Varislər
Tanrının dostu və eşq mələyi
"Varislər"in
bugünkü qonağı Azərbaycan Yazıçılar
Birliyi və Azərbaycan Rəssamlar İttifaqının
üzvü, unudulmaz şair, istedadlı rəssam, heykəltəraş,
memar, aşıq sənətinin gözəl bilicisi və yeri
hər zaman görünən müdrik dost, əziz insan Məmməd
Dəmirçioğlunun varisi Daşqın Məmmədoğludur.
1951-ci
ilin qızmar yay günlərinin birində,
sazın-sözün ruhani beşiyi sayılan Qazax
mahalının qədim İncə dərəsində -
Qaymaqlı kəndində gəlmişdi dünyaya. O ətrafda hamı Dəmirçilər
nəsli kimi tanıyırdı onları və illər
keçəcək, milli azadlıq hərəkatımızın
öncüllərindən biri, unudulmaz Ağamalı Sadiq
Əfəndi hamının Məmməd Bəşirov kimi
tanıdığı bu oğlana da elə buna görə Dəmirçioğlu
təxəllüsünü verəcəkdi.
Ə.Əzimzadə
adına Bakı Rəssamlıq Texnikumunu
bitirmişdi. Hələ uşaq yaşlarından rənglərin
sehrinə düşüb, dörd tərəfində boy verən
yaşıl dərələrin, günəşə əl
uzadan çinarların, daşların, qayaların və əlinin
qabarında dünyanı yaşadan insanların iç
dünyasına meyil salmışdı. Saz-söz
sevgisi İncə dərəsində bəlkə də min
illik ayindir, Məmməd də gözünü açandan bəri
beşiyi saz səsilə yırğalanmış, laylası
bayatıyla, qoşmayla, gəraylıyla deyilmişdi.
O, bəlkə
də sağlığında hər kəsin sevgisini qazana bilən
Eşq mələyinin özüdür. Məmməd
Dəmirçioğlunu bir dəfə tanıdınsa, onun
dostluğundan, sədaqətindən, vəfasından doya bilməzdin.
Bir də sözlərindən...
barmaqlarının sehrilə kətana
köçürdüyü dünyadan... gilə, mərmərə,
gipsə verdiyi ruhdan... doymaq olmurdu.
Yerin
görünür, Məmməd Dəmirçioğlu! 70
yaşın mübarək, dərdiş!
- Daşqın, xoş
gördük. Görüşmək üçün bu tarixi
təsadüfən seçməmişəm, bu il iyul ayının 4-də əziz və
unudulmaz dostumuz Məmməd Dəmirçioğlunun 70
yaşı tamam olur. Məmməd artıq 6 ildir aramızda
yoxdur, amma ədəbiyyat, söz, saz, sənət adamları,
dostları onu bir gün belə unutmurlar.
Məmməd bir şeirində deyirdi
ki:
"Dan üzündən doğan
gün
Qürubdaca boğuldu.
Kim bilir bu gün yenə
Kim öldü, kim doğuldu".
Hə, ay Daşqın, de görək
Məmmədsiz keçən 6 ildə kimlər öldü,
kimlər doğuldu?
Var olanlar var olsun
-
Atamın 70 illiyi ərəfəsində onu yad edən, xatirəsini
əziz tutan "Ədəbiyyat qəzeti" var olsun, sizin
kimi dostlar, sözün-sazın sehrindən havalana bilənlər
var olsun. Həyatdı da, ozan babamız Dədə
Qorqud demiş "son ucu ölümlü dünya"dır
onsuz da. Bir gün gələn, bir gün
getməlidir mütləq, amma atamın ölümündən
sonra bir həqiqəti dərk elədim - bir həyat da
ölümündən sonra başlayırmış, sən
demə. Mən özümü çox
xoşbəxt oğul hesab edirəm, çünki nə
sağlığında, nə də yoxluğunda Məmməd
Dəmirçioğlu adı gələndə dodaq büzən,
gözünü qaçırdan birini görmədim.
