Miqyaslı və obyektiv
Rüstəm
Kamalın doğum gününə
Professor Rüstəm
Kamal Azərbaycan ədəbiyyatşünaslığının
təhlil sferasına simvolizm firavanlığı
gətirdi. Hadisənin
- mətnin, sözün,
işarənin sakral, ezoterik, metafizik qatına endi. Mixail Baxtinin nitq janrları konsepsiyasını "Dədə
Qorqud"un poetikasına tətbiq etdi.
Heç
bir şübhə yoxdur ki, bu
gün Azərbaycanda onun ən azı
min beş yüz illik tarixi olan
ədəbiyyatını bütün
ideya-estetik zənginliyi
ilə (və dünya ədəbiyyatı
tarixi kontekstində) dərk etməkdə çətinlik çəkməyən
mükəmməl bir
ədəbiyyatşünaslıq var. Və bu ədəbiyyatşünaslığın
ən mühüm cəhətlərindən biri
də öz predmeti üzərində dərindən düşünə-düşünə
həmin dərinlikdə
qeyb olmaması, özünün obrazını
da kifayət qədər parlaq bir şəkildə təqdim etməyi bacarmasıdır.
Görünür, bugünkü Azərbaycan
ədəbiyyatşünasının ən səciyyəvi obraz təzahürlərindən
biri (mənim qənaətimcə, ən səciyyəvisi!) Rüstəm
Kamaldır. İlk növbədə ona görə ki, Rüstəmin yaradıcı
şəxsində (şəxsiyyətində!)
təkcə müasirləri
deyil, Firidun bəy Köçərlidən
üzü bəri, demək olar ki, bütün sələfləri birləşir.
Lakin unutmaq olmaz ki, bu,
mexaniki, yaxud sintetik birləşmə deyil; bu, üzvi
olduğu qədər
də polemik birləşmədir.
Rüstəmin yaradıcı təfəkkürü ədəbiyyatın
(və ədəbiyyatşünaslığın
ən mürəkkəb)
problemlərini ətrafdakılarla
yox, öz-özü ilə polemikada həll edəcək qədər miqyaslı, məhsuldar və obyektivdir...
Nizami Cəfərov
Ədəbiyyat qəzeti.- 2018.-
7 iyul.- S.10.