"Ən böyük arzuma
çatdım, Şuşamı gördüm..."
Üzeyir Hacıbəyli adına
Bakı Musiqi Akademiyasının 100 illik yubileyinə həsr
olunur
"Bu
gün Azərbaycanda musiqi təhsilinin inkişafında şəxsən
daşıdığım məsuliyyəti dərk edərək
mən, eyni zamanda Üzeyir Hacıbəylinin bu sahədə
başladığı böyük işi davam etdirdiyimi
yaxşı başa düşür və bunu
özümçün ən şərəfli, ən məsuliyyətli
bir iş sayıram. Bu il onun yaratdığı təhsil ocağı
- müsəlman Şərqinin ilk Konservatoriyası - 100 illik
yubileyini qeyd edəcəyimiz Ü.Hacıbəyli adına
Bakı Musiqi Akademiyası dahi sənətkarın xatirəsini
yaşadır".
Fərhad Bədəlbəyli
Fərhad
Bədəlbəyli - Bədəlbəylilər nəslinin ləyaqətli
davamçısı, dünyanın bir çox ölkəsində
tanınan böyük pianoçu və bəstəkar, bir
neçə nəsil istedadlı ifaçılar yetişdirən
görkəmli pedaqoq, bəstəkar, dirijor, 1991-ci ildən məhz
onun təşəbbüsü ilə Ü.Hacıbəylinin
adını daşıyan Bakı Musiqi Akademiyasına
çevrilmiş ali tədris ocağının rektoru,
SSRİ və Azərbaycanın Xalq artisti, Dövlət
mükafatı və Beynəlxalq müsabiqələr laureatı,
"Şöhrət" və "İstiqlal" ordenlərinə,
Fransanın "Şevalye" mükafatına layiq
görülən milli musiqi sənətinin inkişafında
öz sözünü deyərək izini qoyan sənətkar.
İctimai
xadim kimi müxtəlif illərdə - Azərbaycan Musiqi Cəmiyyəti
idarə heyəti sədrinin birinci müavini (1986-1989), Azərbaycan
Musiqi Xadimləri Cəmiyyətinin sədri (1989-cu ildən),
öz təşəbbüsü ilə yaradılan Bakı
İncəsənət Mərkəzinin rəhbəri
(1987-1996), Azərbaycan Mədəniyyətinin Dostları
Fondunun üzvü (1995-ci ildən), Qəbələ Musiqi
Festivalının yaradıcısı və bədii rəhbəri
(2019), Azərbaycanın Dağlıq Qarabağ Bölgəsinin
Azərbaycanlı İcması İctimai Birliyi idarə heyətinin
üzvü kimi böyük maarifçilik işini aparır,
gənc istedadların həyata vəsiqə almasında,
onların geniş auditoriyalara çıxmasında maddi və
mənəvi dayaq durur və hər zaman öz vətəndaşlıq
mövqeyini bildirərək daima öz səsini uca tribunalardan
söyləyən azərbaycanlı kimi Üzeyir bəyin və
babası Bədəl bəyin qoyduğu yolu davam etdirir...
Damcı-damcı
yığılaraq toplanan biliklər, təcrübələr
zamanı yetişəndə mədəni dəyərlərə
dönür, qazanılan nailiyyətlər özünü təsdiq
üçün sonu görünməyən
enişli-yoxuşlu yolda zirvələri fəth edərək bəşəri
dəyərlər sırasına qatılır. Bu bəşərilik
də öz növbəsində milli köklərdən, ənənələrdən
ən əsası qan və gen yaddaşından
qaynaqlanır... Bu qan yaddaşında məşhur maarif xadimləri,
incəsənətlə bağlı olan yaradıcı
insanlar vardı... Bu qan yaddaşının şəcərəsində
Üzeyir bəy Hacıbəyliyə, Qacarlara "gedən"
şaxələr uzanır...
Keçmişlə
bağlı hisslərim
bəzən
mənə o dövrün
şıdırğı
yağışı,
bəzən
də küləyin ətri ilə
birlikdə
qayıdır...
