Eduard Sorelin sevgi
hekayəti
Mənim
adım Eduard Soreldir. Fransada doğulmuşam. Görmə qabiliyyətim
olmasa da, mən musiqiçi idim. Dünyanın gözəlliklərini görə bilməsəm
də, toxunduğum, eşitdiyim hər şeyi sevmişdim.
Bu gün artıq 73 yaşım var və mən sizə öz hekayətimi danışmaq
istəyirəm...
Mən
həmişə musiqini
sevmişəm və musiqi ilə yaşamışam. Belə hesab
edirdim ki, onun vasitəsilə, görmədən də, sadəcə fortepianoda çalmaqla insanın hisslərini, həyəcanlarını
və əhval-ruhiyyəsini
onu əhatə edən insanlara çatdırmaq olar.
Mən öz dünyamı onun bütün gözəllikləri ilə
təsvir edirdim.O gözəllikləri ilə
ki, onu ətrafımdakı
insanlardan eşidirdim,
bəlkə də özümə məxsus şəkildə təsvir
edirdim. Həyat hamıya rəngarəng
şəkildə verilir.
Ancaq onlar bu həyatı
tam görə bilmirlər.
Mən isə görmə qabiliyyətim olmasa da, rəngləri həyatıma özüm
əlavə edirdim.
Budur,
mən artıq, məşhur musiqiçiyəm. Növbəti çıxışım da müvəffəqiyyətlə
keçmişdi.
Hər
bir şəhərdə
elə sakit guşələr var ki, orada insan
daxilən rahatlıq tapır, elə yerlər ki, orada gur axan
şəlalələrin şırıltısı,
quşların cəh-cəhi,
ağacların yarpaqlarının
xışıltısı adamı sanki sirli bir aləmə
aparır. Mənim
də belə bir sevimli yerim
vardı, “Batinyol” bağı, - balaca çayı, füsunkar gülləri, kölgə
salan salxım söyüdləri olan qeyri-adi bir yer.
Mən burada, şəhərin təlaşından uzaqda öz fikirlərimə dala bilirdim. Oturub düşünürdüm, qəfildən
zərif bir qadın səsi məni düşüncələrimdən
yayındırdı.
- Əyləşmək
olar?
- Əlbəttə!
- Bağışlayın, siz məşhur musiqiçi Eduard Sorelsiniz?
- Bəli.
- Mən ilk dəfədir
sizin musiqinizə qulaq asıram və deyə bilərəm ki, sizin bəstələrinizin
vurğunu olmuşam. Mənim adım Mari Tibaltdır.
Bizim
tanışlığımız belə başladı. O, mütaliə etməyi sevirdi. Onunla istədiyin mövzuda
danışa bilərdin.
Özü də fikirlərini
elə dolğun ifadə edirdi ki, hər şey
dərhal təsəvvürümdə
canlanırdı. Onun ən
çox sevdiyi gül pion idi.
Hər dəfə görüşəndə
mən ona bu çiçəkləri
bağışlardım. Mari xəyalpərəst idi. O, məni yeni-yeni kompazisiyalara ruhlandırırdı. Mənim bütün
konsertlərimdə iştirak
edirdi. Sonra da “Batinyol”da
əyləşərək mənə verdiyi kitabları oxuyardu. Mən onu sevmişdim, qəlbinə görə.
Ancaq kor bir musiqiçi
ona nə bəxş edə bilərdi?
Mari yola düşməli idi. O, Fransaya yay aylarını
keçirmək üçün
gəlmişdi. Söz verdik
ki, məktublaşacayıq,
o da tezliklə qayıdacaq. Ondan birinci
ay aldığım və
dostumun mənə oxuduğu məktublara soyuq cavablar verirdim, ikinci ay isə heç cavab vermədim. Nəhayət, üçüncü ay o, qayıtmaq istədiyini bildirəndə, mən ona vida məktubu
yolladım. Onun həyatına
girməyə haqqım
yox idi. Axı, o, məndən yaxşısına layiq idi!
Üç il keçdi.Yenə həmin məşhur musiqiçi idim və bütün bəstələdiklərimi ona
həsr edirdim. Ancaq bunu heç
kim bilmirdi.
Musiqimdə onunla tanışlığımızdan
xəbər verən sevinc notları da, ayrılığı yada salan qəmli
məqamlar da vardı.
Gözəl,
günəşli bir gün idi. Parkda əyləşmişdim. Baharı
sevmirdim, Mari də deyərdi: “Bahar qeyri-müəyyənlikdir”...
