Təməl
Azərbaycan uşaq ədəbiyyatından söz
düşəndə həmişə böyük şairimiz
Səməd Vurğunun 1944-cü ildə yazdığı
"Balalarımız üçün gözəl əsərlər
yaradaq" məqaləsini xatırlayıram.
"Uşaq insandır! Onun sadə
görünən oynaq, daima xoşbəxt və azad təbiətində
böyük insanların bütün xassələri
mövcuddur. Düşünmək, duymaq,
sevmək, küsüb-incimək, ağlamaq, gülmək, qəzəblənmək,
xatırlamaq, xəyala dalmaq, ümid və arzulara bağlanmaq,
yaxşılıq, hörmət - bütün insan xassələri
uşaq aləmində mövcuddur".
Daha sonra:
"Uşaq üçün yazılmış hər bir əsərin
əsasında məna gözəlliyi yaşamalıdır. Mənası dayaz, qayə və məqsədi
aydın olmayan, ötərgi hisslər və təsirlər tərənnüm
edən əsərlər uşağın hafizəsində bir
qığılcım kimi parlayıb sönür. Məna gözəlliyinin əsas ruhu insana və təbiətə
qarşı məhəbbətdir".
Bir qədər şairanə ifadələrlə deyilən
bu fikirlər müasir uşaq ədəbiyyatı
üçün də xarakterikdir.
Ara-sıra mətbuata sızan belə bir fikirlə
qarşılaşırıq ki, Azərbaycanda uşaq ədəbiyyatı
ən geridə qalan bir sahədir. Səbəbini də belə izah
edirlər ki, birincisi; uşaq ədəbiyyatına
qayğı və dəstək göstərilmir, ikincisi;
uşaqlar üçün yazılan əsərlər tədqiqat
predmetinə çevrilmir, uşaq ədəbiyyatı ilə
bağlı müşavirələr, müzakirələr
keçirilmir, üçüncüsü; təkrar,
şablon mövzular uşaq ədəbiyyatı nümunələrinə
sirayət edir, Abdulla Şaiq, Abbas Səhhət, Mirzə
Ələkbər Sabir, Süleyman Sani Axundov, Rəşid
Əfəndiyev ənənələri unudulur.
Əlbəttə, bu fikirlərdə azca da olsa, müəyyən
həqiqət var, xüsusilə, bir sıra şablon
mövzular, stereotiplər uşaqlar üçün
yazılmış əsərlərdə də nəzərə
çarpır, amma digər iradlarla o qədər də
razılaşmaq olmaz. Çünki uşaq ədəbiyyatı heç də
geridə qalan bir sahə deyil, 90-cı illərin ədəbi
sükutundan sonra bu sahədə bir dirçəliş və
inkişaf var. Yeni bir ədəbi nəsil yaranıb ki,
onların sayı çox olmasa da, hər halda, yeni
dövrün yeni uşaq ədəbiyyatının
yaranmasında fəal iştirak edirlər. Hər il Nizami
adına Ədəbiyyat İnstitutunda ilin ədəbi
yekunları ilə bağlı müşavirələr
keçirilir, burada uşaq ədəbiyyatı ilə
bağlı bir neçə məruzə dinlənilir, bu məruzələr
"Ədəbi proses" seriyasından olan toplularda da
çap olunur. Elə həmin institutda bir neçə il öncə ayrıca "Uşaq ədəbiyyatı"
şöbəsi də yaradılıb. Əlbəttə,
ədəbiyyatın hər bir sahəsində olduğu kimi,
uşaq ədəbiyyatında da müəyyən
çatışmazlıqlar nəzərə çarpır,
amma müasir dövrdə "Azərbaycanda uşaq ədəbiyyatı
ən geridə qalan bir sahədir" fikri doğru deyil.
Uşaq ədəbiyyatının ən parlaq, sürəkli
dövrü keçən əsrin əllinci-səksəninci
illəri ilə bağlıdır. Əgər orta əsrlərdə
və XX əsrin ilk onilliklərində yaranan uşaq ədəbiyyatı
nümunələri 50-80-ci illər uşaq ədəbiyyatı
üçün bir təməldirsə
(görüb-götürmək, yaranan ənənələrdən
faydalanmaq), əllinci-səksəninci illərdə meydana
çıxan nümunələr də XXI əsrdə
uşaq yazıçıları üçün bir təməl
olmalıdır.
