Qətibə İnanc obrazı Bəsti Cəfərova əfsanəsinin var
olmasını sübuta yetirdi...
İyun
ayının 13-də Solmaz, Xurşidbanu Natəvan, Ağabəyim,
Ədilə, Fedra, Afət, Xanuma və nəhayət, Qətibə
İnanc kimi obrazlara gəncliyi, gözəlliyi, bənzərsiz
aktrisalıq istedadı ilə səhnə həyatı verən
Akademik Milli Dram Teatrının aktrisası, xalq artisti, professor
Bəsti Cəfərovanın 59 yaşı tamam olur. Ad
günü ərəfəsində belə qərara gəldik
ki, layihəmizin bu tarixə olan söhbətini elə Bəsti
xanımın son uğurlu səhnə işi olan "Qətibə
İnanc" tamaşasında ifa etdiyi Qətibə
obrazının yaşlılıq və gənclik
dövrü üzərində quraq. Bu səbəbdən
də bugünkü "Dördüncü divar" layihəsinin
qonaqları Bəsti Cəfərova və tamaşada onun tərəf-müqabili,
Qətibənin gəncliyini canlandıran qızı, rejissor
Fidan Cəfərovadır. Fürsətdən
istifadə edib qəzetimiz adından Bəsti xanıma
cansağlığı və yaradıcılıq
uğurları arzulayırıq.
- Bəsti xanım, "Qılınc
və qələm" romanı əsasında səhnələşdirilmiş
Qətibə obrazı qırx il əvvəl,
"Qılınc və qələm" tamaşasında da
bu teatrın səhnəsində canlandırılıb. Qırx ildən sonra "Qətibə İnanc"
tamaşasında Qətibə yenidən Akademik Milli Dram
Teatrının səhnəsindədir. Amma fərqli
quruluşda...
- Hər
zamanın öz əfsanəsi, öz tamaşası olub. Bu gün Mərahim Fərzəlibəyovun səhnəyə
qoyduğu "Qətibə İnanc" tamaşası ilə
1976-cı ildə Tofiq Kazımovun səhnələşdirdiyi
"Qılınc və qələm" tamaşası
arasında böyük fərq var. Amma hər iki
tamaşanın mənbəyi eyni romandandır. Bizim bugünkü tamaşa sırf Qətibə
İnanc xətti üzərində qurulub.
Hərdən Mərahim müəllimə jurnalistlər
sual verirlər ki, niyə bu tamaşanın adı
"Qılınc və qələm" və yaxud da
"Nizami" deyil? Mən bu suala belə cavab vermək istərdim
ki, tamaşa Qətibə İnancın yaşlılıq,
sürgün dövrlərindən bəhs edir. Bizim tamaşanın uğuru həm də ondadır
ki, rejissor tamaşada güzgü effekti yaradaraq Qətibənin
gəncliyini səhnəyə gətirməklə
tamaşaçını zaman içində səyahətə,
romanın əvvəllərinə dəvət edir.
Qətibə mənfi obraz olsa da, sonda onun
ölümü insanlarda təəssüf doğurur.
Çünki heç bir insan bu dünyaya
pis olaraq gəlmir. Zaman, hadisələr onu
tədricən dəyişir. Tamaşada Qətibənin
gəncliyi ilə üzləşməsi, oradakı səmimi
etiraflar da bunun sübutudur ki, o, əslində pis insan
olmayıb. Tamaşaçı da mənim
obrazımı tam mənfi obraz kimi qəbul etmir. Hətta onlar Qətibənin taleyindən təsirlənib
ağlayırlar.
- Müəyyən məqamlarda ona bəraət
də qazandırırlar...
- Bəli.
Qətibə İnanca bəraət də var.
Düzdür, o, xəyanətkar qadındır, Nizaminin
öldürmək istəyir. Amma onun sevgisi də
böyükdür axı... Həmin sevginin də
öz həqiqətləri var. Bundan başqa, Qətibə həm
də ana kimi oğlu uğrunda böyük mücadilələr
aparır. Onun ana xətti də bizim
tamaşada çox qabarıqdı. Yəni,
Qətibə İnanc bu kimi tərəfləri ilə mənim
üçün çox maraqlı obrazdı.
