Ulu
öndər və türk xalqları ədəbiyyatı
Böyük
dövlət xadimi, ulu öndərimiz Heydər Əliyevin
çoxşaxəli möhtəşəm fəaliyyətində
və mükəmməl nəzəri-ideoloji təlimində ədəbiyyat
məsələləri də mühüm yer tutur. Bütün fəaliyyəti boyunca görkəmli sənətkarlarımızın
yubileylərinin qeyd olunması, xatirələrinin əbədiləşdirilməsi,
əsərlərinin nəşri, tədqiqi, təbliği,
dünya miqyasında tanıtdırılması,
respublikamızda ədəbi-mədəni mühitin əsaslı
yüksəlişi istiqamətində hərtərəfli
tədbirlər həyata keçirən dahi rəhbər həm
klassik, həm də müasir ədəbiyyatın məşhur
simalarının yaradıcılıqları barədə
konseptual qənaətlər, son dərəcə dəyərli
fikirlər də irəli sürmüşdür.
Başqa sözlə desək, ulu öndərimiz həm ədəbiyyatın
böyük qayğıkeşi, hamisi, həm də mükəmməl
bilicisi olan dahi şəxsiyyətdir.
Geniş mütaliəyə və
fenomenal erudisiyaya malik dahi rəhbərimiz Azərbaycan ədəbiyyatı
ilə yanaşı, ümumən dünya söz sənəti,
Şərqin və Qərbin görkəmli ədiblərinin
yaradıcılığı ilə də yaxından
tanış olmuş, müxtəlif xalqların bir çox
şair və yazıçıları, eləcə də ədəbi
əlaqələr barədə qiymətli fikirlər söyləmişdir.
Bu baxımdan Heydər Əliyevin türk
xalqları ədəbiyyatlarının dünəninə, bu
gününə, qarşılıqlı əlaqələrinə,
türk dünyasının məşhur yazarlarının
yaradıcılığına verdiyi qiymət də diqqətəlayiq
olub bütöv bir sistem təşkil edir.
Ümummilli liderin Azərbaycana
birinci rəhbərliyi dövründə SSRİ tərkibindəki
ayrı-ayrı respublikalar, o cümlədən türkdilli
respublikalar ilə qarşılıqlı ədəbiyyat və
mədəniyyət günlərinin keçirilməsinə
mühüm diqqət yetirməsi ədəbi əlaqələrin
inkişafına, söz sənətimizin təbliğinə
rəvac verən mühüm addım idi. Ulu öndərin
sözləri ilə desək: “Bu cür tədbirlərdə
çoxdilli və əlvan dünya ədəbiyyatının
ustaları, öz adları ilə bu ədəbiyyatın
şanlı tarixinə zinət verən sənətkarlar burada
yenidən görüşürdülər”. Müstəqil
Azərbaycana rəhbərlik etdiyi illərdə də
müdrik dahi dünya, o cümlədən türk xalqları
ilə qarşılıqlı ədəbi-mədəni əlaqələrin
sağlam əsaslar üzərində inkişafına
ardıcıl diqqət yetirmişdir.
Keçmiş
SSRİ tərkibində olmuş bir sıra türk
xalqlarının ədəbiyyatları haqqında həm o
zaman, həm də Sovetlər birliyi dağılandan sonra Heydər
Əliyev çox maraqlı və qiymətli fikirlər
söyləmişdir. Azərbaycanda sovet ədəbiyyatı
günləri ilə əlaqədar nitqində (oktyabr 1975) ulu
öndər “bütün xalqların böyük zəka və
qüdrətli istedad sahibləri” sırasında türk
xalqlarının Əlişir Nəvai, Abay, Məhdimqulu,
Toktoqul Satılqanov və b. tanınmış nümayəndələrinin də adlarını xatırlatmış,
onların “təravətini itirməyən əsərləri”nin
əhəmiyyətini vurğulamışdır. 1980-ci ildə
o zamankı sovet yazıçılarının Bakıda
keçirilən ümumittifaq yaradıcılıq
konfransında etdiyi məruzə ulu öndər Heydər Əliyevin
SSRİ-də yaşayan xalqların, o cümlədən
türk xalqlarının, hətta muxtar qurumlarda yaşayan
türklərin ədəbiyyatlarının məşhur
nümayəndələrinin ədəbi irsi ilə
yaxından tanış olmasının parlaq təzahürüdür.
