"2008-ci il Milli Məclisin fəaliyyəti
üçün uğurlu il olmuşdur"
2008-ci il müstəqil
Azərbaycan dövlətinin tarixində ölkənin
sosial-iqtisadi inkişafının keyfiyyətcə yeni mərhələsinin
başlanğıcı, müasir və mütərəqqi
dünya ənənələri əsasında vətəndaş
cəmiyyətinin inkişafı və milli inkişaf
strategiyasının aparıcı xəttinə çevrilməsi,
bütövlükdə ölkənin davamlı və sabit
inkişafının təmin olunması üçün həyata
keçirilmiş islahatlar ili kimi yadda qaldı. Bu islahatlar
mahiyyətinə görə, əslində möhtəşəm
bir quruculuq prosesi olub, Azərbaycanın yeni, daha sürətli
və davamlı inkişafını təmin etmək kimi
strateji mahiyyət daşıyan yeni siyasətdir. Bu siyasət
ölkənin keçdiyi inkişaf yolunda qazandığı
nailiyyətlərə və artıq sistemli surətdə
qurulmuş, əsas strateji hədəfləri bəlli və
möhkəm ənənələrə əsaslanan, ölkənin
yeni inkişaf perspektivlərindən doğan zərurəti nəzərə
alaraq inkişafda olan siyasətdir.
Heç şübhəsiz,
ötən ilin ən böyük siyasi hadisəsi oktyabrın
15-də keçirilmiş prezident seçkiləri oldu. Demokratik,
hüquqi və sivil dövlət quruculuğu prosesinin
artıq dönməz xarakter aldığı Azərbaycanda 15
oktyabr seçkilərinə ölkədə və onun
hüdudlarından kənarda maraq böyük idi. Bu maraq Azərbaycanın
iqtisadi inkişaf sürəti, ölkədə davam etməkdə
olan demokratik islahatların xarakteri və bir sıra digər
regional xarakterli səbəblərlə şərtləşirdi.
Cənab İlham Əliyevin bu seçkilərdə tam
demokratik şəraitdə xalqın mütləq əksəriyyətinin
səsini qazanaraq, ikinci müddətə Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti seçilməsi nəticə
etibarilə cəmiyyətin bütün təbəqələrinin
mənafelərini özündə ehtiva edən Heydər Əliyev
siyasi kursunun davamlılığını və
alternativsizliyini şərtləndirən amillərin sosial
sifarişə əsaslandığını sübuta yetirdi. Bu
möhtəşəm uğuru təmin edən amillərin
praktiki təcəssümü olan işləri cənab
Prezident bu gün də davam etdirir. Təbii ki, Azərbaycan
Respublikasının Milli Məclisi ölkədəki quruculuq
proseslərinin, həyata keçirilmiş islahatların
hüquqi bazasının yaradılması işinə öz
töhfəsini vermişdir. Milli Məclisin bu sahədəki fəaliyyəti
ilk növbədə ölkənin siyasi sisteminin daha da
inkişafı, iqtisadi qüdrətinin artması və
demokratik proseslərin dərinləşməsi
üçün mühüm əhəmiyyəti olan yeni
qanunvericilik aktlarının qəbul olunması və
mövcud qanunların daha da təkmilləşdirilməsi ilə
bağlı oldu. Bu mənada xüsusi maraq doğurmuş bəzi
konkret qanunvericilik aktlarının, məsələn,
"Seçki Məcəlləsinə əlavə və dəyişikliklər
edilməsi barədə", "Sərbəst toplaşmaq
azadlığı haqqında" Qanuna əlavələr
edilməsi barədə qanun layihələrinin konstruktiv
müzakirələr şəraitində qəbul edilməsi
xüsusilə qeyd olunmalıdır. Bu qeyd olunan hüquqi sənədlərə
əlavə və dəyişikliklərin edilməsi zərurəti
ölkədəki siyasi islahatların və demokratik dəyişikliklərin
xarakterindən irəli gəlirdi. Həmin qanun layihələri
ətrafında cəmiyyətin ayrı-ayrı kəsimlərinin,
o cümlədən müxalifət dairələrinin
münasibətinin öyrənilməsi və təhlil
olunması yekun sənədlərin qəbul edilməsində
nəzərə alınmışdır. Bu prosesdə
parlament müvafiq beynəlxalq təşkilatların rəyini
öyrənməklə bərabər, bu işləri həmin
təşkilatlarla konstruktiv əməkdaşlıq şəraitində
həyata keçirmişdir. Parlamentin və icra
orqanlarının müvafiq strukturlarının bu müzakirələrdə
səbirli və təmkinli münasibəti göstərdi ki,
seçilən taktika doğrudur və bu istiqamətdə
görülən işlər bütövlükdə ölkənin
daha da demokratikləşdirilməsi məramına xidmət
edir. 15 oktyabr seçkilərinin gedişi və nəticələri
də göstərdi ki, müvafiq qanunvericilik aktlarına
parlamentin qəbul etdiyi dəyişikliklər tamamilə
doğrudur və deyildiyi kimi, ölkənin inkişafına
xidmət edir. Eyni fikirləri "Sərbəst toplaşmaq
azadlığı haqqında" qanuna əlavələr və
dəyişikliklər edilməsi barədə ötən il
mayın 30-da parlamentdə qəbul olunmuş qanunun layihəsi
barədə də söyləmək mümkündür. Sözügedən
qanunlara edilmiş əlavələr və dəyişikliklər
praktikası göstərdi ki, parlament və
bütövlükdə Azərbaycan hakimiyyəti ölkənin
daha da demokratikləşməsi istiqamətində cəmiyyətdən
gələn sosial sifarişlə müvafiq beynəlxalq təşkilatların
tövsiyələri arasında ən optimal tənasüb əsasında
işini qura bilir və bunun faydasını artıq ölkənin
praktiki inkişafı göstərir. Bu, həm də ölkənin
beynəlxalq imicinin yüksəlməsi üçün
vacibdir. 15 oktyabr prezident seçkilərinin nəticələrinin
təhlili göstərdi ki, Azərbaycan hakimiyyəti bu məqsədinə
nail olmuşdur. Bunu beynəlxalq seçki müşahidə
missiyasının seçkilərdən sonrakı
hesabatlarında aydın görmək mümkündür. Azərbaycan
Milli Məclisinin, Xarici İşlər Nazirliyinin, Mərkəzi
Seçki Komissiyasının və digər qurumların dəvəti
ilə ölkədəki seçkiləri müşahidə
etmiş beynəlxalq müşahidəçilər (ATƏT-in
Parlament Assambleyası, ATƏT-in Demokratik Təsisatlar və
İnsan Hüquqları Bürosu, Avropa Şurasının
Parlament Assambleyası, Avropa Parlamenti, MDB Parlament
Assambleyası, ayrı-ayrı xarici ölkələrin
deputatları və digər müşahidəçiləri)
prezident seçkilərinin nəticələrini müsbət
qiymətləndirmiş, onların seçkilərin nəticələri
ilə bağlı müxtəlif bəyanatlarında prezident
seçkilərinin sakit və əhəmiyyətli irəliləyişlə
keçdiyi, seçkilərin yaxşı
hazırlandığı əks olunmuşdur. Bir sıra xarici
ölkələrdən gəlmiş müşahidəçi
parlamentarilər də Azərbaycanda keçirilən prezident
seçkilərinin yüksək səviyyədə
keçirildiyini mətbuat konfranslarında və
ayrı-ayrı çıxışlarında dönə-dönə
qeyd etmişlər. Avropa Birliyinin xarici siyasət və təhlükəsizlik
üzrə ali nümayəndəsi Havyer Solana bəyanatında
Azərbaycanda keçirilmiş prezident seçkilərini
yüksək qiymətləndirib, seçkilərin
yaxşı təşkil edildiyini, qanun pozuntularının
qeydə alınmadığını bildirib, müxalifətdən
olan namizədlər üçün ədalətli şəraitin
yaradılmasını xüsusi vurğulayıb.