Təməl
dedim. Məqsədim, ilk növbədə, 50-80-ci illərdə
Azərbaycan uşaq ədəbiyyatı nümunələrini
imkan daxilində nəzərdən keçirmək,
ayrı-ayrı müəlliflərin bu sahədə
yaradıcılığı ilə qısaca da olsa, sizi tanış etməkdir. Yeri gəlmişkən
qeyd edim ki, uşaq ədəbiyyatını yaradanlar
sırasında təkcə sırf uşaq ədəbiyyatı
ilə məşğul olan yazıçıları deyil, həm
də digər sənətkarları da görürük.
Bu o deməkdir ki, uşaq ədəbiyyatını
mütləq mənada yalnız uşaqlar üçün
yazan şair və nasirlərin yaradıcılığı
kimi dərk etmək doğru deyil. Məsələn,
S.Vurğun, M.Cəlal, S.Rəhimov, İ.Əfəndiyev, R.Rza,
Ə.Vəliyev, S.Rüstəm, Ə.Məmmədxanlı,
O.Sarıvəlli, Q.İlkin, S.Qədirzadə, Ə.Cəmil,
N.Rəfibəyli, M.Rahim, daha sonra B.Vahabzadə, Xəlil Rza
Ulutürk, Ə.Əlibəyli, Z.Cabbarzadə, H.Abbaszadə,
H.Arif, İ.Səfərli, Elçin, M.H.Təhmasib, Z.Xəlil,
Ə.Kürçaylı, Qabil, Fikrət Sadıq, Fikrət
Qoca, Əli Kərim, M.Araz, M.Aslan, İ.İsmayılzadə,
Ə.Salahzadə, R.Zəka kimi sənətkarlar da M.Seyidzadə,
M.Rzaquluzadə, M.Dilbazi, X.Əlibəyli, Əyyub Abbasov, Yusif
Əzimzadə, Teymur Elçin, Əmrah Əmrahov, Bayram Həsənov,
Tofiq Mahmud, Nəriman Süleymanov, Əli Səmədov,
Əzizə Əhmədova, Ələviyyə Babayeva, Eynulla
Ağayev, Xalidə Hasilova, Həbibə Zeynalova kimi uşaq ədəbiyyatı
ilə daha çox məşğul olan
yazıçılarla bir sırada bu ədəbiyyatın
yaranmasında iştirak edirdilər. Elə bircə Xalq
şairi Rəsul Rzanın "Balacaların təbiət
ensiklopediyası" seriyasından çap etdirdiyi
"Güllər, çiçəklər", "Ev
quşları", "Çöl quşları", "Cücələr",
"Bostan və tərəvəz bitkiləri", "Ev
heyvanları", "Ağaclar" silsiləsi
kiçikyaşlı uşaqlara poetik informasiyalar kimi təqdim
edilir. Yaxud bənzərsiz şair Əli Kərimin uşaqlar
üçün yazdığı altı poeması, İsa
İsmayılzadənin "Gedim anamdan soruşum", Xəlil
Rza Ulutürkün "Marallar da duz yeyərmi" şeirlər
kitablarının bütünlüklə balaca uşaqlara həsr
olunması, Fikrət Sadıxın, Fikrət Qocanın, Məmməd
Aslanın uşaqlara həsr etdiyi şeirlər bir daha
sübut edir ki, ədəbiyyatda "böyüklər
üçün", "kiçiklər
üçün" bölgüsü yoxdur. Əsas
məsələ necə yazmaqdadır, şeirdirsə - ifadə
gözəlliyindədir, poetik obrazlarla, orijinal bədii təsvir
vasitələri ilə diqqəti cəlb etməsindədir, nəsr
əsəridirsə - xarakterik bir hadisənin necə
canlandırılmasında, təhkiyə tərzinin, süjet
xəttinin sənətkarlıqla təqdimindədir. Məsələn,
qış fəsli haqqında bütün şairlərimiz
şeirlər yazıb, amma Camal Yusifzadənin qış
haqqında bu şeiri uşaqlar üçün o fəslin
gözəlliyini duymağa ən yaxşı nümunədir:
Qışam,
Qışam,
Qışam mən.
Bağçalara,
bağlara
Qar olub qonmuşam mən.
Qışam,
Qışam,
Qışam
mən,
Dəstəsindən
qırılmış
Bir ağ qaranquşam mən.
