"Məqsədimiz milli dəyərlərə söykənən
gənclər yetişdirməkdir"
Müsahibimiz Nərimanov rayonundakı 177 nömrəli orta məktəbin direktoru Həqiqə xanım Məmmədovadır.
- Həqiqə
xanım, bu günlərdə dövlətimizin
başçısı İlham Əliyev
cənablarının sərəncamı ilə siz əməkdar müəllim fəxri
adına layiq görülmüsünüz.
"Ədəbiyyat qəzeti"nin kollektivi
adından sizi səmim-qəlbdən təbrik
edirik.
- Diqqətinizə görə minnətdaram. Bilirsiniz, bu gün Azərbaycan dövləti, şəxsən dövlət başçısı İlham Əliyev cənabları ölkə təhsilinə, onun getdikcə daha da inkişaf etdirilməsinə böyük diqqət yetirir. Məlumdur ki, təhsilə qayğı millətimizin gələcəyinin təminatı deməkdir. Şəxsən mən təcrübəli bir təhsil işçisi kimi təhsilimizə dövlətin göstərdiyi diqqət və qayğını yüksək qiymətləndiririrəm. Əlbəttə, bu barədə saatlarla danışmaq olar. Rəhbərlik etdiyim məktəbə gəldikdə isə qeyd etmək istəyirəm ki, 2009-2010-cu təhsil ilində bizim məktəb "İlin ən yaxşı məktəbi" müsabiqəsi üzrə keçirilən yarışda 50 məktəbdən biri, bir qədər də dəqiq desəm, dördüncüsü oldu. Bu qiymət məktəb kollektivinin gərgin əməyinin bəhrəsi idi və həqiqətən də müəllim və şagirdlərin zəhmətinin dövlət tərəfindən bir daha dəyərləndirilməsəydi. Bütün bunlar bizi daha əzmlə çalışmağa və daha məsuliyyətli olmağa vadar edir. Ötən ilin yekunlarına görə 32 şagirdimiz ali məktəblərə, 7 nəfər orta ixtisas məktəblərinə, 1 şagirdimiz isə Kanada Universitetinin politologiya fakültəsinə daxil olmuşdur. 2 şagirdimiz 600-dən çox, 11 şagirdimiz 500-dən yuxarı bal toplayıb, iki şagirdimiz yüksək bal topladığına görə Prezident təqaüdünə layiq görülüb.
Əməkdar müəllim fəxri adı mənim bu günədək təhsilimizin inkişafı sahəsindəki fəaliyyətimə verilən bir qiymətdir. Əlbəttə, bu məni daha da həvəsləndirir və əminliklə deyirəm ki, bundan sonra da bütün əməyimi, ağlımı, zəkamı yeni nəslin yetişdirilməsinə sərf edəcəyəm.
Mən bir təhsil işçisi kimi həm də milli təhsilimizi ölkəmizdən kənarda da təmsil edirəm. 2001-ci ildən Məktəb Şuralarına Dəstək Beynəlxalq Assosiasiyasının vitse-prezidenti, 2010-cu ilin aprel ayından etibarən həmin beynəlxalq qurumun Bakı şəhəri üzrə Milli bölməsinin prezidentiyəm. Müşahidə etmişəm ki indi Rusiya kimi nəhəng bir dövlətin qabaqcıl təhsil işçiləri Azərbaycan dövlətinin təhsilə qayğısına və ölkəmizdə təhsilin inkişafına valeh olurlar. Aydındır ki, ölkəmizdə təhsilin inkişafı göz qabağındadır və bu inkişafı görməmək mümkün deyil.
- "Təhsil millətin gələcəyidir"
- deyib ulu öndərimiz
Heydər Əliyev. Bu sahədə hər
hansı bir nailiyyətə nail olmaq insandan
böyük zəhmət, böyük
əmək sərf etməyi tələb etməsi şəksizdir.
- Şübhəsiz ki, belədir. Kollektivimiz 8 ilə yaxındır ki, hansısa uğura nail olmaq üçün əzmlə çalışır. Biz xüsusilə daxili münasibətlərin tənzimlənməsi, məktəbin düzgün strategiyasının müəyyənləşdirilməsi və şagird-müəllim-valideyn birliyinin yaradılması sayəsində, həm də illərlə sərf etdiyimiz əmək sayəsində qeyd olunan uğurlara nail ola bilmişik. Uğurların əldə edilməsində kollektivimizin hər bir üzvünün əməyi vardır. Bu uğurlarımız şagirdlərimizin, valideynlərimizin dəstəyi sayəsində mümkün olmuşdur.
Bir təhsil işçisi, bir vətəndaş və nəhayət, Azərbaycan qadını kimi demək istəyirəm ki, təhsilimiz inkişafdadır. Bu sahədə əldə olunan nailiyyətlər göz önündədir. Ölkəmizdə təhsil sisteminin dünya standartları səviyyəsinə çatdırılması kimi son dərəcə mühüm bir vəzifə dövlətimizin prioritet hesab etdiyi məsələlər sırasındadır. Yalnız bir faktı qeyd etmək kifayətdir ki, təhsilə ayrılan büdcə 2003-cü illə müqayisədə 6 dəfəyədək artaraq 2008-ci ildə 1,1 milyard manat, 2009-2010-cu təhsil ilində isə 1,3 milyard manat təşkil etmişdir. Burada onu da qeyd etməliyəm ki, Heydər Əliyev fondunun, xüsusilə onun prezidenti Mehriban xanım Əliyevanın təhsilimizin inkişafı sahəsindəki xidmətləri əvəzsizdir və bu fond tərəfindən müvafiq sahədə görülən işlərin misli bərabəri yoxdur.
- Fəxri ad almaq həm də böyük məsuliyyət deməkdir.
