“Azərbaycan kinosu kommersiya sahəsinə
çevrilə bilib”
Samir Kərimoğlu:
“Kinomuzun inkişafı üçün ölkəmizdə
film yarmarkalarının fəaliyyət
göstərməsi vacibdir”
Həmsöhbətimiz
kinorejissor Samir Kərimoğludur. O, 1974-cü il 26
fevral Bakı şəhərində doğulub. 1990-cı
ildə Yasamal rayonunda yerləşən 158 nömrəli məktəbi
bitirib. 1990-cı ildə Futurologiya
institunun Menecment fakultəsinə daxil olub, 1993-cü ildə təhsilini
yarımçıq qoyaraq Türkiyənin Antalya şəhərinə
köçüb. Antalyada turizm sektorunda
çalışaraq qazandığı 6 illik uğurlara
baxmayaraq 1999-cu ildə Azərbaycana dönüb.
2000-ci ildə uşaqlıq arzusu olan kino sahəsində
işləmək üçün əlinə keçən
ilk fürsəti dəyərləndirir və video
montajçı olaraq MTM prodakşnda fəaliyyətə
başlayır. Rejissorluq fəalliyyətinə ilk dəfə
2002-ci ildə çəkdiyi kliplə başlayan Samir,
2003-cü ildə keçirilən Beynəlxalq AudioVizual
Festivalda “Music Lee” qrupuna çəkdiyi kliplə ilk
böyük uğurunu - “Ən yaxşi klip” nominasiyasında
diplom qazanır.
Qısa müddətdə böyük uğurlara imza
atan rejissor, bir-birinin ardınca fərqli reklam
çarxları, kiplər və sənədli filmlər
çəkir.
Özünü təkmilləşdirməkdə heç vaxt
fasilə verməyən Samir böyük risk və kiçik
büdcəylə 2005-ci ildə “Sirat körpüsü”
filminin çəkilişlərinə başlayır.
Tammetrajlı bu filmin büdcəsi qırx min dollar idi. Səbuhi Studiyasının
sponsorluğu və “ButaFilm” prodakşnın texniki dəstəyi
ilə çəkilən bu filmin ssenaristi, rejissoru, həmçinin
montajçısı və post prodakşnçısı
olmaqla bərabər, Samir həm də baş rollardan birində
çəkilib.
Çəkilişlər zamanı üzləşdiyi
bir çox çətinliklərə baxmayaraq 2006-cı ilin
dekabr ayında film hazır olur və 2007-ci ilin aprel ayında
Azərbaycan Opera və Balet Teatrında böyük kütləyə
təqdim olunur. Bu filmin təqdimatından bir neçə ay sonra filmin əsas
musiqisinə - “Sonsuz yol”a çəkilən klip Beynəlxalq
AudioVizual Festivalda “Ən yaxşi klip” və “Ən yaxşi
rejissor işi” nominasiyasında “Qran pri” qazanır.
2007-ci ildə “Bu Meydan Bu Ekran” müsabiqəsi çərçivəsində
Orxan Fikrətoğlunun ssenarisinə “Qanadlarıma
sığal çək” adlı filminin çəkilişlərinə
başlayır. Filmin çəkilişləri Saray qəsəbəsində
aparılır. Filmin bütün musiqiləri Samirin
birbaşa istəyiylə 2007-ci ilin fevralında
yaranmış H.O.S.T Alliance’a tapşırılır.
Filmdə baş rollarda Əli İsa Cabbarov və
İnna Xripunova çəkilib. Psixoloji triller janrında olan bu film
2008-ci ilin mart ayında müsabiqənin digər
iştirakçıları ilə birgə təqdimata
çıxarılır. 5 film arasında 1-cilik qazanan
“Qanadlarıma Sığal Çək” kino mütəxəssislərinin
böyük marağına səbəb olur. 2008-ci
ildə “Bu meydan bu ekran” müsabiqəsinin qalibi Samir Kərimoğlunun
tammetrajlı bədii filmi olur. Samir Azərbaycan
kino tarixinə dövlət sifarişi almış ilk gənc
kinorejissor kimi adını yazdırır. Bununla
bərabər daim işlədiyi mütəxəssislərlə
işləməyə və ümumi inkişafa tövhələr
verməyə davam edir. Belə ki, artıq 3-cü
filminin son mərhələrində olan Kərimoğlu digər
filmlərində olduğu kimi böyük kinoda da bəstəkar
Elvin Əmrahlı (ErranT), Qrafist Fərid Yusifoğlu, səs
rejissoru Pərviz Ramizoğlu (PRoMete) ilə işləməyə
davam edir.
İşçi adı “Ziyarət” olan bu bədii filmin
çəkilişləri Bakı və Səudiyyə Ərəbistanının
Məkkə şəhərində aparılıb. Filmin bədii
rəhbəri “Oscar” mükafatı laureatı Rüstəm
İbrahimbəyovdur. Filmdə baş
rollarda Fuad Axundov və Rövşən Məmmədli çəkilib.
