TƏHSİLİMİZİN KEYFİYYƏT SƏVİYYƏSİ YÜKSƏLDİ

 

Müasir dünyada hər bir ölkənin uğurlu gələcəyi həmin ölkənin təhsil səviyyəsi ilə müəyyən olunur. Bu, bütün dövrlərdə belə olub, yəni cəmiyyətin inkişafı təhsilin inkişafından asılıdır. Ona görə təhsilin əhəmiyyətini düzgün dəyərləndirmək olduqca vacibdir. Təhsili dövlət siyasətinin əsas prioritetlərindən biri hesab edən Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev  bildirir ki, biz maddi dəyərlərimizi, iqtisadi potensialımızı insan kapitalına çevirməliyik. Qarşıya qoyulan bu məqsədin həyata keçirilməsi hazırkı mərhələdə təhsil sisteminin ən önəmli vəzifəsidir.Təhsil haqqındaAzərbaycan Respublikası qanununun  9 - cu maddəsində qeyd edilir ki, təhsilin keyfiyyət səviyyəsi ölkədə qəbul olunan dövlət təhsil standartları əsasında beynəlxalq ümumavropa təhsil sisteminin prinsiplərinə, təhsil pillələri üzrə müvafiq keyfiyyət göstəricilərinə uyğunlaşdırılaraq müəyyən edilir. Ümumi təhsil pilləsində sö-zügedən keyfiyyət göstəriciləri aşağıdakılardır:

1.Təhsil proqramları (kurikulum)

2. Maddi - texniki baza

3. İnfrastruktur

4. İnformasiya resursları

5. Mütərəqqi təhsil texnologiyaları

6. Təhsil verənlərin peşəkarlıq elmi - pedaqoji səviyyəsi

7. Abituriyentlərin hazırlıq səviyyəsi s.

Təhsil pilləsinin yuxarıda qeyd olunan ilk altı göstəricisi üzrə əldə edilən nailiyyətlər göz qabağındadır. Ona görə diqqəti abituriyentlərin hazırlıq səviyyəsinə yönəltmək istərdik. Beləliklə, təhsil sahəsində islahat proqramının təsdiq olunmasından əvvəlki vəziyyətlə (1998 - ci il) proqramın həyata keçirildiyi dövrdə abituriyentlərin hazırlıq səviyyəsinin inkişaf dinamikasına müqayisəli şəkildə nəzər salaq. Qeyd edək ki, bütün bu məlumatlarAbituriyentjurnallarından götürülüb.

 1998, 2003 2008 - ci illər üzrə ali məktəblərə qəbul olunan abituriyentlərin orta bal göstəriciləri cədvəli bu baxımdan çox maraqlıdır.

Ali məktəblərə qəbul olunan abituriyentlərin orta bal göstəriciləri

(1998, 2003, 2008-ci illər üzrə)

 

¹    Ali məktəbin adı    1998    2003    2008

1.    Bakı Dövlət Universiteti     307.004    386.484    488.394

2.    Azərbaycan Dövlət Neft Akademiyası    224.552    344.819    462.298

3.    Azərbaycan Texniki Universiteti     198.920    266.712    352.837

4.    Azərbaycan Memarlıq İnşaat Universiteti     176.345    251.703    357.190

5.    Azərbaycan Tibb Universiteti     404.591    455.432    572.132

6.    Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti     218.335    337.810    438.680

7.    Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti     335.412    363.907    449.473

8.    Azərbaycan Dillər Universiteti     353.448    370.535    517.347

9.    Naxçıvan Dövlət Universiteti     234.345    306.689    425.881

10.    Bakı Slavyan Universiteti     256.903    277.012    455.710

11.    Azərbaycan Kooperasiya Universiteti     264.759    299.913    318.616

12.    Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyası     422.589    440.024    630.119

13.    Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət İncəsənət Universiteti     211.426    260.072    421.259