Beləliklə, Azərbaycan
xalqının iradəsinin təcəssümü olan 15
oktyabr prezident seçkiləri dünyanın bir sıra
ölkələrinə nümunə ola biləcək bir nəticəni
ortaya qoydu ki, bunu seçkiləri müşahidə etmiş
bir neçə xarici ölkə nümayəndəsi Azərbaycan
KİV-lərinə müsahibələrində etiraf etdilər.
2008-ci il həm də
müstəqil dövlətimizin tarixi, onun siyasi inkişaf mərhələləri
baxımından yubileylər ili olmuşdur. Qədirbilən
xalqımız may ayının 10-da Ulu öndər Heydər Əliyevin
85 illik yubileyini, mayın 28-də müsəlman Şərq aləmində
ilk demokratik respublikanın yaranmasının 90 illiyini, iyunun
15-də isə öz Milli qurtuluşunun 15 illiyini böyük
təntənə ilə qeyd etmişdir. Azərbaycan
Respublikasının Milli Məclisi dövlətimiz və
xalqımız üçün böyük əhəmiyyət
daşıyan bu tədbirlərdən kənarda
qalmamış, Azərbaycan parlamentinin 90 illiyi ilə əlaqədar
xüsusi iclas keçirmişdir ki, bu tədbirlər ölkə
və bir sıra xarici KİV-lərdə
işıqlandırılmışdır.
Tariximizin son yarım əsrdən
artıq bir dövrü Heydər Əliyevin parlaq fəaliyyəti
ilə bağlıdır. Yalnız onun sayəsində
xalqımız əvvəlcə siyasi və dövlət
müstəqilliyinin möhkəm təməlini
yaratmış, daha sonra isə bu təməl üzərində
qurulan müstəqil dövlətini qoruyub saxlaya bilmişdir. Misilsiz
xidmətləri ilə Azərbaycan xalqının qəlbində
əbədi bir heykəl ucaltmış bu fenomen şəxsiyyətin
həyat və fəaliyyətinin hər anı
araşdırılmalı, təhlil olunmalı, ən vacibi isə
gələcək nəsillərə
çatdırılmalıdır. Bu mənada 2008-ci ilin may
ayının 6-da Milli Məclisdə Ümummilli lider Heydər
Əliyevin 85 illik yubileyi ilə əlaqədar keçirilən
geniş iclas parlamentimizin tarixində əhəmiyyətli bir
səhifəyə çevrildi. Elə həmin gün Milli Məclisdə
"Heydər Əliyev müasir Azərbaycan parlamentinin
banisidir" kitabının təqdimatı oldu. Geniş oxucu
kütləsi üçün nəzərdə tutulan bu
kitabda əsasən Heydər Əliyevin siyasi fəaliyyəti
dövründə ölkəmizdə parlamentarizm ənənələrinin
bərpası və inkişafındakı rolu, müasir Azərbaycan
parlamentinin yaradıcısı kimi xidmətləri, demokratik və
hüquqi dövlət quruculuğunda, ölkəmizin beynəlxalq
əlaqələrinin möhkəmlənməsində əvəzolunmaz
missiyası və digər məsələlər öz əksini
tapmışdır.
2008-ci ilin ən
böyük yubileylərindən biri Azərbaycan Xalq
Cümhuriyyətinin 90 illiyi idi. Dövlət
başçısının sərəncamına əsasən
yubiley tədbirləri ölkənin bütün ərazisində
təntənə ilə qeyd olundu.
İyunun 19-da Şərqdə
ilk parlamentin yaranmasının 90 illiyi ilə əlaqədar
ölkə Prezidentinin də iştirak etdiyi Milli Məclisin təntənəli
yığıncağı olmuşdur. Milli Məclisdə Azərbaycan
parlamentinin 90 illik yubileyinin keçirilməsi ölkədə
və onun hüdudlarından kənarda əhəmiyyətli
rezonans doğurdu. Həmin iclasda xarici ölkələrdən
9 parlament sədri, 18 sədr müavini, 102 parlament
üzvü, 4 beynəlxalq parlament təşkilatının,
eləcə də xarici dövlətlərin Bakıdakı
diplomatik korpusunun nümayəndələri iştirak
etmişlər. Dünyanın əksər parlamentlərinin
tanınmış və nüfuzlu nümayəndələrinin
Azərbaycan parlamentinin 90 illik yubileyində iştirak etməsi,
təbii ki, Azərbaycan xalqının, dövlətinin və
parlamentinin beynəlxalq nüfuzunun göstəricisidir. Bu
möhtəşəm yubiley tədbirlərinin parlamentdə
keçirilməsi həm də xalqın və dövlətin
öz şərəfli tarixinin əzəmətli hadisələrinə,
müstəqil Azərbaycan dövlətinin
yaradıcısının əvəzolunmaz tarixi roluna hörmətin
və minnətdarlığın ifadə olunmasında Milli Məclisin
töhfəsi oldu. Parlamentin fəaliyyətinə həmişə
yüksək qiymət vermiş cənab Prezident həmin
yubiley iclasındakı çıxışında
demişdir: "...Azərbaycan parlamenti öz beynəlxalq əlaqələrini
genişləndirir və bu gün bu tədbirdə müxtəlif
ölkələrdən gələn qonaqların timsalında
bunu görürük. Biz görürük ki, Azərbaycan
dünya birliyinə çox sürətlə inteqrasiya edir,
Azərbaycanda hakimiyyətin bütün qolları vahid komanda
kimi fəaliyyət göstərir və vahid amal uğrunda
birləşibdir. Bu amal ondan ibarətdir ki, Azərbaycanın
dövlət müstəqilliyi daha da möhkəmlənsin,
ölkə daha da inkişaf etsin və inkişaf etmiş
ölkələrin sıralarına daxil olsun".
Beləliklə,
bütün bunlar deməyə əsas verir ki, Azərbaycan
parlamentinin 90 illik yubileyi ümumən dövlətimizin beynəlxalq
nüfuzunun artması və mövqeyinin möhkəmlənməsi
mənasında ciddi, əhəmiyyətli siyasi hadisə oldu. Bunu
yubiley tədbirlərində iştirak etmiş bir sıra
nüfuzlu xarici parlamentarilərin ölkələrinə
qayıdandan sonra verdikləri müsahibələrindən də
görmək mümkündür.