- Bəsti xanım, bu quruluşa
münasibət necə oldu?
- Sən
özün tamaşanı izləmisən. Özün
də görmüsən ki, Qətibə İnanc obrazı
çox çətin materialdır. Tofiq
müəllimin quruluş verdiyi "Qılınc və qələm"
tamaşasında, bayaq da qeyd etdiyim kimi, Qətibənin gənclik
dövründən bəhs olunur. Amma bizim tamaşada hadisələr Qətibənin
sürgün dövründən başlayır. Və tamaşanın xeyli yükü də mənim
ifa etdiyim Qətibə obrazının çiyinləri üzərindədir.
Bunu niyə xüsusilə qeyd edirəm?
Ona görə ki, bu il mənim 59
yaşım tamam olacaq. İndi o
böyüklükdə mətni əzbərləməyi, səhnədə
o cür çevik hərəkətlər etməyi mən
yaşda olan aktrisalar bacarmırlar. Mən
onları da qınamıram. Yaş öz
sözünü deyir. Amma mən öz
aktyor qüvvəmə inanmasaydım, Qətibə İnanc
obrazını da boynuma götürməzdim. Əgər bu gün
mən belə çətin obrazı özümdə
arxayınlıq tapıb canlandırıramsa, burda nəsə
başqa mənfi nüanslar axtarmaq lazım deyil. Və kim nə deyir desin, tamaşaçılar bu
tamaşanı çox gözəl qəbul edirlər.
- Səhv etmirəmsə,
"Xanuma", "Xurşidbanu Natəvan",
"Hökmdar və qızı" kimi tamaşalar da ötən
əsrin sonlarına doğru Milli Dram Teatrında səhnəyə
qoyulub?
-
Doğrudur. 70-ci illərdə "Xanuma"
tamaşası bizim teatrda oynanılıb. Hökümə
Qurbanova da Xanuma obrazını canlandırıb. 2011-ci ildə isə yenidən bizim teatrda səhnəyə
qoyuldu. Bildiyiniz kimi, Xanuma obrazını da
mən canlandırmışam.
Hökümə Qurbanova əfsanəvi sənətkar
olub. Mənim özümün də kumirimdir. Onun yaradıcılığı barədə mən
heç bir söz demirəm, deyə də bilmərəm.
Buna mənim heç dilim də gəlməz.
Çünki mən o aktrisanı sözün əsl
mənasında sevirəm. Amma o dövrdə
"Xanuma" tamaşası bizim teatrın repertuarında
çox az gedib. Bunun
şahidləri hələ də sağdılar. Amma
bizim tamaşamız 2011-ci ildən bu yana
izlənilir. Ondan sonra qoyulan bir sıra
tamaşalar repertuardan yığışdırılıb.
Ötən ay isə biz bu tamaşa ilə səhnəyə
çıxanda zal yenə də dolu idi. İnsanlar
tamaşadan ləzzət alırdılar,
alqışlayırdılar.
Və yaxud da "Xurşudbanu Nətavan"
tamaşanın teatr tarixinə nəzər salaq. İlk dəfə
bu tamaşa bizdə 1980-ci ildə qoyulub. O zaman Natəvan
rolunu Şəfiqə Məmmədova ifa etmişdi. Düzdür, müəyyən səbəblərdən
həmin tamaşanı tamaşaçılar heç vaxt
görmədi. Ondan sonra 1982-ci ildə həmin
rolu başqa rejissorun qurluşunda Amaliya Pənahova ifa etdi.
2005-ci ildə isə təxminən 23 ildən
sonra böyük dramaturq İlyas Əfəndiyevin 90-illik
yubilieyində "Xurşidbani Natəvan"
tamaşasını Bəhram Osmanov səhnələşdirdi.
