Varislər
SEVDİ...
SEVİLDİ... VƏ SEVİLİR...
"Varislər"in bugünkü
qonağı unudulmaz kino və teatr aktyoru, yaratdığı
obrazlarla tamaşaçıların ürəyində
özünə sevgi taxtı qurmuş Azərbaycanın Xalq
artisti, Dövlət mükafatı laureatı, gözəl
müəllim, əziz dost, sevilən insan Əlabbas Qədirovun
varisi İlham Qədirovdur.
1946-cı ilin qışında Bakıda gəlmişdi
dünyaya. Atası Gülabbas kişi
bir müddət dəmiryolçu işləyəndən
sonra ictimai iaşə idarəsində işə düzəlmiş,
köhnə İnqilab, indiki Həsən Əliyev
küçəsində qəlyanaltı işlətməyə
başlamışdı.
Dağlı balası Əlabbas
Əlabbas Qədirovun
uşaqlığı Bakının Papanin məhəlləsində
keçmişdi. Bir müddət
"Nəsimi bazarı" kimi tanınan bazarda dağlı
çörəyi satmış, arada evdən xəlvət
böyük Azərbaycan aktyoru Ağadadaş Qurbanovun rəhbərlik
etdiyi dram dərnəyinin məşqlərinə
qatılmışdı. Atası Gülabbas kişi oğlunu diş həkimi görmək
istəyirdi, amma balaca Əlabbasın ürəyində
qaynayan aktyorluq həvəsi, səhnənin sehri ona rahatlıq
vermirdi.
Bu gün o unudulmaz insanın
varisi İlham Qədirovla Bakının ən gözəl məkanlarının
birində - "Azərkitab" mağazasında
görüşdük.
- Nə əcəb atanızın yolunu
getmədiniz? Özü istəmədi, yoxsa sizin həvəsiniz
olmadı?
-
Uşaqlıqda həvəsim vardı, məktəbdə atama
görə mənə rollar verirdilər, hətta
"Vaqif" pyesində Vaqifi də oynamışdım, evdə
nənəmgili deyirdilər ki, məndən yaxşı aktyor
olar.
- Hə, Əlabbas müəllim də
Vaqifi oynadı.
- O,
peşəkar səhnədə oynadı, mənsə məktəbdə,
səhnəcikdə. Üstəlik, atam S.Vurğunun yubileyi ilə
əlaqədar çəkilən filmdə də Vaqifi
oynayıb, həmin lent "Qızıl fond"da
saxlanılır.
- Xızılılar özlərini həmişə
dağlılar kimi təqdim edirlər, amma Bakıdan baxanda
Xızı dağları sanki görünmür. Necə olub,
Xızıdan Bakıya gəliblər? Kim olub babanız
Gülabbas kişi?
Qatar rəisinin oğlu
- Atam Bakıda anadan olub, amma böyük bacısı
Xızıda doğulub. Gülabbas kişi sərnişin
qatarında qatar rəisi işləyib, sonra köhnə
İnqilab küçəsində qəlyanaltı işlədib.
Mənim adımı babam qoyub. Dağlılarda, bakılılarda uşaqlara ikimərtəbəli
adlar qoymaq dəbdir axı, mən dünyaya gələndə
evdə deyib ki, uşağın adını mən
qoyacağam. Anam fikirləşib yəqin, atamın
adı kimi öz adına
uyğunlaşdırıb bir şey qoyacaq. Şəhadətnamə
almağa gedəndə yolda bir kişi nəvəsini
çağırıb "İlham, yanıma gəl",
xoşu gəlib addan, gedib şəhadətnamə almağa,
deyib nəvəmin adını İlham yazın. Evə gəlib
deyib ki, uşağın adını qoydum, anamın ürəyi
əsirmiş ki, kişi birdən
yaxşı ad qoymaz, sənədə baxanda ürəyi yerinə
gəlib.
Teatrdan qorxdum
Təxminən
12-13 yaşım olardı, atama dedim ki, mən də aktyor
olmaq istəyirəm. Bir gün məni
maşına mindirib apardı Azdramaya. Səhv
etmirəmsə, "Büllur sarayda" tamaşasının
məşqləri gedirdi. "Büllur
sarayda" Azdramanın səhnəsində 800 dəfə
anşlaqla getdi. Teatrın gözəl
dövrləri idi. Cəmi bir neçə
ildən sonra teatr o böyüklüyünü, möhtəşəmliyini
itirdi. Amalya Pənahova öz
teatrını yaratdı, Fuad Poladov, Məlik Dadaşov rus dramasına
getdi, başqa aktyorlar da oldu ki, ümumiyyətlə, sənətdən
uzaqlaşdılar.