Onu sevənlər, xətrini əziz tutanlar onda vardı, indi də
var. Və... var olanlar var olsun!
Salam, İncə dərəsi
- Daşqın, Qazax deyəndə,
İncə dərəsi deyəndə o dəqiqə
qulağımda saz havası səslənir. Zarafat deyil, 35 ildən
artıq tanıdığım incəli dostlarım,
qardaşlarım var. Bəlkə də bu illər ərzində
xeyirdə-şərdə incəlilərin çoxuyla
qarşılaşmışam, görüşmüşəm.
Əvvəllər elə bilirdim bütün yollar Romaya getdiyi
kimi, sazın-sözün yolları da İncəyə gedib
çıxır. Amma Məmməd Dəmirçioğlu mənim
təsəvvürümü azca korrektə elədi - o, hər
şeydən əvvəl peşəkar rəssam idi.
-
Atamın təxəllüsündən də
görünür, onun atası Musa kişi
də, əmisi də o ətrafda adlı-sanlı dəmirçilər
kimi tanınıblar, yəni nəsil binayi-qədimdən bu sənəti
yaşadıb. Məncə, bu da bir incəsənətdir,
dəmiri əridib mum eləyirsən, sonra ona
görünüş verirsən, forma verirsən, dəmir
adiliyindən çıxıb, yararlı bir şeyə
çevrilir. Onlar kənd camaatının
məişətdə gündəlik işlətdikləri
şeyləri düzəldiblər, sinkdən, qalaydan, qara dəmirdən
düzəldə bilmədikləri bir şey olmayıb.
Dmirçilik öz yerində, amma məncə,
atamın rəssamlıq, şairlik həvəsi anası
Güllü xanımdan, Güllü nənəmizdən gəlib.
Və məncə, atam Güllü nənəmdən
həm də boş vaxt keçirməmək vərdişini
götürmüşdü, çünki boş vaxt
ömürdən gedir, atam boş yaşamağı, vecsiz
yaşamağı qəti yaxın buraxmırdı. İndiki kimi
xatırlayıram, Güllü nənə gözəl corablar
hörürdü, yaxşı tikmələr eləyirdi,
gözoxşayan naxışlar vururdu onlara, sonra bir də
görürdün, yumağı, milləri qoydu bir
qırağa, indi də qəzet oxuyur, ya da başı
hansısa maraqlı romanı oxumağa qarışıb.
Deyim yaxşı məktəb təhsili
almışdı, yox, amma həvəsi və iradəsi
güclü idi, qarşısına məqsəd qoydusa,
mütləq çatmalıydı.
Daşlarla danışan adam
Atam da eləydi. Bəzən mənə elə gəlirdi ki, onun
bacarmadığı iş yoxdur. Atamın iki
dayısı - Teymur və Məhəmməd də rəssam
olublar. Yəni atamın rəssamlıq
qabiliyyəti ana tərəfdən gəlir.
- Məmməd Dəmirçioğlunun
uşaqlığı İncədə necə keçib?
- Sənətkar
ailəsi, çörəyi dəmirdən çıxaran adam necə dolana bilərsə, elə. Deyim ki, yağ-bal içində yaşayıb,
böyüyüb, yalan olar. Atası şərəfli kişi olub, halal adam olub, ailəsini də
halallıqla dolandırıb, kənd yeridir,
bağı-bostanı olub, qapısında az da olsa
malı-heyvanı olub, korluq çəkən vaxtları da
olub, yaxşı vaxtları da. Mənim atam özünü həmişə
çox xoşbəxt hiss edib, həmişə
şükür etməyi bacarıb. Lap
uşaqlıqdan öz dünyasında yaşayıb,
özünü ruh adamı hesab edib, bir gün bütün
istədiklərinə, arzuladıqlarına
çatacağına ilahi bir ümidlə keçirib
uşaqlığını. Gedib çay
dərəsində daşlarla, sularla
danışırmış, arzularını quşlarla,
ağaclarla bölüşürmüş. Deyirdi, daşla danışırdım, deyirdim mən
istedadlıyam, bir gün atama arxa-dayaq olacağam, ailəni bu
kasıblıqdan, ağır zəhmətdən qurtaracağam.
