Ağlıma da gəlməzdi ki,
divarın o tərəfi
Anna Axmatovanın gizləndiyi otaqdı...
Daş
pilləkənləri qalxdıqca ayaq səslərim geniş mərtəbələrdə
əks-səda verirdi. İkinci mərtəbədə
dayanıb dincimi alanda ətrafa boylandım. Özümü bir anlıq Oktay Mirqasımovun filmlərində
hiss etdim. Qapıya yaxınlaşıb zəngi
basanda müsahibim gülərüzlə qapını
açıb məni evə dəvət etdi. Geniş, işıqlı otaqdakı masanın
arxasında rejissor Oktay Mirqasımov əyləşib çay
içirdi. Əynində rus kaftanlarını
xatırladan ağ yaxalıqlı köynəyi,
gözündəki eynəyi və ağarmış
saç-saqqalı ilə Tolstoyu xatırladırdı...
Otağa girən kimi ürəyimdən
keçənləri dedim:
- Pilləkənləri qalxarkən
özümü sizin filmlərinizdə hiss etdim.
- Maraqlıdır, hansı filmdə?
- "Günaydın, mələyim".
- Deməli, siz mənim filmlərimi
izləyirsiniz...
Biz Oktay müəllimlə
ayaqüstü söhbətləşərkən Ayan xanım
da bir kənarda dayanıb məni müşahidə edirdi. Aktrisadır axı. Bütün
ömrü müşahidələr, sınaqlar,
yaşantılar içərisində keçib.
Onunla söhbət etməyi
çoxdan arzuladığım üçün vaxt itirmədən
başladıq.
Beləliklə,
bugünkü "Dördüncü divar" layihəsinin
qonağı Rus Dram Teatrının aktrisası, xalq artisti, həddindən
artıq nəzakətli insan Ayan Mirqasımovadır. (Samirə Əşrəf)
- Bizdə teatrın, kinonun vəziyyətindən
danışarkən sizə elə gəlmir ki, həm də
dünya kinosunun, teatrlarının vəziyyətinə nəzər
yetirib, sonra danışmaq lazımdır?
- Nə
vaxtsa deyirdilər ki, teatr öləcək. Ancaq
teatr ölmədi. Teatr necə var, eləcə
də öz əvvəlki yerində, incəsənətin bir
sahəsi olaraq qaldı. Teatrda müəyyən
tənəzzül gedə bilər, müxtəlif dəyişikliklərə
məruz qalar, yeni maraqlı istiqamətlər yaranar. Teatr həmçinin, Stanislavski sistemindən uzaqlaşıb
yenidən həmin sistemə qayıdar. Və
yaxud da Meyerhold sisteminə, Çexov teatrına keçid edər,
Brext teatrına məxsus olan səhnə sistemlərini
xatırlada bilər. Dünyada yaranan yeni
dramaturgiyadan, dramaturqlardan təsirlənə bilər. Lakin teatr heç zaman ölə bilməz. Əlbəttə ki, teatr olduğu yerdə
qalmır, hər zaman dəyişir.
Bu gün mən Rus Dram Teatrında işləyirəm. Bizim teatr
çox maraqlı, sintetik teatrdı. Orda
müxtəlif janrda tamaşalar səhnələşdirilir, fərqli
rejissorlar dəvət olunur, müxtəlif eksperimentlər həyata
keçirilir. Mən görürəm ki,
teatr olduğu yerdə qalmır, daim inkişaf edir.
- Teatr həm də canlı sənətdir
axı...
- Bəli.
Teatr canlı və daim hərəkət tələb
edən sənət sahəsidir. Hətta
bir zamanlar kinonun da öləcəyini, televiziyaya məğlub
olacağını deyirdilər. Ancaq
görürsünüz ki, bu mümkün deyil. Biz gözləyirik, inanırıq ki, bir
çıxış yolu olacaq. Yeni bir
dalğa yaranacaq. Dünya kinematoqrafiyasında
İtaliyada "neorelizm" cərəyanının, Fransada
isə "yeni dalğa" cərəyanının
yaranması Alen Rene, Fransua Trüffo, Jan Lyuk Qodar kimi şəxsiyyətləri
yaratdı. Onların hamısı qeyd etdiyim cərəyanlar
nəticəsində meydana çıxdılar. Sonra isə yenidən bir sakitlik yarandı.
