Konstitusiyaya əlavələr
və dəyişikliklər
edilməsi zamanın tələbidir
12 noyabr 1995-ci ildə
ulu öndər Heydər Əliyevin rəhbərliyi altında
hazırlanıb qəbul edilmiş Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyası hüquqi dövlət
quruculuğu sahəsində ölkəmizin gələcək
inkişafına demokratik imkanlar yaradan, mühüm hüquqi və
siyasi əhəmiyyətə, bəşəri dəyərlərə
malik bir sənəd olduğunu ötən illər ərzində
sübut etmişdir.
Ölkəmizdə
demokratiyanın inkişafı, insan hüquq və
azadlıqlarının müdafiəsi, vətəndaş cəmiyyətinin
formalaşdırılması, sosial-iqtisadi, mədəni
nailiyyətlərin təmin edilməsi, insanlara azad, sərbəst
seçim imkanlarının yaradılması, dövlət və
cəmiyyət həyatında qanunların aliliyinin təminatı
Konstitusiyamızda şərh olunan müddəaların tələblərindən
irəli gəlir və müəyyən zaman çərçivəsində
bu müddəalara əməl olunması dövlətimizə
daxildə olduğu kimi, beynəlxalq aləmdə də
böyük nüfuz qazandırmışdır.
Heydər Əliyev siyasi
kursunu uğurla davam etdirən Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin və
xalqımızın birgə səyləri ulu öndərin
ideyalarının yenilməzliyini, bəşəri mahiyyətini
bütün dünyaya nümayiş etdirməklə bərabər,
həm də ölkəmizə böyük fayda vermişdir.
Sosial-iqtisadi, mədəni
sahələrdə qazanılan nailiyyətlər,
regionların sürətli inkişafı, insanların rifah
halının gündən-günə
yaxşılaşdırılması, beynəlxalq əlaqələrin
möhkəmləndirilməsi, ölkəmizin dünyaya
inteqrasiyası istiqamətində atılan addımlar
uğurlarımızın tərkib hissəsidir.
Azərbaycan gündən-günə
şöhrətlənir, yeniləşir və yüksəlir.
Sürətli inkişaf həyatımızın bütün
sahələrində əsaslı islahatların həyata
keçirilməsini zərurətə çevirir.
Konstitusiyaya əlavə
və dəyişikliklərin edilməsi də bu
inkişafın, yeniləşmənin, zamanın tələbidir.
Dünyada baş verən hadisələr, ölkəmizin
sosial-iqtisadi, siyasi inkişaf kursunun daha mükəmməl həyata
keçirilməsi, vahid və davamlı siyasətin yeridilməsi,
milli maraqlarımızın və mənafelərimizin tam təmin
olunması, demokratik təsisatların genişləndirilməsi
indi bu tələbləri reallaşdırmışdır.
Konstitusiyaya əlavə
və dəyişikliklər edilməsinin mahiyyəti
aydındır. İrəli sürülən mühüm
müddəalar xalqın və dövlətin mənafeyinə,
insanların hüquq və azadlıqlarının daha
etibarlı təminatına, gələcək sürətli
inkişafımıza xidmət edir. Konstitusiyanın 25, 32, 48,
50, 67, 71-ci maddələrinə edilmiş əlavə və dəyişikliklər
bu baxımdan xarakterik və əhəmiyyətlidir.
Dövlət rəmzlərinə
hörmət hər bir vətəndaşın borcudur. 75-ci
maddəyə ikinci bir bəndin "Dövlət rəmzlərinə
hörmətsizliyin nümayiş etdirilməsi qanunla müəyyən
edilmiş məsuliyyətə səbəb olur" sözlərinin
əlavə edilməsi qanunauyğundur, vacibdir və mənəvi-əxlaqi
dəyərlərə əsaslanır.
Konstitusiyanın 101-ci
maddəsinin beşinci bəndində ifadəsini tapan
"Heç kəs iki dəfədən artıq təkrarən
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti seçilə bilməz"
müddəası fikrimcə, həqiqətən, demokratik
prinsiplərə uyğun deyildi, xalqın iradəsinin ifadəsini
məhdudlaşdırır, insanların seçim istəyinə
qarşı qoyulurdu. Belə bir müddəanın
Konstitusiyadan çıxarılması xalqın, əksər
seçicilərin fikridir. Sözsüz ki, referendum
keçirilməsi zamanı bu fikirlər, təkliflər həqiqətə
çevriləcəkdir. Öz vəzifəsini şərəflə
yerinə yetirən, xalqın etimadını qazanan,
seçicilərin dəstəyini alan prezidentin yalnız iki dəfə
deyil, uzun müddətə prezident seçilməsi xalq,
ölkə və cəmiyyət üçün
faydalıdır. Bu, ölkəyə, eyni zamanda, vətəndaşlara
ancaq xeyir gətirər. Bu baxımdan, 101-ci maddə yeni
redaksiya da uğurlu alınmışdır və bu
günün, müharibə şəraitində yaşayan bir
ölkənin reallıqlarını özündə əks
etdirir.
Konstitusiyanın
146-cı maddəsində edilmiş əlavələri də əhəmiyyətli
hesab edirəm. Bu, bələdiyyələrin müstəqilliyinin
təminatı ilə əlaqədar mühüm əlavələrdir.
Bələdiyyələrin
keçdiyi yol, əldə olunan nəticələr, yerli
özünüidarəetmə orqanlarının fəaliyyətində
özünü göstərən müəyyən meyillər
bu zərurəti doğurmuşdur. Bələdiyyələrin
öz səlahiyyətlərini müstəqil həyata
keçirməsi əlbəttə ki, Azərbaycan dövlətinin
suverenliyinə xələl gətirə bilməz.
Bələdiyyələrin
fəaliyyətinə dövlətin nəzarəti də
vacibdir. Həm də müəyyən edilmiş hallarda və
qaydada bələdiyyələrin öz fəaliyyəti barədə
Milli Məclisə hesabat verməsini müsbət qiymətləndirirəm.
Bu əlavələr yerli özünüidarəetmə
orqanlarının öz seçiciləri, insanlar
qarşısında məsuliyyətinin
artırılmasına, onların fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsinə
xidmət edir.
Azərbaycan
Respublikası Konstitusiyasına əlavə və dəyişikliklərin
edilməsi haqqında Referendum Aktı ölkəmizin və
xalqımızın inkişafı, dövlətçiliyimizin
möhkəmləndirilməsi, milli maraqlarımızın təmin
olunması baxımından əhəmiyyətli bir sənəddir.
Bu sənədin qəbulu və xalqın müzakirəsinə
verilməsi vacibdir.
Tahir RZAYEV,
Milli Məclisin
deputatı
Azərbaycan.-2009.-6 yanvar.-S.3.