Mən bunu bacaracağam, bu güc məndə
var.
- Bəlkə də o daş dediyi
simvolik bir şeydi, əslində, təkliyə çəkilib,
arzuları Allaha pıçıldamaqdır bu, duadır,
minacatdır.
- Hə,
yəqin ki, elədir. Atam həmişə Allaha
"dostum" deyirdi. Deyirdi, O mənim dostumdur,
məni eşidir. Birdən nəsə səhv
hərəkəti olanda da yenə gedib çay dərəsində
daşın üstündə oturub, "dostundan" üzr
istəyirmiş.
Tanrını
dost seçən adam
-
Çoxmu olurdu elə səhvləri?
-
Düşünməzdim onun nəsə böyük,
bağışlanmaz səhvi olsun. Onun həyat
amalı o idi ki, halallıq pozulmasın, heç kəsin
haqqına girilməsin. Bizi də o ruhda
böyüdürdü. Hətta deyirdi ki,
öz maaşınızı alanda belə onun
halallığını istəyin.
- Yəni
bu qədərmi? Öz halal maaşından da
halallıq istəmək ifrat deyilmi?
- Mən
nə deyim? O mənim atam idi, böyüyüm, mən ona deyə
bilməzdim ki, belə olma. Bəlkə o ruhun, o
əqidənin adamı olmasaydı daha çox uğur
qazanardı, daha böyük imkanları olardı. Məncə, həyatını öz axirətini
düşünərək yaşadı. Bu
dünya üçün bəlkə də kosmosdan gələn
biri kimi görünə bilərdi, amma axirət
üçün düz eləyib, Allahın hüzuru
üçün düz eləyib. Bu
gün insanların haqqına girib, halalı-harama qatıb
uğur qazanan, irəli çəkilən adamlar çoxdur,
onlar bu gün üçün yaşayırlar. Amma həyat bu günlə qurtarmır axı, bitməyən
bir həyat gözləyir bizi qabaqda. Bir
xatirələrdə yaşayan həyat, bir də axirət həyatı.
Ömür Tanrının verdiyi
kreditdir
Ömür
Allahın, belə deyək də, insana verdiyi faizsiz kreditdir. Sən onu istədiyin kimi xərcləyə bilərsən,
amma bir gün mütləq onu qaytarmalısan. Kim bu formulaya inanmırsa yazıq adamdır. Mən
bu gün kiminsə haqqına, cibinə girim, bu gün mənə
heç nə olmadı, üç il
heç nə olmadı... elə deyil. İlahi ədalətdən
heç kəs qaça bilməz. Rəhmətlik
Şaiq Vəli deyirdi ki, "olacaqlar olacaqlar", mütləq
olacaqlar!
- Mənim üçün
maraqlı cavab oldu. Həm də sual yarandı... Həyatdır
da, səhvsiz insan olmur. Dəmirçioğlu nə vaxtsa elə
bir səhv edibmi, sonradan dizinə döyüb peşman olsun?
- Mənim
bir xoşbəxtliyim də atamla dost olmağımdır. Bu gün də Dəmirçioğlunun elə sirləri
var ki, mənimlə bir yerdə gedəcək.
- Mətbuata aça biləcəyimiz
nəsə var?
- Olsa sirr
olmaz ki... Bu bizim aramızda ata-oğul sirri deyil, dost sirridir. Sadəcə ipucu verə bilərəm. Onun günah hesab etdiyi, dərd etdiyi məsələ
mənim yanaşmamda çox adi görünüb, yəni mən
bunu özümə dərd eləməzdim, amma o edirdi. Mən Dəmirçioğlunun axirətindən əminəm,
onun cənnətdə olduğunu bilirəm.