Nətavanı isə təbii ki, mən ifa
edirdim. Bizim tamaşamız çox gözəl
alınmışdı. Bunu
tamaşaçıların münasibətindən də bilmək
olurdu. Hətta Mərahim Fərzəlibəyov
özü belə həmin tamaşaya baxanda soruşmuşdu
ki, bu, həmin əsərdir? Sadəcə,
bizim tamaşada Elçin müəllim hadisələri
xronoloji ardıcıllıqla düzmüşdü. Bu
tamaşada mənim Bəhram Osmanovla iş birliyim çox
gözəl alınmışdı. Halbuki, mən
Bəhram Osmanovun aktrisası deyildim. Və
yaxud da vaxtilə mənim iştirakımla səhnələşən
"Hökmdar və qızı" tamaşası indi teatrda
"Qarabağnamə" adı ilə nümayiş olunur.
Həmin tamaşa da özündə bu günə
qədər bir əfsanə yaşadır.
- Bəsti xanım, yeri gəlmişkən,
hər bir rejissorun öz aktrisası var məsələsi nə
dərəcədə vacibdir?
- Vacibdir.
Bilirsən, rejissor gərək aktrisanı aktyor
kimi sevsin, onun qüvvəsinə inansın. Ayrı-ayrı rejissorlar var ki, onların öz
aktyorları var. Hərdən deyirlər ki, filan rejissor
hansısa rolu öz dostuna verir. Nə etməlidi?
Düşməninə verməlidi? Rejissor
aktyora inanmalı, onunla həmfikir olmalıdır ki,
tamaşanın üzərində yaradıcı proses qura
bilsin. Misal üçün, mən Mərahim Fərzəlibəyovun
rejissorluğuna, onun mizanlarına çox inanıram.
Bu il mənim pedaqoji fəaliyyətimin on beş
ili tamam olur. Və mən ürəklə deyə
bilərəm ki, rejissorluq qanunlarını,
mizanlaşdırmanı ondan öyrənmişəm. Onun mizanları çox dəqiq və səlis olur.
Həsən Turabov bədii rəhbər olanda
biz "Hökmdar və qızı" tamaşasını məşq
edirdik. Məşq vaxtı Turabov gəldi mənim
atamı qucaqlamaq səhnəmdə olan bəzi mizanları dəyişdi. Mərahim
müəllim də dedi ki, "o, sevərək
tamaşaya nəsə qatmaq istədi." Bu səbəbdən
də Turabovun mizanlarına toxunmadıq. Amma sonra
tamaşa vaxtı hiss edirdim ki, nəsə yerində deyil. Sonralar o yeri saxlamaqla mən tədricən Mərahim
müəllimin mizanlarına qayıtdım. Bilirsiniz, Həsən Turabov rejissor deyildi axı.
Aktyor idi. Turabov, lap elə mən
özüm də nə qədər tamaşa səhnələşdirsək
də, aktyor tamaşası ilə rejissor tamaşasının
fərqi böyükdür. Rejissorluq
artıq rejissorun sahəsidir.
- Fidan,
"Qətibə İnanc" tamaşasında Qətibənin
cavanlığını oynamaq, güzgüdən boylanmaq sənin
ilk aktrisalıq təcrübən deyildi. Amma həm
rolun həcmi baxımından, həm də ananla, Bəsti Cəfərova
ilə bir səhnədə olmaq, işləmək necə
idi?
- Biz ilk dəfə
Bəsti xanımla "Nağıllar aləminə səyahət"
tamaşası üzərində işləmişik. Həm
ilk iş birliyimiz, həm də yaşım az
olduğuna görə işə bir az məsuliyyətsiz
yanaşırdım. Bu kimi problemləri aradan
qaldırandan sonra həmin tamaşa çox gözəl
alındı. "Qətibə İnanc"
tamaşası onunla ikinci iş birliyimiz olduğundan artıq
bilirdim ki, işə məsuliyyətsiz yanaşmaq olmaz. Bəsti xanım əsəbləşə bilər
(gülür).