Birdən:
- Salam!
- Mari? - Onun səsi...
Ola bilməz!
- Xeyr, səhv edirsiniz, cənab Eduard. Mən sadəcə sizin pərəstişkarlarınızdan biriyəm.
Mən bu
səsi səhv sala bilməzdim...
- Onda adınız
nədir?
- Jizel.
Xəyalımda
xatirələr canlandı. Axı mən onunla məhz burada tanış
olmuşdum.
- Sizdən avtoqraf
almaq olar?
- Əlbəttə.
- Sizin nəğmələriniz
ötən illərlə
müqayisədə xeyli
fərqlidir. Nədən?
- Deməli, xoşunuza
gəlmir?
- Xeyr, nə danışırsınız ? Sadəcə bu nəğmələrdə
kədər hiss olunur.
- Nə etmək
olar? Bunu hər adam
hiss edə bilməzdi...
- Siz sualıma cavab vermədiniz.
- Mənim nəğmələrimin
hamısı sevdiyim qıza həsr olunub.
- Bəs qəmli
notlar nəyə gərək?
- Çünki bizə
bir yerdə olmaq qismət deyildi.
- Lütfən, danışın.
- Üzr istəyirəm,
bu çox şəxsi məsələdir.
- Əlbəttə, mənim sizdən nəsə tələb etməyə haqqım yoxdur. Ancaq... mənim həyatda yaşamağıma çox
az vaxt
qalıb... Ona görə də
məni maraqlandıran
suala cavab versəydiniz, sizə çox minnətdar olardım.
Mən
sarsılmışdım, bu
xəstə, talesiz qıza yazığım gəldi, mənə dediklərinin təfsilatını
soruşmadan Mari ilə
olan əhvalatımızı
ona danışdım. O, mənə diqqətlə
qulaq asdıqdan sonra ayağa qalxıb heç nə demədən çıxıb getdi. Bəlkə məni qınayırdı?
Bəlkə mənimlə razılaşırdı?
Bəlkə də, heç
gözləmirdi ki, belə şeylər eşidəcək? Bir də
onunla rastlaşmadıq.
Bir
gün dostlarımla kafedə oturmuşduq. Məni müalicə edən həkim də orada idi. O, şad xəbər çatdırdı. Mənə
münasib donor adam tapılmışdı.
Əməliyyat bir həftədən
sonra olmalı idi. Xoşbəxt idim, ürəyim
ümid və həyəcanla dolu idi. Axı, illər keçdikdən
sonra həyatın yeni qapıları üzümə açılacaqdı.
Hər şey uğurla keçdi. Bir həftə həkim
nəzarəti altında
və lazım olan dərmanlar. Həyat mənim üçün yeni məna kəsb edirdi. Yalnız qəlbimə həkk olunmuş bir nəfərin yeri görünürdü. Mən ona
ətraflı məktublar
yazır, hər şeyi başa salırdım. Beş ay ərzində
hər gün məktub yollayırdım.
Nəhayət, altıncı ay ondan məktub gəldi. Xoşbəxt və həyəcanlı
idim. Hisslərim aşıb-daşırdı.
Məktubu açıb
oxumağa başladım:
“Əzizim Eduard! Sən bu məktubu oxuyursansa deməli, mən artıq həyatda yoxam. Mən hər an səni düşünmüşəm, sənin son vida məktubun isə qəlbimi yaraladı.
Üç il
keçdikdən sonra
da səni unuda bilmədim və nə qədər ağır olsa da, Fransaya
gəlməyə qərar
verdım. Sən yanılmamışdın, parkdakı qız Jizel yox, mən
özüm idim.
Ancaq tale bizə bir yerdə olmağı rəva görmədi, həyatımın
sonuna az
qalması söhbəti
doğru idi. Mənim son xahişimi yerinə yetir. Qoy sənin musiqində
kədər notları
heç vaxt olmasın. Ayrılırkən ən dəyərli
hədiyyəmi sənə
yadigar qoyuram. Mənim gözlərimi qoru. Xoşbəxt ol!”
Göz
yaşlarım yanaqlarımdan
süzülürdü. Mən onun xahişini yerinə yetirdim. Yeni və son nəğməm
o, xatirəmdə qalan
kimi səslənirdi -
“sevgi və səadət dolu”. Onunla da səhnəni tərk etdim.
İndi
mən dünyaya onun gözləri ilə baxırdım. O, daima mənim qəlbimdədir...
Ləman
Kərimli
Ədəbiyyat qəzeti.- 2014.-
7 mart.- S.7.