- Daşqın, Qazax deyəndə
yadımıza ünlü şairlər, aşıqlar
düşür, qazaxlı rəssam anlayışı bəlkə
də bu sıralamanın ən son yerlərindədir, ola
bilsin, yanılıram, amma mən belə
düşünürəm. Hətta qazaxlı
yazıçılar da barmaqla sayılacaq qədərdir.
Niyə Məmməd o stereotipləri dəyişdi, şair
yox, aşıq yox, rəssam olmağa həvəsləndi? Özü də Məmməd Dəmirçioğlu
kifayət qədər tanınan rəssam idi.
Tanınmış rəssam, yoxsa
şair...
- Əlbəttə, atam bir rəssam kimi təkcə Azərbaycanda
yox, Türkiyə Cümhuriyyətində, Özbəkistanda,
Kiprdə tanınır və hörmətlə qəbul
edilirdi. Özbəkistanda elə əsərləri var ki, bu
gün də televiziya verilişlərində göstərirlər.
Sovet dövründə ona Özbəkistandakı
dövlət idarələrinin, məişət müəssisələrinin
tərtibatı üçün xeyli əsər sifariş
vermişdilər.
- Bir müddət ailəliklə
Özbəkistanda yaşadınız, necə oldu ora gedib
çıxmaq? Təklif haradan gəldi?
Burda özünə iş tapa bilmirdi, yoxsa necə?
- Onun
işlərini çox sevirdilər, buna görə atam
uzunmüddətli iş təklifi aldı və bir müddət
Özbəkistanda yaşayıb işlədi. Namanqanda, Fərqanədə,
Buxarada onun rəngkarlıq işi çoxdur. Əbəttə,
burda da işi vardı, reklam kombinatında işləyirdi, demək
olar, ən böyük idarələrin, ticarət müəssisələrinin
reklamını ona həvalə edirdilər. O ərəfədə
özbək mütəxəssisləri Bakıda səfərdə
olarkən atamla görüşüb, əl işlərilə
tanış olublar, atamın işləri
arasında Özbəkistanda olmayan bir şeyi kəşf ediblər
- rəngli şüşələrdən mozaika işləri.
Milli və Şərq koloritli işlər.
Yəqin, xatırlayırsınız,
"Nizami" metrostansiyasının daxili tərtibatını
böyük Azərbaycan rəssamı Mikayıl Abdullayev
işləyib, atam da o cür işlər görürdü.
Sonra sink və mis xəlitələr üzərində
döymə işləri görürdü. Atam rəssamlığın, demək olar,
bütün növlərində özünü
sınamışdı və hamısında da uğurlu idi.
- Yaxşı, necə oldu ki, heykəltəraşlıq
da onu çəkdi?
- Onsuz da
kiçik ölçülü fiqurlar, büstlər düzəldirdi,
amma illərlə dostluq etdiyi, can dostu, sirr dostu Ağamalı
Sadiq Əfəndinin vaxtsız ölümü onu çox
sarsıtdı. Bilirsiniz də, Ağamalı bəy
azadlıq aşiqi idi, türk sevdalısı idi, kaş
Ağamalı bəy də, atam da bu böyük, möhtəşəm
qələbini görəydilər.
Daşa ruh verənlər
Hə... dostunun ölümü onu sarsıtdı, qəbirüstü
abidəsini öz üzərinə götürdü və
onunla danışa-danışa, dərdləşə-dərdləşə,
ağlaşa-ağlaşa o büstü düzəltdi. Onun ilk nüsxəsini gipsdən düzəltdi, sonra
mərmərdən işləndi. Niyə
bu işi öz üzərinə götürdü?
Deyirdi, Ağamalı Sadiqi mən tanıyıram, onun iç
dünyasını heç kəs mənim kimi verə bilməz...
- İç dünyası dedin,
ağlımdan belə bir sual keçdi, bəzən heykələ,
ya da rəsmə, portretə baxırsan adamı heç nə
cəlb etmir, daş parçası, rəng
yığını olduğunu hiss edirsən, bəzən isə
sanki heykəl, portretdəki sima səninlə
danışır...