- ...və teatr intriqa
yuvasına çevrildi.
- O həmişə
olub. Onlardan əvvəl də olub, indinin
özündə də var. Daha çox qadın sənətçilər
meyilli olurlar intriqaya, kişilər bir qədər özlərini
qorumağa çalışırlar, amma qadınlar rol
bölgüsünə görə bir-birlərilə prinsip
aparırlar.
Nə isə...
özü səhnəyə çıxdı, geri
çevrilib mənə dedi, kimi gözləyirsən, gəl
də. Səhnəni, işıqları görəndə
qorxdum. Dedi, onda otur zalda gözlə. Məşq
qurtarandan sonra maşınla evə gedəndə "Bir də
mənə demə aktyor olacağam. Əgər səhnədən
qorxdunsa, səndən aktyor olmaz", - dedi. Mən
də bu fikri birdəfəlik ağlımdan
çıxartdım. Orta məktəbi
bitirəndən sonra sənədlərimi Azərbaycan Dövlət
Universitetinin Tarix fakültəsinə verdim.
O vaxt
aktyorlara hörmət eləyirdilər, dedi xahiş eləyim,
hüquqa gir, sonra prokurorluqda işləyərsən. Mənim o sahədən xoşum gəlmirdi.
Dedim tarix müəllimi olmaq istəyirəm. Dedi, onda
özün bilərsən... Tale elə gətirdi
ki, heç vaxt tarix müəllimi işləmədim,
dövlət qulluğunda çalışdım və
bugünə qədər eyni yerdə işləyirəm.
Müəllim ol - acından öl
- Xızı dədə-baba
ocağıdır. Kimlər qalıb orada?
- Biz
Xızının Yuxarı Əngəlan kəndindənik. Ora Xızı dağlarının, demək olar, son
nöqtəsidir, dağın o biri tərəfi artıq
Şamaxıdır. Kəndin adı tat dilindən tərcümədə
arı yuvası mənasını verir: əng - arı, alan - yuva. Atamla qalxmışıq oralara,
özü Bakıda böyüsə də, yurda, torpağa
bağlı adam idi, oraların tarixi ilə
bağlı böyüklərdən eşitdiklərini,
bildiklərini bizə də danışırdı ki, o tarix
unudulmasın. İndi o kənddə bizim nəsildən,
demək olar, heç kəs qalmayıb, amma ulu
babalarımızın, nənələrimizin məzarı
oradadır. Altıağacda isə qohum-əqrəba
çoxdur.
- Ötən əsrin əvvəllərində
Cəfər Cabbarlı, Mikayıl Müşfiq Xızı
intelegensiyasının ən üzdə olan adamları idi,
onların adınca Məmməd Arif, Cabir Novruz, Seyfəddin
Dağlı... Xızıdan xeyli sənət
adamı çıxmışdı. Mən indiki kimi
xatırlayıram "Sevil" tamaşasını və
Əlabbas müəllimin məşhur Balaşını...
Bilirsiniz, məncə, Əlabbas müəllim sənətə
gələndə Xızı cavanları daha çox onun da
rol aldığı "Nəğmə dərsi" filmindəki
ata kimi şofer olmağa meyilli idilər. Necə oldu ki,
mühafizəkar Gülabbas kişinin oğlu gedib
çıxdı Ağadadaş Qurbanovun dərnəyinə?
- Bayaq siz
professor Ənvər Vəliyevin adını çəkdiniz,
onlar bibioğlu-dayıoğlu olublar.
- Bəli, Ənvər Vəliyev incəsənət
institutunda mənim müəllimim olub, xətrini istədiyim
adamdır.
-
Çox sağ olun. Onlar
yeniyetmə vaxtında atamla bir yerdə "Nəsimi
bazarı"nda dağlı çörəyi
satırmışlar. Babam Xızıdan gələndə
Papanin deyilən yerdə torpaq alıb, ev
tikənə qədər qardaşının evində
qalıb. Atamın uşaqlığı Papanində
keçib. Bakıdakı 13 saylı məktəbdə
general Əlağa Hüseynovla, Abbas Abbasovla bir sinifdə
oxuyublar və dostluqları həmişə davam edib.