Digər rollarda isə Əməkdar Artist
Münəvvər Əliyeva, Nahidə Əliyeva və
başqaları çəkiliblər.
S.Kərimoğlu 6 filmin müəllifidir. O, “Sirat körpüsü”,
“Qanadlarıma sığal çək”, “Niyyət”, “Onun
ürəyi”, “Mən evə qayıdıram”, “Drijor” filmlərinin
rejissorudur. Gənc olmasına baxmayaraq filmlərində yeniliyə
can atan Samir Kərimoğlunun bir özəlliyi də
qeyri-peşəkar aktyorları filmlərində baş rollara
çəkməsidir. Bu baxımdan kinorejissor
daim yeni sima, yeni obraz axtarışındadır.
Beləliklə,
S.Kərimoğlu ilə söhbətimizi təqdim edirik:
-Azərbaycanda kino istehsalatı
kommersiya sahəsinə çevrilə bilibmi?
-Bəli,
Azərbaycan kinosu kommersiya sahəsinə çevrilib. Dövlət büdcəsi hesabına çəkilən
filmlərlə yanaşı, özəl şirkətlər də
filmlər çəkiblər.
-Filmin keyfiyyətli və uğurlu
olmasını göstərən amillərdən biri də
festivallarda, müsabiqələrdə müəyyən
nominasiyalara sahib olmasıdır. Bəs bizdə
necə?
-Bəli,
festivallarda, müsabiqələrdə müəyyən
nominasiyalara layiq görülən filmlər var. Bu barədə
daha dəqiq məlumatı Mədəniyyət və Turizm
Nazirliyi, eləcə də “Azərbaycanfilm” Kinostudiyası verə
bilər. Mənim eşitdiyim və saytlardan
oxuduğum məlumatlar əsasında deyə bilərəm
ki, Azərbaycan filmləri festivallarda uğurlu yerlər
tutublar. Bu məlumatlara tez-tez rast gəlmişəm.
-Sizə rejissor olaraq belə bir irad
var ki, filmə çəkdiyiniz aktyorlar peşəkar aktyorlar
deyillər…
-Bu təcrübə
Amerika və Avropa ölkələrində də var. Kino
istehsalat sahəsinin inkişaf etdiyi həmin ölkələrdə
filmlərə çəkilənlərin heç də
hamısının aktyorluq təhsili olmur. Mənim çəkdiyim
filmlərdə rol alan şəxslərin
demək olar ki, aktyorluq təhsili yoxdur. Mən
ssenarini oxuyuram və ona uyğun olaraq filmdə obrazları
canlandıracaq şəxsi təsəvvür edirəm. Rola uyğun olan şəxsi filmə dəvət
edirəm. Yəni, bəlli rola professsional
aktyor uğun gəlmirsə, qeyri-peşəkar aktyorlara
müraciət etməli oluram. Bu mənim
rejissor olaraq özüməməxsus tərzimdir. Vurğulayım ki, bu uğurlu seçim
tamaşaçılar tərəfindən də müsbət
dəyərləndirilir. Bu dəyərləndirmənin
dəfələrlə şahidi olmuşam.
-Bəs, qeyri-peşəkarla işləmək
rejissor üçün çətin deyilmi?
-Xeyr. Obraza uyğun fərd seçilir. Uğurun yarısı da elə bu seçimdən
başlayır. 2 dubula, ya da ki, 20-25 dubula
istədiyimiz nəticəni alırıq
(gülür-R.İ.). Hər bir insanın
daxilində aktyorluq qabiliyyəti var. O qabiliyyəti tapıb
ortaya çıxartmaq, canlandırmaq lazımdır. Sonra da rol alacaq şəxslərin üzərində
işləyirik. Sonucda uğurlu film
alınır. Aktyorluq qabiliyyəti olan
insanlardan yaxşı mənada istifadə edirik. Kinomatoqrafiyaya yeni simalar gəlir, kino sahəsində
rəngarənglik, zənginlik yaranır. İstəyərdim
ki, hər kəsin kino sahəsinə qatqıları olsun.
-Sizin ixtisasınız rejissorluq deyil,
bu sizin kino sahəsində fəaliyyətinizə çətinlik
yaradıb?