Həmin məruzəsində dahi rəhbər
“cəmiyyətin mənəvi səviyyəsinin yüksəlməsində,
ideya-əxlaqi potensiyasının artmasında” xüsusi xidmətləri
olan rus, ukraynalı, gürcü, eston, moldovan və b.
xalqların məşhur ədəbi simaları ilə
yanaşı, türk xalqlarının bir sıra görkəmli sənətkarlarının da
adını çəkmiş, yaradıcılıqlarına
yüksək qiymət vermişdir: özbəklərdən
Aybək, Q.Qulam, K.Yaşen, Zülfiyyə, qazaxlardan M.Avezov,
C.Cabayev, S.Mukanov, S.Seyfullin, qırğızlardan
Ç.Aytmatov, A.Tokombayev, türkmənlərdən B.Kerbabayev,
Q.Qurbannepesov, tatarlardan Q.Bəşirov, M. Cəlil,
başqırdlardan M. Kərim, S. Kudaş, balkar Q. Quliyev və
b.
Türk
xalqlarının söz sənətinə hələ o
zamanlarda böyük diqqət yetirən Heydər Əliyev
sonrakı mərhələlərdə də bu tendensiyanı
davam etdirmişdir. Müstəqil Azərbaycanın
Prezidenti kimi onun humanitar sahədə həyata keçirdiyi
çoxsaylı tədbirlər sırasında türk
xalqlarının ədəbi-mədəni əlaqələrini
daha da genişləndirmək və möhkəmləndirmək
mühüm yer tutmuşdur.
Ədəbiyyatımızın
böyük ustadı Məhəmməd Füzulinin 500 illik yubileyi
üzrə Dövlət Komissiyasının iclasında
çıxışı zamanı (23 iyul 1996-cı il)
türk dünyası yazıçılarının
üçüncü qurultayının Bakıda keçirilməsi
təşəbbüsünü dəyərləndirərkən
ümummilli liderimiz onun əhəmiyyətini və zərurətini
ayrıca vurğulamış, tədbirin təşkili ilə
əlaqədar çox müdrik bir tapşırıq da
vermişdir: “Belə bir qurultayı Azərbaycanda keçirmək
lazımdır. Özü də mütləq. Bir halda ki,
1926-cı ildə Bakıda keçirilmiş ilk qurultayın
bu il 70 ili tamam olur, o qurultayı keçirmək vacibdir. Onu
füzulunin yubileyi ilə eyni vaxta salmaq məqsədəuyğundur”.
Beləliklə, iki böyük ədəbiyyat tədbiri
Bakıda bir-birinin ardınca keçirildi və hər ikisi də
yüksək səviyyədə təşkil olundu. Türk
xalqlarının mənəvi birliyinə yönələn bu
mühüm tədbirlər, eyni zamanda, Azərbaycan ədəbiyyatının,
mədəniyyətinin geniş miqyasda təbliği sahəsində
də mühüm səhifəyə çevrildi.
Türk
dünyası yazıçılarının
üçüncü qurultayının 1996-cı ilin
noyabrında Bakıda keçirilməsi məhz Heydər Əliyev
dühasının işığında, onun yüksək
himayəsi və qayğısı sayəsində gerçəkləşmişdi.
