Afaq BƏŞİRQIZI: “Sevgi yoxsa, sənətdə
qalmaq mənasızdır”
"Varislər"in bugünkü qonağı
ölümündən 50 ildən artıq vaxt ötsə də,
yaddaşlarda məhəbbətlə yaşayan unudulmaz Bəşir
Səfəroğlunun varisi, Xalq artisti Afaq Bəşirqızıdır.
Bakıda, kasıb bir ailədə gəlmişdi
dünyaya. Ailə vəziyyətinə görə təhsilini
yeddinci sinifdən yarıda saxlamaq məcburiyyətində
qalır. Ailəyə kömək etmək
üçün gündüzlər işləyir, axşamlar
vaxt tapan kimi "Şoferlər klubu"nun dram dərnəyində
məşqlərə qatılır, müxtəlif ədəbi-bədii
proqramlarda çıxış edir, tamaşalarda epizodik rollar
oynayırdı. O dövrdə heç kəs bir gün
bu arıq, özünə qapanmış oğlanın Azərbaycan
teatrının ən məşhur komediya ustalarından biri
olacağını ağlına gətirə bilməzdi.
O,
Böyük Vətən müharibəsində də
iştirak etdi, sonradan təsadüfi bir dəvət onun
aktyorluq karyerasına yol açdı. Ötən
əsrin 50-60-cı illərində Bəşir Səfəroğlu
tamaşaçıların sevimlisinə çevrildi. Qısa həyatı boyu səhnədə və
kinoda yaratdığı rollarla yaşadı, sevildi, adı
çəkilərkən hər zaman insanların simasında
təbəssüm yaratdı.
Onun
varisi, Azərbaycanın Xalq artisti, professor, sevilən
aktrisamız Afaq Bəşirqızı ilə bir vaxtlar
atasının işlədiyi, artıq uzun illərdən bəri
özünün fəaliyyət göstərdiyi Azərbaycan
Dövlət Akademik Musiqili Teatrında, iş otağında
görüşdük...
Onun
qulaqları və nitqi tutulmuşdu
- Afaq
xanım, atanız Bəşir Səfəroğlu çox
qısa bir ömür yaşadı. Hansı məqamda
onun ömrü sizin üçün nöqtələndi?
Bu itki sizi həyatınızın harasında
qarşıladı?
-
Bütün övladlar valideyn itkisini necə
qarşılayırsa, mən də elə
qarşıladım. Çox
sarsılmışdım, inana bilmirdim bir də onu görə
bilməyəcəyimə. Onsuz da
ömrü çox da hamar keçməmişdi. Atam 1941-ci ildə Böyük Vətən müharibəsinə
getmişdi, döyüşlərin birində ağır
kontuziya aldıqdan sonra ordudan tərxis olunmuşdu. Bu kontuziya bütünlüklə onun əsəblərinə
mənfi təsir etmişdi, səhhətində problemlər,
nitqində qüsur yaranmışdı. Qulaqları
ağır eşitməyə başlamışdı. Bütün bunlara baxmayaraq, ailəni dolandırmaq
üçün bir müddət fəhləlik də eləmişdi,
sonra yük maşınında sürücü işləmişdi.
Amma uşaqlıqdan teatra, ədəbiyyata həvəsi
olduğundan imkan tapan kimi teatrlara gedir, tamaşalara
baxırmış. İndi o barədə
düşünəndə məni qəribə hiss
bürüyür, elə bil dünyadan tez gedəcəyini
bilirmiş. Sənət dostları deyirdi: "Bəşir
öz aləmində harasa tələsirdi...".
O, həm
də xorda oxumuşdu
-
Eşitdiyimə görə, onun teatra dəvət
olunmasının maraqlı tarixçəsi var. Buna maraqlı
təsadüf də demək olar.
- Hə,
o vaxtlar Musiqili Komediya Teatrında rejissor işləyən
Niyaz Şərifovla tanış imiş. Niyaz Şərifov atamın teatra olan
marağını görür və ona məsləhət
bilir ki, teatrın məşqlərində iştirak eləsin,
tamaşalara baxsın. O da bu məsləhətə qulaq
asaraq, tamaşalara baxır, məşqlərdə iştirak
edir. Bir müddət sonra onu Musiqili Komediya
Teatrının xoruna solist kimi qəbul edirlər. Ümumiyyətlə, Musiqili Komediya Teatrının qəribə
ənənəsi var, elə o vaxt da, indinin özündə də
gənc aktyorları əvvəlcə xora qəbul edirlər,
aktyor burada bir qədər püxtələşir, öyrənir
sonra aktyor truppasına keçir.
