"Tamaşaçılarım məni mənfi obrazda görmək istəmir"
"Sakarya türküsü"nü bir saatın içində əzbərləmişdim"
İrəvan Dövlət Azərbaycan Dram Teatrının tanınmış aktrisası Zülfiyyə Eldarqızı Türkiyədə M.P.Vaqifin üç yüz illik tədbirlərindən qayıdıb
Qadın ürəyi elə bir xəzinədir ki, orada özünə yer edən bütün hisslər bənzərsizdir və şərhə ehtiyacı yoxdur. O hisslər gözlərdə, üzlərdə bərq vurduğundan, daha soruşmursan ki, ürəyində hansı hisslər var? Qadın üzündə təbəssüm oynayırsa, gözləri gülürsə, demək o xoşbəxtdir.
Bu gün 8 Mart - Beynəlxalq Qadınlar
Günüdür. Bu səbəbdən də müsahib kimi
xanım bir sənət adamını
qonaq çağırdım. "Bakı-Xəbər"in dəyərli dostu, sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, İrəvan Dövlət Azərbaycan Dram
Teatrının aktrisası, tanınan bədii qiraətçi
Zülfiyyə
Eldarqızıdır qonağımız.
-
Zülfiyyə xanım, bayramınız mübarək.
-
Çox təşəkkür edirəm. Mən
də "Bakı-Xəbər"in xanım əməkdaşlarını və bütün
anaları, bacıları, qız övladları təbrik edirəm. Qadın o zaman xoşbəxt
olur ki, ona diqqət
göstərilir,
yada salan olur. Mən
sənət adamıyam, bu
baxımdan həmişə diqqət istəyirəm, bu diqqəti məndən sənət qədri
bilən insanlar qətiyyən əsirgəmir.
Bu mənada
sizin də mənə özəl
diqqətinizi
yüksək dəyərləndirirəm.
-
Türkiyədən səfərdən qayıtmısınız. Bildiyim qədər rəsmi
tədbirə
qatılmışdınız.
- Bəli, böyük Azərbaycan şairi,
ictimai-siyasi xadimi Molla Pənah Vaqifin 300 illik yubileyi çərçivəsində tədbir keçirildi, mən də o tədbirdə iştirak etmək üçün qardaş
ölkəyə getdim.
- Molla Pənah Vaqif irsinə orada münasibət necədir?
-
Çox yüksək səviyyədədir. Bilirsiniz ki, keçən il Şəkidə TÜRKSOY mədəniyyət nazirləri Daimi
Şurasının 34-cü toplantısı
keçirildi. Burada 2017-ci ilin "Molla Pənah Vaqif ili"
olması barədə qərar qəbul
olundu. Bu il Molla Pənah Vaqifin 300 illik
yubileyi TÜRKSOY və UNESCO tərəfindən qeyd edilməyə başlayıb. Azərbaycanın təşəbbüsü, Türkiyə və Qazaxıstanın dəstəyi ilə M.P.Vaqifin adının
UNESCO-nun "2016-2017-ci illər üçün görkəmli şəxslərin və əlamətdar hadisələrin yubileyləri proqramı"na daxil edilməsi onun
yaradıcılığına verilən yüksək qiymətdir. Eyni
zamanda da Azərbaycan
Prezidenti cənab
İlham Əliyev Molla Pənah
Vaqifin 300 illik yubileyi barədə Sərəncam
imzalayıb. Düşünürəm ki, bu,
böyük şairin şəxsiyyətinə göstərilən diqqət və
qayğının təzahürüdür.
- Tədbir hansı şəhərlərdə keçirildi?
- TÜRKSOY-un Ankaradakı iqamətgahında
keçirildi. Tədbirdə Azərbaycanın Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi və Türkiyə Cumhuriyyətinin Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi, Azərbaycan Milli Kitabxanası və TÜRKSOY-un birgə təşkilatçılığı
ilə
açılış mərasimi baş tutdu. Orada çox
möhtəşəm tədbirlərimiz oldu.
TÜRKSOY-un baş katibi Düsen Kaseinov, Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının
vitse-prezidenti, akademik İsa Həbibbəyli, mədəniyyət və turizm nazirinin
müavini Vaqif Əliyev, Milli Kitabxananın direktoru Kərim Tahirov, Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondunun rəhbəri Günay Əfəndiyeva, Azərbaycanın Türkiyədəki səfiri Faiq Bağırov,
Türkiyənin mədəniyyət və turizm nazirinin müşaviri Nihat Gül və başqaları M.P.Vaqif
irsi ilə bağlı möhtəşəm çıxışlar
etdilər. Tədbir
həmyerlimiz
Elnarə Kərimovanın
dirijorluğu ilə
TRT Ankara radiosu xorunun ifasında M.P.Vaqifin
"Durnalar" şeirinə
yazılmış mahnı ilə
başlandı. Çox gözəl ifa etdilər. Mən də Vaqifin qəzəllərini
ifa etdim. Sonra M.P.Vaqifin öz
kitabları və
onunla bağlı yazılan kitabların sərgisi
keçirildi. Sərgidən sonra isə panellər başladı və alimlər, fikir adamları
çıxış etdilər.