Bahardan
qalmışam mən,
Günəşin
baxışından,
Baharın
qorxusundan,
Bəlkə ağarmışam mən.
50-80-ci illərin uşaq ədəbiyyatından söz
açarkən, ilk növbədə, bu sahədə saç
ağartmış iki sənətkarı yad etməliyik -
Mikayıl Rzaquluzadə və Mir Mehdi Seyidzadəni. "Azərbaycan
uşaq ədəbiyyatı" dərsliyində mərhum
professor Qara Namazov bu iki sənətkarın yaradıcılığından
geniş söz açıb. Mikayıl
Rzaquluzadə demək olar ki, bütün
yaradıcılığını uşaqlara həsr edib,
şeirlər yazıb, poemalar, mənzum nağıllar, hekayələr
qələmə alıb, hətta uşaq ədəbiyyatı
ilə bağlı ədəbi-tənqidi məqalələrlə
çıxış edib. M.M.Seyidzadə uşaqlar
üçün gözəl pyeslər də qələmə
almışdı: "Ayaz", "Fitnə",
"Cırtdan", "Büllur qəsr" və s. Bu iki
qocaman uşaq yazıçılarının sırasına
Xalq şairi Mirvarid Dilbazinin də adını əlavə etmək
olar. Doğrudur, Mirvarid xanımın
yaradıcılığı təkcə uşaq ədəbiyyatı
ilə məhdudlaşmayıb, amma onun əsasən orta və
böyükyaşlı məktəblilər üçün
qələmə aldığı şeirləri, poemaları
və pyesləri uşaq ədəbiyyatına qiymətli
töhfələr idi.
Uşaq ədəbiyyatının
inkişafında bir sıra elə müəlliflərin
adını çəkə bilərik ki, bu gün onlar az qala unudulublar. "Zəngəzur"
kimi çox qiymətli bir tarixi romanın müəllifi olan
Əyyub Abbasov (1906-1957) həm də uşaqlara gözəl
şeirlər, poemalar, pyeslər bəxş edib. Eynulla Ağayev (1907-1978) adlı uşaq
yazıçısının adını kimsə
Xatırlayırmı? Biz Zeynal Cabbarzadəni
200-dən çox mahnılarından tanıyırıq.
Halbuki o, kiçikyaşlı məktəblilər
üçün şeirlər, tapmacalar, poemalar,
nağıllar qələmə alıb. Əlbəttə,
bu "unudulmuş" söhbətini Xalq
yazıçısı Qılman İlkin haqqında söyləyə
bilmərik. Qılman müəllimin
"Ömrün oğlan çağı" və
"Üçtəpə uşaqları" povestləri o
dövrün gənc oxucularının yaxşı
yadındadır. Elə indinin də.
Eyni fikri Teymur Elçin haqqında da söyləmək
olar. Azərbaycan uşaq ədəbiyyatına
müasir elm və texnikanın nailiyyətlərini əks
etdirən "Bip-bip", "Qızılduz, Yaşar, Nur nənə"
poemalarının müəllifi də Teymur Elçin idi və
bu poemalarla Teymur Elçin fantastikanı uşaq ədəbiyyatına
gətirən ilk müəllif oldu. Uzun
müddət Azərbaycan uşaq mətbuatında
çalışan Tofiq Mahmud da unudulmur. Onun
vaxtilə redaktor olduğu "Göyərçin"
jurnalı indi də uşaqların sevimli jurnalıdır.
O, həm bu jurnalda, həm də digər mətbuat
orqanlarında uşaqlara həsr etdiyi şeirləri,
poemaları ilə diqqəti cəlb edirdi. Bu əsərlər
əsasən pioner və məktəblilərin həyatından
bəhs edirdi, amma onun Azərbaycan təbiətinin gözəl
guşələrinə həsr etdiyi və uşaqların sevə-sevə
oxuduqları "Bu torpağı tanı sən!" silsiləli
şeirləri, həmçinin "Sehrli meşəbəyi"
poeması da unudulmur. Məmməd Aslanın - Azərbaycan
folkloruna çox yaxşı bələd olan bu gözəl
şairin uşaqlar üçün yazdığı "Səhəri
kim açır", "Dəvələr niyə
göyşüyür", "Böyürtkən-böyrü
tikan" şeir kitabları da o zamankı balaca oxucuların
sevdikləri şeir kitablarıydı.
