“Seriallara büdcədən
ayrılan vəsaitin heç 10 faizi aktyorlara çatmır”
Nigar
Bahadırqızı: “Azərbaycan tamaşaçısı hər
şeyi olduğu kimi görmək istəmir, hər şeydə
pərdə olmasını gözləyir”
Müsahibimiz Azərbaycan Dövlət Gənc Tamaşaçılar Teatrının aktrisası, “Xoca” filmində baş rolun ifaçısı Nigar Bahadırqızıdır. Aktirsa 2009-cu ildə Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin Dram və kino aktyoru fakültəsini bitirib. N.Bahdırqızının teatrdakı rolları: “Tıq-tıq xanım”, “Çəkməli pişik”, “Müsyo Jordan və dərviş Məstəli şah”, “Hekayəti-xırs quldurbasan”, “Mənim ağ göyərçinim”, “Mən səni sevirəm”, “Hekayəti-şahzadeyi-Xəzər”, “Müharibə” və s.
Aktrisanın filmoqrafiya siyahısında isə bu filmlər var: “Xoca” (film, 2012) - Günel, “Ağabəyovlar” (serial, 2012-2013), “Tək olanda qorxma...” (teleserial, 2013) - Lalə obrazılarını canlandırıb.
-Universitetin birinci kursundan başlayaraq mən Gənc Tamaşaçılar Teatrında işə başladım. 2007-ci ildən ştata daxil edildim. Bu ilə qədər artıq kifayət qədər rollarım vardı. 2012-ci ildə Gənclər və İdman Nazirliyi məni “İlin ən gənc və istedadlı aktrisası” nominasiyası mükafatına laiq gördü. Bu mənim üçün çox möhtəşəm idi. O zaman hiss etdim ki, dövlətin teatra qayğısı var (gülür-R.İ.).
-Aktrisa olaraq həm teatrda, həm
filmlərdə, həm də teleseriallarda rol
almısınız. Teatrda, kino sahəsində
hansı problemlər var?
- Teatr və kino sahəsində nə
çatışmır deyim. Birinci növbədə
hər şeyə özümüzdən
başlamalıyıq, səbəbi özümüzdə
axtarmalıyıq. O ki qaldı bizdən asılı
olmayan məsələyə... Sirr deyil ki,
maaşımız çox azdır. Buna
baxmayaraq biz günümüzü teatra həsr edirik, səhər
saatlarından başalayaraq saat 22.00-a qədər teatrda fəaliyyət
göstəririk, məşqlər edirik, tamaşalar göstəririk
və s. Gənclər çox çalışırlar.
Aldığımız maaş bazar şərtlərinə
uyğun deyil. Kirayədə qalan aktyorlar var, ailəli
olanlar var, aktyor maaşı ilə yaşamaq mümkün
deyil. Ümidvaram ki, yaxın gələcəkdə maaş problemi həll olunacaq. Məsələn,
mən məcburam ki, dublyajlarda, teleseriallarda iştirak edim.
Təkcə mən, yox demək olar ki, hamı
belədir. Hamı deyəndə
aktyorları nəzərdə tuturam. İkinci
işimiz, hətta dördüncü, beşinci işimiz də
olur. Sənətimizə uyğun nə
varsa, o işlə çalışırıq. Bax bu zaman maaşımız bizə yetir
(gülür-R.İ.).
Qeyd edim ki, hər təklifi
qəbul etmirəm, dəyərləndirirəm, ondan sonra qərarımı
verirəm. Mənim öz istəyim, öz şərtlərim
var. Reklamlardan daha imtina edirəm, əvvəllər çəkilmişəm
reklamlara. Film, teleserial, dublyaj təkliflərini
dəyərləndirirəm. Klipin ssenarisi
maraqlıdırsa, klipdə çəkilirəm. Yaxın keçmişdə Azərbaycan Dövlət
Akademik Opera və Balet Teatrının aktyoru Cahangir Qurbanov klip
çəkdi, ora canla-başla çəkildim. Çünki ssenarini bəyəndim. Film və teleseraillar da həmçinin. Amma bu sahədə ssenrari ilə yanaşı pul da
mənim üçün maraqlıdır. Ona görə
də mən bu il bir neçə serial təklifini
qəbul etmədim. Vurğulayım ki, artıq
istədiyimdən çox qonarar təyin olunan teleserialın
müqaviləsinə imza atmışam. Müqavilənin
şərtinə uyğun olaraq teleserial barəsində məlumat
verə bilməyəcəm. Uğurlu
işin olacağına ümidvaram. Hələ 3-4 il mən bu teleserialla məşğul
olacam.