Dağlı çörəyi satan oğlan
Hə, bir gün çörəkləri satıb
qurtarandan sonra Ənvər müəllim buna deyib ki, mən dərnəyə
gedirəm. Beləcə, günlərin birində atamı da
özüylə aparıb. Ağadadaş
müəllim atamı yoxlayıb, bəyənib. Ondan sonra dayıoğlu-bibioğlu bir yerdə dərnəyə
getməyə başlayıblar. Babam bundan
xəbər tutanda hirslənib, ona dərnəyə getməyə
qadağa qoyub, deyib ki, mən sənin diş həkimi
olmağını istəyirəm. Ticarətçi adam olub da, sovet dövründə necə idi
onlar? Atam deyib mən aktyor olmaq istəyirəm.
Babam bir gün atamı izləyib, gedib
çıxıb dərnəyə. Ağadadaş
müəllimə deyib ki, oğlumun bura gəlməyini istəmirəm.
Ağadadaş müəllim onu başa
salıb, deyib, əlbəttə, atasısan, haqqın
çatır, amma sənin oğlun istedadlıdır, ondan gələcəkdə
gözəl aktyor çıxacaq.
Babam da
bir az kobudluqla deyib ki, mən bilərəm,
oğlum bilər. O, daha bura gəlməyəcək. Bir müddət atam dərnəyə getməyib və
günlərin bir günü Ağadadaş müəllim
babamgilə gedib, görüşüb onunla, deyib nə
olur-olsun, mən bu uşağı özümlə
aparacağam, o, mütləq aktyor olacaq. Babam,
belə deyək də, başından eləmək
üçün razılıq verib.
Diş həkimi olmaqdan imtina etdi
Beləcə,
bir neçə il dərnəyə gedib və
orta məktəbi bitirib. İndi ali mktəbə
sənəd vermək lazımdır axı, babamın
başını qatıblar ki, hələ imtahanlar
başlamayıb. Atam incəsənət
institutuna - Mehdi Məmmədovun kursuna qəbul olunub. Bir
gün babam şəhərdə gəzəndə eşidib
ki, dost-tanışın uşaqları ali
məktəbə daxil olublar, evdə məsələni
soruşanda atamın İncəsənət İnstitutuna
girdiyini deyiblər. Kişi bərk hirslənib,
atamı evdən qovub. Deyib, gedib sənədlərini
də alacağam, mənim oğlum orda oxumayacaq. Tərs adam olub da... amma getməyib. Rasim Balayev, Elxan
Qasımov, Mikayıl Mirzə... bir yerdə oxuyublar. Atam sonuncu kursda oxuyanda M.Məmmədov Azdramada "Xəyyam"
tamaşasına quruluş verirmiş. Atam bir az şuluq tələbə olduğu
üçün Mehdi müəllimin arası soyuq olub onunla.
Mehdi Məmmədovu incidən tələbə
Bir gün atam pillələri qalxanda Mehdi müəllim
aşağı enirmiş, onun özünəməxsus tempi
var idi axı.
Yenə elə, səhnədəymiş kimi: "Dayan! Mən
Azdramada "Xəyyam" tamaşasını
hazırlayıram, sabah saat 10-da məşqdir, gələrsən,
sənə də orda rol verəcəyəm", - deyib. Atam elə bilib onu ələ salır, araları
olmayıb axı, buna görə. Atam heç nə deməyib,
qalxıb pillələri, Mehdi müəllim yenə onu
çağırıb: "Səninləyəm! Sabah saat 10-da səni gözləyəcəyəm.
Sən öz böyük sənətinlə mənim
tamaşamda nə yarada bilərsən?".
O gecə atamın gözünə yuxu getməyib, həm
inanıb, həm də yox. Səhər gedib
Azdramaya, Mehdi müəllim onu qarşılayıb, Yusif
obrazını atama verib. Kiçik roldur.
Beləcə, atam böyük Hüseyn Cavidin
"Xəyyam" dramındakı Yusif obrazıyla Azdramaya
ayaq basıb və ömrünün sonuna qədər orada
işləyib.
Atası zalda sona qədər
oturmadı
1970-ci ildə "Xəyyam"ın premyerası olanda
nənəm babamı məcbur eləyib ki, bir yerdə gedib
tamaşaya baxsınlar. Evdə də çox dil töküblər,
nəsə bunu birtəhər razı salıblar. Yusif obrazı da ikinci hissədə səhnəyə
çıxır. Babam birinci hissəni
zorla oturub zalda, nənəmə deyirmiş ki, məni ələ
salmısınız, Əlabbas burda yoxdur. Axır
ki, atamı səhnədə görüb. Tamaşa qurtarıb, alqış yerində zalda
qalmayıb, çıxıb bayıra, nənəmgilə
deyib ki, mən gedirəm maşını
qızdırmağa, siz də gələrsiniz. Atam təxminən 2 saatdan sonra qayıdıb evə.