Həmin möhtəşəm ədəbi tədbirdə ulu
öndərin dərin məzmunlu çıxışı
siyasi-ideoloji və elmi-konseptual mükəmməlliyi ilə
seçilən, əsl fəaliyyət proqramı
sayılmağa layiq olan qiymətli sənəddir. Türk dünyasının ortaq tarixini, ədəbiyyatını
və mədəniyyətini dərindən bilən müdrik
dövlət xadimi qurultaydakı çıxışında
türk xalqları arasında həmrəyliyin möhkəmləndirilməsi,
əlaqələrin dərinləşdirilməsi sahəsində
belə tədbirlərin əhəmiyyətini yüksək
qiymətləndirərək demişdir: “Hər bir xalqın
tarix boyu yaratdığı mənəvi dəyərləri, ədəbiyyatı,
mədəniyyət abidələrini bütün xalqlar
üçün doğma etmək bizim bu görüşlərin
mərkəzində duran prinsiplərdir, vəzifələrdir.
Bu sahədə yenə də ədəbiyyatın, mədəniyyətin
rolu böyükdür”. Ulu öndər türk
dünyasında milli-mənəvi dəyərlərin, mədəniyyətin
qorunmasında, yaşadılmasında ədəbiyyatın,
söz-sənət adamlarının mühüm xidmətlər
göstərdiyini ayrıca xatırlatmışdır: “Bizim
dilimizi, mədəniyyətimizi, milli dəyərlərimizi
yaşadanlar həmişə, bütün mərhələlərdə
yazıçılar olublar”.
“Manas” eposunun 1000, Abay Kunanbayevin
150, Məhəmməd Füzulinin
500 illik yubileylərinə həsr olunmuş tədbirləri,
yazıçıların müvafiq toplantılarını
türk xalqlarının hamısı üçün
böyük hadisə sayan ulu rəhbər ədəbi-mədəni
əlaqələrin daha da genişləndirilməsinə
ardıcıl diqqət yetirilməsi, bu sahədə
boşluqlara yol verilməməsi zərurətinə də
xüsusi önəm vermişdir: “Ona görə
də indi xalqlarımızın böyük simalarının
yubileylərinin keçirilməsi, ... türk dünyası
yazıçılarının bu qurultaylarının
keçirilməsi, TÜRKSOY təşkilatının fəaliyyəti
ilə əlaqədar biz keçən illərdə müəyyən
sahələrdə yaranmış boşluğu aradan
götürməliyik”.
Görkəmli dövlət
xadimi Heydər Əliyev qurultaydakı
çıxışında türk xalqlarının
yaratdığı mənəvi sərvətlərin
şanlı ənənələrindən, bəşəri
şöhrətindən vəcdlə danışmış,
türk xalqlarının həm folklorunun, həm də
yazılı ədəbiyyatının məşhur
nümunələrini dünyanın söz xəzinəsini zənginləşdirən
əsərlər kimi önə çəkmiş, onların
ideya-tərbiyəvi əhəmiyyətini xüsusi
vurğulamışdır: “Qədim dövrlərdə
“Dədə Qorqud”, “Manas”, “Alpamış”, ”Koroğlu”
dastanları, xalqlarımızın hamısına mənsub
olan dahi şairlərimiz, yazıçılarımız -
Nizami, Yunus İmrə, Əlişir Nəvai, Füzuli, Nəsimi, Məhdimqulu,
Abay və digərləri xalqlarımızın tarixini, mənəvi
dəyərlərini əks etdirən,
dünyada tanıdan ölməz əsərlər
yaratmışlar və bunlar nəsillərdən-nəsillərə
xalqlarımızı özünəməxsus milli-mənəvi
dəyərlər, o cümlədən ümumbəşəri
dəyərlər əsasında tərbiyə etmiş,
hazırlamış, vətənpərvərlik, vətənə
sədaqət hisslərini daim gücləndirmişdir”.
