Yeni mövsümə yeni binada
Azərbaycan Dövlət Musiqili
Komediya Teatrının (ADMKT) yeni binasında tamamlama işləri
gedir. Bu barədə “New Baku Post”a açıqlamasında sənət
ocağının direktoru, əməkdar incəsənət
xadimi Əliqismət Lalayev bildirib. Onun sözlərinə
görə yaradıcı heyət növbəti
mövsümü yeni binada qarşılayacaq. Ə. Lalayev
teatrın durumu və Azərbaycan teatrı haqqında fikirlərini
də bölüşüb.
– Azərbaycanda
ən ucqar kəndlərdə belə bizim teatrın aktyorlarını tanımamaq
mümkün deyil. Çünki onlar
el sənətkarları, gülüş ustaları və
unudulmaz dəqiqələr bəxş edən insanlardır.
Musiqili komediya yüngül və əyləncəli
janrdır. Bizdə aktyorun başqa
teatrlardan fərqli olaraq oxumaq üçün gözəl
səsi, rəqs üçün plastikası olmalıdır.
Çünki tamaşalar iki saat davam edən əyləncəli
səhnə əsəridir. İnsanı ağlatmaq asan,
güldürmək isə çox çətindir.
– Yeni bina nə vaxt
istifadəyə veriləcək?
– Sentyabr ayında yeni mövsüm
öz teatrımızda
açılacaq. Tamaşaları
Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyinin bizə ayırdığı Dənizçilərin
Mədəniyyət Evində
hazırlayır və
nümayiş etdiririk.
Premyeralarımız Akademik
Milli Dram (AZDR), Rus Dram
(RD), Gənc Tamaşaçılar
Teatrının (GTT) binasında
oynanılır. Həmin teatrların
kollektivi və rəhbərləri – İsrafil
İsrafilov, Ədalət
Hacıyev və Mübariz Həmidova təşəkkür edirik.
Teatr yenidən qurulub, fasaddakı yeniliklər göz oxşayır.
Girəcəkdən tutmuş,
səhnə və oturacaqlaradək, çılçıraq,
texniki avadanlıq, səs və işıq effektləri, yardımçı
otaqlar yenilənib, ən müasir texniki avadanlıqlar gətirilib.
– Yəqin repertuarda da yenilik çox olacaq...
– Daha çox klassikaya müraciət edirik. İki il öncə
“Evlənmə” tamaşasına
quruluş verdik və bu səhnə
əsəri Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin 2012-ci ilin ən gözəl tamaşası kimi “Zirvə” mükafatına layiq görüldü. Bu Azərbaycan incəsənəti
üçün “Oskar” mükafatıdır.
İndi
“Evlənmə” başqa
stil və estetikada səhnəyə
qoyulub. Əməkdar
incəsənət xadimi
rejissor Bəhram Osmanovun quruluş verdiyi bu tamaşaya
AzDR-dan aktyorlar dəvət etdik. Xalq artisti Məleykə Əsədova, Şükufə
Yusupova, GTT-dən Qurban İsmayılov bizim gülüş ustalarımızla eyni səhnəni bölüşdü.
Uzun illər belə bir fikir formalaşmışdı
ki, burada yalnız operetta və musiqili komediya qoymaq olar, başqa
janrlara müraciət
etmək mümkün
deyil. Bu tamaşa ilə bütün çərçivələri
qırdıq. İndi teatrda
müxtəlif janrlı
tamaşalar hazırlanır.
– Azərbaycan teatrı dünya teatrları ilə ayaqlaşa bilir?
– 140 yaşlı Azərbaycan teatrının sorağı
dünyanın bir çox ölkələrindən
gəlir. İlk dəfə olaraq, biz
ABŞ-a qastrola getdik.
Kollektiv dünyanın müxtəlif
festivallarında, teatr
təşkilatlarında təmsil
olunur, bir çox ilklərə imza atıb. 2009-cu ildə MKT-nın Beynəlxalq Assosiasiyasına
ilk dəfə biz qəbul
olunduq. Teatrşünasların
Beynəlxalq Assosiasiyası,
Beynəlxaq Teatr İnstitutu, Uşaq və Gənclərin Beynəlxaq Qurumunda təmsil
olunuruq.
– Teatrın problemləri nədən ibarətdir?
– Azərbaycan teatrının
rejissor problemi var. Bizim nəsil korifey sənətkarların
tamaşalarını görüb,
yəni başqa ruhda tərbiyə almışıq. O zaman səhnədə Mehdi Məmmədov, Adil İsgəndərov, Tofiq Kazımov vardı. Bu şəxsiyyətlər teatrın bütün həyatını idarə
edə bilirdi. Direktor teatrda inzibatçı fiqur idi. Bu gün prodüser
məktəbi var, direktor prodüser vəzifələrini yerinə
yetirir. Açığı,
Azərbaycan teatrının
şəxsiyyət ola biləcək rejissorlara ehtiyacı var.
– Belə rejissorlar yetişəcəkmi?
– Teatrda Elvin Mirzəyev, Mikayıl Mikayılov, İradə Gözəlova
kimi gənc rejissorlar püxtələşir,
orta nəsli təmsil edən Bəhram Osmanov, Əsgər Əsgərov
uğurlu tamaşalar hazırlayır. Məsələn,
Vaqif İbrahimoğlu
Yuğ teatrının, Hüseynağa
Atakişiyev Gənclər
Teatrının siması
idi. Sonra bir boşluq
yarandı. Amma gənclərin
işlərinə baxanda
görürəm ki, bunlar zaman keçdikcə
həmin səviyyəyə
çata biləcək.
– Xarici ölkələrlə müqayisədə
teatrımız və
aktyorların üstün
və çatışmayan
cəhətləri nədir?
– Hər bir teatrın
uğurlu və uğursuz tamaşası
var. Azərbaycana
müxtəlif ölkələrdən
tanınmış teatr və aktyorlar qastrola gəlir. Bizdəki temperamentli aktyor
oyunu heç yerdə yoxdur. Rejissorun çatdırmaq istədiyi intellektual düşüncə bizim
tamaşalarda çatmır.
Əsəri yazıb teatra
təqdim etməklə
işi bitir. Tamaşanı rejissor yaradır. Müəllifin ideyasına öz
prizmasından baxmaq artıq rejissorun fərdi işidir.
– Teatra maraq həmişə aktual olub...
– Teatr ziyalıların görüş yeridir. Teatr bir bayramdır. Teatra gedən insan bilir ki, axşam
tamaşaya baxacaq, əvvəlcədən hazırlaşır,
geyinib-keçinir. Ən
böyük çatışmazlıq
odur ki, ziyalılar teatra az gəlir.
– Niyə daha çox klassik əsərlərə
üstünlük verirsiniz?
– Dahi sənətkarlar
klassik tamaşalarda yetişir, dahiyanə sözlər klassik tamaşalarda deyilir. Bu yaxınlarda Jan Batist Molyerin “Skapenin kələkləri”
tamaşasını oynadıq.
Əsərdəki kələkbazlıq, fırıldaqçılıq, dələduzluq bugünlə
səsləşir. Klassik əsərlər
insanlara güclü emosional təsir göstərir.
Ümidə Həsənli
Baku Post.-2013.-6 mart.-S.10.