Deyir, ürəyim əsirdi, görəsən, kişi
nə deyəcək? Yəqin, xoşuna gəlməyib
ki, axıra qədər qalmayıb. Amma evdə
hər şey əksinə olub. Babam gözləri
dolmuş halda əlini qoyub atamın çiyninə: "Mən
səni nahaq qoymurdum bu sənətin dalınca gedəsən.
Get oğlum, Allah bu yolda sənə dayaq olsun!" Atam bunu danışanda kövrəlirdi, elə mən
də hər dəfə bu xatirə yadıma düşəndə
doluxsunuram.
Atam Mehdi Məmmədovun xeyir-duasıyla Azdramaya qəbul
olunub. Təsəvvür edirsiniz, şuluq olduğu
üçün arası olmayıb atamla, amma istedadına dəyər
verib, arxa olub ona. İndi elə kişilər,
elə müəllimlər çox azdır. Atam Mehdi müəllimin sonrakı tamaşalarında
da rol alıb, "İblis"də oynayıb. Atam çox rejissorun tamaşasınsa rol alsa da, təkcə
Tofiq Kazımovun tamaşalarında oynamayıb.
Tofiq Kazımovun tamaşalarında
oynamadı
Səbəb adi bir şeydir. Tofiq müəllim bir az
hay-küylə məşq edirmiş, məşq zamanı
atamın üstünə qışqırıb, atam da rol dəftərini
qoyub yerə, deyib mən bu tamaşada oynamıram. Tofiq müəllim ömrünün son illərində
ona təzədən rol vermək istəyib. Deyib, "dağlılığıva salıb bəsdir
dikbaşlıq elədin, gəl, təzə tamaşada səninçün
də rol fikirləşmişəm". Atam
əvvəlcə razılıq vermək istəyib, həmişə
deyirdi ki, Tofiq Kazımov da böyük rejissor idi, amma ürəyim
sınmışdı ondan. Razı
olmayıb. Deyirdi, "fikirləşdim ki,
bu illər ərzində onun heç bir tamaşasında oynamamışamsa,
bundan sonra da alınmaz".
- Məncə, doğrudan da,
dağlılığına salıb, amma həm də
xarakterini qoyub ortalığa. Maraqlı epizoddur.
Ümumiyyətlə, Əlabbas müəllim mənim
yaddaşımda elə o cür, xarakterli biri kimi qalıb. 1997-ci ildə Həcc ziyarətində bir yerdə
olmuşuq. Məndə onun unikal kadrları var, Mədinədə,
"Quba məscidi"ndə namaz qıldığı vaxt
onu videoya çəkmişəm və o kadrları 28 ildən
sonra mütləq sizə verəcəyəm. Hətta
Ərəfatdan Mina vadisinə gedərkən Müzdəlifədə
gecələyəndə növbə ilə eyni döşəyin
üstündə yatmışıq. Ruhu
şad olsun.
Mənim Həcc yoldaşım
Bayaq teatrdakı intriqalardan
ötəri danışdıq. Əlabbas Qədirov
teatrın başıbəlalı vaxtında direktor
seçildi və biz arada görüşürdük, hirsləndirirdilər
onu. Bu, onun səhhətindən də yan
keçmədi.
- Teatra
direktor getmək təklifi atam üçün gözlənilməz
olmuşdu. Bulvara baxan binaların birində
yaşayırdı, elə sənət dostları, rəhmətlik
Səyavuş Aslanla, kinorejissor Oktay Mirqasımla bir yerdə
bulvardakı məşhur çayxanada çay içirmişlər.
Bu vaxt Mədəniyyət naziri Polad
Bülbüloğlunun köməkçisi zəng vurub, onu
nazirliyə dəvət edib. Atam səbəbini
soruşanda deyib, Əlabbas müəllim gəlin, nazir sizinlə
görüşmək istəyir. Nazir deyib
ki, Həsənağa müəllim artıq işləmir,
sizi teatra direktor təyin eləmişik. Atam Turabovla
qardaş kimiydi, çox yaxın dost idilər. Atam
soruşub ki, mənim namizədliyim haradan gəlib? Nazir deyib ki, bu, cənab Prezidentin - o vaxt ulu öndərimiz
idi Prezident - birbaşa tapşırığıdır.