X.Murakami
"Şuşada
dünyaya göz açan ata babam, görkəmli pedaqoq və
dövrünün ictimai xadimi Bədəlbəy Üzeyir bəyin
xalası oğlu idi. Nənəm Rəhimə xanım fars və
ərəb dillərini gözəl bilirdi. Onun qardaşı
Abbas Mirzə dayım gözəl rəssam idi. Ailədə
beş uşaq böyüyürdü. Babam məşhur Qori
Müəllimlər Seminariyasını bitirdikdən sonra bir
müddət Şuşada müəllim işləyir, sonra da
Bakıya gələrək burada 35 ildən çox
rus-türk məktəbinin müdiri olur. "Bədəlbəyin
məktəbi" kimi tanınan bu məktəbə sonralar da
belə deyərdilər. Maarifçi və xeyriyyəçi
kimi də "Nicat" cəmiyyətinin fəal üzvlərindən
idi. Qardaşı Əhməd Ağdamski dövrünün məşhur
aktyoru, Leyli rolunun ilk ifaçısı idi. Babam da bu sənəti
sevdiyindən səhnədə Məcnun, İbn Səlamı
ifa etmişdi. Musiqiyə, səhnəyə olan böyük
sevgi Üzeyir bəydən, o ab-havadan gəlirdi. Atam Şəmsi Bədəlbəyli
babamın bu sevgisini yaşatmış və mənə
"ötürmüşdü". O, məşhur rejissor,
aktyor, dövrünün fəal ictimai xadimlərindən
olmuşdur. Gözəl də tar çalırdı
(Konservatoriyada tar sinfini bitirmişdi). Əslində, səhnə,
aktyorlar, musiqi mühitinə olan məhəbbət məndə uşaqlıq yaşlarımdan
oyanmışdı. Atam özünün quruluş verdiyi
tamaşalara və ümumiyyətlə, yeni səhnə əsərlərinə,
konsertlərə həmişə məni də özüylə
aparardı. Sənət adamlarıyla tanışlıq həm
teatrda, həm də evimizdə, süfrə arxası söhbətlər
zamanı davam edərdi. O dövrün bir çox
ziyalıları evimizdə olardı... Nazim Hikmət, Maestro
Niyazi, Süleyman Rüstəm, Mstislav Rostropoviç və
daha kimlər... Musiqi, ədəbiyyat, səhnəyə olan
böyük sevgi, maarifçilik Əfrasiyab əmimə də
"keçmişdi". O, bəstəkar, ilk milli baletimizin
müəllifi, dirijor, musiqişünas, publisist, musiqi
lüğətinin müəllifi, böyük maarifçi
idi... Bu sevgi dolu xatirə yaddaşı mənim gedəcəyim
yolu müəyyənləşdirmişdi...".
Bu
sevgi payı onu daim
müşayiət
edərək təbiətin ona
bəxş
etdiyi neməti idi...
Fortepiano
ixtisasını seçərək o, əvvəl orta ixtisas
musiqi məktəbini (indiki Bülbül adına Musiqi Məktəbi,
A.Kələntərin sinfi), sonra Ü.Hacıbəyov adına
Azərbaycan Dövlət Konservatoriyasını (indiki BMA,
professor M.Brennerin sinfi), sonra da P.Çaykovski adına Moskva
Dövlət Konservatoriyasının aspiranturasında dosent
B.Davidoviç və prof. Y.Zakdan aldığı biliklər
getdiyi həyat yolunun uğurlu başlanğıcı kimi
sonrakı mərhələlərə "açılan
qapılar" idi.
XX əsrin
ikinci yarısı Azərbaycan incəsənətinin bir
çox sahələri kimi fortepiano
ifaçılığının inkişafında ən
parlaq səhifələrdən biri olur. Gənc istedad Fərhad
Bədəlbəyli ilk olaraq ölkəmizi onun sərhədlərindən
uzaqlarda, beynəlxalq müsabiqələrdə qələbələri
ilə təmsil edir. Çexoslovakiyada (indiki Çexiya, 1967),
B.Smetana adına Beynəlxalq Müsabiqənin laureatı və
bəstəkarın əsərlərinin ən yaxşı
ifaçısı mükafatına layiq görülür.