Mənim ən çox sevdiyim film də elə "Yeni
dalğa" cərəyanı nəticəsində ekrana
çıxan Fransua Trüffonun "400 zərbə"
filmidir. İlk dəfə həmin
filmə Moskvada universitetdə oxuyarkən baxmışdım.
O qədər təsirlənmişdim ki, dörd gün
özümə gələ bilməmişdim. Bu
günə qədər bu film məni maraqlandırır,
düşündürür. Çalışıram
ki, tələbələrim də bu cür filmləri izləsinlər.
- "Özgə vaxt"
filmini filmoqrafiyanızdakı ən çətin filmlərdən
biri hesab etmək olar. Necə oldu ki, həmin
filmə çəkildiniz, özü də Ələddin
Abbasov kimi bir aktyorla?
- Mənim
üçün çox böyük fəxrdi ki, Ələddin
Abbasov kimi böyük sənətkarla, kinomuzun əfsanəsi
ilə bir çəkiliş meydançasında olmuşam,
filmə çəkilmişəm. Onunla işləmək
mənim üçün böyük məktəb idi. "Özgə vaxt" filminin mövzusu çətin,
fərqli və fəlsəfi idi. Hər
tamaşaçı bu filmi başa düşə bilməz.
Filmdə müxtəlif simvollar, fəlsəfi fikirlərlə
yanaşı, qəhrəmanlar da asan anlaşılan qəhrəmanlar
deyillər. Ata xəstədir, qızı
isə onu əlillər evinə qoymağa razı olmur. Atasına özü baxır, övlad kimi borcunu
yerinə yetirir. Ancaq digər tərəfdən
o, öz həyatını, öz vaxtını yaşaya
bilmir. Atasının ölümündən
sonra isə onun yerində əyləşir, onun kimi göyərçinləri
yemləyir və s.
- Ayan xanım, filmin çəkilişləri
necə keçirdi, hansı pərdəarxası çətinlikləriniz
olurdu?
- Ələddin müəllim sənətinə, peşəsinə
sadiq, fədakar insan idi. İnanın ki, çəkiliş vaxtı
mən Ələddin müəllimdən bircə dəfə
də olsun ərköyün hərəkət görmədim.
O, çəkilişlərə görə Gəncədən
bura gəlib qızının evində qalırdı. Ev kinostudiyaya yaxın olsa da, o, artıq xeyli
yaşlanmışdı. Ələddin
müəllim üçün nəzərdə tutulan qrim
çox çətin və mürəkkəb qrim idi. Obraza uyğun olaraq, onun bir qaşının üzərindən
və çənə tərəfdən plastrla
dartılıb qrimlənirdi. O cür ağır qrimdə
Ələddin müəllim səhərdən-axşama qədər
çəkilişdə iştirak edirdi və inanın ki, bir
dəfə də olsun yorğunluqdan, əziyyətdən
şikayət etmirdi. Boş olanda isə əyləşib
quşlara dən səpir, onlarla əylənir, "mator"
deyilən kimi isə yenidən tam formada roluna hazır olurdu.
Sözləri də, nə edəcəyini də
həmişə əzbər bilirdi. Yəni
sözün əsl mənasında peşəkar aktyor idi.
- Aktyorlarla münasibəti necə
idi?
- O,
çox sadə insan, gözəl dost, müsbət adam idi. Hamı onu çox sevirdi
və ona həsəd aparırdı ki, o yaşda elə
mürəkkəb rola çəkilməyi bacarır. Çünki filmin çəkilişinin bir hissəsi
qış fəslinə düşmüşdü. Pavilyon da soyuq olurdu. Quşları
da aparıb-gətirmirdilər, həmişə orda
qalırdı. Ona görə də
quşlar məkana öyrəşmişdilər. Amma
çəkiliş qrupu işi tez vaxtda başa
çatdırmağa nail olmuşdu.
- Film nə qədər vaxta çəkildi?
- Çəkilişlər
bir ay təbii məkanda, təxminən üç ay yarım
isə pavilyonda davam etdi. Ümumi olaraq dörd
ay yarım çəkdi. Amma
hazırlıq dövrü çox ciddi idi. Məsələn, mənim həmin rola təsdiq
olunmağım üçün üç kino-sınaq
keçirilmişdi. Çəkilişlər
başlayana qədər mən bilmirdim ki, filmə çəkiləcəm,
ya yox. Bundan başqa ev pavilyonda
tikilmişdi. Və o zaman indiki kimi hər
şeyi kompüterlə həll etmək imkanı yox idi.