- Deyəsən Sakaryada da oldunuz...
- Bəli. İkinci
tədbir
Türkiyənin
Sakarya şəhərində keçirildi.
Qeyd etdiyim kimi, TÜRKSOY tərəfindən XVIII əsr Azərbaycan
poeziyasının parlaq siması, görkəmli şair, məşhur siyasi və dövlət xadimi M.P.Vaqifin anadan
olmasının 300 illiyi münasibətilə 2017-ci ilin "Molla Pənah Vaqif ili" elan edilməsi layihəsi çərçivəsində çox maraqlı tədbirlər keçirildi. İsa Həbibbəyli təklif etdi ki, siz
aspirantlarınızı Bakıya göndərin, biz onlara Vaqif
irsini araşdırmağa yardım edək.
Orada sənətçi olaraq mən və Türkiyənin xalq ozanı aşıq Səlahəddin Dündar iştirak
edirdi.
Biz martın 3-də Sakaryada idik. Sakarya döyüşlər, müharibələr şəhəridir. Mən sakaryalıların
qarşısında Türkiyənin böyük şairi Nəsib Fazil Kısakürəkin "Sakarya
türküsü"nü dedim,
ardınca isə Vaqifin şeirlərini söylədim. Özü də
"Sakarya türküsü"nü bir saatın
içində əzbərləmişdim. Onlar məni
çox yüksək
səviyyədə alqışladılar. Mən bir
sənətçi olaraq
oradan ruh yüksəkliyi
ilə
qayıtdım.
- İrəvan Dövlət Azərbaycan Dram Teatrında nə yenilik var?
- Bizim
teatrda hazırda 4 tamaşanın məşqləri gedir. Martın 13-də Şuşanın
müdafiəsində şücaət göstərən igidlərimizə həsr edilən və eyni zamanda da xalq artisti Rəfael Dadaşovun
yubileyinə töhfə olan "Qanlı qızıl toy" əsərinin premyerası
keçiriləcək. Tamaşa teatrımızın
direktoru İftixar Piriyevin əsəri əsasında
hazırlanıb.
- Siz bu
tamaşada rol almısınızmı?
- Mən başqa tamaşalarda məşğulam. Əfqan yazıçısı Xalid Hüseynin "Min
möhtəşəm günəş" əsəri əsasında çox möhtəşəm tamaşa
hazırlanıb. Allah qoysa, bu tamaşanın
premyerası aprel ayında nəzərdə tutulur. Buna Elvin Mirzəyev
quruluş verib. "Uzun yollar
qatarında" tamaşasında da rol almışam.
Məşqlər davam edir. Tez-tez müxtəlif
tədbirlərə dəvət alıram. Bir müddət
əvvəl Xan qızı
Xurşudbanu Natəvana
həsr olunmuş
gecədə iştirak edib onun
qəzəllərini səsləndirdim. İşlər
çoxdur.
- Bir
vaxtlar davamlı olaraq seriallarda çəkilirdiniz. Yenə dəvət
alırsınız?
- ATV-də yayımlanan "Sən olmasaydın-Qisas"
serialında çəkilirdim. Bir neçə ay çəkiləndən sonra heç özüm
də səbəbini bilmədən əməkdaşlığımız
dayandı. Belə oldu: filmin ssenarisinə görə qəhrəmanım türməyə düşdü və türmədən çıxmadı. Burada Cahan xanım obrazını
canlandırırdım. O, biznes ledi idi. Hazırda "Xəzər" televiziyasında
yayımlanan "Kölgə"
serialında çəkilirəm. Rejissor Nasir Kərimidir.
Obrazımın adı Yeganədir. Mahmud babanın həyat
yoldaşını canlandırıram. Mahmud baba mafiyaya qarşı mübarizə aparan bir insandır.
İndiyə
qədər bir neçə seriala çəkilmişəm, həmişə məni mənfi
obrazlara çəkirlər, Yeganə obrazı istisna
olmaqla. Obrazlarımla bağlı
"facebook"da mənə tez-tez yazırlar.
Mənim
mənfi rollar
canlandırmağımı istəmədiklərini deyirlər. Bu rollara reaksiya böyükdür. Amma düşünürəm
ki, aktrisa bütün xarakterlərdə özünü
sınamalıdır. Tamaşaçılarım məni mənfi
obrazda görmək
istəmir,
müsbət rolda
görmək istəyir. Amma məndə mənfi obrazlar alınır. "Bir aləm
var", "Sən
olmasaydın" serialında çəkiləndə
tamaşaçılar mənə tənqidi mesajlar yazırdılar.