- Uzun illərdir
siz də Musiqili Komediya Teatrında aktyor kimi fəaliyyət
göstərirsiz, belə çıxır ki, sizin də yolunuz xordan
keçib?
- Yox, mən
xordan keçməmişəm, amma aktyorların əksəriyyəti
üçün böyük səhnəyə gedən yol məhz
xordan başlayıb. Burada qeyri-adi heç nə
yoxdur. Musiqili Komediya Teatrının öz
profili, öz ənənəsi, öz tələbləri var.
Burada səhnə sənətinin müxtəlif janrları
birləşir. Yəni bir aktyorun həm də
xorda oxumaq istedadı varsa, bunu sadəcə alqışlamaq
lazımdır.
- O zaman
belə demək olarsa, Bəşir Səfəroğlu
birbaşa rejissor Niyaz Şərifovun kəşfidir?
- Hə,
elə də demək olar, çünki atamın teatra qəbul
olunmasında Niyaz Şərifovun böyük əməyi
keçib. İlk vaxtlar müharibədə
aldğı kontuziya səbəbindən ona böyük rollar
verilməyib, tamaşalarda, operettalarda kiçik, epizodik
rollarda səhnəyə çıxıb. Bunların əksəriyyəti, hətta
sözsüz rollar olub. Onun yerinə
başqası olsaydı bəlkə də bezər, yorular, həvəsdən
düşərdi, amma atam bütün bunlara baxmayaraq həvəsdən
düşməyib, onun teatra, səhnəyə olan həvəsi
ölməyib, əksinə, daha da dərinləşib.
O, öz ürəyindəki, ruhundakı məqsədə
çatmaq üçün addım-addım gedib.
Sarsıntıdan
nitqi düzəlib
- Bəzi
mənbələrdə yazılıb ki, Bəşir Səfəroğlu
yuxuda sarsılıb, həyəcan keçirib və bundan
sonra nitqi düzəlib.
- (Gülür). Yox, elə şey olmayıb. Bu fikir heç bir reallığa əsaslanmır.
Doğrudur, onun nitqinin düzəlməsinə
həyəcanlanması səbəb olub, amma bunun yuxu ilə qəti
əlaqəsi yoxdur. Bir dəfə işdən
qayıdanda fikirli-fikirli yolu keçirmiş, bir də
ayılıb ki, tramvayın altına düşüb, qorxub,
möhkəm sarsıntı keçirib və bu
sarsıntıdan sonra özü də fərqinə varmadan
nitqi düzəlib, yəni bunu özü hiss etməyib.
Həmin hadisədən sonra Niyaz Şərifovla söhbət
edəndə birdən Niyaz müəllim ona deyib ki, Bəşir,
xəbərin var, daha danışanda dilin dolaşmır... Yəni hər şey belə olub.
- Afaq
xanım, o dövrdə möhtəşəm aktyorlar
vardı... Musiqili Teatrda unudulmaz trio vardı: Azərbaycan
komediya teatrı məktəbinin ölməz mogikanları: Nəsibə
xanım Zeynalova, Lütfəli Abdullayev və Bəşir Səfəroğlu.
Amma onlardan sonra itkilərimizin yerini doldurmağa
çətinlik çəkdik. Bunun səbəbi
nə idi? Hətta sizin sənətə gəlişinizlə
müəyyən mənada Nəsibə xanımın yeri
dolacaq fikirləri dolaşırdı...