Filmdə yaradılan hər şey əl işi
idi. Çünki orda bəzi fantastik səhnələr
vardı. Misal üçün, filmin təxminən
43-cü dəqiqəsində belə bir səhnə var ki, mən
gedirəm və qapıya çata bilmirəm. Onda mən həqiqətən də döşəmənin
altına yeridilmiş təkərlər üzərindəki
araba ilə hərəkət edirdim.
- Ayan xanım, yəqin siz də
razılaşarsınız ki, bizdə qadın dramlarından
bəhs edən filmlər çəkilməyib...
- Mən
bilmirəm bu nə il bağlıdır.
Amma bir az keçmişə dönüb, müşahidə
etsək, görərik ki, o dövrdə qadın rolları
qabarıq olan "Telefonçu qız", "Ötən
ilin son gecəsi", "Qayınana" kimi filmlərimiz
olub.
Ümumiyyətlə, bizim çox gözəl
aktrisalarımız və böyük aktyor məktəbimiz
var. Bunu atam (Oktay Mirqasımov - S.Ə.) da həmişə
deyib, mən özüm də görmüşəm. Mənim ən
sevimli aktrisam Şəfiqə Məmmədovadır. Onun filmlərinə baxanda həmişə Şəfiqə
xanımın təbiiliyinə, obrazın
yaşantılarını çatdıra bilmək peşəkarlığına
heyran olmuşam. Bundan başqa Şükufə
Yusupova, Həmidə Ömərova, Leyla Şıxlinskaya da mənim
sevimli aktrisamdır. Şükufə
xanımla Gülbəniz Əzimzadənin "Avqust gələndə"
filmində işləmişəm. Həmidə
xanım isə Oktay müəllimin üç filmində
çəkilib və Oktay müəllim də Həmidə
xanımı bir aktrisa kimi çox bəyənir. Keçmişə boylananda isə Hökümə
Qurbanova, Nəcibə Məlikova, Barat Şəkinskaya, Leyla Bədirbəyli
və Nəsibə Zeynalova kimi gözəl
aktrisalarımız olub.
Bizim filmlərimizin
mərkəzində isə nədənsə həmişə
kişi obrazı olur. Mən
bu barədə şikayət edə bilmərəm. Hətta bu barədə özümü bəxti gətirmiş
aktrisa hesab edirəm. Çünki "Özgə vaxt",
"Günaydın mələyim" kimi filmlərdə
baş rollarım var.
- Atanızın filmlərinə
çəkilərkən hər hansısa qorxu və ya
kompleks hissi yaşamısınız?
- "Günaydın, mələyim" filmindən əvvəl
mən atamla "Ovsunçu" filmində işləmişəm. Ordakı rolum
baş rol deyil. Həmin filmə çəkilən
zaman özünə inamsızlıq hissi
yaşayırdım. Çünki ilk dəfə
idi ki, atamın filminə çəkilirdim. Bilmirdim çəkiliş vaxtı onunla ünsiyyətim
necə alınacaq. Amma birinci gündən
biz ata və qız fikrindən uzaqlaşdıq. Bundan sonra heç bir qorxu, həyəcan, kompleks
yaşamadım. Onun çəkilişdəki
davranışı sözün yaxşı mənasında məni
təəccübləndirirdi.
- Bu həm də peşəkarlıqdır...
- Bəli.
Bu peşəkarlıq Oktay müəllimdən
gəlir. O, işlədiyi aktyorların hamısına
öz övladı kimi yanaşır. Çəkiliş
zamanı bir ailə ab-havası yaradır. Və mənə
elə gəlir ki, atam iş prosesində böyük, peşəkar
aktyorlarla işləyəndə onlarla elə rabitə qurur
ki, onun filmində rolu pis ifa etmək mümkünsüz olur. Oktay müəllim bir rejissor kimi ona lazım olan nəticəni
aktyordan almağı bacarır. Ümumiyyətlə,
onunla işləmək maraqlıdır. "Ovsunçu"
filmindən sonra isə atamın "Günaydın, mələyim"
filminə çəkildim. Artıq orda tam
rahat idim. Və sizə deyim ki, istər
tamaşaçı, istərsə də aktrisa kimi yeganə
filmdir ki, öz ifamdan tam razıyam. Ola bilər
ki, bu təvazökarlıqdan uzaq səslənsin, amma elə
filmlər var ki, mən orda öz rolumu sözün əsl mənasında
yaşamışam.
