ERMƏNİ
FAŞİZMİ
Faşizm İtaliyada meydana gəlib. Faşio –
italyanca dəstə deməkdir. Faşizmin
ideologiyaya, dövlət siyasətinə çevrilməsi
A.Hitlerin adı ilə bağlıdır. Dünyada
ən dağıdıcı ideologiya olan faşizmin banisi
A.Hitlerdir. O bu ideologiyanın anti-bəşəri məzmun
və mənasını “Mayn kapf” (mənim mübarizəm)
kitabında əsaslandırmışdır. 1933-cü
ildə hakimiyyətə gəldikdən sonra faşist təşkilatlarını
birləşdirib, partiya yaratmağa nail oldu.
SSRİ-də də
dağıdıcı siyasətin əsası 1931-ci ildə
qoyulmuşdu. “Bütün cəbhə boyu
hücuma!”, “Müttəfiq ya düşmən!”, “Bizimlə
deyilsənsə bizə düşmənsən!”
şüarları bunun ifadəsi idi. Proletariat
diktaturasının – bolşevikin xarakteri dəyişdi.
Lenin “Dövlət və inqilab” əsərində
yazırdı ki, “proletariat diktaturası heç bir qanunla idarə
olunmayan dövlət formasıdır”. Ölkə
daxilində düşmən axtarışları 1937-nin
qanlı repressiyalarına gətirib çıxardı. Bolşevizm faşizmlə təxminən eyni tarixi
müstəvidə paralel gedirdi.
Dünyada ilk konslageri
proletariatın dahi rəhbəri xalqa azadlıq kommunizm vəd
etmiş V.İ.Lenin tikdirmişdi. Bu
konslager soyuq Şimalda, Solovki adasında yerləşirdi.
Sonralar Solovkinin rəisi olmuş Kselyov-Qromov
Şanxaya qaçdı və 1936-cı ildə orada
“SSRİ-də ölüm qərargahları” kitabını
yazdı. Bu əsər Solovki konslagerindəki
dəhşətlərdən, cəza üsullarından bəhs
edirdi. Müəllif yazırdı ki, bu
konslagerin ilk sakinləri mərd və qəhrəman türklər
olmuşlar. Heç bir işgəncə onların milli
qürurunu sındıra bilmədi...
V.İ.Lenin tarixin
gedişatını sapdırdı. Özünü
tarixə salmaq üçün siyasi inqilab etdi. Şüursuz kütlənin əlinə silah verib
hakimiyyəti zorla devirdi. Böyük
yazıçı Maksim Qorki 20-ci illərdə “Vaxtı
çatmamış fikirlər” adlı kitab yazmış,
(Rusiyanın və SSRİ-nin!) taleyi üçün
narahatlıqla deyirdi ki, “patavalı mujikin əlinə silah
verib bəstəkarın üstünə göndərmək
olmaz. Rusiyada bir gündə yüzlərlə
mujik doğula bilər, lakin yüz ildə bir dahi bəstəkar
doğulmaya bilər”. Lakin V.İ.Lenin
revanşist idi, revanşist sürətlə inqilab edib,
hakimiyyət başına keçdi. Rusiyada
hakimiyyəti özü istədiyi kimi dəyişdi. Beləliklə, həm də marksizmin baniləri
K.Marks və F.Engelsin nəzəriyyəsinə xəyanət
etdi. Marksizmin baniləri silahlı
üsyanı irəli sürməmişdilər, bu
revanşist ideya Leninə məxsus idi. K.Marks və F.Engels, əslində,
Permanint inqilab nəzəriyyəsini irəli
sürmüşdülər. Bu nəzəriyyəyə
görə, ölkələr güclü iqtisadi tərəqqi
yolu ilə kommunizmə gəlib çıxmalı idilər.