14.    Sumqayıt Dövlət Universiteti     177.649    310.061    391.392

15.    Azərbaycan Kənd Təsərrüfatı Akademiyası (Gəncə ş.)    197.383    247.674    323.827

16.    Azərbaycan Texnologiya Universiteti     159.751    222.938    318.613

17.    Gəncə Dövlət  Universiteti     197.806    301.839    407.961

18.    Mingəçevir Politexnik İnstitutu    202.127    223.433    319.375

19.    Lənkəran Dövlət Universiteti     210.921    287.010    400.475

20.    Milli Aviasiya Akademiyası    283.981    359.624    378.069

21.    AzərbaycanUniversiteti     207.614    247.515    322.297

22.    BakıAsiyaUniversiteti     186.874    235.303    333.978

23.    Qərb Universiteti    214.012    220.954    353.441

24.    Xəzər Universiteti     212.039    219.328    348.668

25.    QafqazUniversiteti     244.891    361.261    479.848

26.    Bakı Qızlar Universiteti     145.123    198.941    357.179

27.    Odlar YurduUniversiteti     196.296    220.591    321.038

28.    Azərbaycan İctimai Siyasi Universiteti    149.709    184.841    341.190

29.    Azərbaycan Beynəlxalq Universiteti    240.889    240.291    352.244

30.    Elm Təhsil MərkəziTəfəkkürUniversiteti     188.552    211.002    340.606

31.    Azərbaycan Əmək Sosial Münasibətlər Akademiyası    —-    223.931    308.131

32.    Naxçıvan Özəl Universiteti

         (Naxçıvan ş.)    —-    185.210    323.151

33.    Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu    —-    276.014    387.252

34.    Azərbaycan Turizm İnstitutu    —-    —-    453.439

35.    Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu    —-    —-    369.477

36.    Bakı Avrasiya Universiteti    —-    —-    349.729

37.    Bakı Biznes Universiteti    —-    —-    326.303

 

Cədvələ diqqət yetirsək görərik ki, 1998 - ci ildə hətta 11 ali məktəbə qəbul olunan abituriyentlərin orta balı 200 - dən aşağı olub. Lakin 2008 - ci ildə bütün ali məktəblərə qəbul olunan abituriyentlərin orta balı 300 - dən yuxarı olub. Bu isə abituriyentlərin bilik səviyyəsinin artması ilə əlaqədardır. Daha aydın olması üçün qeyd olunanları 5 ballıq qiymət sistemi aşağıdakı kimi cədvəlləşdirilir.

Qəbul olan abituriyentlərin orta qiymətlərinin ali məktəblər üzrə paylanma cədvəli (1998, 2003, 2008-ci illər)

     

              İllər

 

Orta qiymət    1998    2003    2008

“5”    0    0    3

“4”    5    12    34

“3”    14    18    0

“2”    11    3    0

 

Cədvəldəki rəqəmlər ali məktəblərin sayını göstərir.

Cədvəldən göründüyü kimi, 1998-ci ildə 30 ali məktəbin on birinə qəbul olan abituriyentlərin qəbul imtahanlarındakı orta qiyməti “2" (qeyri-kafi), 14 ali məktəbə qəbul olanların orta qiyməti3" (kafi),  yalnız 5 ali məktəbə qəbul olanların orta qiyməti isə “4" (yaxşı)dır.  2008 - ci ildə isə 37 ali məktəbin 34 - qəbul olanların orta qiyməti ”4", 3 ali məktəbə qəbul olanların orta qiyməti isə “5"dir. Göründüyü kimi, məhz uğurla həyata keçirilən islahatın nəticəsində 2008 - ci ildə respublikamızın bütün ali məktəbləri keyfiyyətli tələbə kontingenti ilə təmin olunub. Bunu digər parametrlər üzrə deyə bilərik. Əgər 2003 - ildə tələbə qəbulu zamanı müsabiqəyə buraxılış balı 150 idisə, 2004 - 2006-cı illərdə bu hədd 200-ə, 2008 - ci ildə I, II, IV qruplar üzrə 250-yə, III qrupda isə 300 - ə çatıb. Bu rə-qəmlər həm 2010 - cu ilə aiddir. Biz bu təhlili respublika üzrə apardıq. Qeyd etmək istərdik ki, Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin göstəriciləri Respublika üzrə orta göstəricidən xeyli yüksəkdir.

 

 

Məhəmməd Bayramov

 

Bakı təhsili.- 2010.- 19 may.- S. 3.