Mənəvi bütövlük - tam
bütövlüyü
Əliağa
Kürçaylı 90
Azərbaycanın ilk bədii ədəbiyyat
nəşriyyatı olan "Yazıçı"ya onun bir
yaşı tamam olmamış gəlmişdim. Nəşriyyat
üçün bir il qısa müddətdir,
hər şey hələ yenicə başlanırdı. "Ədəbiyyat
və incəsənət"qəzetinin yetkin və mürəkkəb
kollektivindən;neçə baş
redaktorun ədəbi iddəa və ərköyünlüyünü
görəndən, daha doğrusu, bu qəzetin ədəbi dəyanət,
vətəndaşlıq, halallıq, təəssübkeşlik
məktəbindən keçəndən sonra nəşriyyatda
işləmək su içimi qədər asandı. Onsuz da qəzet
təkcə buranın bütün müəllifləriylə
yox, mədəniyyətimizin, elmimizin, ictimai həyatımızın zirvələri, üzdə
olan adamları ilə tanış olmağıma, onların
güclü və zəif cəhətlərini öyrənməyimə
şərait yaratmışdı; hər əsərin dəqiq
qiymətini verməyi öyrətmişdi; bunsuz nəşriyyatda
işləmək çətindi.
Məni
"Yazıçı"ya nəşriyyatın baş
redaktoru, görkəmli şairimiz Əliağa
Kürçaylı dəvət etmişdi. Onun prinsipial, mərd bir qələm
sahibi olduğunu bilirdim, ancaq necə gözəl insan, cəsarətli
vətəndaş, etibarlı dost olduğunu da nəşriyyatda
gördüm...
***
Bu məqaləni onun
sağlığında çap elətdirməli idim, lakin
arzumu bildirdiyim mətbuat işçilərinin təhər-töhüründən
başa düşdüm ki, bir yerdə işlədiyimizə,
"Yazıçı" nəşriyyatında onun baş
redaktoru olduğuna görə məqalənin ruhu kiməsə
qəribə görünə bilər. İşdə özündən
yuxarı vəzifəli adam haqqında
yazı yazıb... Nə məqsədlə?
Əlbəttə, bu məqsəd mənim
özümə aid idi. Bilirdim ki, onun ruhən və
güclü vətəndaşlıq pafosuna görə mənə
çox doğma olan yaradıcılığı barədə
fikirlərimi özünə mətbuat vasitəsilə
çatdırmaq üçün bu, bəlkə də son
imkandır; haqqında nə qədər yazılsa da, mən
də öz sözümü deməyə, bizi
yaxınlaşdıran duyğuların onun poeziyasındakı
köklərini araşdırmağa bir ehtiyac duyurdum; sanki həmin
sözlərlə onun ağrılarını, azca da olsa,
azaltmaq mümkün idi...
Yaşlı-cavan bilmədən, vəzifəsinə,
mövqeyinə baxmadan xoşuna gələn adam, diqqətini
çəkən əsər haqqında həmişə cəsarətlə,
ürəkdolusu söhbət açmış, ədəbi gəncliyin
yaxın dostu olmuş, onların həmişə
ayıqlığa, vətəndaş fəallığına,
aydın ədəbi mövqeyə səsləyən qəzet-jurnalda
çıxan ala-babat şeirimizə görə də zəng
vurub, arayıb-axtarıb öz obyektiv, prinsipial rəyini bildirən
bir şair, bütün varlığı ilə
xalqının mədəniyyətinə bağlı olan bir
adam haqqında danışmağım kimdəsə təəccüb
doğura bilərdimi? İnsanı ürək
ağrısı və təəssüflə son mənzilə
yola salandan sonra belə mülahizələr gülünc
görünür... Niyə görə kimlərinsə
şübhələri bizim səmimi inamla yazılmış ədəbi
söhbətlərə kölgə salmalıdır? Hardasa ictimai borcunu yerinə yetirən, xeyirli bir
işlə məşğul olan qələm sahibi haqqında
- vəzifəsi var deyə - dostları niyə yazmaqdan çəkinsin?