Xüsusən
İ.V.Stalinin uzun sürən totalitar hakimiyyəti
dövründə bolşevizm və faşizm bir ortaq məramda
– revanşizmdə birləşdirildi. Siyasi
inqilab ən böyük hakimiyyət terroru idi. XIX əsrin əvvəllərindən öz
terrorçu fəaliyyəti ilə tanınan ermənilərə
SSRİ daxilində belə mühit sərfəli idi. 1937-nin repressiyalarında erməni müstəntiqlər
dəyərli ziyalılara, hərbi rəhbərlərə əsassız
ittihamlar verməkdə fəal idilər. Xərçəng
kimi dövlət idarələrinə, xüsusilə NKVD-yə
yayılmış daşnaklar türklərdən intiqam almaq
üçün yaxşı fürsət tapmışdılar.
Əvvəlcə Stepan Şaumyanın sonra isə
sovet dövlətinin yuxarı eşelonunda yer tutmuş Anastas
Mikoyanın göstərişi ilə daşnak bolşevik
terroruna rəvac verildi. Bakıda dünya şöhrətli
dilçi türkoloq alim, SSRİ-nin ilk professorlarından olan
Bəkir Çobanzadəni serjant Ohanesos dindirmiş, o,
Matuleviç, Zaryanov və Jiqurdan (familiyalara bax!) ibarət hərbi
üçlük tərəfindən 20 dəqiqə çəkən
məhkəmənin hökmü ilə güllələnmə
cəzasına məhkum edilmişdi. 1938-ci il
aprel ayının 18-də güllələnmişdi. Eləcə
də görkəmli yazıçı Yusif Vəziri Qriqoryan,
böyük alim Salman Mümtazı Petrosyan, general-mayor Qanbay Vəzirovu
kapitan Avesyan mühakimə etmişdir. Bunların
başında isə Sumbatov, Borşev, Qriqoryan, Markaryan və
digər “YAN”lardan ibarət quldur faşist dəstə dururdu.
Professor Çobanzadə və
serjant Ohanezov! – tarixin ironiyası deyilmi?! “Tarix utanmazmı yaratdığından” (S.Vurgun).
Ermənilər tarixin heç bir tələbinə
məhəl qoymayıblar. Bu gün də
belədir. Onlar terror, böhtan yolu ilə
mədəni, sivil xalqlara torpaq və hakimiyyət iddiası
ediblər. Zorla, terrorla, yalanla bacarmayanda
öz qadınlarını irəli veriblər. Erməni qadınları vəzifəli kişilərin
yatağında çox bacarıqlı olur, erməni siyasətini
orada da məharətlə davam etdiriblər. “Oğuz ellərini
İran, özünü İran şahı elan edən” farspərəst
I Şah Abbasın salnaməçisi İsgəndər bəy
Münşi yazırdı: “Din qardaşlarıma ərz edim
ki, 18 yaşlı hökmdarın – Şah Abbasın 41 zövcəsi
və 60-a yaxın kənizi arasında təkcə baş
xanım Səlma xatun, bir də iki kəniz – Ruqiyyə və
Zeynəb türksoylu idi. 40 xanımdan 29-u fars,
9-u erməni, 1-i kürd, 1-i isə Çin mənşəli
idi. Tanrı məni qorusun, şah erməni
zövcələri və kənizləri ilə əylənməkdən
yorulmurdu”.
“Alt daşı
ağır olar” (Əli İldırımoğlu) deyiblər.
Bütün xalqların tərəqqi edib sivil səviyyəyə
çatdığı ədalət və mərhəmətin
həyat tərzinə çevrilməsi uğrunda faşizm təzahürlərinə
qarşı mübarizə apardığı XXI əsrdə
Ermənistanın paytaxtı Yerevanda II cahan savaşında
faşist ordusunda SSRİ xalqlarına qarşı
vuruşmuş cəllad Qaregin Njdeyə heykəl qoyulub. Bu da təbiidir, erməni daşnak terrorizminə
uyğundur. Həm də məlum oldu ki,
Paşinyanın atası da faşistlərə xidmət edib.
İndi də onun oğlu və rəhbərlik etdiyi xidmət
faşizmi terrorizmlə birləşdirib...