Mərahim müəllim məni tamaşaya dəvət
edəndə anamın iştirak edəcəyi tamaşada mənim
də qatqım olacağı üçün əlbəttə
ki, sevindim. Ancaq ilk dəfə mətnə göz gəzdirəndə
elə bildim ki, səhnədə yalnız kölgə kimi
görsənəcəm. Amma sonra görəndə
ki, əməlli-başlı rolum var, çiyinlərimə
müəyyən bir məsuliyyət hissi çökdü.
-
Özün qeyd etdiyin kimi, rolun, səhnədəki
mizanların çox idi. Qorxu hissi necə, vardı?
- Qorxu deməzdim.
Çünki məşq prosesi o qədər
uzun çəkir ki, sözləri və mizanları əzbərləyirsən,
roluna yiyələnirsən. Amma təbii
ki, səhnəyə çıxmazdan əvvəl müəyyən
həyəcan olsa da, ümumilikdə rahat idim. Sadəcə, Bəsti xanımla bir səhnəni
bölüşmək çox məsuliyyətlidir.
Çünki Bəsti xanım bir az narahat
insandır. Və onunla işləmək o qədər
də asan deyil.
- Hansı
mənada asan deyildi?
- Asan
deyildi ona görə ki, Bəsti xanım məni
uşaqlıqdan böyüdüb,
uşaqlığımı, zəifliyimi görüb. Və böyüyüb birdən-birə
böyük işlər görməyə başlayanda ona qəribə
gəlir, öyrəşə bilmir. Elə
bilir ki, bəzi şeyləri hələ də edə bilmərəm.
Arada mübahisələrimiz də olurdu.
Tez-tez məni məsuliyyətsizlikdə, az
məşq etməkdə təqsirləndirirdi. Hətta
bayaq qeyd etdiyim "Nağıllar aləminə səyahət"
tamaşasında Bəsti xanım mənə dublyor verməyi
də düşünürdü. Bunu biləndən
sonra roluma daha ciddi yanaşdım.
Mərahim müəllim mətni, mizanları mənə
çox gözəl və aydın şəkildə izah
edirdi. Rolumu mənimsədikdən sonra səhnəyə
çıxanda tamam başqa insan kimi çıxıram.
Hiss edirəm ki, mən səhnədə Fidan yox, gənc Qətibəyəm.
Buna geyimdən tutmuş makyaja qədər hər
şey təsir edir.
- Bəlkə o dediyin məsuliyyətsizlik
yox, özünə inamdır? Kənardan
heç də məsuliyyətsiz insana oxşamırsan.
-
Ümumiyyətlə, mən təbiət etibarı ilə
arxayın insanam. Bəzən Bəsti xanım məni tələsdirir
ki, "imtahana hazırlaş, məşqləri et." Mən tənbəllik
edirəm. Amma axıramacal, qəfildən,
sürətlə işə başlayıram və nəticə
də yaxşı olur. Hərdən Bəsti
xanımın mənə qarşı olan
inamsızlığı və ya güvənsizliyindən
inciyirəm də...
- Bəs ananla bir səhnədə
olarkən hansısa kompleks yaşadın?
-
Tamaşa boyu hər hansısa kompleks yaşamadım. Amma məşqlər
başlayanda bir az aktyorların
qarşısında komplekslərim oldu. Çünki bilirdim
ki, onların xeyli səhnə təcrübəsi var. Həm də
yaş baxımından da tamaşada ən az
yaşı olan aktyor mənəm. Bu baxımdan ilk məşqlərdə
bir az sıxılırdım. Ona görə
də mənim açılışmağım bir az zaman aldı. Amma
tamaşaçılar qarşısına çıxanda hər
şey qaydasında olurdu.
Bilirsiniz, həm də Bəsti xanımla hisslərimiz
eynidir. Bu da ana və övlad münasibətindən
qaynaqlanır. Çünki burda ana,
övlad bağlılığı, hissləri var.
Anam tez-tez bir xatirəsini mənimlə
bölüşür. Uşaq vaxtı, hardasa mən on aylıq
olanda anam məni qucağına götürəndə
üzümə baxıb səssizcə ağlayarmış.