Bəli, Əliağa
Kürçaylı nəşriyyatımızın baş
redaktoru idi, amma onun yaradıcılığına rəğbətim,
məhəbbətim bu iş bağlılığından
çox-çox əvvəldən başlanmışdı. Bu məhəbbətin səbəbi hər şeydən
öncə, onun bütövlüyü idi, söz və əməl
bütövlüyü, şəxsiyyət
bütövlüyü, yaradıcılıq idealının
bütövlüyü. Həmin bütövlük
sonralar onun ən iri şeir toplusunun, indi haqqında
danışmaq istədiyim və respublika Dövlət
mükafatına təqdim edilmiş kitabının adına çevrildi...
"Bütövlük" və
ölümündən sonra çıxmış "Ülkər"
kitabını tərəddüd etmədən Əliağa
Kürçaylının poetik portreti adlandırmaq olar;
çünki bu kitablar onun yaradıcılığına xas
olan ən ümdə cəhətləri göstərə
bilir; sənətkar mövqeyinin fəallığını,
vətəndaşlıq pafosunun kəsərini, cəmiyyətin
inkişafına ayıq münasibəti, mübarizliyi və
sair…. Burada onun Kür qırağındakı Qaraqaşlı
kəndindən başlanan, dünyanın uzaq guşələrinə
uzanan, yüz elə, min mənzilə çatan ömür
yolunun ən unudulmaz anları əksini tapıb; bu anlar
gözümüz önündə duman çökmüş
bərəkətli Muğan çöllərində
sürü dalınca gəzən, qurdla göz-gözə
dayanan bir uşağın həyəcanlarını da
canlandırır; müasir Azərbaycan şeirinin
böyük hüquqlu nümayəndəsi kimi Avropa ölkələrini
gəzən, ciddi beynəlxalq məsələlər barədə
söhbət açan tanınmış bir sənətkarın
daxili aləminin zəngin mənzərəsini də. Bu kitab elə bir əsrdaşın, vətəndaşın
qələmindən çıxıb ki, onun bütün
düşüncələrinin kökü Azərbaycanda, onun
qədim, şöhrətli guşəsi olan Muğandadır.
Lakin onun ayağı bu torpağa nə qədər
möhkəm bağlısa da, nəzəri dünyanın uzaq
meridianlarına zillənib. Buradan - Kür
qırağından onun gözünə uzaq İngiltərə
də, Dantenin vətəni də, Lorkanın güllələndiyi
İspaniya da, qədim hikmətləri ilə heyrət
doğuran Yunanıstan da, Yeseninin ağcaqayın meşələri
də, Pasternakın qəbri də, Təbrizin qanlı səngərləri
də görünür… Bu poetik portret
qürurlu, qəlbi el-obanın mənəviyyat aləminə
bağlı olan bir şəxsiyyətdir, elə bir şəxsiyyət
ki, ən möhkəm ürək telləri ilə
dünyanın ulu fikir bahadırlarına bağlıdır.
Təsadüfi deyil ki,
"Bütövlük"də belə böyük tarixi
simalara və müəllifin ruhən özünə doğma
saydığı sənətkarlara həsr etdiyi şeirlər
"İlham övladları" adlı bütöv bir fəsil
təşkil edir. Burada Nizami, Dante, Nəsimi, Bayron və
Vaqifdən tutmuş Əliağa Kürçaylının
öz müasirləri olan qələm dostlarına qədər
müxtəlif dövrün, müxtəlif millətlərin sənətkarlarına
müraciətlə yazılmış şeirlər
toplanmışdır. Həmin şeirlər şairin fikir və
maraq dairəsinin genişliyini, onu düşündürən,
narahat edən ictimai-əxlaqi problemlərin
aktuallığını və çoxcəhətliyini parlaq
şəkildə göstərir... O, "dünya səadətinin
parçaları" saydığı söz ustalarına,
uğurlu və ya faciəli tale sahiblərinə poetik
müraciətləri ilə elə bil özünün
bütün ədəbi məramını, ictimai
ideallarını da oxuculara çatdırır… Nəhayət,
"Bütövlük" özünü sevgidə
"Füzuli yadigarı", "məhəbbətin
bayraqdarı" adlandıran, ürəyi böyük, təmiz
duyğularla dolu olan həssas ürəkli bir lirik qəhrəmanın
portretidir...
Kitabda "Bütövlük"
arzusunun işığı, əsasən, üç istiqamətə
düşür: Vətənin bütövlüyü,
insanın bütövlüyü, sevginin
bütövlüyü. Bu qanadlar - Əliağa
Kürçaylının yaradıcılığını
müasir şeirimizin geniş üfüqlərinə
ucaldır.