İlk böyük uğuru haqda deyilən yüksək təbriklər
arasında Fikrət Əmirov gənc istedadın nailiyyətini
beynəlxalq səviyyədə tanınmasının birinci
addımı kimi qiymətləndirir, onu Nizaminin Fərhadına
bənzədir... Bir il sonra Lissabonda Viana da Mota adına Beynəlxalq
Müsabiqədə birinci yeri qazanarkən Qara Qarayev bu qələbəni
bütün Azərbaycan mədəniyyəti
üçün bayram sayaraq Bakının artıq fortepiano əyaləti
olmamasını vurğulamışdır. Bu qələbə
ilə bağlı yazılan rəylər arasında
"Primeyro Janeyro" qəzetindən olan portuqaliyalı tənqidçinin
yazısından: "IV Beynəlxalq Müsabiqədə
laureatın konserti zamanı zal dolu idi. O, güclü təvsirçidir,
burada zərif musiqi duyumu, cilalanmış texnika, isti
temperament, ritm duyumunda həssaslıq var". P.Çaykovski
adına Moskva Konservatoriyasının professoru, SSRİ Xalq
artisti, münsiflər heyətinin üzvü Yakov Zakın
fikirləri: "Müsabiqənin qalibi möhtəşəm
ifası, düz, dəqiq, qeyri-adi səs keyfiyyəti ilə
dinləyiciləri heyran etdi. Gəncliyə xas təravət,
çılğın ehtiras onun ifa etdiyi əsərlərə
verdiyi təvsirlərilə seçilirdi. Proqramda müxtəlif
dövrləri əhatə edən klassik əsərlər səsləndi.
Azərbaycan pianoçusunun istedadı hələ yenicə
açılır və cox böyük ümidlər bəsləyir".
Sonra
yeni qastrol səfərləri, yeni konsertlər, yeni dirijorlar,
kollektivlərlə,
tanışlıq, yaşanan həyəcan, təkrar-təkrar...
Azərbaycanın
hüdudlarından cox-cox uzaqlarda, ABŞ, Kuba, İsrail,
Norveç, Fransa, İtaliya, Danimarka, Finlandiya, İsveçrə,
Yaponiya, Yunanıstan, Bolqarıstan, Almaniya, Rumıniya,
Yuqoslaviya, Tunis, Türkiyə və keçmiş sovetlər
birliyinin bir çox böyük şəhərlərində...
Moskva, Hyuston, Zaqreb, Ankara, İzmir, İstanbul simfonik orkestrlərilə
birgə verdiyi konsertlərdə, iri miqyaslı beynəlxalq tədbirlərdə
dünya şöhrətli dirijorlarla yaranan ünsiyyətin
özü F.Bədəlbəyli üçün hər dəfə
yeni bir "dünyanın" kəşfi idi. Niyazi,
R.Abdullayev, N.Rzayev, R.Məlikaslanov, V.Dudarova, V.Fedoseyev, A.Heller,
H.Şimşək, G.Aykal və b... Bu, hələ
böyük dirijorlarla birgə işin, səfərlərin
tam olmayan siyahısıdır...
Və
bu səfərlərdə
böyük
güc verərək onunla
yol
yoldaşı olan sevimli
müəllimlərinin
tövsiyələri,
məsləhətləri,
bəzən də
xoş
bir təbəssümü...
Maestro
Niyazi və onun ömür-gün yoldaşı Həcər
xanım... Bu ev onun üçün uşaqlıqdan cox
doğma bir məkan idi. Övladları olmadığından
ona doğma oğlu kimi yanaşırdılar. "Maestro
ifamı izləyər, öz tövsiyələrini verərdi.
Filarmoniyada verdiyim ilk konsertdən əvvəl özünəməxsus
şirin danışıq tərzilə dediyi sözləri
indi də qulağımdadır: - Sən igid Fərhadın
adını daşıyırsan, qorxu-hürkü sənə
yad olsun... Onunla birgə olan konsertlər, səfərlər
yaddaşımda həyatımın ən xoşbəxt
anları kimi yaşayır...".
Bu
ünsiyyət, ayrıca məktəb idi. Deyilən sözlər,
sevgi dolu baxışlar onun səfərlərinin uğurlu
keçməsi üçün bəlkə də bir dua
idi...
