Polkovnikin xəzinəsi” hardadır?

 

“Azərbaycanfilm” kinostudiyasında Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin sifarişi ilə “Polkovnikin xəzinəsi” adlı yeni filmin istehsalına başlanılıb. Filmin ssenari müəllifi İlqar Fəhmi, rejissoru əməkdar incəsənət xadimi Fikrət Əliyevdir. Filmdəki əhvalatlar qocalar evində baş verir. Ekran əsəri real insanlar və hadisələr üzərində qurulub.

 Lentin təbii alınması üçün rejissor hətta bir müddət qocalar evinin sakini olub. O deyir: “Mənə hər zaman qocalar evi maraqlı idi. Orada ömrünün son fəsillərini yaşayan insanlar, onların xarakteri taleləri bir yaradıcı şəxs kimi məni düşündürürdü. Oradakı mühiti daha yaxşı duymaq üçün qocalar evinə getmək qərarına gəldim. Baş həkimdən başqa, kimsə mənim rejissor olduğumu bilmirdi. Hamı ilə bərabər yeyir, yatır gəzirdim”.

 F.Əliyev  Bilgəhdəki qocalar evinin ən maraqlı insanlarını obrazlaşdıracaq. Ekran  əsəri ironik-komediya janrında çəkiləcək: “Qocalar evindəki qeydlərimi gündəliyə yazdım. Burada yaşayan 180 ahılın hər birinin maraqlı qəmli həyat hekayəti var. Əlbəttə ki, biz bunların hamısını bir filmə yerləşdirə bilməzdik. Əvvəlcə ssenari  kədərli notlar üzərində faciə janrında yazıldı. Lakin Mədəniyyət Turizm Nazirliyinin məsləhəti ilə ssenariyə komediya janrını gətirdik. Qərara aldıq ki, qocalığın yalnız kədərli anlarını yox, həm komik məqamlarını üzə çıxaraq”.

 

Son dayanacaq 

 

Filmin adı da qocalar evinin sakinlərindən birinə xitabən qoyulub. “Polkovnikin xəzinəsirejissorun burada tanış olduğu keçmiş polkovnikin kiçik hekayətini əks etdirir. F.Əliyev filmə əvvəlcə “Son dayanacaqadını verib. Lakin kədərli səsləndiyindən filmin adı dəyişdirilib: “Ən dəhşətlisi budur ki, qocalar evindəki insanlar zamansa oradan çıxacaqlarına ümid edir. Lakin çoxları dünyasını orada dəyişir. Burada uzun illər sovet ordusunda xidmət edərək polkovnik rütbəsində istefaya çıxmış ahıl bir adam yaşayır. Ötən əsrin 90-cı illərində Bakıya dönüb. Xalis subay polkovnik Bakıda qohum-əqrəbası olmadığı üçün bir müddət tək yaşayıb, sonra isə qocalar evinə gəlib. Həmin polkovnikqara günüüçün pul yığıb həmin pulları dolabda saxlayıb”.

 F.Əliyev bir maraqlı faktı da açıqladı. Haqqında söhbət açılacaq qocalar evi 172 saylı marşrutun son dayanacağında yerləşir. Məhz bu səbəbdən rejissor filmin adı üzərində yenidən düşünür. 

Süjet xətti yaşlı polkovnikin macərası üzərində qurulub. Lakin film boyu tamaşaçılar maraqlı xarakteri taleyi olan digər insanlarla da tanış olacaq: “Qocalar evində bir çox sakinlər bir-biri ilə ailə həyatı qurur, heç olmasa, ömürlərinin son illərini tənha yaşamaq istəmir. Həmin polkovnikin arzusu burada evlənmək olur. Filmin kulminasiya nöqtəsi polkovnikin pulunun itməsi ilə bağlıdır. Sən demə, o, pullarını təkcə paltar dolabında yox, samovarın içərisində saxlayırmış. Zabit pul qoyduğu yeri unudur. Günlərin birində sakinlərlə bərabər samovar çayı içir qəfildən pulların yerini xatırlayır...”.

 

Güldürən, ağladan, düşündürən lent

 

Rejissor deyir ki, hər kəs bu filmə baxıb özü üçün bir nəticə çıxaracaq. Kimisi güləcək, kimisi ağlayacaq, kimisi isə düşüncələrə qapılacaq. Yeni əsərin həmin qocalar evində nümayişi nəzərdə tutulub: “Bayramların birini qocalarla bərabər keçirmişdim. Onların simasındakı kimsəsizlik hüznünü hələ unuda bilmirəm. Bir müddət əvvəl həmin polkovnik dünyasını dəyişib. Kaş ona deyəydik ki, sənin həyatından film çəkiləcək”.  

 Qocalar evikinostudiyanın pavilyonunda qurulacaq. Rejissor qocaları canlandıracaq aktyorların sürpriz olmasını istəyir. Lakin sınaq çəkilişlərində iştirak edəcək bir neçə aktyorun kimliyi artıq bəllidir. Belə ki, “Polkovnikin xəzinəsi”ndə xalq artistləriFuad Poladov, Arif Quliyev, Zemfira Nərimanova, Lətifə Əliyeva, Ağaxan Salmanlı, Cahangir Zeynalovla yanaşı, Murad Dadaşov, Qorxmaz Əlili əsas rolları ifa edə bilər. F.Əliyev yeni ekranlaşdırılacaq filmin tamaşaçılar tərəfindən maraqla qarşılanacağına əmindir: “Bu film üçün şüar seçmişəm: ən yaxşı artist – artistlik etməyəndir! Bu bütün aktyorlara ilk şərtimdir”.

 Əməkdar incəsənət xadimi köhnə filmlərin indiyədək maraqla baxılması səbəbini açıqladı. Rejissor aktyorların rolu özününküləşdirməyi əsas şərt hesab edir: “O vaxt sənətkarlıq məktəbi vardıRza Təhmasib, Adil İsgəndərov, Ələsgər Ələkbərov kimi sənətkarları örnək bilirdik. İndi isə Mədəniyyət İncəsənət Universitetini bitirənlər artıq özlərini peşəkar hesab edir. İndiki filmlərdə süniliyin səbəblərindən biri aktyor rejissorların təkəbbürlüyü özündən razı olmasıdır”.

 

Ümidə Həsənli

 

BakuPost.- 2013.- 10 iyul.- S.10.