- Ayan xanım, atanızın rejissor
olması sənətdə sizə hansısa köməkliklər
edib? Və ya aktrisa kimi sizin də istər kinoda, istərsə
də teatrda çətinlikləriniz olub?
-
Bilirsinizmi, mən Stanislavski məktəbini çox bəyənirəm.
Əgər nə isə qazanmışamsa da, bu
məktəbə borcluyam. Sənətdə
də həmişə Stanislavski texnikası ilə hərəkət
etmişəm. Bir sözlə bu məktəb
mənim üçün divar olub. Stanislavski
məktəbinin bir neçə əsas prinsipi var. Bunlar
haqqında danışmayacam. Amma birini demək
istərdim. Başqalaşma... Yəni mən
səhnədə, kinoda özümü yox, başqa bir
adamın obrazını yaradıb təqdim edirəm.
Mən sizə "Günaydın, mələyim"
filmi ilə bağlı bir sirr açım. Filmin
ssenarisini Oktay müəllim çoxdan yazmışdı.
Amma nədənsə bu mövzu üzərində
işləmək istəmirdi. Və filmdəki
baş qəhrəman aktrisa yox, müəllimə idi. Mövzu eyni idi, amma qadının peşəsi
başqa idi. Filmin əsas ideyası bundan
ibarət idi ki, qadın ərini itirsə də, ona
qarşı sadiq olur, onun məhəbbətinə xəyanət
etmir və qarşılaşdığı çətinliklərə
davam gətirməyi bacarır. Bu ibrətamiz
pritçada rejissor fəlsəfi fikirlərini, əxlaq
prinsiplərini çox ifadəli şəkildə çatdırmağı
bacarıb. Bu filmdə atamın
özü, onun əqidəsi, həyatı və şəxsiyyəti
var. Sonradan
isə atam həmin obrazın peşəsini aktrisa kimi təqdim
etdi. Bunun mənim aktrisalığımla əlaqəsi
yox idi. Sadəcə, o, istəyirdi ki, film
daha ziddiyyətli və baxımlı olsun. Mən də bu rolu ifa edən zaman
çalışdım ki, bir aktrisanın dramını
çatdırım. Əlbəttə, hər
bir aktyorun sənət həyatında məhsuldar illəri də
olur, passiv dövrləri də. Bir nəfər teatr
haqqında çox maraqlı fikir bildirmişdi: "Teatr qəsbkar
insanların məkanıdır". Əgər
aktyor və aktrisalarda qəsbkarlıq, cəsarət, ambisiya
olmasa, teatr da maraqlı olmayacaq. Rəqabət
olanda teatr daha da irəli gedir. Bunlar
teatrın xüsusiyyətləridir. Təkcə
bizim teatrdan söhbət getmir. Bütün dünya
teatrlarında bu
ab-hava var.
- "Günaydın, mələyim"
filmindəki Mədinə ilə Ayan Mirqasımova arasında bənzərlik
var?
- Qətiyyən.
Mədinə məndən daha iradəli, daha
güclüdür. O, daim nəsə axtarır, təkbaşına
mübarizə aparır. Məndən daha ideal səviyyədədir.
- Rus kinosunun nəhənglərindən
hesab olunan Aleksey Batalovun tələbəsi olmusunuz. Batalovdan öyrəndikləriniz aktrisalıq həyatınız
boyunca sizə bəs etdi?
- Batalovu
çox sevirəm, o, mənim üçün çox
doğma insandı. Burda bizim onunla şəklimiz
də var (Yaxınlıqdakı masanın üzərində
Batalov, Oktay Mirqasımov və özü olan şəkli
göstərir). 2010-cu ilin oktyabr ayında
Bakıda "Üns" Teatrının səhnəsində
onun yaradıcılığına həsr olunmuş gecə
keçirilmişdi. Batalov özü həmin
gecədə iştirak etdi, səhnəyə
çıxdı. Uşaqlığından,
anasından danışdı. Onun anası
Stanislavskinin tələbəsi olub. O, bir az
da yumorla deyirdi ki, "mən Stanislavskini görməmişəm,
amma səsini ana bətnində olarkən eşitmişəm".