Dahi
rəhbər haqlı olaraq qeyd edirdi ki, türk
xalqlarının ədəbiyyatı, mədəniyyəti zəngin,
həm də keşməkeşli tarixə malikdir. Müxtəlif
mərhələlərdə xalqlarımız, o sırada onların
ədəbiyyatı və mədəniyyəti də cürbəcür
çətinliklərə məruz qalmış, lakin
heç bir qüvvə onu öz yolundan döndərə bilməmişdir:
“Türkdilli xalqların ...çətinliklərdən,
sınaqlardan keçib gəlmiş mədəniyyəti, ədəbiyyatı,
şeri indi dünyada, bəşəriyyətdə
özünəməxsus görkəmli yerini tutubdur”.
Keçmiş SSRİ-də yaşayan türk xalqlarına,
onların məşhur ədəbi simalarına qarşı
törədilmiş repressiyaları da ulu öndər bu aspektdə
yada salmışdır: “Böyük, dahi şəxsiyyətlərimiz
repressiya qurbanları olmuş, onların əsərləri uzun
illər qadağan edilmişdir”. SSRİ-nin
dağılması nəticəsində bir sıra müstəqil
türk dövlətlərinin yaranmasının ədəbi-mədəni
əlaqələrə də geniş imkanlar
açmasını vurğulayan Heydər Əliyev
demişdir: “Türk dünyası
yazıçılarının üçüncü
qurultayı da, ümumiyyətlə, belə bir qurultayın
yaranması, ənənəyə çevrilməsi də əldə
etdiyimiz azadlığın, müstəqilliyin bəhrələridir”.
Ümummilli
liderimiz türk xalqlarının mədəni ünsiyyətində
dil faktorunun mühüm rol oynadığını, bu
ünsiyyəti daha da optimallaşdırmağın və dərinləşdirməyin
vacibliyini də önə çəkmişdir. Ulu öndər
türk dünyası yazıçılarına xitabən
öz qiymətli düşüncələrini onlara
çatdırmışdır: “Bizim dillərimiz bir kökə
mənsubdur və biz bir-birimizi anlayırıq. Ancaq
yaxşı olardı ki, dediyim bu sözləri mənim
özbək, qırğız, qazax qardaşlarım da azərbaycanlılar
kimi anlasınlar və eyni zamanda, bu qurultayda
Başqırdıstandan, Qırğızıstandan olan
yazıçıların çıxışlarını
bizim azərbaycanlılar da tamam anlaya bilsinlər”.
Müdrik
şəxsiyyət Heydər Əliyev türk
xalqlarının ədəbiyyatlarını Şərq-Qərb
kontekstində, dünya sivilizasiyası fonunda qiymətləndirmək
istiqamətində də konseptual fikirlər irəli
sürmüşdür. Hərtərəfli və unikal biliyə,
qeyri-adi dərin təfəkkürə malik dahi rəhbərimiz
hər bir xalqın ədəbiyyat və mədəniyyətinin
ayrılıqda, təcrid olunmuş halda inkişaf edə bilməyəcəyini
qeyd etmiş, yüksəliş
üçün qarşılıqlı əlaqələrin
varlığını vacib saymış, dünya
sivilizasiyasını da məhz ayrı-ayrı xalqların
qarşılıqlı faydalanma və təsir zəminində
inkişaf edən ədəbi-mədəni dəyərlərinin
vəhdəti kimi mənalandırmışdır.
Görkəmli siyasi xadimin aşağıdakı qənaətləri
bu baxımdan xarakterikdir: “Bütün ümumbəşəri
mədəniyyət kimi, dünya ədəbiyyatı da eləcə
olaraq milli mədəniyyətlərin və ədəbiyyatların
məcmusu deyildir, ən əvvəl onların məhz tarixi
qarşılıqlı təsir və
qarşılıqlı nüfuz prosesində yaranan müəyyən
vəhdətidir... Demək olar ki, bədii ədəbiyyat
xalqların mənəvi ünsiyyətinin, onların bir-birini
başa düşməsinin, sərvət və nailiyyətlər
mübadiləsinin ən geniş, səmərəli, dərin
nüfuz edən vasitəsidir”.