-
Sualın sonundan başlayaq: qətiyyən mən Nəsibə
xanımın yerini doldura bilmərəm. Bu sənətdə
hər kəsin öz yeri var, amma Nəsibə xanımın
yeri başqadır. Əlbəttə, mənim
də öz yerim var. O ki qaldı sualın əvvəlinə,
bəli, dediyiniz kimi, o nəhəng aktyorların,
rejissorların, ümumiyyətlə sənət
adamlarının yerini doldurmaq çətin oldu. Çünki zaman keçdikcə dəyərlər
dəyişdi, müəyyən dəyərlər isə
ümumiyyətlə it-bat oldu. Nədənsə,
sənət ikinci plana keçdi və maddiyyat hər şeyi
üstələdi. Məncə, əsas səbəblərdən
biri dəyərlərin maddiləşməsidir. Texnika inkişaf edir, teatrların formatı dəyişir,
amma tamaşaçı ilə aktyorun canlı ünsiyyəti
arasına qəribə, gözəgörünməz pərdə
çəkilir elə bil. Aktyor səhnədə
yetişir, kino, serial, digər məsələlər köməkçi
vasitələrdir. Aktyor tamaşaçı ilə
canlı ünsiyyəti hiss etməsə yetişə bilməz
və yetişmir də. Teatr tariximizdə elə
hal oldu ki, kinoda çox böyük şöhrət
qazanmış aktyorlarımız teatrda işləyə bilmədilər,
çünki teatrda hər şey canlıdır. O ki
qaldı dediyiniz o trioya, bəli, Nəsibə xanım da,
Lütfəli əmi də, atam da teatra can qoyurdu, ona görə
o qədər sevilirdilər.
-
Böyüklərimiz danışırdı ki, 1968-ci ildə
Sumqayıt stadionunda həmin üçlüyün
ifasında möhtəşəm proqram olub. Bilet
tapmaq olmurmuş. Hətta həmin kadrlardan
rejissor Rauf Kazımovskinin "Bəşir Səfəroğlu"
filmində də istifadə edilib. Stadionda
15 minə qədər tamaşaçı varmış.
Adamlar ayaq üstə sevdikləri aktyorları
izləyirmişlər. İndi isə
teatrlara bilet almırlar.
- Bayaq dedim də, dəyərlər dəyişdi. Müəlliflər şıltaqlıq etməyə
başladılar. Afişada bəstəkarın
adı dramaturqun adından əvvəl yazılır bəhanəsimi
deyim, qısqanclığımı deyim, başladı. Uzun müddət yeni operettalar, musiqli komediyalar
yazılmadı. Hamı yüksək
qonorar tələb edirdi, əslində, buna haqları da
çatırdı, amma, məncə, elə şeylər var
ki, orada müəyyən güzəştlər etmək
vacibdir. İyirmi, otuz il əvvəl
yazılan əsərlər isə dövrlə, cəmiyyətin
tələbləri, tamaşaçıların zövqü
ilə uyğun gəlmirdi və beləcə
tamaşaçı tədricən teatrdan uzaq
düşdü.
Atamla
bağlı ciddi xatirələrim yoxdur
- Afaq
xanım, Bəşir Səfəroğlu dünyasını dəyişəndə
15 yaşınız yox idi. Bir qız
uşağı üçün bu yaşda valideyn itkisi
ağırdır. Ümumiyyətlə, itki ağır
məsələdir və üstəlik, doğmalarından
kimisə itirirsənsə bu, dəfələrlə
ağır olur...
-
Çox təəssüf ki, atamla bağlı elə də
ciddi xatirələrim yoxdur. Çünki mən
lap erkən yaşlarımdan ana nənəmin himayəsində
böyümüşəm. O, dünyasını dəyişəndə
14 yaşım vardı, sadəcə, bir şeyi
xatırlayıram, qulaqlarım cingildəyirdi, içimdən
qopan bir haray mənə deyirdi ki, daha o yoxdur. O vaxt belə
informasiya bolluğunda yaşamırdıq, amma qəzetlər,
radio onun dünyadan getməsi barədə xəbər verirdi
və bu xəbərlər hər dəfə təkrarlandıqca
mən atamın yoxluğunu yenidən yaşayırdım.
Onun dostu
çox az idi
- Sizin
Zümrüd adında bir bacınız da olub, səhv etmirəmsə...
- Bəli,
olub, amma təəssüf ki, artıq o da dünyasını
dəyişib. Biz ayrılıqda
böyümüşük, o barədə xatirələrim
çox məhduddur.
- Afaq
xanım, Bəşir Səfəroğlu kimlərlə dostluq
edirdi? Atanızdan sonra həmin dostlardan kiminsə
sizin sənətə gəlməyinizə köməyi dəydimi?