Bu yubileylər
sırasında Milli Məclisin orqanı olan "Azərbaycan"
qəzetinin 90 illiyini də xüsusi qeyd etmək
lazımdır. Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti ilə
yaşıd olan bu qəzet parlamentin fəaliyyətini
geniş və ardıcıl işıqlandırmaqla bərabər,
ölkəmizdəki ictimai-siyasi prosesləri, siyasi, iqtisadi, mədəni
islahatların gedişini, Azərbaycanda hüquqi, dünyəvi
və demokratik dövlət quruculuğu istiqamətində
görülən işləri daim diqqət mərkəzində
saxlamış və bu işlərə öz töhfəsini
vermişdir.
2008-ci ildə
bütövlükdə parlamentin qanun
yaradıcılığı fəaliyyətindən
danışarkən qeyd etmək lazımdır ki, Milli Məclis
həmin il üçün nəzərdə tutulmuş
qanunvericilik fəaliyyətini tam həcmdə yerinə
yetirmişdir. Parlamentin qanunvericilk fəaliyyəti müvafiq
dövlət orqanları, eləcə də elm, təhsil, səhiyyə
və yaradıcılıq mərkəzləri ilə sıx əməkdaşlıq
şəraitində keçmişdir.
Burada bəzi statistik rəqəmlərə
müraciət etmək lazım gəlir. Milli Məclisin yaz
sessiyasında (01 fevral - 30 may) 13 iclas keçirilmiş, 85
qanun və qərar, o cümlədən 1 Konstitusiya qanununa dəyişikliklər
və əlavələr və 12 qərar qəbul
olunmuşdur. Bu dövrdə parlamentdə 22 beynəlxalq
müqavilə və konvensiya ratifikasiya olunmuş, 36 qanuna dəyişikliklər
və əlavələr edilmişdir. Bununla yanaşı, bir
sıra qanun layihələrinə birinci və ikinci
oxunuşlarda münasibət bildirilmişdir. Növbədənkənar
sessiya dövründə (2 iyun - 4 iyul 2008-ci il) isə Milli Məclisin
5 iclası keçirilmiş, 60 qanun və qərar qəbul
olunmuşdur.
Milli Məclisin 2008-ci il
yaz və növbədənkənar sessiyaları
dövründə ümumilikdə parlamentin 18 iclası
keçirilmiş, 145 qanun və qərar qəbul
edilmişdir. Bu hüquqi sənədlər ölkə həyatının
ən müxtəlif sahələrində aparılan
islahatların qanunvericilik bazasının daha da möhkəmləndirilməsinə
və təkmilləşdirilməsinə xidmət edir.
Parlamentin fəaliyyəti
üçün 2008-ci ilin payız sessiyası (2 oktyabr - 30
dekabr) da uğurlu olmuşdur. Bu dövrdə Milli Məclisin
13 iclası keçirilmiş, 90 qanun və qərar qəbul
edilmişdir. Payız sessiyası dövründə 2
Konstitusiya qanununa dəyişikliklər və əlavələr
olunmuş, 7 qanun, 14 qərar qəbul edilmiş, 30 beynəlxalq
müqavilə və Konvensiya təsdiq olunmuşdur. Bununla
yanaşı, həmin dövrdə 37 qanuna dəyişikliklər
və əlavələr edilmişdir.
Milli Məclisin
iclaslarında Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin
hesabatı, Azərbaycan Respublikasının İnsan
Hüquqları üzrə Müvəkkilinin (Ombudsmanın), bələdiyyələrə
inzibati nəzarəti həyata keçirən Ədliyyə
Nazirliyinin illik məruzələri dinlənilmişdir.
Milli Məclisdə
2008-ci ildə qəbul olunmuş mühüm sənədlərdən
biri "Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasına əlavələr
və dəyişikliklər edilməsinə dair ümumxalq səsverməsinin
(Referendumun) keçirilməsi haqqında" Qərar
olmuşdur. Ölkənin gələcək inkişafı
üçün olduqca böyük əhəmiyyətə
malik bu sənədin qəbul olunmasına ölkə ictimaiyyətinin
marağı böyük idi. Bunu nəzərə alan parlament
həmin sənədin müvafiq müzakirələrdən
sonra Milli Məclisin 2008-ci il dekabrın 19-da keçirilmiş
iclasında Referendum aktı layihəsinin Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasının 153-cü maddəsinin
tələbinə əsasən rəy alınması
üçün Azərbaycan Respublikasının Konstitusiya Məhkəməsinə
göndərilməsi barədə və Konstitusiya Məhkəməsindən
müvafiq rəy alındıqdan sonra dekabrın 26-da insan və
vətəndaş hüquqlarının və
azadlıqlarının daha səmərəli qorunması, Azərbaycan
Respublikasının vətəndaşlarına layiqli həyat
səviyyəsinin təmin edilməsi, demokratiyanın
genişləndirilməsi, yerli özünüidarənin
inkişafı ilə bağlı müddəaların Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasında əks etdirilməsi zərurətini
əsas tutaraq Referendum aktı layihəsini 2009-cu ilin martın
18-də ümumxalq səsverməsinə çıxarmaq barədə
qərar qəbul etmişdir. Bu qərarların qəbul edilməsi
ərəfəsində aparılmış müzakirələrin
təhlili göstərdi ki, parlamentin qəbul etdiyi qərarlar
demokratik şəraitdə və xalqın mütləq əksəriyyətinin
iradəsinə əsaslanan və onu ifadə edən təşəbbüslərin
və müraciətlərin əsasında qəbul edilmiş
sənədlərdir.
Azərbaycan
qanunvericiliyində insan hüquqları və
azadlıqlarının təmin olunmasının hüquqi
bazasının yaradılması və onun təkmilləşdirilməsi
çox mühüm istiqamətlərdən biridir. Çünki
bizim cəmiyyətdə çox aydın dərk edilir ki, cəmiyyətin
və dövlətin demokratik xarakteri insanların konstitusiya ilə
təsbit edilmiş hüquqları və azadlıqları
sisteminin miqyası, təminatı və mexanizminin səmərəliliyi
ilə müəyyən edilir. Parlament bu istiqamətdə
qanunvericilik aktları qəbul və yaxud onlara dəyişikliklər
və əlavələr edərkən həmin fundamental
prinsipləri və müvafiq beynəlxalq hüquqi sənədlərdən
irəli gələn vəzifə və öhdəlikləri
rəhbər tutur. Bu proses müvafiq beynəlxalq təşkilatlarla
səmərəli və konstruktiv əməkdaşlıq
şəraitində həyata keçirilməkdədir.
2008-ci ildə parlamentdə
qəbul olunmuş mühüm qanunvericilik aktlarından biri də
Dövlət büdcəsi haqqında qanun olmuşdur. Parlament
müvafiq dövlət orqanları ilə sıx əməkdaşlıq
şəraitində geniş və konstruktiv müzakirələr
şəraitində bu sənədi qəbul etdi. Məlumdur
ki, qlobal maliyyə böhranı bütövlükdə
dünya üçün, xüsusən maliyyə sahəsində
ciddi problemlər yaratmışdır. Azərbaycan geniş və
hərtərəfli istiqamətlər üzrə dünyaya
inteqrasiya olunan bir dövlət kimi özünün maliyyə
və iqtisadi təhlükəsizliyini təmin etmək,
ölkənin cari və perspektiv inkişafı
üçün elan etdiyi proqramları həyata keçirmək
məqsədilə ciddi tədbirlər görməli idi. Büdcə
qanununun qəbulundan ötən dövrün təhlili
göstərdi ki, Azərbaycan hakimiyyəti sözügedən
istiqamətlər üzrə müəyyənləşdirdiyi
siyasəti mümkün çətinliklərə və
problemlərə baxmayaraq, həyata keçirməyə
qadirdir. Bu əminliyi yaradan isə ümumən dövlətin
iqtisadi inkişaf strategiyasının doğru seçilməsi,
bu strategiyanın tələb etdiyi iqtisadi qanunvericilik
bazasının yaradılması, zamanın və şəraitin
tələblərinə uyğun onun təkmilləşdirilməsidir.
