Qatarın ardınca baxma…
– İdmançılar,
olar? Bu səsi dünyada heç bir səslə səhv salmaq mümkün deyildi. Adi kəlmələri belə məlahətlə
kim tələffüz
edə bilərdi? Yalnız Şövkət
Ələkbərova!1985-ci ilin yaz günlərindən biri, gecə yarısına az qalıb. Dövlət televiziyasında idman redaksiyasının iş otağında canlı efirə hazırlaşırdım.
Sən demə, Şövkət xanım da çəkilişdən
çıxıb 2-ci mərtəbədə
yerləşən musiqi
verilişləri redaksiyasına
qalxmışdı. Qapı bağlı olduğundan
bizim otağa girmişdi.
– Bu canıyanmış rejissor
Salmanın köhnə adətidi, deyir gəlirəm,
özü itir.
İcazə versəydiz, burda oturub gözləyərdim, bayaqdan
ayaq üstəyəm, taqətim kəsilib.Cəld
qalxıb yer göstərdim, əyləşdi.
Çay təklif elədim. Çünki bilirdim ki, şəkəri var,
ayaqları da bu səbəbdən
ağrıyır.
– Əziyyət
çəkmə, oğlum, səni də
narahat elədim.Yorğunluğu gözlərindən
sezilirdi. Yaşı 60-ı ötsə də,
cazibədarlığını, təravətini qoruyub saxlamışdı. Danışanda
gözlərini süzdürməsi, tez-tez
saçlarına sığal verməsi bu
xanım-xatın qadına bənzərsiz yaraşıq verirdi.
– Oğlum da futbolu çox
sevir. “Neftçi” oynayanda evdə bir haray-həşir qopur ki! Amma
bir dəfə sizin verilişə baxmışam, dayan görüm, adı nə idi?... hə, hə, “Çövkan”. Çox razı qaldım ki, gənc ifaçılara
efirdə yer ayırırsınız. Onları
xalqa tanıtmaq lazımdı. Adamların
gözü tərəzidi.
Qoy özləri seçsin. Brilyant (Dadaşova), Firəngiz (Rəhimbəyova), Cəfər
(Behbudov) pis oxumurlar. Cavandırlar, püxtələşəcəklər, təki ruhdan düşməsinlər, zəhmətə
qatlaşsınlar, oxuyub
öyrənsinlər!
Şövkət xanım özü də heç vaxt zəhmətdən, əziyyətdən qorxmurdu.
Atası Feyzulla kişi fəhləlik edərək ailəsini dolandırırdı. Tanrı
bu ailəyə bir nemət də bəxş eləmişdi. Anası Hökümə xanım və ailənin böyük oğlu Ələkbər tar, qardaşı
Paşa qaval, Şövkət isə kamança çalırdı.
Bakının Mirzə
Fətəli küçəsindən
keçənlər ayaq
saxlayır, ailə triosunun ifasını maraqla dinləyirdilər. Şövkət mahnı da oxuyurdu, həm də elə oxuyurdu ki, eşidənlər
heyranlıqlarını gizlədə
bilmirdilər.
Özfəaliyyət səhnəsindən başlanan
yol “Qarabağ şikəstəsi” ilə
peşəkar müğənniliyə
qapı açdı.
1938-ci ildə dahi Ü.Hacıbəyov bu ifanı eşidib Şövkəti filarmoniyanın
nəzdindəki mahnı
və rəqs ansamblına solist kimi qəbul etdi. Üzeyir bəyin xeyir-duası ümidverici müğənni
üçün əsl
sənət vəsiqəsinə
çevrildi. Gənc xanəndə böyük
həvəslə Ağalar
bəy Əliverdibəyovdan
muğam, Hüseynqulu
Sarabskidən isə vokal dərsləri aldı. İndi Şövkətin Bülbül,
Xan Şuşinski, Zülfü Adıgözəlov
kimi sənət bələdçiləri vardı.
“Qaragilə”, “Yaxan düymələ”, “Şuşanın
dağları” və bu kimi xalq
mahnıları onun ifasında çox məlahətlə səslənirdi.
Böyük Vətən
Müharibəsi illərində
Şövkət tez-tez
konsert briqadaları ilə cəbhə bölgələrinə gedir,
Üzeyir bəyin “Şəfqət
bacısı”, “Addımla
əsgər”, “Yaxşı
yol” kimi vətənpərvər mahnıları
ilə döyüşçüləri
ruhlandırırdı. Müharibədən
sonra müğənninin
yaradıcılığında yeni bir mərhələ
başladı. O, SSRİ və
dünyanın 50-dən çox
ölkəsinə qastrol
səfərləri zamanı
Azərbaycanı sevə-sevə
tərənnüm etdi.
Vətən də borclu qalmadı. Şövkət Ələkbərova
1959-cu ildə “Xalq artisti” fəxri adına layiq görüldü.
Azərbaycanın ölməz bəstəkarlarından
S. Rüstəmov, F. Əmirov,
Q. Hüseynli, T. Quliyev,
C. Cahangirov, Ş. Axundova
məxsusi olaraq Şövkət xanım üçün mahnılar
yazırdılar. Onun bənzərsiz ifasından
sonra dillər əzbəri olmuş “Oxu tar”, “Ay işığında”,
“Tellər oynadı”,
“Bir könül sındırmışam”, “Durnalar”,
“Dərələr” və
digər mahnılar musiqi tariximizə qızıl hərflərlə
yazılmışdır.Şövkət Ələkbərovanın
qəlbi daim yaratmaq eşqi ilə çırpınırdı.
Rəvan və
səlist səsə malik xanəndə hər yeni mahnısı
ilə qəlbləri
riqqətə gətirir,
milyonlarla dinləyicisinə
unudulmaz anlar bəxş edirdi. O, ömrünün son günlərinə
qədər çoxsaylı
tələbələrinin qayğısına
qalır, gənc ifaçıların yeni nəslinin yetişməsi
və püxtələşməsi
üçün səylərini
əsirgəmirdi.
...Rejissor Salman özünü qaranəfəs çatdırdı:
– Ay Şövkət xanım, belə olmaz, axı! Bayaqdan sizi axtarıram,
deyəydiniz ki, yuxarı qalxıram da...Şövkət xanım heç halını pozmadı. Çatma qaşlarını
qaldırıb Salmanı
başdan-ayağa süzdü.
– Ay Salman, sənin bu qabaqdan
gəlmişdiyin olmuya
da! Bəxtin gətirdi ki, bu cavan oğlan
məni çaya qonaq elədi. Yoxsa, çoxdan çıxıb getmişdim!
Hamımız gülüşdük.
Şövkət xanım
qapıya doğru getdi və birdən
ayaq saxlayıb mənə tərəf döndü:
– Yaxşı bir tələbəm var. Adı da Aybəniz
(Haşımova). Vaxt gələr tanınmış
müğənni olar.
Sən bir onu da çağır
verilişinə. Qoy oxusun.
-Sizdən sonra, Şövkət xanım. Çox istərdim ki, verilişlərimizin birinin
qonağı olasınız...
Gözləri yol çəkdi
– Yox, gəl
meydanı cavanlara verək. Bu sənəti yaşatmaq onların qismətidi. Mənimsə
qatarım gedib, oğlum. Gedən qatarın ardınca baxmazlar...
Fərhad Abdullayev
BakuPost. –
2012. – 27 oktyabr. – S. 20.