O ağlayanda mən də ona qoşulub
ağlayırmışam.
- Niyə
ağlayırdınız ki, Bəsti xanım?
- (Gülümsünür) Fidan çox zəif və
balaca idi. Onu qucağıma alıb diqqətlə üzünə
baxırdım. Öz-özümə
fikirləşirdim ki, mənə bir şey olsa, bu xırda,
müdafiəsiz körpənin halı necə olar? Bunları fikirləşəndə gözlərimdən
yaş axırdı. Bir də
görürdüm ki, Fidan mənə baxıb ağlayır.
Onun heç nə dərk etmədən mənə qoşulub
ağlaması, muncuq-muncuq göz yaşı axıtması məni
çox təsirləndirirdi...
- Fidan, tamaşadakı digər
aktyorlar sənə bir gənc kimi necə münasibət
göstərirdilər?
- Əslində, hamısı dəstək olub. Misal
üçün, Nizami Gəncəvi obrazını
canlandıran Sabir Məmmədov mənə çox köməklik
edirdi. Xüsusən də məşq bitəndən
sonra məni bir kənara çəkib müəyyən
izahlar edirdi və ya iradlarını deyirdi. Və yaxud da Səba rolunu ifa edən Şəhla Əliqızı
ilə məşqdən çıxıb evə gedirdik, evdə
də məşqlərimizi davam etdirirdik. Elə
Mərahim müəllimin özü də köməklə
yanaşı, həm də çox narahatlıq keçirirdi.
- Bəsti xanım, Natəvan, Ədilə,
Fedra, Afət, Xanuma kimi yaddaqalan və gözəl qadın
rolları ifa etmisiniz. Qətibə İnanc
obrazı sizin yaradıclığınızda hansı mərhələ
idi?
- 2000-ci
ildən üzü bəri mənim
yaradıcılığımın ən məsuliyyətli və
parlaq dövrü olub. Özümün
vaxtaşırı siyahım olub ki, hansısa qadın
rollarını oynamağı arzulamışam. Bir-iki
obraz olub ki, yaşıma
görə, ya da ki, teatrda baş verən nələrəsə
görə onları ifa edə bilməmişəm. Amma əksər tamaşaları mərhələ-mərhələ
ifa etmişəm. Qətibə İnanc
obrazını oynamaq mənim siyahımda olmayıb. İndi isə çox şadam ki, Mərahim Fərzəlibəyov
məhz mənim üçün bu tamaşanın üzərində
dayandı. Və mən bu çətin
materialın içərəisində oldum. Ola bilsin ki,
məşqlərimiz bir az əsəbi və
gərgin şəraitdə keçdi. Çünki
bu tamaşada mənim iştirakım bilinəndə həm gənclər,
həm də yaşlılar tərəfindən ajotaj
yarandı. Kimi dedi "yaşlı aktrisaya gənc
qadın rolu veriblər." Başqa birisi dedi ki,
"tamaşalar əsasən Bəsti Cəfərova üzərində
qurulur." və s. Bunu deyən adamlar sanki
yatmışdılar. Mənim üzərimdə
tamaşalar 1996-cı ildən üzü bəri qurulur.
Və bu tamaşalardakı rollarım mənim zərrə-zərrə
topladığım təcrübələrimin gözəl nəticəsi idi. Teatrşünaslar, rejissorlar istər məni qəbul
etsinlər, istərsə də etməsinlər, mən öz
əfsanəmi yaradıram. Qətibə İnanc
obrazı Bəsti Cəfərova əfsanəsinin var
olmasını sübuta yetirdi...
"Qətibə İnanc" tamaşası son işlədiyim
tamaşa olduğu üçün ordan yola çıxaraq
deyə bilərəm ki, Qətibə obrazı mənim illərdir
teatrda çəkdiyim əziyyətlərin yekunu idi. Bu tamaşa ilə
həm də bu mesajı ötürdüm ki, Bəsti Cəfərova
səhnədən erkən gedən aktrisa deyil.
