siyasəti kompleks xarakter daşıyır
və "Neft-qaz gəlirlərinin idarə olunması
strategiyası", "Məşğulluq
strategiyası", "Gənclər və idman siyasəti"
və digər komponentlərdən ibarətdir. Bu komponentlər
arasında ən əhəmiyyətlisi xaricdə təhsil
üzrə Dövlət Proqramıdır. Təkcə onu demək
kifayətdir ki, Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
yanında Dövlət Qulluğu Məsələləri
üzrə Komissiya tərəfindən keçirilən son
müsabiqələrdə iştirak etmiş xarici təhsilli
namizədlərin xüsusi çəkisi 26 faiz
artmışdır.
Konfransda məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin işinin təkmilləşdirilməsi
məqsədi ilə bir neçə təklif irəli
sürülmüşdür. Təklif edilmişdir ki, məktəbəqədər
uşaq müəssisələrinə psixoloq ştatı əlavə
edilsin və bu müəssisələrdə uşaqlar
üçün mövcud qida normalarına yenidən
baxılsın; qabaqcıl təcrübəni digər məktəbəqədər
təhsil müəssisələri ilə bölüşməyə
imkan yaradan, müasir tələblərə cavab verən məktəbəqədər
təhsil müəssisələrində müxtəlif təmayüllü
resurs mərkəzləri yaradılsın.
Sonda 2008/2009-cu dərs
ilində ilk dəfə olaraq keçirilmiş "Ən
yaxşı ümumtəhsil məktəbi" və "Ən
yaxşı müəllim" müsabiqələrinin qaliblərindən
bəhs edən "İlk 50 ən yaxşı məktəb,
100 ən yaxşı müəllim" kitabı builki
nominantlara təqdim edilmişdir.
AzərTAc
Azərbaycan.- 2009.- 6 sentyabr.- S. 2.