- Əlbəttə, bu, ruh məsələsidir. Rəssam
yaratdığı heykələ, çəkdiyi rəsmə
ruh verə bilmirsə öz sənətinə uduzur. Tutaq ki, dahi S.Vurğunun qəbirüstü abidəsi.
Orada ruh yoxdur, amma Fəxri xiyabanda Rəşid Behbudovun,
Şıxəli Qurbanovun, Müslüm Maqomayevin və
başqalarının abidələri var ki, onlar daş, mərmər
anlayışından çıxıblar, canlıdırlar,
ruhları var sanki. Bu, müəllifin
uğurudur. Atam da Ağamalı bəyin,
Akif Səmədin büstünü buna görə öz
üzərinə götürdü. Heykəl də,
büst də oxşaya bilər, amma bununla iş bitmir, gərək
ona ruh da verə biləsən.
- Xaltura və
yaradıcılıq... bu, istənilən sənətdə və
sənətkarda var.
- Atam
heç vaxt dediyiniz o xalturanın dalınca qaçmadı.
İstəsəydi, elə imkanları ola
bilərdi ki... amma qəbul eləmirdi. Atamın
gözəl bir məsləhəti - bəlkə də vəsiyyət
də demək olar onun bu fikrinə - vardı, deyirdi, heç
vaxt pul dalınca qaçma, elə işlə ki, pul
özü səni tapsın. O eləydi. Sifarişlər
özü tapırdı onu.
Əgər istəsəydi...
Tutaq ki, bəlli qiymətlər var da, onsuz da hamı
sifarişini verib işi alır, amma sifarişçi
yaxşı sənətkar axtarır həmişə,
oturuşmuş sənətkar axtarır. Atam tərtibat
işlərində də əvəzsiz idi. Bəzən aylarla onun haradasa işini bitirib, gəlib
onun işlərini görməyini gözləyən adamlar
vardı.
Keçək portret məsələsinə. Onun kifayət
qədər portret sifarişi olurdu, amma hər adamın
portretini götürmürdü, hətta artıqlaması ilə
pulunu təklif edənlər olurdu, bir bəhanə ilə
imtina edirdi. Soruşurdum niyə elə
edirsən? Deyirdi, mən bu insanın şəklindən
mənfi enerji alıram, işləyə bilmərəm.
Amma rayonlara gedirdi, gəzirdi, birdən elə
bir obraz görürdü ki, ondan uzaqlaşa bilmirdi. Fotoaparatla həmin o çobanın, dağ
adamının, əkinçinin, ya nurani bir nənənin, ya
da bir kənd uşağının şəklini çəkib
gəlirdi, evdə onun portretini işləyirdi. Evimizdə xeyli elə əl işi qalır. İndi baxıram o şəkillərə, nə qədər
canlı, ruhlu olduğunu hiss edirəm.
- Danışdıq... o, rəssam
idi, heykəltəraş idi, şair idi, tərtibatçıydı...
mənimçün maraqlıdır, bu sənətlərin
hansında özüydü, hansında özünü daha
dolğun ifadə edə bilirdi? Əslində, haqqında
danışdığımız sənətlərin
hamısında yazı var... rəssam
fikirlərini, yəni öz "mətnini" rənglərlə
yazır, heykəltəraş daşla, gillə, şairsə
sözlə, əsas məsələ fikri ifadə edə bilməkdir.
- Şeir yazanda və şəkil çəkəndə
ruhu dincəlirdi. Mən bu sualı şəxsən atama
vermişdim, sən hansında daha çox rahatlıq
tapırsan? Deyirdi, bəxtim gətirib həm
rəssam, həm də şair olmuşam. Mən
şeirə rəng qata, şəklə söz ələyə
bilirəm.
Qazaxda tanınmayan Məmməd?