Ölkənin getdikcə
artmaqda olan iqtisadi qüdrəti, yeni inkişaf təmayülləri,
o cümlədən qeyri-neft sektorunun inkişaf etdirilməsi,
Azərbaycanda sahibkarlığın inkişafı
üçün daha münbit şəraitin yaradılması
məqsədilə Milli Məclis 2008-ci ildə
bütövlükdə iqtisadi qanunvericilikdə aktual istiqamətlər
üzrə yeni qanunvericilik sənədləri qəbul
etmişdir.
Ötən dövrdə
parlamentdə iqtisadi sahədə qəbul edilən bu qanunlar
Azərbaycanın Ümumdünya Ticarət Təşkilatına
yaxın gələcəkdə qəbulu ilə əlaqədar
hüquqi bazanın təkmilləşdirilməsinə,
ölkədə sahibkarlıq fəaliyyəti
üçün daha əlverişli münbit şəraitin
yaradılmasına, idxal-ixrac əməliyyatlarında sənədləşmənin
çevik və operativ həyata keçirilməsinə,
dövlət orqanlarında bürokratik amillərin
qarşısının alınmasına, Azərbaycan
iqtisadiyyatının Avropa və dünya iqtisadi məkanına
inteqrasiyasının sürətlənməsinə xidmət
edir.
Qəbul olunmuş
qanunlar Azərbaycanın dövlət büdcəsindən
ayrılan vəsaitlərin daha səmərəli və təyinatı
üzrə istifadəsinə nəzarəti gücləndirəcək,
neft gəlirlərindən istifadədə şəffaflığı
təmin edəcək, korrupsiya ilə mübarizədə
dövlətin müəyyən etdiyi tədbirlərin icrasına
yardım göstərəcəkdir.
Dövlət
başçısı tərəfindən qəbul olunan və
bu gün icrasına başlanan ölkə əhalisinin ərzaq
təhlükəsizliyi ilə bağlı Dövlət
Proqramının həyata keçirilməsində lazımi
hüquqi bazanın yaradılması və onun tətbiqi aqrar
qanunvericiliyin təkmilləşdirilməsini zəruri edir. Bu
sahədə ötən il qəbul olunmuş və hazırda
hazırlanmaqda olan normativ hüquqi aktlarımız sahənin
inkişafına öz müsbət təsirini göstərəcəkdir.
Bunların həyata keçirilməsi ölkədə
etibarlı ərzaq təminatının yaradılması deməkdir.
Dövlət
başçısı son dövrlər ətraf mühitin
mühafizəsi və ölkədə mövcud olan ekoloji
problemlərin həllinə diqqəti daha da
artırmış, bununla bağlı müvafiq dövlət
proqramları və kompleks tədbirlər planı qəbul
etmişdir. Bu sənədlərdə ekoloji qanunvericiliyin təkmilləşdirilməsi
tədbirləri də nəzərdə tutulur. Bu baxımdan
"Ekoloji təmiz kənd təsərrüfatı
haqqında" Qanun qəbul edilmiş, ekologiya sahəsində
qüvvədə olan bir sıra qanunlarımıza Azərbaycanın
qoşulduğu beynəlxalq konvensiyalardan irəli gələn
və Avropa qanunvericiliyinə cavab verən əlavə və
dəyişikliklər edilmişdir. İqtisadi və ekoloji
qanunvericilik sahəsində qəbul edilən və
hazırlanmaqda olan normativ-hüquqi aktlar Azərbaycan
iqtisadiyyatının ayrı-ayrı sahələrinin,
xüsusilə qeyri-neft sektorunun inkişafına əsaslı
kömək edəcək, ölkədə ətraf mühitin
daha etibarlı mühafizəsinə, ekoloji problemlərin
sürətli həllinə şərait yaradacaq, ölkə
iqtisadiyyatının bu gün dünyada mövcud olan maliyyə
böhranından daha təsirsiz ötməsinə şərait
yaradacaqdır.
Bu bir həqiqətdir
ki, dövlət başçısı sosial sahəyə və
onun problemlərinə xüsusi diqqətlə yanaşır,
həmin sahədəki məsələlərin operativ nizama
salınmasına xüsusi qayğı göstərir, təbii
ki, dövlət büdcə siyasətində sosial sahəni
bir an belə unutmur, əvvəlki illərdə də həyata
keçirdiyi sosialyönümlü siyasətini davam etdirir. Bu
siyasətin nəticəsidir ki, son illərdə ölkəmizin
həyatındakı dinamik inkişaf sosial sahədə də
ardıcıl islahatların aparılmasına böyük
imkanlar açmışdır. Azərbaycanda bütün
sosial proqramlar uğurla icra olunmuş və bu istiqamətdə
işlər hazırda da davam etdirilir. Dövlət
başçısı tərəfindən son beş il ərzində
qəbul edilmiş çoxsaylı dövlət proqramları
bölgələrdə həyatın canlanmasına,
sahibkarlıq fəaliyyətinə geniş imkanların
yaradılmasına, özəl sektorun inkişafına, yeni
iş yerlərinin açılmasına, ölkədə
yoxsulluğun ciddi surətdə azaldılmasına səbəb
olmuşdur. Milli Məclis Azərbaycan vətəndaşlarının
sosial mənafeyinə xidmət göstərən islahatlar
kursunun uğurla davam etdirilməsi üçün mütərəqqi
qanunların qəbulunu 2008-ci ildə də davam etdirmişdir.
2008-ci ildə minimum əməkhaqqı
və minimum pensiyanın həcmi 50 faiz
artırılmışdır və bu tendensiya
qarşıdakı illərdə də davam etdiriləcəkdir.
Sosial müdafiəyə ehtiyacı olan vətəndaşlara
dövlət daim diqqət və qayğı göstərməkdədir.
Qaçqın və məcburi köçkünlərin
sosial problemlərinin həlli istiqamətində də ötən
illərdə mühüm işlər həyata
keçirilmişdir. Qaçqınların, məcburi
köçkünlərin və şəhid ailələrinin
sosial müdafiəsi ilə bağlı hüquqi bazanın təkmilləşdirilməsi
məqsədilə ölkə Prezidenti tərəfindən
müvafiq fərman və sərəncamlar
imzalanmışdır.
Milli Məclisdə
ölkədə mədəniyyət quruculuğu məsələlərinin
tənzimlənməsi məqsədilə konkret işlər
görülmüşdür. Çünki bu da ölkənin
inkişafından doğan sosial sifariş xarakterli
görülmüş işlərin, xüsusən Heydər Əliyev
Fondunun həyata keçirdiyi genişmiqyaslı və olduqca əhəmiyyətli
fəaliyyətin gerçəkləşməsi ilə
bağlıdır.