Atam deyib ki, cənab Prezident bu işi mənə
həvalə edirsə, başqa nə deyə bilərəm.
Atam işi qəbul edəndən iki gün sonra
Turabovla görüşüb halallıq aldı. Turabov demişdi ki, ora sənin gəlməyinə
çox sevindim. Bayaq çox doğru qeyd
elədiniz. Atam deyirdi ki, mən bu teatrda 40 il işləmişdim, belə
çıxır ki, heç kəsi
tanımamışdım, direktor keçən kimi hamı
özünü göstərdi.
Turabovdan halallıq aldı
Özünüz
tanımısınız onu, mən bir şey deyə bilərəm,
evdə necə böyük idisə, hörmət
qazanmışdısa, teatrda da eləydi, onun hörmətini
saxlayırdılar, həm rəhbər kimi, həm də
aktyor kimi, dost kimi. Sizə bir söz deyim, ulu
öndərimiz bir adamın hər hansısa vəzifəyə
gətirilməyini istəyirdisə, ona inanırdı, etimad
göstərirdi, onun təkliflərini eşidirdi, ona məsləhət
verirdi, kömək edirdi. Azdramada bir dəfəyə
26 nəfərin fəxri adlarla təltif edilməsi bu
etimadın nəticəsiydi. Ulu öndərimiz
atamın tərtib etdiyi siyahıdan kiminsə adını
çıxartmadan imzalamışdı.
- Nədənsə, filmlərə az çəkildi, amma "Sevinc buxtası"
uğur gətirmişdi ona, Dövlət mükafatı almışdı.
- Hə,
32 yaşında "Sevinc buxtası"ndakı Nazim roluna
görə Dövlət mükafatı almışdı. Sonra "Babək"də, "Nəğmə dərsi"ndə
çəkildi, amma xeyli filmdə çox məşhur
aktyorları səsləndirib. Düz
deyirsiniz, atam daha çox teatr aktyoru kimi yadda qaldı. C.Cabbarlının "Sevil"
tamaşasındakı Balaş ona çox uğur gətirdi.
Teatrda, bəlkə də, əllidən
çox irili-xırdalı obraza həyat vermişdi. Amma onun iki filmi müəyyən səbəblərdən
üzə çıxmadı. Birincisi,
Rasim Ocaqovun çəkdiyi "Qatır Məmməd"
filmindəki Qatır Məmməd obrazı idi. Həmin
filmdəki obraz Moskvanın qərarı ilə məhv edildi,
sonradan Ocaqov Şahmar Ələkbərovu təzədən
çəkdi və o filmdən vətənpərvərliklə,
millətçiliklə, Cümhuriyyət tarixi ilə
bağlı çox şey çıxarıldı, sırf
kommunist təbliğatına sərf edən şeylər əlavə
olundu.
Onun Qatır Məmmədi
niyə üzə çıxmadı?
Bir də "Sönməyən ulduzlar" -
üçseriyalı film idi, Hacı Zeynalabdin Tağıyevin
həyatından bəhs edirdi, Nadejda İsmayılova ilə
Rasim İsmayılovun filmi idi, birinci seriyası çəkilmişdi,
sonra sponsor tapılmadı.
- Yəni xeyriyyəçi
Tağıyevin yolunu davam etdirəcək biri
çıxmadı ortalığa? Çox pis.
- Hə,
yarıda qaldı o film.
- Amma Əlabbas müəllim Əli
Əmirlinin "Mesenat" tamaşasında Tağıyev
obrazını canlandırdı.
- Bəli,
"Mesenat" çox uğurlu tamaşa idi. Bu
obraz, demək olar, atamın teatrdakı son tamaşası oldu.
Səhv etmirəmsə, on tamaşa oynadı.
Rəhmətlik Məhərrəm Bədirzadə
dövlət televiziyası ilə tamaşanı çəkdi
və həmin tamaşa da fondda qorunur. Məhərrəm
Bədirzadə ilə tələbə yoldaşı
olmuşdu. Atam dünyasını dəyişəndən
sonra mən onun dostlarıyla çox təmasda oldum və Məhərrəm
müəllimin ruhu şad olsun, mən onun nə qədər
dostcanlı, vəfalı olduğunu gördüm.
- Dostlarından söz
düşmüşkən... kim idi onun
yaxın dostları?