Böyük dahinin türk
dünyası yazıçılarının
üçüncü qurultayındakı nitqində söylədiyi
aşağıdakı fikri də analitik təhlildən, dərin
düşüncədən yoğrulmaqla türk xalqları ədəbiyyatlarının
Qərb söz sənətinə təsirini də önə
çəkir: “Eyni zamanda, Qərb
də Şərqin və xüsusən türkdilli
xalqların, müsəlman Şərqinin yaratdığı
böyük, tarixi əsərlərdən istifadə
etmişdir. Şərqin və Qərbin mədəniyyətinin,
ədəbiyyatının, incəsənətinin sintezi həm
Qərbə, həm də Şərqə çox
böyük müsbət nəticələr gətirmişdir.
Bu proses XIX-XX əsrlərdə bizim xalqlarımız
üçün çox müvəffəqiyyətli
olmuşdur”.
Azərbaycan xalqının
möhtəşəm ədəbi abidəsi “Kitabi-Dədə
Qorqud”un 1300 illik yubileyini “bizim üçün, bütün
türk dünyası üçün, bəşər mədəniyyəti
üçün müstəsna əhəmiyyəti olan tarixi
bir hadisə” sayan dahi şəxsiyyət qırğız
xalqının məşhur “Manas” eposuna da
yüksək qiymət vermişdir. Belə ki,
“Manas”ın 1000 illik yubileyi ilə əlaqədar Bişkekdə
28 avqust 1995-ci il tarixdə keçirilən təntənəli
yubiley tədbirində çıxış edən Heydər Əliyev
bu monumental dastanın mahiyyəti, ideyası, ədəbi-mədəni
dəyəri, dünya sivilizasiyasında yeri barədə
sanballı fikirlər söyləmişdir: “Manas”
qırğız xalqının müdrikliyinin rəmzidir, zəkasının,
qəhrəmanlığının, cəsarətinin rəmzidir.
“Manas” qırğız xalqının daim vətənpərvər
olduğunu, ədalətsevər, azadlıqsevər olduğunu
bütün dünyaya nümayiş etdirir. “Manas”
qırğız xalqının böyük mədəni və
mənəvi sərvətidir, bütün dünya
sivilizasiyasının, bəşəriyyətin dəyərli
sərvətidir, türk dünyasının, türkdilli
xalqların, islam dünyasının böyük mənəvi
sərvətidir”. Dahi rəhbər
çıxışının davamında “Manas”ın
respublikamızda yaxşı tanındığını da
önə çəkmişdir: “Şairlərimiz “Manas”ı
Azərbaycan dilinə tərcümə etmişlər. Sənətçilərimiz
“Manas”ın sözlərini çox böyük məharətlə
və həvəslə oxuyurlar”. Bu irihəcmli
dastanın qırğız xalqı tərəfindən
böyük məhəbbət və məsuliyyətlə
qorunaraq yüz illərin sınağından
çıxmasını, dövrümüzə
çatmasını yüksək qiymətləndirən Heydər
Əliyev demişdir: “Qırğız xalqı
çoxlu çətinliklərə, həyatın keşməkeşlərinə
baxmayaraq, min il “Manas”ın sözlərini qəlbində
qoruyub saxlamış, onun göstərdiyi yolla azadlığa
və müstəqilliyə doğru getmişdir”. Müdrik rəhbərimiz
Qırğızıstanın Talas bölgəsində “Manas”
muzey kompleksinin açılışında da ürək
sözlərini bildirmiş, fikrini belə ümumiləşdirmişdir:
“Manasın qəbrini min illər boyu qoruyub
saxlayan talaslılara, Talasın hörmətli adamlarına, o
cümlədən Talasın, Qırğızıstanın
hörmətli adamlarından biri olan əziz dostumuz Çingiz
Aytmatova xüsusi hörmətimi, məhəbbətimi bildirirəm”.