Bu üç əsas
mövzu - başlıca mübarizə idealı kimi, lirik qəhrəmanın
yetəcəyi məqsəd kimi səslənir və öz
müəllifini bir mübarizə şairi kimi səciyyələndirmək
imkanı verir.
Bu mübarizə indiki dövrdə çox aktual olan ictimai və
mənəvi qələbələr uğrundadır: Azərbaycan
torpağının bütövlüyü uğrunda,
insanın dözümlülüyü, mərdliyi,
kişiliyi, məhəbbətin bütövlüyü uğrundadır.
Kitabda bu mövzuların hər biri
ayrı-ayrı şeirlərin ana xəttinə, mayasına
çevrilsə də, çox yerdə həmin cəhətlər
qovuşuq şəkildə, bir-birini tamamlaya-tamamlaya meydana
çıxır. Belə şeirlərdən
aşkar olan fəlsəfi-əxlaqi nəticə budur ki, əslində
sevginin, insanın, Vətənin bütövlüyü biri
digəri ilə sıx bağlı olan, biri-birindən
asılı olan anlayışlardır.
Amansız hökmdartək
tutub salam zindana
Yarımçıq
azadlığı,
yarımçıq səadəti!
Bu, yuxarıda deyilənlər
baxımından Əliağa Kürçaylının
bütün yaradıcılığına açar olan
proqram şeirlərdəndir...
Vətən intəhasız,
ömür azdı, az,
Bu qısa ömür də
keçməsin hədər.
Adam səadəti evə
çağırmaz,
Adam səadətin dalınca
gedər.
Belə misralar kitabdakı poetik
portretin parlaq cizgilərindəndir və təkcə
"Bütövlük" kitabının müəllifinin
yox, yarandığı dövrdə bütün Azərbaycan
poeziyasının mübarizə yönünü nişan verən nümunələrdəndir…
Əliağa
Kürçaylı həm öz həyatında, həm də
bütün ədəbi-ictimai fəlaiyyətində belə
bir həqiqəti təsdiq edirdi ki, doğrudan da indiki vaxtda
şair bitərəf, laqeyd mövqe tuta bilməz, "dəymə
mənə, dəymərəm sənə - fəlsəfəsi"
mübariz sənətin ən böyük düşmənidir,
sözü kəsərdən salır, sənətkarı tərk-silah
edir. Bu mənada onun öz mövqeyi həmişə
aydın idi; o, ədəbi döyüşün ön cərgələrində
olmağa öyrənmişdi. Ən
yaxşı şeirlərində - mərdlik, cəsarət,
kişilik, dözüm, inam, etibar kimi yüksək insani
keyfiyyətlər müəllifin üz tutduğu uca mənəvi
zirvələr kimi dəyərləndirilir və
yaradıcılığında mərkəzi möqe qazanan vətəndaşlıq
mövzusuna qovuşur. Əliağa
Kürçaylının otuz ildən artıq davam edən ədəbi
fəaliyyətində vətəndaşlıq
ideallarının ifadəsi həmişə ön cərgədə,
diqqət mərkəzində dayanıb; lakin xüsusən
"Bütövlük" kitabında şairin səsi bu
kökdə çox gur və təsirlidir. Vətən haqqında şeirlərində onun lirik
qəhrəmanının ən aydın görünən
keyfiyyəti - milli qürurdur, doğulduğu torpağa borc
duyğusudur, el-obasının gözəlliyindən,
xalqının qədim və zəngin mədəniyyətindən,
Azərbaycan adının ululuğundan doğan iftixar hissidir.
Gözümdə qalmayıb arzu da,
kam da,
Həyat, yalnız sənə
minnətdaram mən.
Uğurlu bir gündə, xoş bir məqamda
Məni bu torpağa oğul
etmisən.
Məni yad yurda da ata bilərdin,
Övlad da edərdin
başqa mənana.
Onda həsrətimdən
yanıb-ölərdim
Uzaqdan baxanda Azərbaycana.
Həyat, çox sağ ol ki, dillər
içində
Mənə Azərbaycan dili
vermisən.
Sərraftək seçmisən ellər
içində
Mənə bu torpağı, eli vermisən.
"Torpağım"
Bu qüruru ifadə etmək
üçün şairin poetik ümumiləşdirmələrdən,
təbiətlə üzləşdirmələrdən necə
uğurlu istifadə etdiyini göstərmək
üçün kitabda istənilən qədər misal var.