Batalovun çox gözəl yumor hissi vardı.
Həmin gecə çox yüksək səviyyədə
keçirildi.
O, gecənin sonunda Moskvada ondan təhsil alan
tələbələrini səhnəyə
çağırıb dedi: "Mən sevinirəm, burda -
Bakıda mənim tələbələrim, aktyorlarım və
aktrisalarım var". Biz də özümüzü balaca
uşaq kimi hiss edərək yavaş-yavaş səhnəyə
çıxdıq və rahatlıq tapdıq ki, bizi
düşünən böyüyümüz, qoruyucumuz, məktəbimiz
var.
- Tələbələrindən
orda kimlər vardı?
- Mən,
Mələk Abbaszadə, Səidə Vəlibəyova,
Cavanşir Hacıyev, Əbdülqani Əliyev və İlqar
Həsənov. Bizim səhnəyə
çıxmağımız ekspromt oldu. Mən
bütün tələbələr adından
çıxış edib ona öz təşəkkürümü
bildirdim.
- Sonralar Batalovla əlaqə
saxlayırdınız?
- Biz
onunla tələbə olarkən də dostluq edirdik. Bizə axı təkcə Aleksey Batalov dərs
demirdi. Onun ana bir, ata ayrı qardaşı
Boris Ardov da dərs deyirdi. Onun qızı,
aktrisa Anna Ardova ilə də dostluq edirdik.
Mən onların məşhur Ordınka məhəlləsində
yerləşən evlərində dəfələrlə
olmuşam. Batalovun qardaşı Boris Ardov satirik
yazıçı Viktor Ardovun oğlu idi. O, həmin evdə
doğulmuşdu, Batalov da o, evdə yaşamışdı. Onların anası Nina Olşevskaya da bayaq qeyd etdiyim
kimi, Stanislavskinin tələbəsi olmuşdu. Nina xanım, repressiya illərində ən yaxın
rəfiqəsi olan Anna Axmatovanı Ordınkadakı evində
gizlədib.
Bir dəfə mən onlardaydım. Dəhlizdən
ötüb keçirdim. Ağlıma da gəlməzdi
ki, dəhlizin divarının o biri tərəfində Anna
Axmatovaya məxsus otaq ola bilər. Birdən
Boris Ardov mənə bir nöqtə göstərib dedi ki, bura
toxun. Toxunan kimi qapı açıldı.
Qarşımda balaca bir otaq gördüm. Orda bir balaca divan, ikona, kitab şkafı və tumba
vardı. Vəssalam. Anna
Axmatova ordan çıxanda otaq necə idisə, sonralar da o
cür vəziyyətdə saxlanılmışdı.
- Axmatovanın gizləndiyi yeri
görəndə nə hiss keçirdiniz?
-
Çox həyəcanlanmışdım. Boris Ardov mənə
dedi ki, gəl, əyləş onun çarpayısında. (gülür) Ardov tez-tez Anna
Axmatova haqqında maraqlı əhvalatlar
danışırdı. Boris Pasternak və
rus ədəbiyyatı gümüş dövrünün
nümayəndələri hesab olunan bir çox
yazıçı, şairlər, aktrisalardan Faina Ranevskaya həmin
evdə olmuşdular. Şeir gecələri
təşkil etmişdilər.
Ümumiyyətlə, onlar ailəlikcə çox
gözəl insanlar idilər. Mən ömür boyu
bu ailəyə minnətdaram. Heç vaxt
onlardan kobud, ürəkqırıcı sözlər eşitməmişəm.
Batalov həmişə aktrisalara deyərdi: "Sən
ağıllı, həm də gözəlsən." Bunu hamımıza - Mələyə də, mənə
də, Gülzara da deyirdi. Əgər nə
isə xoşlarına gəlmirdisə, onu çox nəzakətlə
deyirdilər ki, burda nə isə düz alınmayıb.
- Ayan xanım, sizin tələbəlik
illəriniz daha maraqlı olar...
- Əgər bir insan seçdiyi peşəni ürəklə
seçib tələbə olursa, onun üçün tələbəlik
illəri xoşbəxtlik dövrü hesab olunur. Mən tələbə
olarkən bir auditoriyadan o birinə qaçırdım,
başqa kursdan olan rejissorlarla tamaşalar üzərində
işləyirdim, rəqs etməyi, oxumağı öyrənirdim.