Ulu
öndərin qazax ədəbiyyatı barədə də dəyərli
fikirləri vardır. Böyük qazax ədibi
Abay Kunanbayevin 150 illik yubileyi ilə əlaqədar 9 avqust
1995-ci ildə Almatıda keçirilən yubiley tədbirində
çıxış edən Heydər Əliyev görkəmli
sənətkarın öz xalqına başucalığı gətirdiyini,
dünya şöhrəti qazandığını
bildirmiş, onun yaradıcılığına yüksək
qiymət vermişdir: “Abay, onun yaradıcılığı
bütün bəşəriyyətə, bütün xalqlara
məxsusdur. Təbii ki, bu qazax xalqının fəxri, qazax
xalqının xoşbəxtliyidir. Çünki onun belə
görkəmli övladı, alimi, maarifçisi var və o,
öz xalqını xoşbəxtliyə və
firavanlığa aparan düzgün yol göstərmişdir”.
Abay Kunanbayev irsinin Azərbaycanda da yaxşı
tanındığını diqqət yetirən ümummilli
liderimiz demişdir: “Biz Azərbaycanda Abayın
yaradıcılığının əhəmiyyətini
yüksək qiymətləndiririk... Şairlərimizin,
yazıçılarımızın bir çoxu onun əsərlərini
tərcümə etmişdir. Onun şeirləri, poemaları
respublikamızda nəşr olunmuşdur”.
Heydər Əliyevin türk
xalqları ədəbiyyatlarının müasir mərhələdəki
istedadlı nümayəndələri sırasında
böyük ehtiram bəslədiyi yazıçılardan biri
məşhur qazax ədibi Oljas Süleymenov idi. 4 mart 1999-cu il
tarixdə Bakıda O. Süleymenovu qəbul
edən dahi rəhbər onun şəxsiyyətinə, ictimai
mövqeyinə, Azərbaycana sevgisinə, xalqımızın
haqq işini müdafiə etməsinə,
soydaşlarımıza qarşı törədilən qəddarlıqları
pisləməsinə məxsusi dəyər verdiyini nəzərə
çatdırmışdır: “Hesab edirəm ki, siz Azərbaycan
xalqının da dostusunuz, mənim də dostumsunuz. Sizə
böyük hörmət hissləri bəslənilir. Həm
yazıçı kimi, həm də siyasi xadim kimi Azərbaycanda
böyük nüfuza maliksiniz. Azərbaycanın
1990-cı ilin yanvarında sovet qoşunları tərəfindən
işğalı zamanı sizin fəaliyyətinizi Azərbaycanda
yaxşı xatırlayır və yüksək qiymətləndirirlər,
sovet qoşunlarının Bakıya yeridilməsinin ikinci
günü sizin buraya gəlişinizi xatırlayırlar.
Siz buraya gəldiniz, çıxış edib baş verənləri
pislədiniz”. Həmin görüşdə ulu
öndər Heydər Əliyev Oljas Süleymenovun milli və bəşəri
amallara layiqincə xidmət edən bədii və publisistik
yaradıcılığına da ayrıca diqqət yetirərək
qazax ədibini hələ gənclik illərindən “öz
xalqı haqqında, onun taleyi, keçmişi, indisi və
gələcəyi barədə düşünməyə
qadir olan”, “bu məsələlərdə çoxlarına
nisbətən daha böyük yetkinlik nümayiş etdirən”
istedadlı və milli ruhlu sənətkar kimi səciyyələndirmişdir.