- Rasim
Balayevlə ailəvi dost olmuşuq. Mikayıl Mirzəylə
ailəvi dost olmuşuq, indi onun oğlu Mətinlə də mənim
münasibətim var. Sənətdən uzaq olan adamlar
arasında da xeyli dostu vardı. Sonra da Həcc
dostları oldu.
- Dağlılar ancaq qohumla qohum
olurlar. Mən elə başa düşdüm ki, ananız da
Əlabbas müəllimin qohumu olub. Məncə,
elə siz də qohumla ailə qurmusunuz. Bu
qohumluq necə idi?
Qayınatası ona maşın almaq
istəyirdi
- Ana babam
Ağamoğlan kişi dağlılar
arasında imkanlı adam kimi tanınıb. Atamla
anam xalaqızı-xalaoğludur. Sovet
dövründə ana babamın iki ferması olub, biri
Xızıda, o biri Siyəzəndə. Mən
anadan olanda ana babam atama "01 jiquli" hədiyyə eləmək
istəyib, atam da cavan oğlan olub, amma deyib qoy atamla məsləhətləşim,
sonra, çünki babam atama o vaxt "Moskviç 406"
almışdı. Babam Gülabbas kişi
bunu eşidəndə hirslənib, başmağının bir
tayını buna atıb: "Nə vaxt mən ölərəm,
sən də ondan sonra qayınata alan maşını sürərsən",
- deyib.
- Məncə, düz deyib. İndiki atalar olsaydı, bəlkə də,
qayınatana de, bir maşın da mənimçün alsın
deyərdi.
Bəzən tanınmış
müəlliflərin əsərləri tamaşaya qoyulanda məşqlərə
müdaxilə edirlər. Elə hallar
olubmu ki, atanız əsəbiləşsin, belə müdaxilələrdən
bezsin?
-
Sualınız yadıma bir hadisəni saldı. Unudulmaz Mir Cəlal
Paşayevin "Dirilən adam" pyesinin
məşqləri gedəndə birinci vitse-prezidentimiz Mehriban
xanım babasının pyesinin məşqləri ilə
maraqlanır, arada gəlib məşqlərə
baxırmış.
"Dirilən adam"ın
məşqləri
Atam həmişə deyirdi ki, mən Mehriban
xanımın təkliflərinin tamaşaya nə qədər
xeyir verdiyini gördüm. Məəttəl
qalmışdım ki, bu xanım teatrı, ədəbiyyatı
və həm də babasının əsərini necə
gözəl bilir, necə gözəl təhlil edir. O
tamaşanın uğurlu olmasının səbəblərindən
biri də yəqin, bu olub.
- Həccə gedəndən sonra onun
həyatında nə dəyişdi?
- Həyat
tərzi dəyişdi. Bilirsiniz, sənət
adamları bir qədər yeyib-içməyə meyilli
olurlar, onları məscidlərə, qonaqlıqlara dəvət
edirlər. Atamın xətrini istəyənlər
çox idi, o təklifləri qəbul eləməmək incidərdi
o adamları, amma həccə gedib gələndən sonra məclislərin
formatı dəyişdi. Atamın
dünyaya baxışı dəyişdi. O, düz yeddi il hazırlaşdı bu ziyarətə və
axırda arzusuna çatdı.
- İlham müəllim,
Əlabbas Qədirov 60 yaşında dünyasını dəyişdi. Xəstəliyə qalib gələcəyini
düşünürdük, amma olmadı.
- Bir ilin
içində qan xərçəngi onu apardı. Çox dəhşətli
xəstəlikdir, adam
danışdığı-güldüyü yerdə gedə
bilir. Xeyli müalicə aldı burda.
Artıq Almaniyaya əməliyyata
aparmağa hazırlaşırdıq. Bilet də
almışdıq. Səhər İrana
uçmalıydıq, orada müəyyən müayinələrdən
keçəndən sonra, Almaniyaya gedəcəkdik, bizi
gözləyirdilər. Səhər
bacımla mən aparacaqdıq onu, dünyasını dəyişdi.
Ağlı üstündəydi, danışırdı, son
bir həftəni bir az uzanırdı, sonra
qalxırdı, gəzirdi. Atam dünyasını dəyişəndən
sonra mən bir daha xalqın, dövlətin ona olan sevgisini
gördüm və bu bizə ailə olaraq çox
böyük güc verdi.
Söhbətləşdi: Əyyub
QİYAS
Ədəbiyyat qəzeti.- 2021.- 10
iyul.- S.16-17.