- Sizə
deyim ki, atamın çox geniş çərçivədə
dostları yox idi. "Gəlməli, görməli,
gülməli" miniatür teatrı yaratmışdılar,
daha çox həmin teatrın yaradıcı heyəti ilə
dostluq edirdi. Əlağa Ağayev,
Müxlis Cənizadə, daha çox Lütfəli Abdullayevlə
yaxın idi.
- Dostlarının belə
az olmasına səbəb nə idi? Səhnədə hər kəsə
gülüş bəxş edən Bəşir Səfəroğlu
həyatda özünə qapılan adam
olub?
- Cavab
verməyə çətinlik çəkirəm, dediyim kimi,
tale elə gətirib ki, uzun müddət atamdan ayrı
qalmışam. Ailə məsələsi, məişət
qayğıları həmişə atamı izləyib. Yəqin, əsas səbəb budur.
- Sizin sənətə
gəlməyinizdə o dostlardan kiminsə köməyi oldumu?
-
Açığını deyim ki, gözlədiyim kimi
olmadı heç nə. Atamın vəfatından bir neçə
il sonra orta məktəbi bitirib sənədlərimi
Azərbaycan Dövlət Universitetinin Şərqşünaslıq
fakültəsinə verdim, amma konkursa düşdüm. O vaxt
ağlıma da gəlməzdi ki, bir gün atamın yolunu
davam etdirəcəyəm. Konkursa düşəndən
sonra başımı qatmaq üçün dram dərnəyinə
getməyə başladım, həm də işləməliydim.
Atamın dostu vardı, Ələmdar əmi
(soyadını unutmuşam) məni Lənkəran Teatrına
işə düzəltdi, başladım orada aktrisa kimi fəaliyyət
göstərməyə. Yəni peşəkar
teatrda ilk işim Lənkəran Teatrı ilə
başladı. Bir il sonra - 1974-cü
ildə İncəsənət İnstitutuna daxil oldum və
artıq 1975-ci ildə Sumqayıt Teatrına keçdim və
qarşıma məqsəd qoydum ki, atamın adını
yaşadacağam. Qalanı isə göz
qabağındadır.
Pedaqoqluq
xüsusi istedad tələb edir
- Təhsillə
bağlı nə deyə bilərsiz? Bir vaxtlar İncəsənət
Universitetində çox məşhur pedaqoqlar işləyirdi
və ən sonuncuları elə mən də
görmüşdüm: Mehdi Məmmədov, Əşrəf
Quliyev, Şəfiqə Məmmədova, Məlik Dadaşov,
Fuad Poladov, Nəsir Sadıqzadə, Fikrət Sultanov və
başqaları. Amma indi bəzən sənətdə
heç bir uğur qazanmayan insanlar pedaqoji fəaliyyətlə
məşğul olurlar. Siz də bir
müddət universitetdə aktyor sənətindən dərs
demisiz, sonra niyə uzaqlaşdız? Və
tələbələriniz arasında ümid verən kimlər
vardı?
- Hələ
onlardan da qabaq Rza Təhmasib, Ədil İsgəndərov olub. Bilirsiz, pedaqoji fəaliyyət və aktyorluq
başqa-başqa sahələrdir. Pedaqoqluq
xüsusi istedad tələb edir. Yaxşı
sənətkar, yaxşı aktyor olmaq hələ yaxşı
pedaqoq olmaq demək deyil. Təhsilin tələbləri
başqadır, teatrda təqdim edə bilmək
bacarığı əsas götürülürsə,
pedaqoji fəaliyyətdə öyrədə bilmək bacarığı
əsasdır. Bunların ikisi bir yerdə
oldusa, tələbə udur. 12 il Mədəniyyət
və İncəsənət Universitetində aktyor sənətindən
dərs dedim və çox yükləndim. Tələbələr
mənim kursuma can atırdı, bu, həm müəyyən
narazılıqlara səbəb olurdu, həm də özüm
fiziki cəhətdən çatdıra bilmirdim. Ona görə uzaqlaşdım. Dalbadal
üç kurs aparırdım, çox çətin idi.
O ki qaldı ümid verən tələbələrə, deyim
ki, tam ürəyimcə olanlar vardı, düz olmaz, amma tək-tük
müəyyən qədər istedadlı uşaqlar var idi. Məsələn,
onlardan mənim üçün ən ümidverəni
Ülviyyə Əliyevadır. Var,
azdır, amma ümid verən gənclər var.
Çəkiliş
zamanı itlərdən qorxmuşdu...