İnanın, həmişə istedalı insanın
haqqında xoş sözlər demişəm, onların
uğuruna sevinmişəm. Həmişə istəmişəm
ki, Şükufə Yusupovalar, Fəxrəddin Manafovlar
çox olsun, onların davamçıları yetişsin.
- "Qətibə
İnanc" tamaşası tarixi olduğu qədər həm
də qadın dramı üzərində qurulub. Sizə elə gəlmir ki, Qətibənin məntiq və
ehtirası sonda kişi iradəsinə məğlub
olur?
- Xeyr, mən
elə düşünmürəm. Tamaşada
situasiya elə gətirir ki, Qətibə öz qurduğu tələyə
düşür. Amma mən bunu qəhrəmanımın
məğlubiyyəti kimi qəbul etmirəm. Qətibə meydan sulayaraq, heç kimin
qarşısında əyilmədən dünyasını dəyişir.
Sondakı monoloqu da biz əsərin içərisində
Qətibənin öz-özü ilə
danışdığı hissələrdən
götürmüşük. O, zəhəri kişilərin
əlindən içsə də öləndə mərdcəsinə
ölür. Qətibə tamaşada həm də
gücün simvolu idi. Ara qarışdırsa
da, əsərdəki kişilərin özü də qəhrəman,
nüfuzlu kişiləri idarə edirdi. Əgər Qətibə
kişi doğulsaydı, yəqin ki,
İskəndər, Attila kimi sərkərdə olardı. Sadəcə, onun taleyi elə gətirdi. Hər halda, mən belə düşünürəm
ki, o, kişilərə məğlub olmur. (gülür).
- Elə isə Qətibə
İnancın faciəli ölümünü nə ilə əlaqələndirərdiniz?
- Kişi
zəifliyi və qısqanclığı ilə
bağlıdır. Əgər tamaşanın
sonunda Hüsaməddin Qətibənin planlarını faş
etməsəydi, əsərdəki qəhrəman kişilərin
hamısı öləcəydi, səltənət də Qətibəyə
qalacaqdı. Amma onu da sizə deyim ki, Qətibənin
ölümü qaçılmaz idi. Əgər
o, ölməsəydi daha böyük faciələrə səbəb
olacaqdı. Tarixə də nəzər
salanda görürük ki, elə Eldəgizlər sülaləsini
dağıdanlardan biri Qətibə olub.
- Fidan, Bəsti xanımla evdə məşqlər
edirdiniz? Sizə hansısa məsləhət, köməklik
edirdi? Yoxsa, hər şeyi öz öhdənə
buraxmışdı...
- Məşqlərimiz
daha çox teatrda olurdu. Evdə biz çox
az-az kəsişirik. Bəsti
xanımın işləri ayrı, mənim işlərim
ayrıdır. Qrafiklərimiz də
başqadır. Hər ikimiz də evə işdən axşam
gəldiyimizə görə ara-sıra təbii, mənə
irad tuturdu ki, sən məşqləri etmirsən, məsuliyyətsizlik
göstərirsən və s. Əsas məşqlər mənim
düşüncələrimdə gedirdi. Hər
günün məşqini həmin gün boyu
düşünürdüm. Nəyi necə
etdim, etməliydim kimi müqayisələr şüuraltı
baş verirdi. Səhvlərimi analiz edib səhəri
gün məşqə gələndə Mərahim müəllim
ifamdakı dəyişikliyi dərhal hiss edirdi. Deyirdi
ki, "çalış, tamaşada bundan da yaxşı
olsun." Mənə elə gəlir ki,
tamaşada mən onun ümidini doğrultmağı
bacardım.
- Bəsti xanım, Fidanın ilk
böyük rolu olduğundan sizin hansısa gizli bir
narahatlığınız vardı?
-
Narahatlıq deməzdim, amma Fidan məktəbi rus dilində
bitirib. Onun danışığında bu hiss olunmur. Ancaq mətni oxuyanda görürdüm ki, o, rus
vurğularını Azərbaycan dilində vurğulayır.