Parlamentdə müzakirə
olunmuş çox mühüm qanunvericilik aktlarından biri
"Təhsil haqqında" qanun layihəsi olmuşdur. Ayrı-ayrı
müvafiq təşkilatlar, maraqlı dövlət
qurumları və geniş mənada ictimaiyyət tərəfindən
bu qanunun müzakirəsinə maraq olduqca böyük idi və
bu marağın səbəblərinin geniş izahına
ehtiyac yoxdur, çünki təhsil sahəsi xalq və
dövlət üçün strateji əhəmiyyət daşıyan
sahələrdəndir. Məhz buna görə də parlament rəhbərliyi
həmin qanunun müzakirəsində qətiyyən tələskənliyə
yol vermək istəmədi, çalışdı ki, qanun
layihəsi ayrı-ayrı təşkilatlarda, idarələrdə,
geniş ictimaiyyət arasında mümkün qədər
çox müzakirə olunsun, müzakirələrin bəzi
hallarda daban-dabana zidd nəticələri
araşdırılsın, təhlil edilsin. Ötən müddət
və xüsusən qanun layihəsinin parlamentdə ikinci
oxunuşda müzakirəsi göstərdi ki, bu yanaşma
doğrudur. Deyildiyi kimi, çox geniş müzakirələrdən
sonra qanun layihəsi Milli Məclisin payız sessiyasında
ikinci oxunuşda qəbul olunmuşdur.
Hesab edirik ki, yeni Təhsil
qanunu təhsildə keyfiyyətin artırılması, təhsil
prosesinin tənzimlənməsinin hüquqi təminatının
təkmilləşdirilməsi istiqamətində fundamental əsas
olaraq bu sahədə digər qanunvericilik aktlarının qəbulunda
mühüm baza rolunu oynayacaq.
Ölkənin milli təhlükəsizliyinin
təmin olunması, daxili ictimai-siyasi sabitliyin qorunması, cəmiyyətdaxili
proseslərin nizama salınmasının hüquqi tənzimlənməsinin
təmin edilməsi zərurəti də sosial sifariş
xarakteri daşıdığından ölkənin parlamenti həmin
sahədə yeni qanunvericilik aktlarının qəbulu və
mövcud qanunlara əlavə və dəyişikliklərin
edilməsi məsələlərini də daim diqqətdə
saxlayıb və müvafiq işlər
görmüşdür. Konkret olaraq isə, ölkədə
hüquq-mühafizə fəaliyyətinin həyata
keçirilməsi, insan hüquqlarının qorunması, ordu
quruculuğu və digər sahələrlə bağlı bir
sıra yeni sənədlər də qəbul olunmuş və
deyildiyi kimi, mövcud qanunvericilik aktlarına əlavə və
dəyişikliklər edilmişdir. O da qeyd olunmalıdır
ki, həmin qanun layihələrinin hazırlanmasında və
müzakirələrində müvafiq beynəlxalq təşkilatların
ekspertlərinin rəyi öyrənilmiş, konkret hallarda isə
bəzi xarici ölkələrin mütəxəssislərinin
iştirakı ilə keçirilmiş müzakirələr də
nəzərə alınmışdır. Payız sessiyası
dövründə "Azərbaycan polisinin 90 illiyi",
"Azərbaycan Respublikası Silahlı Qüvvələrinin
90 illiyi (1918-2008)" və "Azərbaycan Respublikası
milli təhlükəsizlik orqanlarının 90 illiyi
(1919-2009)" yubiley medalları təsis edilmişdir. Yeri gəlmişkən,
2008-ci ildə Azərbaycan parlamenti üçün əhəmiyyətli
hadisələrdən biri də Milli Məclisdə "Azərbaycan
Respublikası Milli Məclisinin Fəxri medalının Əsasnaməsinin
və təsvirinin təsdiq edilməsi haqqında" Qərarın
qəbul olunması idi.
Bu gün Azərbaycan
dünyada baş verən proseslərdə yaxından
iştirak edir. Təsadüfi deyildir ki, Azərbaycan hərbçiləri
dünyanın qaynar bölgələrində sülhyaratma əməliyyatlarına
qatılırlar. Onların Kosovoda, İraqda, Əfqanıstandakı
fəaliyyətləri dünya ictimaiyyətinə
yaxşı məlumdur. Milli Məclisin yaz sessiyasında
"Azərbaycan Respublikası Silahlı Qüvvələri
taqımının keçmiş Yuqoslaviyanın Kosovo
regionundan geri çağırılması haqqında",
payız sessiyasında isə "Azərbaycan Respublikası
Silahlı Qüvvələri taqımının Türkiyə
Cümhuriyyəti Silahlı Qüvvələrinin taburu tərkibində
və NATO strukturlarının ümumi komandanlığı
altında Əfqanıstanda yerləşdirilməsinə və
müvafiq əməliyyatlarda iştirak etməsinə
razılıq verilməsi haqqında Azərbaycan
Respublikası Milli Məclisinin Qərarına dəyişiklik
edilməsi barədə" Qərar qəbul olunmuşdur.
Bu, bir həqiqətdir
ki, Azərbaycandakı inkişaf, dərinləşməkdə
olan demokratikləşmə prosesi müasir düşüncəli,
bacarıqlı kadr potensialını yetişdirmək və
onların xidmətindən istifadə etmək zərurətini
yaradır. Ölkə Prezidenti cənab İlham Əliyev
bütün başqa sahələrlə yanaşı, dövlət
qulluğu ilə bağlı məsələlərə də
böyük diqqət göstərir. Dövlət
qulluğunun nüfuzunu yüksəltmək və onu
zamanın tələblərinə uyğunlaşdırmaq məqsədilə
bu mühüm sahədə çalışan əməkdaşların
vəzifə maaşları və əlavə haqları
"Dövlət qulluğu haqqında" qanunda nəzərdə
tutulduğu kimi, dövlət qulluqçusunun layiqli həyatını
təmin edən səviyyəyə
qaldırılmışdır. Dövlət
qulluqçularının məsuliyyət hissinin və
dövlətçilik məfkurəsinin güclənməsinə
təkan verən bu tədbirlər dövlət
qulluqçularına göstərilən böyük
qayğının təzahürü olmaqla yanaşı, həm
də onların öhdələrinə düşən vəzifələri
vicdanla yerinə yetirməyə, xalqa və Vətənə sədaqətlə
xidmət etməyə ruhlandıran amillərdir.
Təbii ki, parlament də
dövlət qulluğu sahəsinə aid olan bu yeni
tendensiyaları nəzərə alaraq, "Dövlət
qulluğu haqqında" qanunvericiliyi daha da təkmilləşdirmək
istiqamətində konkret işlər görmüşdür.
Eyni fikri yerli
özünüidarə orqanlarının fəaliyyəti barədə
də demək olar. Sözügedən orqanların fəaliyyətinin
müasir tələblər səviyyəsində təkmilləşdirilməsi
zərurəti ümumən ölkənin siyasi sisteminin
inkişafından irəli gələn zərurət
olduğunu nəzərə alan parlament 2008-ci ildə yerli
özünüidarə orqanlarının fəaliyyətinin
aktual istiqamətləri üzrə qanunvericilik
bazasının təkmilləşdirilməsi məqsədilə
müvafiq işləri görmüşdür və nəticədə
həmin orqanların fəaliyyətinin müasir tələblər
səviyyəsində qurulmasının hüquqi bazası
yaradılmışdır.