Sevimli müəllimi, Mayor Rafailoviç Brenner, onun dərsləri, ifa olunan əsərlərlə bağlı dediklərini F.Bədəlbəyli artıq bir pedaqoq kimi tələbələrinə danışaraq onları o dövrün ab-havasıyla tanış edir, keçmişə gedərək gələcəyə doğru aparan yolu göstərirdi: "Mayor Rafailoviç yüksək mənlik hissinə malik şəxsiyyət kimi peşəkarlğının və zəhmətinin dəyərini bilirdi. Olduqca böyük musiqili-ensiklopedik biliyə sahib idi. Bu biliklərin mənşəyi L.N.Nikolayevin Peterburq fortepiano məktəbindən gəlirdi. Onun metodikası not mətninin özünü dərk etməyə əsaslanırdı. Alətə olan münasibətindən danışarkən belə bir müqayisəsi də vardı: -"royal elə bir qara "yırtıcıdır" ki, onu hər gün əhliləşdirmək gərəkdir. İfada səsin dərinliyi, konkretliyi, əks-sədası olmalıdır, piano səslənməlidir... Ümumiyyətlə, o, cox seçilirdi, az danışar, demək istədikləri ifa zamanı aydın görünərdü... Bu insanlar olduqca böyük şəxsiyyətlər idi. Xoşbəxtəm ki, həyat yolumda onlar qarşıma çıxıblar...".
Bütün dünya dalğalardan
və ən əsası, onu əmələ gətirən
titrəyişlərdən ibarətdir.
N.Tesla
Səslərin dalğasına köklənərək müxtəlif "zamanlara gedib" (repertuarı olduqca geniş olub XVIII əsrdən müasir dövrü əhatə edən qərb, rus və Azərbaycan bəstəkarlarının müxtəlif üslublu əsərlərinin mahir ifaçısı kimi) müəllifin dediklərini dinləyicilərə "ötürmək", yaddaşında iz qoyan insanlarla "ünsiyyətə girmək"... Bunun başında böyük əmək, poetik ruh, həssaslıq, gözəllik vurğunu olmaq və ən əsası istək durur. Fərhad müəllimin ifaçılıqla bağlı bəzi fikirləri yada düşür: "Əsərin müəllifini onunla bağlı bir çox mənbələrlə tanış olub, ona yaxınlaşıb, nəhayət, onu sevməlisən. Ancaq o zaman onun yazdığını başa düşüb mənimsəyə bilərsən və əsər səninki olar. Musiqi bir tək estetik zövq vasitəsi deyil, poeziya, ədəbiyyat kimi həyatın özünün dərk olunmasıdır. İfaçının poeziyayla əlaqəsi dedikdə - burada musiqinin poetikliyini duymaq gərəkdir... Səsin dolğunluğu, palitrasının zaman keçdikcə dəyişilməsini rəngkarlığın qrafikayla əvəzlənməsinə bənzətmək olar. Alətin dillərinə toxunaraq səsin alınmasına gəldikdə onun öz fəlsəfəsi var...". Bu fikirlər həddən ziyadədir..
Səslərin dalğasına köklənərək virtuoz və poetik ruhlu pianoçunun səfərlərinin hər biri yaşanan həyat yolunun, bəlkə bir ömürə bərabər yolun səhifəsidir...
Musiqi bizi
seçir, biz onu yox.
İfaçılıqla
bağlı elmi yazılarında, tələbələrilə
iş prosesində o, hər zaman olduqca önəmli məsələləri,
xüsusilə müasir dövrün fərqli
düşüncə tərzlərilə bağlı məqamları
da nəzərə alıb əsəri duyaraq
"ötürmək" kimi bir çox mühüm məsələlərlə
bağlı maarifçilik işinin olduqca önəmli
olmasını vurğulayır. "Mənim yaxşı tələbələrim
var və hesab edirəm ki, bu məktəb davam edəcək.
Onların hər biri fərdiyyat kimi öz yolu ilə gedir.
Xoşbəxtəm ki, məzunlarım arasında M.Həmzəyeva,
K.Şaxtaxtinskaya, X.Abdullayeva, G.Şəkinskaya, Ə.Mustafazadə,
M.Adıgözəlzadə, Y.Sayutkin, C.Kəbirlinskaya,
M.Hüseynov, İ.Sarabski kimi istedadlı ifaçılar
var".
Bu
siyahıda hələ çox gənc istedadlarımız
yetişir... Tələbələrlə keçilən dərslər
yaradıcı bir prosesdir. Burada onlarla birlikdə özün
yenidən məşq edirsən və nəisə kəşf
edirsən. Həmin həyəcanı, həmin ehtirası
yenidən yaşayaraq ifa olunan əsərin
yazıldığı dövrə köklənirsən...