Sözün tükəndiyi, siyasətin bitdiyi yerdə
danışıqlar susur və silahlar danışır. Biz 30 ildir ki,
erməni işğalına dözürük. Bizi istəməyən dövlətlərdən təşkil
olunmuş Minsk qrupu nağıl danışa-danışa
status-kvonu saxlayır. Avropa ölkələri
ikili standart yeridir. Azərbaycan xalqı
artıq işğala dözmədi, üstəlik, müxtəlif
təxribatlar törədərək, ermənilər bizi
müharibəyə məcbur və təhrik etdi.
Ordumuzun rəşadətli döyüşlərinə tab gətirməyərək
ağır məğlubiyyətə uğradılar. Müharibə xalqlar arasında deyil, ordular
arasında getməlidir. Hətta dünya
müharibələrində dinc əhaliyə və əraziyə
toxunulmayıb. Bir faşistlər, bir də
ermənilər bu beynəlxalq qanunu pozaraq dinc əhalini
ağır artilleriyadan və hətta qadağan olunmuş
silahlardan – kasetli bombalardan atəşə tuturdular. Terror, müharibə cinayəti, anti-bəşəri
və anti-insani aktdır. Buna erməni faşizminin
iç üzü də demək olar. Ermənilər
özlərini bəşəriyyətin ərköyün
uşaqları kimi aparır, hiyləgərcəsinə
dondan-dona girir, gah yazıq, əzabkeş xalq maskası
taxır, gah da xərçəng kimi yayılaraq,
dünyanın hər yerində, xüsusən türk millətinə
qarşı qanlı terror törətməklə məşguldurlar.
Ən başlıcası isə beynəlxalq
qanunlara – BMT-nin, ATƏT-in, İslam Əməkdaşlıq Təşkilatının
qərar və qətnamələrinə etina etmirlər, cəzasız
qalıb daha da həyasızlaşırlar. Ermənilər hiyləgər dünya xalqları
içərisində etibarsızlıq nümunəsidir.
Onlar qorxaq, yalançı və qul xislətlidirlər.
İşləri keçən adamlara və
dövlətlərə min sifətlə yaltaqlanır, etibar
qazanan kimi xəyanət edirlər.
O ki qaldı ermənilərin
havadarlarına bu, təkcə Azərbaycan və Ermənistan
məsələsi deyil. Türk-müsəlman
dünyasının münasibətinin bir halqasıdır.
1071-ci ildə tarixi Malazgit döyüşündə Bizans
imperatorunu məğlub edən Səlcuq
İmperiyasının başçısı Sultan Arp Aslan
Konstantinopola İslam bayrağını sancaraq, Konstantinopolun
üzərindən Qızıl xaçı qoparıb
Bağdadda Xəlifənin ayaqları altına
atmışdı. Odu-budu xristian dünyası
türk-islam aləmi ilə düşmənçilik edir,
bunu türklərə bağışlaya bilmir. Halbuki, xaçı da, ikonanı da, Avropaya
xristianlıqdan əvvəl qədim türklər aparıb.
Fırlanan xaç türklərdə günəşin
simvolu idi. (Bax! Murad Adji
“Qıpçaq çölünün yovşanı”
kitabı).
Əslində, ermənilər pravoslav xristianı deyil,
qriqoryandır.
Pravoslav xristianlar
erməniləri öz içlərinə buraxmır. Rus çarı II Nikolay silah-sursat
saxlandığı üçün qriqoryan kilsələrini
ləğv etmişdi. Ruslar yalnız özlərinə
öz imperiyaçı siyasətlərinə lazım olduqda
qriqoryan kilsəsindən və 1890-cı ildən fəaliyyət
göstərən faşist xislətli daşnaklardan fərsəng
kimi ara qarışdırmaq, terror törətmək
məqsədilə istifadə edirdilər. Erməni
qriqoryan kilsəsi əslində, faşizm mərkəzlərindən
biridir.