O, lap erkən
yaşlarından şeir yazırdı. Gözəl eşq
şeirləri var, gəncliyində anama yazdığı
şeirlər var. Akif Səməd həmişə
yarızarafat, yarıgerçək deyirdi ki, "A Məmməd,
bilirsənmi səni Qazaxda niyə çox da tanımırlar,
çünki Qazaxda hər evdən azı üç şair
çıxır, inan Allaha, əgər Kürdəmirdə
doğulsaydın, sənə heykəl qoyardılar". Amma mənə qalsa,
o, rəssam idi, peşəkar rəssam, şairlik onun məşğuliyyətiydi,
ruhunu dincə qoyduğu yer idi.
- Bir az Dəmirçioğlunun
öz ailəsindən danışaq. Dedin anaya gəncliyində
xeyli sevgi şeiri yazıb. Bəzən ailələr,
xüsusilə də əvvəllər qurulan ailələr
böyüklərin seçimi ilə olurdu. Sevgisiz,
kor-koranə. Bəzən ailə uzun illər
bunun travmasını yaşayırdı.
- Yox, atam
öz seçimiylə ailə qurub. Onlar bir-birini
sevib evləniblər. Evin böyük
övladı mənəm, məndən kiçik üç
bacım var. Atam kənddə doğulub
böyümüşdü, amma içində
ölçüyə gəlməyən demokratik ruh vardı.
Evdə hər kəsin sözü, təklifi
mütləq dinlənilirdi və qərar veriləndə
hamının fikri nəzərə alınırdı. O
bizə həm sərbəstlik vermişdi, həm də nəzarətini
həmişə üstümüzdə hiss edirdik. Sənət seçəndə də, ailə quranda
da, başqa işlərdə də bizim istəyimiz öndə
idi, o, sadəcə məsləhət, ya da təklif verə
bilirdi və həmişə bizim istəyimizə kömək
durmağa, dəstək olmağa
çalışırdı.
"Məni danlaya-danlaya
ağlatmışdı"
Danlayanda adamın ürəyini ala-ala danlayırdı. Hərdən
fikirləşirdim ki, ondansa bir sillə vursaydı
yaxşıydı. Uşaq vaxtı -
oğlan uşağıyam da - şuluqluq,
cığallıq-falan olurdu, danlayırdı məni, gözlərim
yaşarırdı, axırda deyirdi, halal olsun. Çaşırdım. Deyirdi, məni
başa düşməsəydin gözlərin
yaşarmazdı.
Məni özüylə irfan məclislərə
aparırdı, aşıqların, şairlərin
qaymaqları yığışan yerlərə, deyirdi sadəcə
bax və eşit. Mən o məclislərin
ruhuyla böyüdüm. Özü də
gözəl saz çalırdı, aşıq havaları
oxuyurdu. Bir sözlə, sevgi dolu, ruh dolu adam
idi. Və ailədə bir ata kimi üzərinə
düşən missiyanı tam yerinə yetirəndən sonra
rahat köçdü dünyadan. Hamımızı
ağlar qoyub, quş kimi uçdu getdi. Mən
deyərdim həm də bir qardaş kimi, bir qohum kimi üzərinə
düşəni elədi.
- Qazaxlılar dostluqda mühafizəkar
olurlar, Şəmkirdən Borçalıya qədər
olmayanlarla dostluq etmirlər. Var idimi başqa
bölgələrdən olan dostları?
- (Gülür). Yox, mən elə deməzdim, atamın demək
olar, bütün bölgələrdən dostları vardı.
Qulu Ağsəs, Elçin Hüseynbəyli, İlham Qəhrəman...
Əsgər məktubları
- Aydındır. Məni də bu
siyahıya əlavə eləsək, demək, Məmməd
dost seçimində ürək eləyib Qazax sərhədlərini
keçib (gülürük), hətta risk eləyib,
Qarabağa da girib.
Əsgər məktublarından, anaya
yazdığı şevgi şeirlərindən
danışdın. Necə tanış
olublar, necə ailə qurublar?