Təbii ki, ölkədə
quruculuq işləri davam etdikcə, demokratik proseslər dərinləşdikcə
Milli Məclis həmin sahələrdə fəaliyyətin
adekvat təşkili üçün öhdəsinə
düşən digər qanunvericilik işlərini də həyata
keçirəcəkdir.
Azərbaycanın beynəlxalq
əlaqələrinin genişləndirilməsində, beynəlxalq
təşkilatlarla əməkdaşlığın dərinləşdirilməsində
Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisi də
mühüm və faydalı işlər görməkdədir.
Azərbaycan Respublikasının parlamenti beynəlxalq əlaqələr
sahəsində fəaliyyətini genişləndirərək,
dünyanın bir çox dövlətlərinin parlamentləri
və beynəlxalq təşkilatları ilə
qarşılıqlı əlaqələr qurmuşdur. Bu
münasibətlər qanunvericilik fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi,
beynəlxalq təcrübənin öyrənilməsi,
parlamentlərarası əlaqələrin genişləndirilməsi,
habelə milli qanunvericiliyin səmərəliliyinin yüksəldilməsi
baxımından böyük əhəmiyyət kəsb edir.
Milli Məclisin beynəlxalq
və regional parlament və qeyri-parlament təşkilatları
ilə əməkdaşlığı Azərbaycanın
dünyadakı mövqeyinin daha da möhkəmlənməsinə
xidmət edir. Bu mənada Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin
rəhbərliyinin və deputatlarının beynəlxalq
parlament təşkilatlarının tədbirlərində
iştirakı, edilən çıxışlar, ölkəmizə
dəvət olunan xarici ölkə parlament
başçıları və müvafiq beynəlxalq
institutların təmsilçiləri ilə keçirilən
görüşlər və bu görüşlərdə
müzakirə olunan məsələlər ümumən
dövlətin xarici əlaqələrinin genişləndirilməsində
faydalı rol oynayır. Bu bir həqiqətdir ki, Milli Məclis
rəhbərliyinin xarici ölkələrə səfərləri
zamanı, eləcə də Milli Məclisdə xarici ölkə
təmsilçiləri ilə aparılan müzakirələrdə
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həll
olunması problemi ən aparıcı mövzulardan biridir. Azərbaycan
Respublikası Milli Məclisinin parlamentlərarası əlaqələr
üzrə işçi qrupları da öz növbəsində
müvafiq ölkələrlə qarşılıqlı əməkdaşlıq
çərçivəsində ölkənin siyasi
nüfuzunun artması üçün səmərəli fəaliyyət
göstərməkdə davam edirlər. Azərbaycanın BMT,
Avropa Şurası, ATƏT, eləcə də digər beynəlxalq
təşkilatlardakı nümayəndəlikləri bu
missiyanın həyata keçirilməsində əhəmiyyətli
rola malikdirlər. Bu məqsədyönlü siyasətin nəticəsidir
ki, adıçəkilən təşkilatlar çərçivəsində
qəbul edilən sənədlərdə Azərbaycan
maraqları daha çox öz əksini tapmağa
başlamışdır.
Heç şübhəsiz,
Azərbaycan parlamentinin beynəlxalq təşkilatlarla əməkdaşlıq
edən nümayəndə heyətlərinin səmərəli
fəaliyyətinin təşkil olunmasında Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin
vaxtı ilə parlamentin Avropa Şurası Parlament
Assambleyasında nümayəndə heyətimizin rəhbəri
olduğu dövrdə gördüyü işlər nəticəsində
formalaşmış ənənə misilsiz əhəmiyyətə
malikdir. Həmin ənənə bu gün də uğurla davam
etdirilir.
Parlamentlərarası əlaqələrin
inkişafında xarici ölkələrin ali qanunvericilik
orqanları ilə dostluq qrupları xüsusi yer tutur. Milli Məclisdə
73 ölkənin qanunvericilik orqanı ilə əlaqələr
üzrə işçi qrupları
yaradılmışdır. Bu qrupların qanun
yaradıcılığı sahəsində təcrübə
və informasiya mübadiləsi baxımından əhəmiyyəti
böyükdür.
Hazırda Milli Məclis
Parlamentlərarası İttifaqın, Avropa Şurası
Parlament Assambleyasının, MDB Parlamentlərarası
Assambleyanın, ATƏT Parlament Assambleyasının, Qara Dəniz
İqtisadi Əməkdaşlıq Təşkilatı Parlament
Məclisinin, İslam Konfransı Təşkilatı Parlament Məclisinin,
GUAM Parlament Assambleyasının tamhüquqlu, NATO Parlament
Assambleyasının isə assosiativ üzvüdür. Milli Məclis
Avropa Parlamenti və digər mötəbər beynəlxalq
qurumlarla da sıx əməkdaşlıq edir. Deputatlarımız
mütəmadi olaraq bu təşkilatların işində
yaxından iştirak edir, Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsi barədə həqiqətləri
dünya ictimaiyyətinə çatdırırlar.
2008-ci ildə Milli Məclis
Sədrinin başçılığı ilə nümayəndə
heyəti Sankt-Peterburqda (MDB PA XXX plenar iclası, 2-4 aprel),
Bolqarıstanda (rəsmi səfər, 19-21 may), Strasburqda (Avropa
Şurası Parlament sədrlərinin konfransı, 22-25 may),
Yunanıstanda (QDİƏT PM-nin Baş Assambleyasının
31-ci plenar sessiyası, 9-11 iyun), Polşada (Polşa
Respublikasının yaranmasının 90 illik yubileyi, 10 - 12
noyabr), Türkiyədə (Türkdilli Ölkələrin
Parlament Assambleyasının Təsis Konfransı, 21 - 22 noyabr) səfərlərdə
olmuşdur.
Parlament nümayəndə
heyətimiz ATƏT PA-nın, NATO PA-nın sessiyalarına,
Ümummilli lider Heydər Əliyevin 85 illiyi ilə əlaqədar
Türkiyədə keçirilən tədbirlərə,
Türkdilli Dövlətlərin Parlamentlərarası
Şurasının təsis konfransına qatılmış,
Avrasiya İqtisadi Sammitində iştirak etmişdir. Deputatlarımız
ABŞ-da, Türkiyədə, Rusiyada, Böyük Britaniyada,
Fransada, Almaniyada, İtaliyada, Yunanıstanda, İran İslam
Respublikasında, Qazaxıstanda, Ukraynada, Belarusda,
Gürcüstanda, Mərakeşdə, Misirdə və digər
ölkələrdə səfərlərdə olmuşlar.
