Bəstəkar
ömründən akkordlar
Oktyabrın
4-də S.Vurğun adına Azərbaycan
Dövlət Rus Dram
Teatrında "Maestro özü
və zaman haqqında" sənədli filminin təqdimat mərasimi keçirildi.
Film
başlamamışdan əvvəl mədəniyyət və turizm naziri Əbülfəs
Qarayev ölkənin müasir
musiqi mədəniyyətinin tarixində Xəyyam
Mirzəzadənin böyük xidmətlərini
qeyd etdi, vətənin
yüksək mükafatına - "Şərəf"
ordeninə layiq görülməsi
münasibətilə ona
cansağlığı və uğurlar
arzuladı. O, "Sərəf" ordenini
dövlət başçısı adından Xəyyam Mirzəzadəyə
təqdim etdi. Yüksək mükafat münasibətilə ölkə rəhbərliyinə
təşəkkürünü bildirən bəstəkar dedi ki, mən fərəh
hissi keçirirəm. Son illər əsərlərimin
iki cildliyi nəşr
olunmuş, 6 diskdən ibarət musiqi əsərlərim
hazırlanmışdır. İndi də
mənə "Şərəf" ordeni
təqdim olundu. Ümummilli
lider Heydər Əliyevin mənə
"Şöhrət" ordenini necə
təqdim etdiyi yadımdadır. İkinci ordenə isə mən İlham Əliyevin sərəncamı ilə
layiq görüldüm.
Sonra isə o müəllimi,
görkəmli sənətkar Qara Qarayevi xatırladı, doğulduğu
Bakı şəhərinin son illərdə
abadlaşdırılmasını diqqətə
çatdırdı.
Rəsmi
açılış bitdikdən sonra
"Maestro özü
və zaman haqqında" sənədli filmi nümayiş olundu. Filmdə
görkəmli bəstəkarın, xalq artistinin, Azərbaycan Dövlət
mükafatı laureatının portreti diktor mətninə istinad olunmadan üç vasitə
ilə verilir: Bəstəkarın özünün xatirələri və
düşüncələri, əsərlərinin səsləndirilməsi,
Fərəc Qarayev
kimi tələbəsinin, Vaqif
Səmədoğlu kimi dostunun,
Bəxtiyar Vahabzadə kimi məsləkdaşının
ürək sözləri, söhbətləri ilə.
Film boyu Xəyyam Mirzəzadə
danışdıqca ekranda Bakının
müxtəlif dövrlərdəki təsvirləri
canlanır. Siyasətçilərə heykəllərin
qoyulması da, dağıdılması da göstərilir. Amma uçulan heykəllərdən, dəyişən
şəhərdən fərqli olaraq Xəyyam
Mirzəzadə musiqisi film
boyu səslənir.
Bəstəkar
filmdə bəhrələndiyi Üzeyir
Hacıbəyli dühasından da bəhs
edir. Onun şagirdləri olmuş, sonralar Azərbaycan və dünya
musiqisinə incilər vermiş böyük bəstəkarlar barədə də
danışır. Ən başlıcası isə biz filmdə möhkəm xarakterli,
sözünü çəkisini və hədəfini
bilən Xəyyam Mirzəzadəni görürük. Filmin yaradıcı heyəti, bəstəkarı
musiqisini öz tələbələrinə öyrədərkən
də canlandırır. Musiqiləri isə pianoda Murad
Adıgözəlzadə, orqanda Rasimə Babayevə, arfada
Könül Əmirova, klarnetdə Anar Seyidov ifa edirlər. Bu
məqam xüsusi ilə diqqətçəkəndir.
Çünki burada bəstəkarın öz musiqisini
ifaçılardan hansı səviyyədə almaq istəyi
ilə tanış oluruq.
Yaradıcı
heyət Xəyyam Mirzəzadəni bəstəkar və pedaqoq
kimi təqdim edir, onu bir vətəndaş kimi dəyərləndirir.
Filmin leytmotivinə uyğun olaraq bəstəkarın simfonik və
kamera əsərlərindən nümunələr təqdim
olunur, mahnıları səsləndirilir. Onun filmlərə,
teatr tamaşalarına yazdığı musiqilər
xatırlanır. Bununla əlaqədar yeri düşdükcə
təsvir vasitələrindən istifadə olunur. Biz ekrandan
dünyanın müxtəlif guşələrində səslənən
Xəyyam Mirzəzadə musiqisinin sədasını
eşidirik.
Film boyu
ekranda tamaşaçı alqışlarının da
şahidi oluruq. Tamaşaçı alqışlarını
qazanmaq üçünsə istedad, zəhmət azdır. Bəzən
həyatdakı axına qarşı da üzməli olursan. Bu
axından üzüağ, zəfərlə çıxmaq
insandan hünər, mərdanəlik tələb edir.
Ömrü boyu da Xəyyam Mirzəzadəyə bu keyfiyyətlər
xas olub.
Filmin
nümayişi başa çatdıqdan sonra Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin sifarişi ilə "Salnamə" və
"Cinealliance" studiyalarının müştərək
çəkdikləri filmin yaradıcı heyəti ilə
görüş keçirildi.
Görüşdə
filmin ssenari müəllifi və rejissoru Tofiq İsmayılov,
prodüserləri Əliağa Məmmədov,
Böyükağa Məmmədov, operator Ziya Babayev, filmin
musiqi redaktoru Rauf Əliyev, filmin redaktoru Ramiz Rövşən,
filmi montaj edənlər - Hüseyn Quliyev və Elmin Seyidli, səs
operatoru Altay Useynov iştirak etdilər. Onlar film üzərindəki
yaradıcı işləri barədə
tamaşaçılara məlumat verdilər.
Film Ramiz
Rövşənin "Tək əldən səs
çıxmaz" şeiri ilə sona çatdı.
A.İsmayıloğlu
Ədəbiyyat qəzeti.- 2011.- 7
oktyabr.- S.6.