Dostum, bu yerlərə yolun
düşübsə,
Sən də keç bir kərə
dəmir meşədən.
Yurdumda ağac da dəmirləşibsə,
Onun taleyindən arxayınam
mən.
"Dəmirağac"
Əliağa
Kürçaylı ən adi həyat hadisələrini,
detalları, yad görünən məlumatları da vətəndaşlıq
baxımından mənalandırmağı bacarırdı. Fikrimizi təsdiq
üçün "Dörd əməliyyatı",
"Balıqçı oğlunun nəğməsi",
"Yedək gəmisi" və s. şeirləri
xatırlamaq kifayətdir.
Bölünmüşəm tikə
kimi, bölünmüşəm zər kimi,
Elə bil ki, bölünməkçin
doğulmuşam anadan.
Hər bəlaya, hər əzaba mən
dözərdim ər kimi,
Bax, bircə bu bölünməkdir
ürəyimi qanadan.
Bu dünyada daş-kəsəkli
yollar çıxıb qarşıma,
Fəqət yenə
yerimişəm, dönməmişəm əlbəəl.
Sən bilmirsən ömrüm boyu
yüz
yol gəlib başıma
Bu vurulma, bu bölünmə,
Bu çıxılma,
üstəgəl.
"Dörd əməliyyat"
Vətəndaşlıq
duyğusu Əliağa Kürçaylının
poeziyasında kəskin ictimai motivlərə qanad verən cəhətlərdəndir. Bugünkü
həyat haqqında cəsarətlə, inandırıcı,
doğru danışan, hər şeyi xalqın taleyi
baxımından saf-çürük edib qiymətləndirmək
qabiliyyəti - onun poeziyasını müasir şeirimizdə
ön mövqelərdən birinə keçirmişdir.
Otuz ildən artıq bir dövrdə o, öz qələmi ilə
xalqımızın, cəmiyyətin parlaq ideallarının qələbəsinə, milli taleyimizin irəli
sürdüyü sənət vəzifələrinin həyata
keçirilməsinə xidmət göstərirmiş,
müasirlərimizin mənəvi kamilliyi uğrunda mübarizədə
bir şair, dramaturq, publisist, tərcüməçi kimi fəal
iştirak etmişdir. Əllinci illərin əvvəllərindən
başlayaraq şair həmişə ədəbi mühitin
gur axınında olmuş, respublikamızın mədəni həyatında
baş verən bütün yeniliklərə həm
yaradıcı şəxsiyyət, həm də fəal
ziyalı mövqeyindən ürəkdən qoşulmuşdur.
Bu illərdə xalqımızın həyatında
və ədəbi bir prosesdə elə bir əhəmiyyətli
hadisə yoxdur ki, Əliağa Kürçaylının
yaradıcılığında əksini tapmasın; onun
yaradıcılığı söz sənətimizin son otuz
illik dövrünün qabaqcıl meyillərini öyrənmək
baxımından gözəl nümunələrdən biridir.
Şairin
yaradıcılığı Azərbaycan poeziyasının qədim,
zəngin və çoxşaxəli ənənələrinə
əsaslanmaqla, xalqın mənəvi sərvətlərinə
bədii söz abidələrinə son dərəcə
yaxından bağlı olmaqla həm də yenidir, müasir
ruhlu bir sənətkarın novatorluq
axtarışlarının məhsuludur. Onun əsərlərində
milli ədəbiyyatın və müasir dünyanın
mütərəqqi söz sənətinin ən yaxşı
keyfiyyətlərinin sıx vəhdətini görürük.
Həm insan kimi, həm də şair kimi o, daim
məhdudluqdan uzaq idi, yaradıcılıq fəaliyyətinin
meydanı həmişə əhatəli, mövzu
üfüqləri həmişə geniş idi. Yüksək mədəniyyətli ziyalı olmaqla Əliağa
Kürçaylı milli ədəbiyyatı və ümumiyyətlə
dünya ədəbiyyatı hadisələrini yaxşı
bilməsi ilə seçilirdi. Bu cəhət
onun əsərlərinin, o cümlədən səyahət
şeirlərinin ideya və məzmununa uğurlu təsir
göstərmişdir. Xüsusən, son
ildə yaranmış əsərləri həm bədii
kamilliyinə, həm də ictimai mündəricəsinin
dolğunluğuna görə şairin ədəbi fəaliyyətinin
yeni yüksək mərhələsi sayılmalıdır ki,
həmin əsərlərin də mühüm hissəsi
"Bütövlük" kitabında toplanmışdır.