Ötən il bir
sıra xarici ölkələrin, beynəlxalq təşkilatların
nümayəndələri Milli Məclisdə olmuşlar. Moldova
Prezidenti Vladimir Voronin, Türkmənistan Prezidenti Qurbanqulu
Berdiməhəmmədov, İsveçrə
Konfederasiyasının Prezidenti Paskal Kuşpen, Rusiya
Federasiyası Federal Məclisinin Dövlət Dumasının
sədri Boris Qrızlov, TBMM-nin sədri Köksal Toptan, Belarus
Respublikası Nümayəndələr Palatasının sədri
Vadim Popov, AŞ PA-nın sədri Luis Maria de Puç, AŞ
PA-nın Dağlıq Qarabağ üzrə Xüsusi Komitəsinin
sədri mərhum Lord Rassel Conston, NATO PA-nın Prezidenti Joze
Lello, Almaniya Dövlət katibi Frans Tönnes, İnsan
Haqları üzrə Avropa Məhkəməsinin sədri Jan
Pol Kosta və digər şəxslər ilə Milli Məclisdə
görüşlər keçirilmiş, faydalı fikir
mübadiləsi aparılmışdır.
Payız sessiyası
dövründə Macarıstan Milli Assambleyasının sədri
xanım Katalin Szili, Əfqanıstan İslam Respublikası
Milli Assambleyasının sədri Məhəmməd Yunis
Qanuni, Avropa Şurasının Baş katibi Terri Devis, ATƏT
PA Prezidentinin Dağlıq Qarabağ münaqişəsi
üzrə Xüsusi nümayəndəsi Qoran Lennmarker,
Türkiyə Respublikası Baş Qərargah rəisi, Ordu
Generalı İlker Başbuğ Milli Məclisdə
olmuşdur. Təbii ki, bu cür qarşılıqlı səfərlər
Azərbaycanın ümumilikdə Avropa və dünya birliyinə
inteqrasiyasının daha da sürətləndirilməsində,
dünyanın ayrı-ayrı ölkələri ilə hərtərəfli
əməkdaşlığın daha da
yaxınlaşmasında və ən başlıcası Azərbaycan
həqiqətlərinin beynəlxalq aləmdə
tanınmasında və qəbul edilməsində mühüm
rol oynayır. Bu baxımdan ötən il iyulun 1-də Azərbaycana
səfərə gələn Avropa Şurası Parlament
Assambleyasının sədri Luis Maria de Puçun səfər
çərçivəsində keçirdiyi
görüşlər, apardığı danışıqlar
xüsusi ilə diqqəti cəlb edir. AŞ PA sədri
ölkə Prezidenti cənab İlham Əliyev tərəfindən
qəbul edilmiş, Nazirlər Kabinetində, Milli Məclisdə
bir sıra görüşlər keçirmişdir. Bu
görüşlərdə Luis Maria de Puç Azərbaycana səfərindən
məmnunluq ifadə etməklə yanaşı, ölkəmizin
onun rəhbərlik etdiyi qurumla əməkdaşlığına
çox yüksək qiymət vermişdir. Onun bəzi fikirlərini
bir daha yada salmaq istərdim. O, Azərbaycanın AŞ
PA-dakı nümayəndə heyətinin fəaliyyətindən
danışarkən quruma üzv olduğumuz ilk vaxtları,
Prezident İlham Əliyevin nümayəndə heyətinin rəhbəri
olduğu illəri xatırladı. Qeyd etdi ki, həmin illər
Prezident İlham Əliyev nümayəndə heyətinə
layiqincə rəhbərlik etməklə yanaşı,
keçirilən müzakirələrdə aparılan
debatlarda peşəkar diplomat kimi çıxış edib və
onun çıxışları həmişə maraqla
qarşılanıb. AŞ PA sədri ölkəmizdə
demokratiya və insan hüquqları sahələrində əldə
olunmuş nailiyyətlərin rəhbərlik etdiyi təşkilatda
yüksək qiymətləndirildiyini demişdir. Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsindən
danışarkən o, Azərbaycanın ərazi
bütövlüyünü dəstəklədiyini söyləmiş
və Ermənistanın silahlı birləşmələrinin
işğal olunmuş ərazilərdən dərhal
çıxarılması tələbinin qurumun yay
sessiyasında qəbul olunmuş qətnamədə öz əksini
tapdığını bildirmişdir. AŞ PA sədri Luis
Maria de Puç Azərbaycana səfəri çərçivəsində
ölkəmizin şimal bölgəsində olmuş, Quba
rayonundakı kütləvi məzarlığa da baş
çəkmişdir. Gördüklərindən və
eşitdiklərindən təsirlənən AŞ PA sədrinin
dediyi bəzi fikirləri yada salmaq yerinə düşərdi:
"Qeyri-insani hərəkət mənə çox
ağır təsir etdi. Gördüklərim haqqında həmkarlarıma,
Avropa Şurasına, müvafiq komissiyalara məlumat verəcəyəm.
Avropada da belə yerlər aşkarlanıb. Quba kütləvi
məzarlığı isə daha aydın və göz
qabağında olan faktdır".
Bu cür misalları
çox çəkmək olar. Bütün bunlar bir həqiqətə
söykənir ki, Azərbaycan artıq dünya dövlətləri
sırasında özünə layiqli yer tutub, ikitərəfli
və çoxtərəfli əlaqələrimiz gündən-günə
artmaqdadır, ölkəmizdə aparılan siyasi, iqtisadi,
hüquqi, mədəni və digər sahələrdəki
islahatlar beynəlxalq təşkilatlar tərəfindən
yüksək qiymətləndirilir, xarici və daxili siyasət
kursumuz doğru istiqamətdə həyata keçirilir.
Milli Məclis bəzi beynəlxalq
təşkilatlarla əlaqələrini konkret layihələr
üzrə də davam etdirmişdir.
USAİD-in (ABŞ Beynəlxalq
İnkişaf Agentliyi) Azərbaycan Parlament Proqramı layihəsi
çərçivəsində Milli Məclisin deputatları
ilə köməkçilər və Aparat arasında əlaqələrin
inkişaf etdirilməsi istiqamətində bir sıra tədbirlər
keçirilmişdir. Bunlardan 2008-ci ilin may ayında
"Deputatlarla parlamentin Aparat işçiləri arasında əlaqələrin
inkişaf etdirilməsi" mövzusunda seminar, 2008-ci ilin iyul
ayında "Parlamentdə informasiya və tədqiqatlar"
mövzusunda "dəyirmi masa"nı göstərmək
olar. Bu tədbirlərdə deputatlar başqa ölkələrdə
parlament işinin təşkili, daimi komissiyaların fəaliyyəti,
qanunvericilik işinin müxtəlif aspektləri barədə
müfəssəl məlumat almış, Milli Məclisdə
daimi komissiyaların işinin təşkili, qanunvericiliklə
bağlı informasiya və tədqiqatlar məsələlərinə
dair maraqlı təkliflər səsləndirmişlər.
Azərbaycan Respublikası
Milli Məclisinə texniki dəstəyin verilməsinə dair
Azərbaycan Respublikası Milli Məclisi ilə Britaniyanın
"LİNKS" təşkilatı arasında 2006-cı ildə
imzalanmış Anlaşma Memorandumu 2008-ci ildə başa
çatmışdır. "LİNKS" Birləşmiş
Krallıqda qeydiyyatdan keçmiş qeyri-hökumət təşkilatıdır.