- Afaq
xanım, Bəşir Səfəroğlunun ölümünə
səbəb kimi, onun itlərlə olan epizodunu əsas
götürənlər də var. Deyirlər, guya aktyor çəkiliş
prosesində itlərdən qorxub, xəstələnib. Mən çəkiliş sirlərinə kifayət
qədər bələdəm, bəs siz oxucularımıza bu
barədə nə deyə bilərsiz?
- Əlbəttə, bu, boş söhbətdir. Heç bir
filmdə aktyora zərər verəcək bir addımı
atmazlar. Kadrlardan da görünür ki, itlər
atama zərər vermir. Ümumiyyətlə,
kino sənətinin bir möcüzəsi də montajdır.
Montajdan sonra adam bəzən gördüklərinə
heyrət edir. Atamın xəstələnməyinin
həmin o itlərlə olan kadrlara qətiyyən dəxli
yoxdur.
- Bəşir Səfəroğlu Musiqili Komediya
Teatrının səhnəsində irili-xırdalı onlarca
obraz oynamışdı, kinoda isə böyük rolu çox
azdır. "Ulduz"da Gülümsərov və bir də
"Tacikfilm"in istehsal etdiyi "Nəsrəddin Xocanın
12 məzarı" filmindəki Nəsrəddin Xoca. Qalan rolları epizoddur, amma o, epizodları ilə də
yadda qalır. Bunun sirri nədədir?
- Sevgi. Mən sizə deyim ki, atamın kinoda o qədər
çox rolu olmayıb, amma hər şeydən əvvəl
aktyor tamaşaçı sevgisi qazanmalıdır. Bu sevgi olmadısa, sənətdə qalmağın mənası
yoxdur. Bax, bir qədər əvvəl
adlarını çəkdiyiniz aktyorlar tamaşaçı
sevgisini öz sənətləri ilə
qazanmışdılar. Onlar sənətə can qoyurdular
və onlar üçün ən böyük mükafat
tamaşaçı alqışı idi. Ona
görə bilet tapılmırdı, anşlaq olurdu.
O, dramatik
rolları da uğurla yaradırdı
- Mən
də yaxşı xatırlayıram, sizin də tamaşalarınıza
bilet tapılmırdı. Sumqayıt
teatrının səhnəsində "Bəxt
üzüyü" tamaşası gedəndə bilet
üçün uzun növbələr olurdu və bəzən
adamlar bilet ala bilməyib məyusluqla geri
qayıdırdılar. Amma bu, sizin komediya
ustası kimi rolunuz idi. Mən səhnədə
sizin Nayman ananınızı (Ç.Aytmatov, "Əsrə
bərabər gün") və Tovuz qarı (Ə.Əylisli,
"Bir cüt bədmüşk ağacı") kimi dramatik
rollarınızı da görmüşəm. Sonradan sənətinizi niyə yalnız bir amplua
üzrə davam etdirdiniz?
- Nayman
anadan və Tovuz qarıdan başqa da dramatik rollarım olub. "Mahnı dağlarda qaldı" (İ.Əfəndiyev)
pyesində Fəxrəndə, "Bayramın birinci
günü"ndə (N.Hikmət) Pakizə, "Komsomol
poeması"nda (S.Vurğun, İ.Coşqun) Humayı
oynamışam. Amma Musiqili Komediya
Teatrına gələndən sonra çox maraqlı tərəf-müqabilim
oldu - Xalq artisti Hacıbaba Bağırov. Bax,
yuxarıda dediyiniz o trio ki vardı, müəyyən formada
duet kimi bizdə də yaranmışdı. Hacıbaba Bağırov və mən. Hacıbaba Bağırovdan sonra mənim
üçün də bir boşluq yarandı. Yəqin, ürəyim istəyən tərəf-müqabilim
olmadığından və işlədiyim teatrın profilinə
uyğun olaraq daha çox komediyalara üstünlük verməli
oldum.
- Hər
bir aktyorun, aktrisanın yaratmaq istədiyi, oynamaq istədiyi
rollar olur.
-
Sözün düzü, artıq unutmuşam elə şeyləri.
Amma, deyəsən, nə vaxtsa "Fərhad və
Şirin"də (S.Vurğun) Şirini oynamaq istəmişəm.