Erməni faşisti
alman faşizminin törtöküntüsündən
yaranmış, daha qəddar anti-bəşəri
formasıdır. O, hər cür rəzaləti, hiyləgərliyi,
yalanı, xəyanəti saxtakarlığı özünə
rəva bilir. Onlar üçün heç bir
müqəddəs anlayış yoxdur. Bütün
dünya xalqları çörək, ermənilər isə
torpaq yeyirlər. Onların çörəklərinin
duzu yoxdur. Erməni faşizmi sayəsində
ermənilər təkcə Azərbaycan xalqının yox,
bütün mütərəqqi bəşəriyyətin
düşməninə, insanlıq üçün qorxunc təhlükəyə
çevirilməkdədir. Erməni faşizminin ideoloji əsaslarına
Xaçatur Abovyanın “Ermənistan yaraları” romanında,
Zori Balayanın “Ocaq və yol” kitabında, Silva Kaputikyanın,
erməni əsilli fransız bəstəkarı Şarl
Aznavurun yaradıcılığında rast gəlirik.
Erməni alaq otu
kimidir. Toxumu bir yerə düşsə hər
yeri basacaq. Böyük türk fatehi Əmir Teymur
yazır: “Mən ermənilərin hamısını
qırmadım. Bir hissəsini saxladım ki, qoy
bəşəriyyət görsün ki, tanrı nə qədər
şərəfsiz bir toplum yaradıb”.
Bu gün erməni
faşizminə qarşı əzəmətli və möhtəşəm
bir türkçülük dayanır, erməni faşizmi
türkçülüyün qarşısında hədsiz
cılız və miskin görünür. Ermənilər
bölüşdürülmüş dünyanı yenidən
bölüşdürmək istəyən, böyük
dövlətlərin əlində bir vasitə rolunu
oynayır. Onlar bu bəşəri cinayətkar
missiyanı – müharibələr törətmək, dinc insan
qırğınları, günahsız qanlar tökmək kimi
qatillik vəzifəsini “şərəflə” yerinə
yetirirlər.
Azərbaycanın uzaqgörən, qətiyyətli
və cəsarətli Prezidenti İlham Əliyev – Ali Baş
Komandan, rəşadətli ordumuz, təkcə ermənilərə
qarşı müzəffər müharibə aparmır, həm
də Qafqazda faşizmin erməni formatında ayılmasına
qarşı vuruşur, ermənilərin havadarlarının təzyiq
və təkidlərinə mərdliklə qalib gəlir. Biz yeni yaranmaqda olan şərəfli tarix içərisində
yaşayırıq.
İslamaqədərki
qədim türk hərb yasasında deyilir ki, uşaqlara,
qadınlara, xəstələrə, əlsiz-ayaqsızlara aman
istəyənlərə silah qaldırmayın. Qədim türk hərb sənəti – mərdlik və
qəhrəmanlıq, mərhəmət və mədəniyyətə
əsaslanırdı. Türklər
dağıdıcı deyil, qurucu idi, hara gediblərsə ora mədəniyyət
aparıblar. Avropalılar barəsində,
erməni faşizmi haqqında bunları qətiyyən demək
olmaz.
Biz bu gün
işğalçı erməni faşizminə qarşı həm
döyüş cəbhəsində, həm də ideoloji cəbhədə
insanlığın azadlığı uğrunda 30 il əzab çəkən
torpağımız uğrunda Haqq Mübarizəsi
aparırıq.
Milli Qəhrəman
Ey ulu
öndərin qəhrəman oğlu
Atanın
çörəyi halaldır sənə
Milli qeyrət
ilə, cəsarət ilə
Xidmət
eyləyirsən ana vətənə
Dünyaya
bəllidir hər qətiyyətin
Torpağa
sevgin, xalqa hörmətin
Qarabağla birgə yazılacaq
Tarixə
şöhrətin və şücaətin
“İti
qovan kimi” qovdun düşməni
Ürəkdən
sevir bu millət səni
Milli Qəhrəmansan
- Baş Komandansan
Heykəlin
qoyulub ürəyimizdə
Canlı
simvolusan Azərbaycanın
Sən
tarix yaratdın, zəfər tarixi,
Millət tarixi, bəşər tarixi.
Adın
qızıl xətlə yazılacaqdır:
İlham tarixi - Heydər tarixi.
18.10.20
Nizaməddin Şəmsizadə
Ədəbiyyat qəzeti.- 2020.- 31 oktyabr.- S.6.