Sirr deyil ki, televiziya
kanallarına dövlət büdcəsindən teleserialın
çəkilişləri üçün maliyyə vəsaiti
ayrılıb.
Bildirim ki, o vəsaitin heç 10 faizini aktyorlara
vermirlər. Mən çox təəssüf
edirəm ki, aktyorlar cüzi məbləğdə olan
qonorarı qəbul edirlər.
-Teleserialların keyfiyyətli,
uğurlu olması üçün festivalları olması
arzuolunan deyilmi?
-Razıyam. Gənclər
var ki, fədəkarlıq edib film çəkirlər və
onu xarici ölkələrdə keçirilən festivallara
göndərirlər. Yaradıcı gənclərimiz
var. Həmin gənclər sıfır büdcə ilə film
çəkirlər. Arzuolunan film də
olur. Televiziya şirkətlərinə
dövlət büdcəsindən vəsait ayrılıb,
ancaq çəkdikləri gözlənilən səviyyədə
deyil.
Bax, mən teleseraillardan gələn
təklifləri ona görə dəyərləndirmədim
ki, aktyora dəyər verilmir. Və qonarar azdır.
Mən teleserialla bağlı müvafiq şəxsə deyirəm ki, əgər məni
1-2 illik müqavilə ilə özünüzə
bağlayırsınızsa, heç bir çəkilişdə
çəkilməyə icazə vermirsinizsə, onda
qayğılarımı qarşılayacaq qonorarımı
verin, şərait yaradın. Məsələn,
teleserialların birindən dəvət gələrkən
müvafiq şəxslə danışırdım. Soruşdum ki, aktyorları nəqliyyatla təmin
edirsiniz? Dedi ki, yox. Məşhur aktyorlardan biri “biz
maşın istəmirik, sən niyə istəyirsən?” dedi.
Mən də bildirdim ki, müqavilədə
aktyorun nəqliyyatla təmini məsələsi
olmalıdır. Deməyim odur ki, aktyorlar
özlərinə dəyər vermir. Ona
görə də onları dəyərləndirmirlər.
Mən o yerdə həmin aktyora bildirdim ki, nəqliyyat xidməti
istəmirsinizsə, gedin çəkilin, mən çəkilmirəm!
Aktyor müqaviləyə imza atırsa, o, hər
bir təminatla təmin olunmalıdır ki, başqa yerə
getməyə həvəsi, istəyi, marağı olmasın.
Festivalla bağı soruşdunuz... Mən həyatımda hələ ki, bir dəfə
belə həyacanlanmışam. “Xoca”
filminin İstanbul şəhərində keçirilən qala
gecəsi həyatımda və
yaradıcılığımda unudulmaz iz buraxıb. Çox möhtəşəm, qəribə, bizim
üçün gözlənilməz gecə idi. Təssəvvür edin ki, 30-dan çox televiziya
kanalının əməkdaşları burada idi və s. Bu həyacanı
bütün aktyorlara arzulayıram. Necə ki, “Xoca”
filminin Misirdə, Rusiyada, Amerikada və Türkiyədə
qala gecələri keçirildi... Bir ay
kinoteatrlarda bir film yayımlandı. Bu film
tarixlə bağlı filmdir, azərbaycanlıların
soyqırımını özündə əks etdirən
filmdir. Bu cür filmlərin olması
arzuolunandır, baxımlıdır. Bax belə
filmlər çəkilsin ki, o filmə Azərbaycan sərhədindən
kənarda da baxa bilsinlər. Amma hazırda
durum necədir? Məsələn, Nigara
yüksək qonarar verməkdənsə,
çağırım uzuc qiymətə kənardan bir nəfəri
gəlib çəkilsin. Ölmür
televiziya üçün?! Bax o kənardan
gələnin isə incəsənətlə əlaqəsi
yox, aktyor kimdir bilmir. Odur ki, teleseriallar
uğursuz və keyfiyyətsizdir. Baxımsızdır.
Nəticədə teleserial bazarımız
ölüdür.
-Mən özüm də şahid
olmuşam ki, teatrlar tamaşaçı azlığından əziyyət
çəkir. Buna səbəb nədir, sizcə?
-Tamaşçı azlığı
tamaşa ilə bağlıdır. Tamaşanın
uğurlu olub-olmaması var. Vurğulayım ki, bir
tamaşanı 20 dəfə izləyənlər də olur.
Biz çalışmalıyıq ki, biz
tamaşaçının fikrinə, zövqünə görə
deyil, öz fikrimizə, qabiliyyətimizə görə
tamaşaçını teatra gətirə bilək. Sirr deyil ki, tamaşaçılar çoxu istirahət
etmək istəyir, komedik bir şey istəyir. Psixoloji, dramatik, faciəvi mövzulara çox da
önəm vermirlər.