-Xeyir,
yaratmayıb. Təəssüflər olsun ki, bəlli
adamlar tərəfindən narahatlıq yaratmaq istəyənlər
olub. Bilmirəm bu cəhdləri
qısqanclıqdandır, yoxsa paxıllıqdan. Qarşımı kəsmək istəyiblər, anonim
isramırıclar göndəriblər. Dünya kinosunda belə
bir fakt var ki, uğurlu rejissorların heç də
hamısının rejissorluq peşəsi yoxdur. İstedad varsa, niyə onu göstərməyəsən
ki? Əlbəttə ki, təhsil də
önəmlidir. 6 film çəkmişəm, buna
baxmayaraq mən rejissorluq üzrə təhsil alıram. Praktiki, texniki, tərəfdən rejissorluğu bilirəm,
təcrübəm var, bununla yanaşı nəzəriyyəni
də öyrənmək arzuolunandır. Məlumat
üçün deyim ki, rejissor diplomumu bu yaxınlarda
alacağam. Kim ki deyirdi, Samirin diplomu yoxdur,
onlara təqdim olunacaq (gülür-R.İ.). Vurğulayım ki, ixtisas üzrə təhsil
almamışdan öncə də internet vasitəsi ilə
ixtisasa uyğun məlumatları mütaliə etmişdim.
Bir halı da qeyd edim ki, rejissorluq ixtisasımın
olmadığını irad kimi mənə deyənlərin
filmlərimlə bağlı iradlarını görmədim,
eşitmədim. Onlar da filmlərimin uğurlu olduğunu
susaraq etiraf etmiş olurlar.
-“Sirat körpüsü”
filmi sizin ilk filminizdir, elə bu filmə görə də sizi
tanıyıblar. Bəs siz
hansı filmi rejissorluq fəaliyyətinizdə vizitkart hesab
edirsiniz?
-Mənə
öz filmlərim arasında ən yaxın film “Niyyət”
filmidir. Hesab edirəm ki, bu film ən uğurlu
filmimdir. Son zamanlar çəkdiyim filmim isə
texniki imkanları baxımından daha yüksək səviyyədədir.
“Mən evə qayıdıram” filmim və Heydər
Əliyev Fondunun sifarişi ilə çəkdiyim “Bakı, mən
səni sevirəm” layihəsi də uğurlu alınıb.
Professional heyət və yüksək texniki
imkanları olan aparatlarla film çəkilir. Ümidvaram
ki, bu il layihənin premyerası olacaq. Yaxın gələcəkdə keyfiyyətli filmə
hər kəs şahidlik edə biləcək.
-Keyfiyyətli filmin çox olması
üçün film yarmarkalarının, festivallarının
olmasını da şərt kimi qəbul edirlər. Azərbaycanda film yarmarkaları və festivalları
varmı?
-Film
yarmarkaları ilə bağlı məlumatım yoxdur. Ancaq festivallar olur. Hesab edirəm
ki, festivallar mütəmadi olaraq keçirilməli və
festivalların sayı çox olmalıdır. Eləcə də, film yarmarkaları fəaliyyət
göstərməlidir.
-Sizin çəkdiyiniz filmlərin
mövzsuna baxdım. Mövzular müxtəlifdir.
Bu çətinlik yaradırmı sizin
üçün?
-“Sirat körpüsü” filmini İlqar Fəhmi ilə
birlikdə çəkdik. Komediya janrında olan
filmdir. 6 filmin hər birinin mövzuları fərqlidir:
Dini, döyüş, drama, triller və s. mövzuda olan filmlərim
var. Bir mövzu üzərində işləməyi
xoşlamıram. Fərqli mövzuda işləməyi
bəyənirəm. Mənim
üçün əsas filmdə verilən mesajdır.
-Siz həm də ssenari
yazırsınız…?
-Bəli
yazıram. Amma ssenarini müştərək
yazıram. Ssenaristlər öz fikirlərini
yazmaqda sərbəstdirlər. Çətinlik
rejissorun üzərinə düşür. Kino məhsulu rejissora aid olduğundan, bütün məsuliyyəti
rejissor daşıyır. Ssenarist ikinci
plana keçir.
-Rejissor olaraq siz yeni teleserialları
necə dəyərləndirirsiniz?
-Teleserialların
çəkilməsinə yeni başlanılıb. Kinolar da yeni çəkiləndə müəyyən
problemlər olurdu. Bir müddətdən
sonra keyfiyətli filmlər çəkildi. Ümidvaram ki, teleseriallar da gözləntiləri
doğruldacaq. Teleseraillar özünü təsdiq
edəcəklər, həm festivallarda, həm
tamaşaçı qarşısında, həm də xarici
ölkələrdə. Əvvəllər
çəkilən teleseriallar qeyri-peşəkar idi. Artıq problem aradan
qaldırılır, bu istiqamətdə
çalışırlar. Uğurlar olacaq.
-Samir bəy, hazırda hansı layihə
üzərində işləyirsiniz?
-Hazırda “Məlikməmməd” tamaşasının
üzərində işləyirik. Rəşad
Süleymanoğlu ilə birlikdə ssenari üzərində
işləyirik. Musiqi Teatrından bizə
tamaşa təklifi gəldi.
Tamaşamız bu teatrda göstəriləcək.
Son olaraq deyim ki, bu dövlətə, bu mədəniyyətə
xidmət göstərməkdən şadam.
Ramid İBRAHİMOV
Bizim yol. - 2014.- 14
fevral.- S.13.