Təbii
ki, bu icmal-məqalədə Azərbaycan uşaq nəsrini də
unutmaq olmaz - Xalidə Hasilovanı, Ələviyyə Babayevanı,
Əzizə Əhmədovanı, Əli Səmədlini... İndi onların heç biri həyatda yoxdur.
Amma Xalidə xanımın "Lalənin kitabı",
"Dəniz çıraqları" Ələviyyə
Babayevanın "Sabirin bağçası", Əzizə
Əhmədovanın "Balaca və damda yaşayan
Karlson", Əli Səmədlinin "Aqil babanın
nağılları", "Məktəb səhnəsi",
"Xəbərçi zəng" əsərlərini
(Əli Səmədli həm də uşaqlar üçün
pyeslər də yazmışdır) yaşadıqları
dövrün uşaq aləmini əks etdirən əsərlər
kimi qiymətləndiririk. Və burada uzun illər
Gənc Tamaşaçılar Teatrında çox uğurla
oynanılan "Anacan" pyesinin də adını çəkə
bilərik, yurdsuz uşaqların taleyindən söz açan
bu pyesin müəllifi Yusif Əzimzadə idi.
Burada bütün xatırlatmalara son qoyuram. İstəyirəm
ki, çox sevdiyim dörd uşaq şairinin
yaradıcılığından qısaca söz
açım.
Xanımana Əlibəylini ağlım kəsəndən
uşaq şairi kimi tanımışam. Orta məktəbin
aşağı siniflərində oxuyanda dərsliklərdə
şeirlərini əzbərləmişəm, kənd
kitabxanasından "Dovşanın ad günü",
"Meşə həkimi", "Novruz və Murtuz",
"Yaz konserti", "İşləməyən dişləməz",
"Uşaq mahnıları" kitablarını alıb evə
gətirmişəm, sevə-sevə oxumuşam. Bu kitablardakı şeir və hekayələr məni
valeh etmişdi. Üzünü görmədiyim
bu müəllif böyük dünyaya gedən yolda ilk bələdçilərimdən
oldu. Elə o zaman hiss elədim ki, Xanımana Əlibəyli
Azərbaycanda yaşayan hər bir uşağın qəlbinə
belə hakim kəsilə bilər. Sonralar öz
uşaqlarıma da Xanımana Əlibəylinin şeirlərini,
hekayələrini oxutdurdum, indi isə nəvələrim
oxuyur.
Xanımana
Əlibəylinin "Yol" adlı bir şeiri var və istəyirəm
onun yaradıcılığı barədə bu qısa
söhbətə də elə həmin şeirlə
başlayım:
Yollar
dünyada çoxdur,
Sayı-hesabı yoxdur.
Bostan
yolu, bağ yolu,
Aran yolu, dağ yolu.
Bir yol var
ki, dünyada
Onu getmirsən hədər.
Həmişə
düşür yada, -
Qoca olana qədər.
Bax,
uşaqla doludur,
O, məktəbin
yoludur.
Bu şeiri Xanımana Əlibəylinin bütün
yaradıcılığı üçün bir bələdçi
şeir hesab etmək olar.
Bu yazıda gözəl uşaq şairi İlyas
Tapdıqdan da söz açmaq istərəm. Ona görə
ki, son 60 ilin uşaq poeziyasını İlyas
Tapdığın yaradıcılığı olmadan təsəvvür
eləmək mümkün deyil. Burada görkəmli
yazıçı-tənqidçi Elçinin təxminən
27 il əvvəl yazılmış və
indi də aktuallığını itirməyən "Azərbaycan
uşaq ədəbiyyatı haqqında" məqaləsinə
müraciət etmək istəyirəm. Elçin müəllim
yazırdı: "Azərbaycan uşaq ədəbiyyatının,
xüsusən şeirinin istedadlı nümunələrində
məhz bu cəhət, yəni sözün ən sadə,
lakin emosional təsir baxımından tez sirayət edən,
rahat qavranılan, yaddaqalan, təmtəraq, elitarlıq və
quramaçılıqdan uzaq xəlqi çalarından istifadə
etmək bacarığı özünü göstərir.