Ə.Kürçaylının
poeziyasının damarlarından təmiz qan axırdı, bu
poeziyanın nəbzi dünyanın taleyinə köklənmişdi.
Geniş ağılla,
geniş miqyasda düşünə bilmək, konkret və
ümumi, milli və bəşəri hadisələrdən əxlaqi-poetik
dəyərli nəticələr çıxara bilmək onun
şair müdrikliyinin qaynaqlarından biri idi,
yaradıcılığına fəlsəfi qanad verirdi. Bu cəhətdən
sevimlisi Ülkərə yazdığı
"Düşüncələr" silsiləsi,
"Daşlar" silsiləsi, səyahət şeirləri və
bir sıra
başqa əsərləri maraqlı söhbət
mövzusudur. Tarixi hadisələri və ya adi həyat
faktlarını fəlsəfi ümumiləşdirmək,
müasir sənətkar mövqeyindən mənalandırmaq
baxımından həmin əsərlərin başlıca
keyfiyyətini bir şeirin timsalında gözdən keçirək.
Qədim Yunanıstanda
yaşamış qaçaq Prokrust haqqında əfsanə
çoxlarına məlumdur. Bu qaçağın dəhşətli
bir vərdişi varmış:
Əylədiyi yolçunu
uzadarmış tez yerə,
Tutduğunun yanında
özü də uzanarmış.
Yolçunun boyu ondan artıq olsa bir
qarış -
Prokrust o dəqiqə əl
atarmış xəncərə,
O kəsərmiş artığı
ya ayaqdan, ya başdan
Yolçu Prokrustdan qısa olduğu
zaman
Düzəltdiyi dəzgaha
salarmış qaçaq onu,
Dartaraq öz boyuna
çatdırarmış boyunu.
"Prokrust"
İndi də bu qədim əfsanədən
çıxarılan müasir mənaya bax:
...Başqa prokrustlar gəlib indi
cahana,
Onlar qaçaq deyildir, əllərində
hökm var,
Onlar beyin kəsirlər,
fikir tarazlayırlar.
Deyirlər mənim kimi
düşün, anla, danış, din.
Fikirlər eyni olsun mənim
fikirlərimin.
Mənim kimi nəğmə
de, mənim kimi oxu, yaz.
Mənim fikirlərimin fövqündə
durmaq olmaz!
Şair beynəlxalq imperializmi də,
başqa xalqların taleyi ilə oynayan qəsbkarları da, Nəsimiləri
diri-diri soyanları da Prokrust hesab edir… Əliağa
Kürçaylının bütün
yaradıcılığı hər cür siyasi, cismani, mənəvi
prokrustçuluğun, yapmaqəlibliyin,
zorakılığın əleyhinə idi. O, ümumiyyətlə,
şairi həmişə həqiqət mövqeyində
dayanmağa səsləyirdi:
Şair yalan danışsa
Qara geyər həqiqət.
Göydə günəş qaralar,
Örtər torpağı
zülmət.
Allah yalan danışar,
Şair yalan danışmaz.
Yurdun taleyinə bağlılıq, həqiqəti,
düzlüyü, ruhi-mənəvi azadlığı tərənnüm
baxımından şair öz
yaradıcılığının mövqeyini özü
yaxşı duyurdu:
Mənimçün biçinçi
dəryazı kimi,
Mənimçün dəmirçi
kürzü kimisən.
Vətənin torpağı, səması
kimi,
Ata ocağının
közü kimisən.
Doğrusu, bilmirəm,
Özümə də mən
Dönüklük etmişəm həyatda
bəlkə,
Sənin şərəfinə, fəqət
qətiyyən
Şeirim,
Vurmamışam kiçik
bir ləkə.
Ə.Kürçaylı
xırda, ötəri, cılız mətləblərdən bəhs
edən şeirə yad idi və buna görə də ən
adi təbiət şeirlərində də xalq taleyi ilə
bağlı problemlərə toxunmağa
çalışırdı. Bu mənada onun
poeziyası şəxsiyyətini tamamlayırdı; onun
şeirləri özünə çoz bənzəyirdi.