Gənclər
öz dəyərlərinə sahib
çıxmalıdırlar
- Afaq
xanım, peşəkar aktrisa kimi, səhnə ustası kimi gənclərə
tövsiyəniz nədir? Ümumiyyətlə,
bu gün teatrlarımızın vəziyyəti necədir?
- Hər
şeydən əvvəl gənclərə onu demək istəyirəm
ki, öz dəyərlərinə sahib çıxsınlar. Öz ədəbiyyatlarına, öz musiqilərinə,
öz sənətkarlarına, öz mədəniyyətlərinə
sahib çıxsınlar. Onun-bunun
artığında gözləri qalmasın, çünki
onların öz sahibləri var və əgər kimsə
uğur qazanmaq istəyirsə, yalnız özünə aid
olanla inkişaf edə, uğur qazana bilər. Bir də ucuz reklam ardınca çox
qaçmasınlar, elədə ciddi sənətdən
uzaqlaşır, zamanla dəbdə olan bir şeylə məşğul
olurlar, bu da uzun sürə bilməz. Sonra
hər şey bitir və o gözqamaşdıran şeylər
də unudulub gedir.
- Afaq
xanım, məncə, gəncləri də qınamaq olmaz. Aktyor, sənətçi nümunədir, hər
zaman diqqətdədir, ona görə yaxşı geyinməli,
dəblə ayaqlaşmalı, cəmiyyət içində hər
zaman yaxşı görünməlidir. Bəlkə
buna görə gənclər daha çox qazanmağa meyil
edirlər?
- Kim deyir
ki, qazanmasınlar?! Əlbəttə,
qazansınlar. Sənətdən qazanmaq
onların haqqıdır, sənət onların qazanc yeridir,
amma özlərini bütünlüklə maddiyyata qurban verməsinlər,
özlərini təkcə qazanmağa sərf etməsinlər,
sənətlə də - özü də ciddi sənətlə
- məşğul olsunlar.
- Afaq
xanım, çox böyük insanlarımız, sənət,
elm adamlarımız haqq dünasındadırlar. Belə bir
sual vermək istəyirəm sizə: o dünyaya
inanırsız? Bir də, sizcə, əgər
o dünya varsa, orada sənət aləmində vəziyyət
necədir?
- Maraqlı sual oldu. Əlbəttə, o
dünyaya inanıram. (Fikrə gedir). Fikirləşəndə
doğrudan da, görürük ki, çox əvəzolunmaz,
böyük sənətkarlarımız haqq
dünyasındadır və maraqlı orasıdır ki,
onları sevən insanlar, tutaq ki, tamaşaçıların
da çoxu elə onların yanındadır. Əgər orada
teatr varsa, yəqin, bütün tamaşalar anşlaqla
keçir.
- Afaq xanım, söhbətdən bir qədər
uzaqlaşdıq, amma dəyərli məsləhətləriniz
üçün sizə təşəkkür edirəm. Bəşir
Səfəroğlu çox erkən getdi dünyadan - 44
yaşında. Nə idi xəstəliyi? O, dünyasını
dəyişəndə son sözü nə olmuşdu? Kimlər
vardı yanında?
- Çox ağır və sağalmaz bir xəstəliyə
tutulmuşdu: mədəaltı vəz xərçəngi.
Dözülməz ağrıları olurmuş. Bibim olub
yanında. Ondan soğan bozbaşı istəyib, bu yemək
dağlı süfrəsində çox sevilir. Bir də
Lütfəli əmidən (L.Abdullayev) xaş istəyib. Hər
ikisi yeməyi hazırlayıb, amma atam heç birinin
dadına baxa bilməyib, qazanlar əldə qalıb.
- Ailədə sizdən başqa Bəşir Səfəroğlunun
yolunu davam etdirən varmı? Bildiyim qədərilə
oğlunuz Semral tamamilə başqa sahənin adamıdır.
- Bəli, oğlum başqa sahədədir.
Əslinə qalsa, heç istəməzdim ki, ailədən
kimsə bu sənətdə olsun. Çünki sənətin
nə qədər ağır, nə qədər məsuliyyətli
olduğunu mən çox yaxşı bilirəm, amma, deyəsən,
Bəşirə (nəvəsi) mane ola bilməyəcəyik...
Söhbətləşdi: Əyyub QİYAS
Ədəbiyyat qəzeti.- 2020.- 7 mart.- S.4-5.