M.Ə.Sabirin, A.Səhhətin, A.Şaiqin uşaq şeirlərində
formalaşan və Azərbaycan uşaq poeziyasının
M.Seyidzadə, M.Rzaquluzadə, T.Elçin, X.Əlibəyli kimi
görkəmli nümayəndələri tərəfindən
cilalanıb inkişaf etdirilən həmin poetik xətt bu
gün M.Əliyev, T.Mahmud, İ.Tapdıq, Z.Xəlil, Eldar
Baxış, Sabir Məmmədzadə, Mir Sabir kimi uşaq
şairlərinin əsərlərində estetik bir leytmotiv
rolunu oynayır və uşaq poeziyasının effektli
mütaliə və idrak materialına çevrilməsinə
münbit zəmin yaradır".
Qeyd edim ki, İlyas Tapdığın gözəl bir
uşaq şairi olmasından, şeirlərində uşaq
psixologiyasına bələdliyindən və bu sahədə
ardıcıl fəaliyyət göstərməsindən digər
müəlliflər də söz açmışlar. İlyas Tapdıq uşaq
şeirlərində uşaqları təkcə
dünyanın bilməcələri ilə tanış
olmağa deyil, həm də gələcəyə
qanadlandırır. Bir nümunə göstərək:
Nənənin
Evində
gəbə var.
Gəbənin
Üstündə
dəvə var.
Dəvənin
Belində
təpə var.
Təpənin
Üstündə
nəvə var...
...Təpələr
Üstündə
Oynaşır nəvələr.
İlyas Tapdığın əksər uşaq şeirləri
bax beləcə oxunaqlı, təsəvvür yaradıcı,
məlumatlandırıcı şeirlərdir. Bu şeirlərin
çoxunda İlyas müəllim Azərbaycan şeirinə məxsus
alliterasiyalardan məharətlə istifadə edir (xüsusilə,
onun yanıltmacları). Məsələn, onun çox
qısa bir şeirini nümunə gətirək: Daşkəsən
dağ şəhəri, dağların ağ
şəhəri.
Məstan
Günər (Əliyev) yeganə şairdir ki, uşaqlar
üçün yazdığı şeir və poemalarına
görə həm Azərbaycan komsomolu mükafatı
laureatı, həm də Azərbaycan Dövlət
mükafatı laureatı fəxri adına
layiq görülüb. O, müasir Azərbaycan
poeziyasının görkəmli nümayəndələrindən
biri idi, yaradıcılığı haqqında həm
sağlığında, həm də vəfatından sonra
xeyli məqalələr yazılıb (X.R.Ulutürk, Balaş
Azəroğlu, Hikmət Ziya, Akif Hüseynli, Məhərrəm
Qasımlı, Vaqif Yusifli, Elnarə Akimova, Cavanşir Yusifli,
Rafiq Yusifoğlu, Əjdər Ağayev, Allahverdi Eminov və
b). Bu müəlliflərin əksəriyyəti
onu həm də uşaqlarla öz dilində
danışmağı, öz aləmində görməyi və
təsvir etməyi bacaran, uşaq psixologiyasını duya bilən,
balacalara Vətəni, təbiəti, ata-ananı, müəllimləri
sevdirən bir sənətkar kimi təqdir etmişlər.
Onun uşaqlar üçün
yazdığı şeirlər də öz
orijinallığı ilə seçilir.
Ay
Şahanə, Şahanə,
Söylə, nə verim sənə?
Nağılmı
istəyirsən,
Noğulmu istəyirsən?
Dişlədi
barmağını,
Fikrə
getdi o, bir az.
"Nağıldan
keçmək olmaz,
Noğuldan keçmək olmaz".
Hansını seçsin indi?
Lap çətinə düşdü qız.
Dedi: ata,
noğulun
Dadı qaçar nağılsız.
Məstanın şeirlərində doğrudan da bir
nağıl şirinliyi var. Uşaqlar bu şeirlərə
qulaq asanda həm o şeirlərdə təsvir olunan hadisəni
maraqla izləyir, sonunun necə qurtaracağını
düşünürlər. Məstan Azərbaycan
təbiətinə yaxşı bələd idi və
uşaqlara da təbiəti sevdirməyi bacarırdı.