Bu məni
sevindirirdi, deyirdim ki, gör nə
qədər canlı
oynamışam, bu, tamaşaçıda reaksiya
oyadıb. Hazırda içimdə elə enerji, elə potensial var ki, mən özümü
başqa bir obrazda görmək
istəyirəm. İstəyirəm ki, ziddiyyətli, mürəkkəb xarakterlər yaradam.
- Bir
vaxtlar yaşlı aktrisalar giley-güzar edirdilər ki, bizim
yaşımıza uyğun obrazlar yazılmır... İndi necə,
bu problem aktualdır?
- Yox,
indi bütün yaş dövrləri üçün
seriallarda obrazlar var. Daha ssenaristlər yazırlar. Sadəcə, ssenari yazanlar
filmlərdə ziddiyyətli məqamları
qurmağa çalışmalıdır. Hadisələr adi qaydada davam
edirsə və hər şey rahatlıqla sona
çatırsa, bu maraqsız olur. Türkiyə seriallarına
baxırıq, özümüz sənət adamı
olmağımıza baxmayaraq, onların oyununa heyran
qalırıq. Aktyor, aktrisa ssenaridən irəli gələn tələbə görə
obraz yaradır. Yəni
ssenarilər
çox güclüdür onlarda. O seriallara
baxanda qeyri-ixtiyari olaraq təsirlənirsən. Ancaq bizim
serialların təsirləndirmək gücü zəifdir. Burada, təbii
ki, maliyyə məsələsi
də var. Onlar bir
neçə
kamera ilə
işləyir,
bizdə isə iki, bəzən bir kamera ilə işləyirlər. Bunlar hamısı filmə
təsir edir. Bu, kollektiv işdir. Mənə elə
gəlir ki, burada
xam materialın da böyük rolu var. Ssenaristlər maraqlı
mövzular tapmalıdır. Mövzu
çoxdur, sadəcə, onu görmək, duymaq və ssenariyə gətirmək
lazımdır. Dünyada hər şeyin
mayasında sevgi durur -mən
bunu anlayıram. Bu gün daha vacib
mövzular var. Qarabağla bağlı, gənclərin vətənpərvərlik hissini
yüksəltmək üçün
maraqlı filmlər
çəkmək olar. İctimai mövzulara üstünlük verilməlidir. Bəsit məişət mövzularından bir az uzaqlaşmaq lazımdır.
- Təbii, kino kütləvi sənətdir. Bu mənada onun təsir gücü
böyükdür. Gənclər
seriallardan təsirlənir. Buna münasibətiniz?
- Bu
gün gənc qızların özlərini serial qəhrəmanlarına bənzətməsi halları
çoxalır. Mən
belə
qızları çox tanıyıram. Saç düzümündən
tutmuş, geyiminə
qədər
hamısını o qəhrəmanlara bənzədir.
- Hətta həyat tərzini də...
- Təəssüf ki, bəli. Deyirlər ki, serialda gənc qız belə edirsə, yüngül
yolla pul qazanıb özünə
şərait
yarada bilirsə,
demək, bu,
normadır, reallıqdır. Bəzən seriallara reallıq kimi
baxanlar var. Serial çəkən şəxslər
çalışmalıdır ki, çəkdikləri
seriallarla gənclərin tərbiyəsinə mənfi təsir
göstərməsin. Gənc
qızların obrazları çox həssaslıqla
yazılmalıdır ki, yaxşı mənada nümunə olsun. Filmlərdə nümunəvi qəhrəmanlar
olmalıdır ki, gənclər ondan örnək
götürsün. Düzdür, cəmiyyətdə neqativ hallar da
var, amma onları elə
ifadə etmək lazımdır
ki, o sahə təbliğ
olunmasın. Bu məsələdə
həssas olmaq
lazımdır. Yeni mövzular
olmalıdır.
-
Seriallara çəkilən aktyorlara verilən qonorar normaldırmı?
- Vallah,
o qədər cüzidir ki, o barədə danışmağa
utanıram. Amma nə
edək, çəkilməliyik. Bu bizim yaralı yerimizdir. Həm də çörəkpulu
üçün çəkilirik.
Eyni zamanda da yaradıcılıq
işidir deyə məşğul oluruq.
Teatrda həftədə iki-üç dəfə
məşq də edirik, qalan
günlər
boş oluruq. Seriallarda belədir ki, boş
vaxtını səmərəli edir, içindəki
yaradıcılıq potensialını xərcləyə bilirsən.
Seriallarla tamaşanı müqayisə etmək olmaz. Teatrdan aldığın ruhu serialdan ala bilmirsən. Teatr daha yaradıcı və
maraqlıdır.
- Bədii qiraətçi kimi nə işlər görürsünüz?
- Keçən yaydan bir disk hazırlamışam. Burada toplanan şeirlər sırf vətənpərvərlik şeirləridir. Bir az maddi sıxıntı, bir az da vaxt qıtlığı diski gecikdirdi. Amma düşünürəm ki, bu ay mütləq diski çıxaracağam. Allah izn versin!
İradə SARIYEVA
Bakı xəbər.- 2017.- 8-9 mart.- S.11