- Anam Zemfira xanım da, bacım Şəhla da rəssamdır. Atamla anam rəssamlıq
texnikumunda oxuyanda tanış olublar. Anam köklü bakılı qızıdır.
Əlbəttə, qeyd elədiyniz kimi, bizim
zonada ailə qurmaq məsələsi çox vaxt
böyüklərin seçimiylə olur, amma atam bu stereotipi də
dəyişmişdi. Ailədə
narazı olmuşdular ilk vaxtlar onun bu istəyinə, amma atam
fikrindən dönməmişdi. Evimiz
qonaq-qaralı olurdu, rayondan gələnlər mütləq
bizdə gecələyirdilər, anam süfrə
açırdı, xoş rəftar göstərirdi və bəzən
bu, hər gün davam edirdi. Sonralar nənəm bir dəfə
atama dedi ki, vallah halaldır bu gəlinə, bizimkilər
olsaydı indi min dəfə sifət göstərmişdilər.
Atam tez-tez deyirdi ki, mənim şair olmağımın
baisi Zemfira xanım oldu. Ən gözəl şeirlərini
doğrudan da, anama yazıb. Əsgərlikdən
göndərdiyi bütün məktublar şeirlə
başlayıb, şeirlə qurtarıb. Yəni tələbə
vaxtı tanış olublar, əhd-peyman
bağlayıblar, sonra atam əsgərliyə gedib, anam iki il
gözləyib, atam əsgərlikdən qayıdandan sonra evləniblər.
Eşq üsyanı
Ailəsinin
narazılığına atam gözəl cavab verib: "Mənim
sevdiyim qadın budur, başqasını almaq istəyirsinizsə
alın, amma ondan sonra mənim üçün sevgi də bitəcək,
həyat da, o ailə də necə olacaq Allah bilir". Əslində, bu, üsyan idi, sevgi üsyanı, bəlkə
də o vaxta qədər o ailədə o cür danışan
olmayıb və atam öz sevgisinə qovuşub. Özü də bu sevgi təkcə ailəyə
deyildi, dostları da çox istəyirdilər xətrini.
Hara gedirdisə hamı başına
yığışırdı, qəribə bir aura
yaradırdı. Həm öz sadəliyi, həm
də səmimiyyətilə qazanmışdı bu sevgini.
Bəzən bilirdi ki, kimsə onu aldadır,
gözünün içinə baxa-baxa aldadır və həm
də istifadə eləyir ondan, üzə vurmurdu. Narazılıq edirdim. Deyirdim, axı sən də
bilirsən ki, bu adam səni aldadır,
deyirdi, qoy elə başa düşsün ki, mən
aldandım, əgər onun könlü belə xoş olursa,
qoy olsun.
- Birdən eşitdik o acı xəbəri.
Baxanda çox sağlam, həyat eşqli biri kimi təsir
bağışlayırdı, amma Həmid Ormanlıdan gəldi
xəbər, bəs Məmməd dünyasını dəyişib.
- Çox gözlənilməz oldu onun itkisi. O ərəfədə dayısı rəhmətə getmişdi, rayona qırx mərasiminə getməyə hazırlaşırdı. Həmin səhər yuxudan duranda özünü pis hiss elədiyini demişdi, bacım təzyiqini ölçmüşdü, təzyiqi yuxarı idi. Mən "28 May" metrosu tərəfdə yaşayıram, zəng vurub atamın özünü narahat hiss etdiyini dedilər, mənim də hardan ağlıma gələrdi ki, belə bir şey olar, zarafatla dedim ki, ataya nə olasıdır, gəlirəm. Yoldaşımı da götürüb tez evdən çıxdım, elə yoldaydım, az qalmışdı çatmağıma, bacım bir də ağlaya-ağlaya zəng vurub dedi ki, ata keçindi. Təcili yardım gəlib çatsa da, gec idi artıq...
Söhbətləşdi:
Əyyub QİYAS
Ədəbiyyat qəzeti.- 2021.- 3 iyul.- S.30-31.