Mən deyərdim ki,
“Müharibə” tamaşası ən uğurlu
tamaşadır. Biz bu
tamaşa ilə ölkə xaricində də olmuşuq.
Alqışla qarşılandı, həm burda,
həm orda. Azərbaycanda bir-iki
tamaşaçını çıxmaqla bizim teatrda tamaşa
gözəl qarşılandı. Hər dəfə
bu tamaşa oynanılanda tamaşaya bilet tapılmır. Hətta mən tanışlarım üçün
bilet ala bilmirəm, satılır hamısı. Bizim zalda 360 yer var. Olur ki, əlavə stollar da gətirilir.
Ümidvaram ki, “Oskar” mükafatına
layiq görülmüş dramaturq Martin MakDonaxın qələminə
aid “Lineyn trilogiyası”nın özündə birləşdirdiyi
üç pyes - “Lineynin Gözəllik Kraliçası”,
“Konnemarada bir Kəllə” və “Yalqız Qərb”
tamaşaları da uğurlu tamaşa olacaq. Bu
tamaşaların premyerası olacaq. Mən
“Yalqız Qərb” tamaşasında rol alacam.
Bir şeyi qeyd edim. Təəssüf
ki, Azərbaycan tamaşaçısı hər şeyi
olduğu kimi görmək istəmir. Hər
şeydə pərdə olmasını gözləyir.
-“Facebook”da sizdən
müsahibə alacağımızla bağlı anons
vermişdim. Sizə orada suallar ünvanlandı. Suallardan
biri belədir: Siz aktrisalığı seçmisiniz, yoxsa
aktrisalıq sizi?
-Mənim nə ana, nə də ata tərəfimdən
incəsənət adamı yoxdur. Ancaq mən 13
yaşından incəsənətə maraq göstərmişəm,
sevgim yaranıb. Həmin yaşda mən
Lütfü Məmmədbəyovun dram dərnəyinə gəlməyə
başladım. Təəssüf olsun ki, həmin
dram dərnəyi indi fəaliyyət göstərmir. Dərnəyin binası sökülüb. Deyim ki, ən yaxşı günlərim mənim elə
orada keçib. Mən o yaşda aktyorlara
ağzı açıq baxırdım. Aktyorları
tanıyırdım. Özüm
özümə deyirdim ki, ay Allah nə vaxtsa bu aktyorlar da məni
tanıyacaq? (gülür-R.İ.). Elə o zamandan hazırda fəaliyyət göstərdiyim
bu teatrda işləmək arzum oldu. Orta məktəbi
16 yaşımda bitirdim. Azərbaycan
Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət
Universitetinin Dram və kino aktyoru fakültəsinə daxil
oldum. Ötgən İsgəndərovun
kursunda təhsil aldım, səhnə danışıq müəliməm
isə çox sevdiyim Lalazər Mustafayev oldu. Hər iki insan sevdiyim insandır, Mənə mənəvi
dəstək olublar. Dərdimizə
yananlardan olublar. Birinci kursdan dəvət
aldım bu teatra. Alın yazısına
inanmıram, nə istəyirəmsə, çalışsam
alınacaq. Nəyi arzuladımsa, ona
doğru getdim və ona da çatdım. Mənə
başqa teatrlardan da təkliflər gəldi, ancaq mən bu
teatrı sevdim. Bu teatrın kollektivini
çox sevirəm. İstər
yaşlı, istər gənc nəsilin mənə xoş
münasibətini görmüşəm.
-Suallardan biri də belədir: Nigar
Bahdırqızı, nəyi sənətinə quuban verər?
-Əvvəllər qurban
vermişəm. Və buna görə də peşman deyiləm.
Qurban verdiklərimə görə, sənətdə
çox şey qazanmışam. O ki, qaldı ailə məsələsinə.
Mənimlə ailə quracaq şəxs məni
sənətimlə birlikdə qəbul etməlidir.
Əgər yox desə... Mən tərs insanam.
İstədiyimi edirəm. Daha qurban vermərəm.
-İnsan olaraq, yoxsa aktrisa
olaraq xoşxət anlarınız çox olub?
-Bir vaxtlar məni depressiyadan, stressdən sənətim çıxarıb. Məni 4 il xoşbəxt edən teatr olub. İnsan olaraq hazırda xoşbəxtəm. Kimlərisə həyatıma qəbul etmişəm, deməli etmək lazım imiş, yola saldığım insanı demək yola salmaq lazım imiş ki, yola salmışam. Mən insan olaraq da xoşbəxtəm.
Ramid İbrahimov
Bizim
yol.-2014.-11 fevral.-S.13.