Bu barədə mən onun özünə o qədər hiss
etdirməsəm də, narahatlıq keçirirdim. Dil poetikası və Mərahim müəllimin ona
verdiyi mətn də çətin olduğundan
öz-özümə düşünürdüm ki, "ay
Allah, görəsən, bu uşaq rolun öhdəsindən
sırf dil baxımından gələ biləcəkmi?"
Buna görə mən onunla bir neçə məşqi
sırf rus dili vurğularına görə etdim.
Mən çox sevinirəm ki, Fidan səhnədə sərbəstdir. Bu, həm də
onun müdrikliyindən irəli gəlir. Etiraf
edim ki, mən onun yaşında olanda onun kimi deyildim. Bəlkə də bu, onun anasının aktrisa
olmasından irəli gəlir. Amma
bütün hallarda zəka və insanları seçmək
bacarığının da öz rolu var. Fidan bunu yaxşı
bacarır.
- Bəsti xanım, rol üzərində
işləyərkən əsasən öz şəxsi
bazanıza arxayın olursunuz, ya hansısa yeni axtarışlar
edirsiniz?
- Bilirsiniz,
dramaturji materialı bizdə Çingiz Ələsgərli səhnələşdirdi.
Və yaxşı da səhnələşdirmişdi.
Mən romanı oxumuşdum. Öz rolumu daha da kamilləşdirmək
üşün mənim Bəsti Cəfərova kimi fərdiyyətimdən
və yaxud da, sən deyən kimi, emossional bazamdan Qətibə
doğulmalı idi. Əsəri oxuyanda da
hansı səhnələr, dialoqlar, daxili monoloqlar məni təsirləndirirdisə,
tərpədirdisə mən onları yazırdım, qeyd
edirdim. Və baxırdım ki, hansısa səhnənin
əvvəli yoxdur. Dialoq hadisənin
ortasından başlayır. Belə olanda mən
Çingiz müəllimdən xahiş edirdim ki, bir neçə
yerdə məhz Ordubadinin öz dialoqlarını həmin səhnələrin
başlanğıcından bir neçə cümlə də
əlavə etsin. Mən təbii ki,
dramaturq deyiləm. Amma rolu da mən ifa edirəm.
Bu mənim şəxsiyyətimdə yetişən
Qətibə olacaqdı deyə, onun bitkin olması
üçün belə üsullardan istifadə etdim. Yəni, kənardan heç nə gətirmədən
mən bütün rollarımı öz emossional bazamın
üzərində qururam və ayrı-ayrı janrlarda,
situasiyalarda, psixoloji məqamlarda öz bazamı çox
gözəl formada idarə etməyi bacarıram.
- Fidan, tamaşanın bütün
ağırlığı təbii ki, Bəsti xanımın
obrazı üzərindədir. Onun həm də
illərdən gələn peşəkarlığı
yorğunluğu artıq vərdiş halına çevirib.
Bəs sən tamaşadan sonra nə dərəcədə
yorğun olursan?
(Bəsti xanım müdaxilə edir.)
- Mən
onun bu yaşda yorğunluğunu qəbul etmirəm.
(Mən
Fidanı müdafiə etmək məcburiyyətində
qalıram)
- Bəsti xanım, bəlkə Fidan
özü danışsın. Ola bilər ki, o, heç
yorulmasın (gülüşmə).
- Mən
fiziki yorğunluqdan daha çox emossional yorğunluq hiss
edirdim. Amma bu da yaxşı yorğunluqdur.
Adam öz işindən razı qalandan sonra
yorğunluq da xoş hissə çevrilir. Nəzərə
alsaq ki, mən səhnəni çox sevirəm
,o eyforiya hissini hər tamaşadan sonra keçirirəm.
Bütün hallarda Bəsti xanımla tərəf-müqabili
olmaq, onunla səhnədə kəsişmək məndə
yorğunluq yox, xoşbəxt hisslər yaradır.
Söhbətləşdi: Samirə ƏŞRƏF
Ədəbiyyat qəzeti.- 2018.- 9 iyun.- S.12-13.