Layihəyə əsasən Milli Məclis Aparatının
işçilərinin təcrübə mübadiləsi məqsədilə
səfərləri təşkil edilmiş,
deputatlarımız Böyük Britaniyaya işçi səfəri
etmiş, müxtəlif mövzulu seminarlar təşkil
olunmuş, konfranslar keçirilmiş, 2007-ci ildən
"Parlament monitoru" jurnalı nəşrə
başlamış, ingilisdilli kurslar təşkil edilmiş və
tələbələrin Milli Məclislə
tanışlığı həyata keçirilmişdir.
Avropa İttifaqının
ölkəmizdə həyata keçirdiyi "Milli Məclisə
dəstək" adlı TVİNNİNQ layihəsini
qanunvericilik bazamızın daha da təkmilləşdirilməsinə
töhfə kimi qiymətləndirmək olar. Layihənin əsas
məqsədi Azərbaycan Respublikası qanunlarının
Avropa İttifaqı qanunvericiliyinə
yaxınlaşdırılması prosesini dərinləşdirmək
və sürətləndirmək üçün Azərbaycan
Respublikası Milli Məclisində və Milli Məclislə
İcra hakimiyyəti orqanları arasında qanun layihələrinin
hazırlanması prosedurlarında istifadə olunan iş
metodlarını və alətlərini təkmilləşdirməkdir.
Avropa İttifaqı tərəfindən
elan olunmuş tenderdə 6 ölkənin parlamenti iştirak
etmişdir - Fransa, İtaliya, Macarıstan, Polşa, Latviya,
Litva. Tenderin nəticələrinə görə Litva
parlamenti TVİNNİNQ layihəsində Azərbaycan Milli Məclisinin
tərəf müqabili olacaq.
Ötən il Milli Məclisə
vətəndaşlardan 5452 təklif, ərizə və
şikayət daxil olmuşdur. Milli Məclisin daimi
komissiyalarında, Aparatda bu müddət ərzində 5318 vətəndaş
qəbul edilmişdir. Qəbula gəlmiş vətəndaşların
bir qismi elektron poçt vasitəsi ilə qəbula
yazılmışdır. Ötən illərlə müqayisədə
şikayətlərin azalması müşahidə
olunmuşdur. Bu isə yerlərdə deputat köməkçilərinin
fəaliyyəti ilə birbaşa bağlıdır. Parlamentin
xətti ilə keçirilən seminar treninqlərdə
deputat köməkçilərinə müxtəlif
mövzularda mühazirələr oxunmuş və interaktiv
debatlar təşkil edilmişdir.
Parlamentin
qarşısında duran vəzifələrin öhdəsindən
layiqincə gəlmək üçün Milli Məclisin
Aparatı da üzərinə düşən vəzifələri
kifayət qədər peşəkarlıqla yerinə yetirir.
Parlament Aparatında işin müasir tələblər səviyyəsində
qurulması istiqamətində də məqsədyönlü
fəaliyyət davam etdirilmişdir. Görülmüş
işlər nəticəsində parlamentin Aparatı ilə
Milli Məclisin daimi komissiyaları arasındakı əlaqə
daha da möhkəmlənmişdir ki, bu da özünü ilk
növbədə qanun layihələrinin hazırlanması
prosesində və parlamentin müzakirəsinə təqdim
olunan sənədlərin keyfiyyətində göstərir.
Milli Məclisdə daxili veb səhifə yaradılmış
və ayrı-ayrı sistemlər bir səhifədə yerləşdirilmiş,
nəticədə isə istifadəçilərin bu səhifədən
parlamentə aid olan bütün informasiya resurslarına
birbaşa çıxışı təmin edilmişdir.
Bundan başqa, Milli Məclisdə
müstəqillik dövründə qəbul edilən
bütün qanun və qərarların elektron qanunvericilik
bazası yaradılmışdır. Bu ildən parlament
kitabxanasında "Elektron kitabxana" layihəsi üzərində
işə başlanmışdır. Hazırda mövcud
normativ hüquqi baza informasiya texnologiyaları sahəsində
qəbul edilmiş proqramlar "Elektron parlament" layihəsi
üzərində ciddi düşünməyi zəruri edir.
Milli Məclisdə müxtəlif
mövzularda "dəyirmi masa"lar və seminarlar
keçirilmiş, geniş ictimaiyyəti və deputatları
maraqlandıran məsələlər ətrafında fikir
mübadiləsi aparılmışdır. Bakıda NATO
PA-nın "Xəzər regionunda təhlükəsizlik"
mövzusunda 68-ci Rouz-Rout seminarı (6-8 mart 2008-ci il), qadın
zorakılığına qarşı mübarizə çərçivəsində
Estoniya parlamentinin vitse-spikeri Kristina Oyulandın, Qeyri-hökumət
təşkilatları və müvafiq dövlət
qurumları nümayəndələrinin iştirakı ilə
"Ailə münasibətlərində
zorakılığın qorunmasının hüquqi aspektləri"
mövzusunda parlament dinləmələri (31 mart 2008-ci il),
Milli Məclis və YUNİSEF-in birgə təşkilatçılığı
ilə "Uşaqlar üçün büdcə siyasəti
və investisiyalar" mövzusunda konfrans (21 iyun 2008-ci il)
keçirilmişdir.
2005-ci il seçkilərindən
sonra Azərbaycan parlamentinin binası və maddi-texniki
bazası yenidən qurulmuş, ən müasir elektron
avadanlıqlarla təchiz olunmuşdur. Parlament müasir iclas
zalı, ümummilli lider Heydər Əliyev Xatirə zalı,
zəngin kitabxana, rahat iş şəraiti yaradan qabaqcıl
elektron sistemə malikdir. Ötən dövrdə Milli Məclisdə
deputatların və Aparat əməkdaşlarının
iş şəraitinin yaxşılaşdırılması məqsədi
ilə aparılan yenidənqurma, təmir-bərpa işləri
və yeni korpusun tikintisi davam etdirilmişdir.
Bəli, Ulu öndərin
müasir dövlət quruculuğu ideyalarının tərənnümçüsü
olan bugünkü Milli Məclis müstəqil Azərbaycanın
yeni-yeni uğurlar qazanmasına öz töhfəsini verməklə
ölkə başçısı İlham Əliyevin həyata
keçirdiyi siyasəti dəstəkləyir və bundan sonra
da dəstəkləyəcəkdir.
Azərbaycan
Respublikasının Milli Məclisi dünyanın mötəbər
beynəlxalq təşkilatları və parlamentləri ilə
uğurlu əməkdaşlığı davam etdirərək,
müstəqilliyimizin və xalqımızın haqq işinin
beynəlxalq aləmdə dəstəklənməsi
üçün bundan sonra da əlindən gələni edəcək.
Qədirbilən
xalqımız əmindir ki, ölkə rəhbərinin
müdrik, qətiyyətli və milli maraqların təmin
olunmasına yönəlmiş uzaqgörən siyasəti
doğma Azərbaycanımızı daha parlaq gələcəyə
qovuşduracaqdır. Ölkənin Milli Məclisi əsası
Ulu öndər tərəfindən qoyulmuş bu siyasətin təntənəsi
naminə bundan sonra da öz üzərinə düşən
vəzifələrin layiqincə yerinə yetirilməsi
üçün səylərini əsirgəməyəcəkdir!
Azərbaycan.-2009.-17 yanvar.-S. 5-6.