İpi çəkilən zamanın şairi...
Hər kəs öz dilinin altında gizlənib, - deyirlər! Danış, səni tanıyım - söyləyirlər! Və
hər iki fikirdə də yanlışlıq yoxdur! Həyatda hamı özünü sözü
ilə ifadə etməyə çalışır,
elə şairlər də! Onları başqalarından seçdirənsə
bircə nüansdır:
o da şairlərin bir az "ayrı
cür" düşünməsi,
bir az qəribə
fikir yürütməsi,
bəzən çirkinə
gözəl, gözələ
vəfasız deməsi,
gördüklərinə, duyduqlarına,
yaşadıqlarına səndən,
məndən fərqli
don biçmək istəyidir!
Eynən rəssamlar, heykəltəraşlar, dizaynerlər,
modelyerlər kimi... Onlar rənglərə, daşa, ağaca, əşya və parçalara ikinci "ömür" verirlər,
bunlar da sözlərə yeni nəfəs və ruh!
İllər boyu sakit, mütəvazi, çox-çox səmimi,
canı, ruhu dilinin ucunda, gözlərinin işartısında
və sözünün
ağrısında, fikirlərinin
kələfində olan
bir insan kimi tanıdığım
Vüqar Əlisoyun şeirləri ilə tanışlıqdan sonra bu qənaətə gəldim ki, əslində o, "İpi
çəkilən zamanın"
şairidir və
"gəlişi ilə
əzablarını artıracaq
günəşi daşlayan",
"gözləri böyümüş,
yan-yana düzülmüş
günahlarının hönkürtüsünü"
"kölgələnmiş gözlərinin döyüntüsünü"
bütün bədənində
hiss edən bu yaradıcı insanın içində bir ocaq yanır, söz, fikir ocağı! Başqalarından
fərqli baxışı,
heç kəsi təkrarlamayan deyim tərzi, gördüklərinə
bədii don biçmək
bacarığı ilə
seçilən Vüqar
qardaşımızın şeirlərini
oxuduqdan sonra, məncə: "Mənim
həqiqətim - alma çiçəyi"
- deyəcək qədər
sadəlövh, "ürək
belə böyükmü,
dərdi özünə
bükdü!" söyləyəcək
qədər müdrik
olan bir qələm sahibinin iç dünyasına bu qədər yaxından bələdlik şansınız üçün
ən azı mənim qədər sevinəcəksiniz!
Nədən yazır Vüqar Əlisoy? Niyə yazır və
nə üçün
bu qədər qeyri-adi yazır? Həm də nöqtəsiz, vergülsüz, nida və sual işarəsiz
yazır, ilk baxışdan
dilimizin qrammatik kanonlarını, sanki
"saymazdan" gələrək
misraları bir-birinin ardınca necə sıralayır?
Vüqar bu gün çoxlarını
narahat edən və sanki ilk baxışdan həlli o qədər də müşkül olmayan məişət qayğılarımızdan
yazır, az
qala özünü unutmağa başlayan dərdli dünyamızın
ağrılarından yazır,
tələbəlik illərinin
gizli xatirə hücrələrindən birində
hələ də ilk sevgi həsrəti ilə yol gözləyən
o ismi pünhandan yazır! Bir sözlə, özünü
yazır, ürəyinin
bu dünyaya açılan pəncərəsindən
baxarkən gördüklərini
nəzmə çəkir,
kövrək yaddaşında
sızlayan anları dilləndirir, illər boyu könlünün bağlı qapıları
arxasında yad gözlərdən gizlətdiklərini,
hər kəsdən pünhan saxladıqlarını
gün işığına
çıxarır! Və
məncə, bu görüntülərin hansı
rəngdə, hansı
formatda, hansı boy-biçimdə olması yox, onların hər birinin bizim gözümüzün
önündə dimdik
dayanması vacibdir, özünütəsdiqi önəmlidir!