İnsan kamilliyi şəxsiyyət
bütövlüyü, mərdlik, cəsarət, öz səadəti
uğrunda döyüşkənlik, düzlük, müstəqillik
kimi mənəvi keyfiyyətlər onun ömürlük
idealı idi. O həyatda belə yaşamağa
çalışrdı və öz oxucusundan da bunu "tələb
edirdi".
Zərrəyə, kiçikliyə,
cılızlığa yadam mən,
İstəmişəm hər
şeyin nəhəngliyinə çatam mən.
Nəhəng olsun məhəbbət
-
pultək xırdalanmasın.
Nəhəng olsun nifrətim -
kükrəsin, dayanmasın.
Mənəvi müstəqillik
arzusu ("Yedəkdə salamat qalmaqdan xoşdur, müstəqil
qərq olmaq fırtınalarda") - onun
yaradıcılığında həm də poetik müstəqillik
arzusu şəklində meydana çıxırdı.
Əliağa
Kürçaylının bir
çox şeirinə mahnı bəstələnib: "Təki
sən səslə məni", "Gedək üzü
küləyə", "Mənə yaşamağı
öyrət, əzizim!", "Mən sənin yanına
qışda gələrdim", "Yadıma sən
düşürsən", "Belə ola həmişə",
"Heç xəbərin yoxdu sənin" kimi gözəl
lirika nümunələri dillər əzbəridir…
Bu lirika qoyulan ciddi əxlaqi-mənəvi
problemləri ilə əslində, yuxarıda təhlil
etdiyimiz ictimai mündəricəli şeirlərlə, vətəndaşlıq
poeziyası ilə sıx bağlıdır…
Digər tərəfdən, Əliağa
Kürçaylının sevgi lirikası
yığcamlığı, təsirliliyi, böyük səmimiyyəti
ilə seçilir. Psixoloji - poetik süjet xətti, aydın çəkilmiş
portretlər, daxili aləmin, qəmli və sevincli anların zəif
əks-sədası, güclü əhval-ruhiyyə - nə qədər
yığcam olsalar da, bu şeirlərin bəzilərini -
bütöv bir poemanın bədii materialını öz
içinə sığışdırmış əsərlər
səviyyəsinə qaldırır…
Əliağa
Kürçaylının sənətkarlıq gücü Azərbaycan
dilinin qüdrətindən istifadə bacarığında da
özünü göstərir. Yüksək ideya və məzmun
onun yaradıcılığında
yüksək bədii səviyyədə əksini
tapır…
İnamla demək olar ki, Əliağa
Kürçaylının poemaları poeziyamızda bu
janrın inkişafında mühüm rol
oynamışdır. "Durnalar
cənuba uçur" poeması həm mövzusuna, həm
ideyasına, həm də bu ideyanın bədii həllinə
görə, tərəddüdsüz, çağdaş
poemalarımızın ən yaxşılarından biri
sayılmalıdır. Mirzə Cəlilə həsr
olunsa da, əlində, bu poemanı şimallı, cənublu Azərbaycanın
taleyi barədə düşüncələr də
adlandırmaq olar;
həm epik lövhələrin genişliyi, həm
təsirli lirik ricətlər poemada qoyulan ideyanı parlaq bədii
cizgilərlə ifadə etmək imkanı
yaratmışdır.
Cabir Novruz haqlı olaraq Əliağa
Kürçaylının poeziyasını -
"hamını düşündürən ciddi mətləbləri
tərənnüm edən" poeziya, "sətirləri,
sözləri ilham, cavanlıq ehtirası ilə
çağlayan" bir şairin qələmindən
çıxmış "ciddi poeziya"
adlandırmışdır...
Əliağa
Kürçaylının poeziya Ülkəri sönən
deyil.
Bütöv xalqın, bütöv taleyin, bütöv həyatın
tərənnümçüsünün bütöv sənət
yolu davam edir, min-min oxucunun ürəyindən keçib getdikcə
onun sənətkar ölümsüzlüyünə olan
inamını bir daha təsdiqləyir:
Ellər xatırlayar məni o zaman,
Deyər: bir Kürçaylı
oğlum da vardı.
Üzünə döysə də
külək, qar, boran
Mənim taleyimə nəğmə yazardı...
Sabir RÜSTƏMXANLI
Ədəbiyyat qəzeti.-
2018.- 17 fevral.- S.24-25.