Həftədə iki, üç dəfə
film izləyirdim. Bizə o zaman dünya
kinosunu, sovet kinosunu, müasir filmləri, Hollivud filmlərinin
hamısını göstərirdilər. Sonra
isə bizdən həmin filmlərin müzakirəsini tələb
edirdilər. Bu, məcburi idi. Bu
gün siz atamdan, Həmidə xanım Ömərovadan və
orda təhsil alan digər sənət
adamlarının hansından soruşsanız, mən dediklərimi
deyəcəklər. Çünki oranın
havası belə yaradıcılıq, sənət qoxuyurdu.
- Yeri gəlmişkən, bizdə də
ötən əsrin ortalarından başlayaraq elə
yaradıcı atmosfer olub...
- Bəli,
haqlısınız. Tofiq Kazımov, Mehdi Məmmədov məktəbini
yada salsaq, görərik ki, onların yaratdığı məktəb
var. Mən indi tələbələrimə Stanislavski sistemi
haqqında dərs deyirəm. Həmin dərsliyi
bizim dilə Mehdi Məmmədov və Əzizağa Quliyev tərcümə
edib. Mən dərslikləri rus dilində
olanlarla tutuşdururam və tərcümədə heç
bir fərq, qüsur görmürəm.
Oktay Mirqasımov,
Bəsti Cəfərova, Məmməd Səfa, Azad
Şükürov, Gülşad Baxşıyeva, İham Namiq
Kamal bu gün də İncəsənət Universitetində həmin
ənənələri davam etdirirlər.
Mən Mixail Çexovun məktəbini də sevirəm. O, Anton Çexovun
qardaşı oğlu, Stanislavskinin isə tələbəsi
idi. Və Stanislavski onu çox sevirmiş, ona həmişə
baş rolları həvalə edirmiş. Deyilənə
görə o, Stanislavskinin quruluşunda Qoqolun "Müfəttiş"
əsərində Xlestakovu dahiyanə şəkildə ifa
edib. O dövrdə həmin tamaşa anşlaqla
keçib.
Amma sonradan Mixail Çexov vətəni tərk edib əvvəl
Avropaya, sonra Amerikaya gedir. Hollivudda isə
Çexov Stanislavski texnikası üzərindən öz
kitablarını yazır. Hollivud
aktyorlarından bir çoxu onun tələbələri
olmuşlar. Bunların arasında Merlin
Monro da olub.
- "Məkanın
melodiyası" filmində aktrisa Mehriban Zəki ilə tərəf-müqabili
olmusunuz. Hal-hazırda
hər ikiniz də istər teatr, istərsə də kinoda
tanınan aktrisasınız. Mehriban
xanımla filmdə tandem necə idi?
- Həmin
filmdə bizim münasibətimiz konflikt üzərində
qurulub. Rejissor da istəyirdi ki, bu konflikti daha da
gücləndirsin, rəqabət yaratsın. Amma peşəkar aktrisalar bilirlər ki, sənət
sənətdir. Biz hamımız
insanıq. Çəkiliş zamanı da
hər hansısa narahatlıqlar olmayıb. Biz çalışırdıq konflikti filmdə
yaradaq.
Mən tələbələrimə də həmişə
deyirəm ki, konflikti həyatda yox, yaradıcılıqda
tapmağa çalışın, orda yaradın. Çünki
əgər aktyor konflikti həyatda yaratsa, onun içində
heç nə qalmayacaq.
Aktyorlar həyatda çox sakit olurlar, bir növ özlərini
ətrafdan qoruyurlar. Onlar bütün hisslərini,
emosiyalarını səhnə üçün saxlayırlar.
- Ayan xanım, dinə, Tanrıya
münasibətiniz necədir?
- Mənim
babam Mir Əsədulla Mirqasımov Mir Möhsüm Ağa ilə
dayı oğlu-bibi oğlu olublar. Yəni,
Ağanın anası Xədicə xanım ulu babamın
bacısı olub. Allaha çox inanıram.
Hansısa fövqəlqüvvənin olduğuna
şübhəm olmayıb. Uşaqlıqdan
Allahın varlığına inanmışam.
Söhbətləşdi: Samirə
Əşrəf
Ədəbiyyat qəzeti.- 2018.- 28
aprel.- S.6-7.