Məstan uşaqlara yazdığı şeirlərdə
həm də bir müəllim kimi nəzərə
çarpır, onlara suallar verir, ya da uşaqların
suallarına cavab verir. Onun şeirlərində çoxlu uşaq adları
sadalanır: Süsən, Gülər, Elşən, Kərəm,
Elbəy, Babək, Cəbi, Orxan, Eldar, Aycan, Qəşəm,
Göygöz, Aypara, Kərim, Nərgiz, Nazim, Vüqar
Ovçu və bir də Ovçu İbiş-Gopçu
İbiş. Ovçu İbişin
"gopçuluğuna" aid bir poema da həsr edib. Onun yalanları bir sıra bilməcələri dərk
etməyə ünvanlanır. O, uşaqlara deyir ki:
Getmişdim ov dalınca, Qayada keçi gördüm, Doludur
keçilərlə qayanın içi gördüm. Uşaqlar deyirlər ki, bu, yalandır, qayada
keçi olmaz. İbiş sonra qayada
öküz gördüyünü, qayalarda adamların
yallı getdiyini, onların birinin əlində ox olduğunu
söyləyir. Və sonra uşaqlara izah edir ki:
"Yamanca tənbəlsiniz, Getmirsiniz heç yana. Yığım sizi mən gərək Aparım
Qobustana". Beləliklə, onun
yalanları gerçəkləşir, Qobustan tarixi abidəsinin
obrazı canlanır. Məhz bu poemaya və
"Çalğıçı quşlar" şeirlər
kitabına görə Məstan Respublika Dövlət
mükafatına layiq görülmüşdü.Yeri gəlmişkən
qeyd edim ki, Məstanın "Ağacda leylək",
"Lovğa Murtaz", "Çoxbilmiş keçi",
"Dəcəl dələ, qorxaq dovşan və qorxmaz
küçük" poemaları və nağıl-təmsilləri
də uşaqların maraqla oxuduqları əsərlər idi.
Tofiq Mütəllibov da tanınmış uşaq şairi
idi. Onun
"Cücələrim" şeiri az
qala dünyanın bütün ölkələrini gəzmişdi.
"Ay qəşəng cücələrim, Tükü ipək
cücələrim" - Qənbər Hüseynlinin bu şeirə
bəstələdiyi mahnının qocalmaq və köhnələşmək
qorxusu olmayıb. T.Mütəllibov adi həqiqətləri
qələmə alırdı, özü də
uşaqların anlayacağı dildə.
Uşaqlar üçün yazılan şeirlərdə
vətənə sevgilər də aparıcı xətlərdən
biridir. Amma Vətən sevgisini, Vətənin tərənnümünü
şablon və standart şəkildə təsvir eləmək
doğru deyil. Tofiq Mütəllibov "Necə bəxtəvərsən"
şeirində Vətən sevgisini konkret olaraq Abşeronun
gözəlliyi timsalında reallaşdırır:
Abşeronun
torpağı
Çiçəkdir, güldür yenə.
Abşeronun
göyləri
Bir qızıl tüldür yenə.
Mən müasir uşaq şairi və
tanınmış ədəbiyyatşünas Rafiq
Yusifoğlunun "Uşaq ədəbiyyatı, onun xüsusiyyətləri,
məqsəd və vəzifələri" yazısından
bir misal gətirim və bununla da söhbətimə xitam verim. "Bir dəfə görkəmli
ispan şairi Federiko Qarsia Lorkadan soruşurlar: "Nə
üçün sənin şeirlərin mənalı,
qısa və aydındır?". Lorka gülümsünərək
cavab verir: "Ona görə ki, mən şeir yazanda həmişə
gözlərimin qarşısında balaca bir qız
uşağı canlanır. O, özündən hündür
gülü dərmək üçün boylanır, ancaq əli
çatmır". Uşaq ədəbiyyatı
nəinki özündən hündür gülə, eləcə
də Günəşə, Aya, gələcəyə boylanan
bəşər övladının ədəbiyyatıdır".
...Bu
icmal-məqalədə mən Azərbaycan uşaq ədəbiyyatının
keçən əsrin 50-80-ci illərdəki mənzərəsini
(tam olmasa da) qısaca canlandırmaq istədim. Təbii
ki, unudulanlar da oldu. Amma məqsədim bu
idi ki, həmin illərdə yaranan uşaq ədəbiyyatı
nümunələri bu günün uşaq ədəbiyyatı
üçün də bir təməldir.
Vaqif YUSİFLİ
Ədəbiyyat qəzeti.- 2020.- 5 iyun. S. 22-23.