Bazar gününün
qonaqlığı
hekayə
Çoxdan bilirdim ki, məndə
nəsə bir qabiliyyət var, ancaq o qabiliyyətin nə olduğunu o qədər də yaxşı dərk etmirdim. Onu da yəqin bilirdim ki, mənim
həmin mübhəm
qabiliyyətim nə vaxtsa özünü biruzə verəcəkdir.
Lap bu yaxınlarda
bəlli oldu ki, sən demə,
məndə güclü
bir ədəbi qabiliyyət varmış.
Qonşum bərbər Bəşirin
şeiri qəzetdə
çıxan gün,
ömrümün 49-cu qışında
həmin qabiliyyətim
özünü göstərdi,
nə göstərdi.
Hirsim, bağışlayın, istedadım
qəfildən fontan vurdu, ilhamım cuşa gəldi. Vaxtı itirmədən döşəndim
dəftər-kağıza. Düz səhərə qədər
yazdım. Həmin gündən
böyük bir şövq və sönməz bir həvəslə ədəbiyyat
aləminə soxulmağa
girişdim.
Əvvəlcə nəzmdən başladım. Evdə, işdə,
harda gəldi gecəni gündüzə
qatıb yazdım.
İş yerimdəki danlaqlara,
hədə-qorxulara, töhmətlərə
sinə gərdim, həyatın bu cür sınaqlarına dözümümü getdikcə
artırdım. Bəs nə?
Şair olan kəs gərək dözümlü ola (şairin, Allah eləməmiş, lap dərisini
də soyarlar).
Bir-iki həftə
bundan əvvəl yaradıcılığımda yeni istiqamət götürdüm. Yağlı bir töhmət
alıb işdən evə dönən günün gecəsi nəzmdən keçdim nəsrə. Başladım
bir-birinin ardınca satiralı, yumorlu, o kim demişkən,
duzlu-məzəli hekayələr
yazmağa. Az
yazdım, çox yazdım və bir axşam oxucu kütləsi ilə yaxından tanış olmaq üçün arvad-uşağı
yığdım başıma.
Açdım qovluğu, tökdüm
əsərlərimi.
Həmin axşam arvad-uşağı
öz satiralı, yumorlu hekayələrimlə
möhkəmcə güldürdüm. Hekayələrimin
birində qızğın
mübahisə baş
verdi. Deməli, təsəvvür
eləyirdim ki, bir müəllim qırx yaşında zurna çalmağı öyrənir ki, yay tətillərində toylara getsin, yaxşıca pul qazansın. Bu hekayənin adını arvadım "Qırxında
başlayan" üç
nöqtə, qızım
isə üç nöqtə sonra "Gorunda çalar" qoymağı təklif edirdi. Sonda gəncliyin təklifi
ilə razılaşmalı
olduq.
Oxucu auditoriyasını
genişləndirmək məqsədilə
bazar günü dostum Ələddini evə qonaq çağırdım. Kiçik çay
süfrəsi təşkil
edib qovluğu ortaya çəkəndə
o, təəccüblə üzümə
baxdı.
- Bilirsənmi, - deyə içimi arıtlayıb sözə başladım,
- iki-üç həftə
olar ki, bədii yaradıcılığa
başlamışam.
Ələddin elə bir heyrətlə
üzümə baxdı
ki, bəlkə də, buynuz çıxartsaydım belə
heyrətlənməzdi.
Ən gülməli
bildiyim hekayələrimdən
birini onun qabağına qoyaraq oxumasını xahiş etdim. O, bir mənə,
bir də hekayəyə baxdı, sonra əlacsız adam kimi
hekayəni götürdü.
Ora-burasına baxandan sonra,
başladı ürəyində
oxumağa.
İndicə, ikinci abzasa keçənə
qədər uğunacağını
yəqin bilirdim. Qeyri-ixtiyari öz
dodaqlarım da qaçdı. Lakin Ələddinin
turşumuş sifətini
görəndə məəttəl
qaldım. Bir az keçməmiş
onun üz-gözü
elə hala düşdü ki, elə bildim bu dəqiqə hönkürəcək. Amma hönkürmədi.
Zalım oğlu, ağzını açdı
ki, nəsə desin, alınmadı. Birdən-birə rəngi göyərdi, ağzı
köpükləndi və özündən
getdi, bayıldı.
Bədbəxt Ələddin bütün
vücudu ilə, varlığı ilə elə bil nəyəsə
etiraz edirdi.
Bu hesabla mənim
oxucularımla ikinci görüşüm uğursuzluqla
nəticələnsə də,
ədəbi yaradıcılığa
qətiyyən təsir
göstərmədi. İndi oturub
həmin əhvalatı
nəzmə çəkirəm.
Akif İmanlı
Ədəbiyyat qəzeti.- 2018.-
22 dekabr.- S.27.