Nöqtəsiz, vergülsüz,
durğu işarələrini
inkar edərək yazır, dedim!.. Yəni əslində,
sərhədsiz, qadağasız,
azad, köksdolusu nəfəs almaq imkanlı bu sətirlər və sətirlərin kölgəsindən
boylananlar da, elə, insanlara bənzəyir! Çünki
həyat, sevgi, həsrət, ayrılıq,
ölüm, məsuliyyət,
vicdan, sədaqət, xəyanət, inam, etibar və s. kimi insani duyğular
çox vaxt bu durğu işarələrsiz
belə, toxum kimi insanın ruh tarlasına əkilir! Bu toxumun bəhrəsinin acımı,
şirinmi, turşməzəmi,
zərərli və ya zəhərli olması kimsəyə bəlli deyil, amma nə olursa-olsun,
" bu da bir qismətdir"!
- deyib dada biləcəyimiz qədər
məqbuldur onun meyvələri:
Mən bir sənət əsəriyəm
qara gündən
yoğrulmuşam
ağ kətanda
doğulmuşam
göy əskiylə
boz divardan asılmışam
dörd bucaqdan
çərçivəylə basılmışam
asan məni
hara asıb
mən də ora qısılmışam
sabah, yəqin,
satılacam
ya da bəlkə
xəbərim yox
dünən artıq
satılmışam...
- deyir
şair!Və arif oxucu o an hiss eləyir ki, Vüqar, sözün sehri ilə oynamağa, onu öz fikirlərinin
səmtinə yönəltməyə
çalışır və
ən başlıcası,
toxunduğu mövzunun
görüntülərini dəqiq
cızmağa nail olur!
Bəlkə də, bu vərdiş, onun televiziya jurnalisti olmasından qaynaqlanır, çünki
telejurnalistikada söz
və təsvir daxili bir ritmlə
cilalananda, bir-birlərini
tamamlayanda daha təsirli, daha gözəl olur:
...Bir Tanrı tanıyıram
ipini çəkib
zamanın
boyuna biçib
dünyanın
torpağa əkib
insanı
öz içində
öz içindən
öz içinə
axıdacaq
Klassik poeziyanın vəznli, qafiyəli ritminə alışmış orta nəsil oxucuya (onsuz da gənclər
kitaba meyilli deyillər) bu, sərbəst şeir nümunələrini ""həzm
eləmək" əvvəl-əvvəl
bir az çətin
gələ bilər. Amma, məncə,
bu ilk tanışlığın,
oxucu və müəllif ünsiyyətinin
həyəcanı sayılmalıdır.
Çünki Vüqarın
şeirləri də,
özü kimi səmimidir, sadədir, asan qavranılandır, ürəyəyatımlı və
yaddaqalandır:
Şair:
Ağrılı bədəndə
qərib ruham
azıb qalmışam
öz içimdə
sən yoxsansa mən də yoxam
bu görkəmdə
bu biçimdə...
- yazanda
və ya:
Dişimi dişimə
qıcıyım
durum bir az da yaşayım
ölümün gələn
vaxtıdı
gəlib diri görsün məni
yerdə onsuz çapılıram
bir az da o sürsün məni...
- deyəndə,
biz dönüb içimizə
boylanırıq və
sanki beynimizin, hiss və düşüncələrimizin
dərin qatlarında uyuyan "ikinci mənimizi" oyadan söz adamının bəsirət gözü ilə dünyaya baxmağa çalışırıq.
Və bu fani dünyanın boyasız, retuşsuz şəklini cızan şair Vüqar Əlisoyun çox sadə bir düsturuna
ayaq üstə əl çalıb , "əhsən, halal olsun!" deməklə, həm onu, həm də,
bir ömür boyu "Təvəkkül,
Allaha!" - deyib,
qədərinlə barışdığın
vaxtı yelə verdiyini etiraf edirsən:
Yuxarı baxıram
- Allahdı,
aşağı baxıram
- Allah...
hansı haqdı,
hansı nahaq?
Kimi sevək, kimdən qorxaq
Yaşayaq?
Nə qədər asilik etsək də, yenə, sonda
bu qənaətdəyik ki:
Yaşamaq gözəldir! Nə qədər
ağır, çətin olsa da, həyat sevənlərindir! Yaşa,
sev və yarat, Vüqar Əlisoy! Yol
yoldaşın olan ilham
pərinlə birgə, səbrin tükənməsin, nəfəsin
təngiməsin, yazmaq həvəsin
sönməsin!
Telli PƏNAHQIZI
Ədəbiyyat
qəzeti.- 2019.- 3 avqust.- S.26.