- Əlbəttə, tamamilə sizinlə razıyam.
Ümumiyyətlə, kollektivimizin hər bir üzvü öz öhdəsinə düşən vəzifəni layiqincə yerinə yetirməyə çalışır. Yəni vətəndaşlıq borcumuzu yerinə yetirməliyik və bu böyük bir işin təməlidir.
- Həqiqə xanım, siz uzun müddətdir ki, idarəetmə sahəsində
çalışırsınız. Aydındır ki, rəhbərlik etmək çox
ağır bir işdir
və həm də insanın bu vəzifəni
yerinə yetirməyə mənəvi haqqı
olmalıdır.
- Ümumiyyətlə, o insanın rəhbərlik etməyə haqqı var ki, rəhbərlik etdiyi insanlarla münasibətini düzgün tənzimləyə bilsin, onları başa düşsün. Rəhbər həm kifayət qədər savadlı, həm səmimi, həm vətənpərvər, həm də dürüst adam olmalıdır. Onun sözü ilə əməlləri üst-üstə düşməlidir. Bu cür rəhbəri kollektiv də, cəmiyyət də qəbul edir. İnsanları başa düşmək, onlara mənəvi dayaq olmaq hər bir rəhbər üçün son dərəcə vacibdir.
Bu gün bizim cəmiyyətdə açığını deyim ki, ən əsas məsələ insanlar arasındakı səmimiyyət və ünsiyyət qıtlığıdır. İndi bizdə səmimiyyətə daha böyük ehtiyac var, rəhbər öz kollektivində belə bir şəraitin yaradılmasına nail olmalıdır.
Rəhbərin bir siması, bir sifəti, bir sözü olmalıdır. Aydındır ki, kollektiv belə bir rəhbərin
ardınca gedəcəkdir.
Mən bir insan kimi
nikbin adamam və Azərbaycan təhsilinin bugünkü
vəziyyəti və
gələcəyi barədə
ancaq xoş sözlər söyləyə
bilərəm. Milli təhsilimiz getdikcə
daha da inkişaf
edir və mən əvvəlki sualları cavablandırarkən
kifayət qədər
faktlar gətirdim ki, bunlar da
dediklərimizi təsdiq
edir. Bu gün
Azərbaycan təhsili
dünya təhsil sisteminə inteqrasiya etməklə yanaşı,
bütün dünya miqyasında mövcud olan yenilikləri konservativ yolla mənimsəyərək öz
yolunu seçmişdir.
Biz öz yolumuzla
gedirik, biz tuneldə deyilik, açıq səma altındayıq.
Gündən-günə daha da irəli gedirik, inkişaf edirik. Bizi beynəlxalq aləmdə tanıyırlar və biz öz sözümüzü
deyə bilirik.
Zaman dəyişir və buna uyğun olaraq təhsilimizdə də dəyişikliklər
aparılmalıdır. Ümumiyyətlə, bütün dünyada ən çox islahatların aparıldığı
sahə məhz təhsil sahəsidir.
Zaman dəyişir, mühit dəyişir, cəmiyyət
dəyişir və təbii olaraq cəmiyyətdə bu dəyişikliklərə ilk reaksiya
verən də təhsildir.
Deyim ki, 1972-ci ildən pedaqoji fəaliyyətə
başlamışam. Təhsil müəssisələrimizin
hələ indiyədək
bu səviyyədə
yüksək maddi-texniki
bazaya malik olduğunun şahidi olmamışam. Bu gün məktəblərimizin
dünya standartları
səviyyəsinə çatdırılması,
onların yüz faiz milli dərsliklərlə
təmin olunması, informasiya texnologiyaları ilə təchiz edilməsi göz önündədir. Müasir
məktəb, necə
deyərlər, bizim gözlərimiz qarşısındadır,
şagirdlərimiz fasiləsiz
İnternet xidmətindən
bəhrələnə, dünyanın
istənilən ölkəsindəki
həmyaşıdları ilə
təmasda ola
bilirlər.
Məncə, Azərbaycan təhsilinin əldə etdiyi böyük nailiyyətləri
görüb qiymətləndirməmək,
zənnimcə, haqsızlıqdır.
Bugünkü təhsilimiz milli dəyərlərə üstünlük
verən, onları dəyərləndirən vətəndaşlar
hazırlamalıdır. Bu sahədə görəcəyimiz
işlər gördüklərimizdən
qat-qat çoxdur.
Biz tarixi və
mədəni irsimizi şagirdlərə çatdırmalıyıq,
klassik və çağdaş ədəbiyyatımızı
onlara mənimsətməliyik,
ənənələrimizi onlara
yetirməliyik. Bugünkü şagird artıq dünənki şagird deyil və onun
dünyagörüşü, onun informasiyası daha artıqdır. Bu da bir növ inkişaf deməkdir. Amma bütün bu
yeniliklər milli dəyərlərə, soy-kökə
əsaslanmadan heç
bir əhəmiyyət
kəsb etmir.
Bu baxımdan
heç şübhəsiz
ki, müstəqilliyimizin
çətin dövrlərini
şərəflə keçən
"Ədəbiyyat qəzeti"nin üzərinə də bu gün
böyük yük düşür. Mən bu qəzetin baş redaktoru Ayaz Vəfalını və kollektivinizin hər bir üzvünü
qəzetinizin 75 illik yubileyi münasibətilə
təbrik edir və sizə də cəmiyyətimiz üçün gərəkli
olan sağlam, milli dəyərlərə
söykənən yeni
nəslin yetişdirilməsi
istiqamətində böyük
əzmkarlıq və
fədakarlıq arzulayıram.
-
Sağ olun.
Söhbətləşdi: Ələsgər Behbudlu
Ədəbiyyat qəzeti.- 2010.- 29 oktyabr.- S.5.