Oljas Süleymenov ümummilli
lider Heydər Əliyevin müdrik şəxsiyyətinə,
qlobal siyasətinə, böyük vətənpərvərliyinə,
möhtəşəm fəaliyyətinə
heyranlığını, pərəstiş etdiyini bir daha dilə
gətirmiş, ayrıca vurğulamışdır ki, “Əgər
onda, 1990-cı ildə Siz burada olsaydınız, həmin o qara
yanvar olmazdı”. Müstəqil Azərbaycan
üçün ulu öndər Heydər Əliyevin
xilaskarlıq və quruculuq missiyasının son dərəcə
mühüm olduğunu qeyd edən məşhur qazax
yazıçısı demişdir: “Çox vacibdir ki,
müstəqilliyin təşəkkül tapdığı məhz
bu çətin dövrdə xalqlara Sizin kimi yüksək
dərəcəli peşəkarlar, bərkdən-boşdan
çıxmış insanlar rəhbərlik etsinlər.
Çünki belə bir imkan xalqlara min ildə, bəlkə də,
bir dəfə verilir”.
Heydər Əliyev Türkiyə
türklərinin ədəbiyyatına da yaxından bələd
olmuş, onun bir sıra məşhur sımalarının əsərlərini
mütaliə etmiş, müxtəlif vaxtlarda həmin ədiblər
və əsərlər haqqında maraqlı fikirlər
söyləmişdir.
Ustad Məhəmməd Füzulinin 500 illik yubileyi ilə
əlaqədar Türkiyə Böyük Millət Məclisində
2 noyabr 1994-cü il tarixdəki çıxışında
ulu öndər Heydər Əliyev türk ədəbiyyatına,
mədəniyyətinə hələ yeniyetməlik
dövründən böyük maraq göstərdiyini
xatırlamışdır: “Türkiyənin tarixini öyrənirdim,
şairlərini öyrənirdim. Gənclik
çağlarımda ... Rəşad Nuri Güntəkinin
“Çalıquşu” romanı bizim hamımızı heyran edən
bir əsər idi. Son vaxtlarda
“Çalıquşu” yenə yada düşdü, onun əsasında
böyük bir film yarandı. O film təkcə türk
ölkələrində yox, məsələn, mən bilirəm,
Rusiyada da çox böyük hörmət, çox
böyük şöhrət qazandı. Ancaq mən
“Çalıquşu”nu 13-14 yaşımda oxumuşam. O,
məni heyran etmişdi. Bəli, o vaxt yalnız
“Çalıquşu”nu oxumaqla kifayətlənmirdik. Türkiyənin böyük şairlərini,
yazıçılarını da öyrənirdik. Əbdülhəqq
Hamid, Tofiq fikrət və bir neçə başqaları bizim
o vaxt, orta məktəbdə oxuduğumuz illərdə ədəbiyyat
dərsliklərimizə daxil idi. Ədəbiyyat dərsliklərində
Türkiyənin bu böyük yazıçı və
şairlərinin rəsmləri indi də
gözümün qabağındadır”.
Göründüyü kimi, Heydər
Əliyev hələ yeniyetməlik dövründən türk
ədəbiyyatı, onun məşhur simalarının əsərləri
ilə yaxından tanış olmuş, bu proses sonrakı mərhələlərdə
də davam və inkişaf etmiş, genişlənmişdir.
Ümumiyyətlə, ulu öndər
Heydər Əliyev həm türk dünyasında ədəbi-mədəni
əlaqələrin möhkəmlənməsi və
inkişafına misilsiz töhfələr vermiş, həm də
türk xalqlarının ədəbiyyatının dünəni
və bu günü, zəngin şifahi və
yazılı söz sənəti, məşhur ədibləri
barədə qiymətli, konseptual fikirlər söyləmişdir.
Bütün bunlar çağdaş nəsillərin
klassik ədəbi-mədəni irsə, bəşəri dəyərlərə,
türkçülüyün şanlı ənənələrinə
ehtiram ruhunda tərbiyəsində, onlara dərin vətənpərvərlik
hisslərinin aşılanmasında böyük əhəmiyyətə
malikdır.
Hüseyn
HƏŞİMLİ,
filologiya
elmləri doktoru,
əməkdar
elm xadimi
Ədəbiyyat qəzeti.- 2013.- 19 aprel.-
S.4.