Sənin
evin düşüncələrinin
rahat
olduğu yerdi.
Konfutsi
1991-ci il.
SSRİ və Azərbaycanın Xalq artisti F.Bədəlbəylinin
Azərbaycan Dövlət Konservatoriyasının rəhbərliyə
gəldiyi il. Üzeyir bəyin qoyduğu ənənələrin
geniş miqyasda davamı bu tarixdən başlayır...
Belə
bir deyim var: "Dəqiqəsinin hər anı
bölüşdürülüb"... Bu ciddi saat qrafikində,
rektoru olduğu doğma ocağındakı işləri,
solist kimi hər zaman formada olması, qastrol səfərləri,
pedaqoji fəaliyyəti, müxtəlif ansambllarla birgə
konsertləri və müxtəlif qurumlardakı ictimai fəaliyyəti...
Bütün bunlarla yanaşı, Fərhad müəllim
sevdiyi "qara qutusunu" dilləndirərək bir an saat əqrəblərini
başqa bir zamana kökləyir... burada o, bəzən
şair, bəzən rəssam, bəzən bəstəkardı.
Bəzən mübariz döyüşçü, bəzən
qayğıkeş ata, bəzən də uşaqlıq illərində
həyətlərində yoldaşlarıyla
oynadığı sevdiyi futbol oyunçusu... Bu həmin
"sevgi payı"nı yaşadan "hissəciklərdi...
onun "qidalandığı çeşməsi".
O, bir rəssam,
həm də şairdi,
Sevir həyatı
da, gözəlliyi də,
Həyatda
olan gözəlliyi də.
***
Həyat
beləcə qurulub,
Şər
də xeyirlə qonşu.
Kimi
qorxaq, kimi qorxmaz qəhrəman.
F.Bədəlbəylinin
şeirlərindən (tərcümədə)
Keçən
əsrin 70-80-ci illərinə qayıtsaq...
Keçmişə
nəzər salsaq, bu illərdə o, bir ansambl
ifaçısı kimi də fəaliyyətinə davam edərək,
onların müşayiətçisi yox, həmmüəllifi
olur. İntibah dövründən
başlayaraq qərb, rus və Azərbaycan bəstəkarlarının
əsərlərindən ibarət geniş repertuarla vokal
ifaçılar arasında ünlü sənətçilər,
SSRİ və Azərbaycanın Xalq artistlərilə, Bella
Rudenko, Rauf Atakişiyev, Fidan və Xuraman Qasımova
bacıları, Eldar İsgəndərov (violonçel), Arif
Manaflı (violin) və b. ilə duetdə ABŞ, Avropa, Asiya, Rusiyanın bir
çox şəhərləri, Bakıda konsertlərlə
çıxış edərək o, həssaslıqla tərəf-müqabilini
yaxşı hiss edir. Əslində bu, ifaçılıq sənətinin
yeni rəng çalarları ilə zənginləşməsidir.
İfa olunan əsərlərin təvsirində yeni
axtarışlardı. Burada alətin dilinə toxunarkən səsin
çəkisini, işıq və kölgəsini, yaxın,
ya uzaq olmasını, isti, ya soyuq olmasını
duymalısan...
Hər
bir əsərin ətri var,
onu
duymalısan...
Hələ 70-ci illərdə bəstəkarın
razılığıyla o, Q.Qarayevin silsilə prelüdlərinin
IV dəftərinin ifasında yanaşma bucağını dəyişərək
müəyyən təvsirlər edir. Bir qisim prelüdləri
fasiləsiz çalır, son səsi saxlayaraq yeni əsərə
keçid alır - bununla dinləyicini gərginlikdə
saxlayır. O dalğadan uzaqlaşmamaq - burada hər zaman hisslərin
çulğalanması və cilovlanması prosesinin
tarazlığı gedir.
Bir
başqa əsərdə... V.Mustafazadənin konsertinin
ifası zamanı bura solo imrovizə yeri salır, bununla klassik
konsertin ifa ənənəsini yaşadır.
F.Əmirov
və E.Nəzirovanın ərəb mövzularında konserti.
Buradakı ekspressivliyi, dünyanın romantik duyumunu, lirik
obrazlılığı qarşı-qarşıya qoyaraq
dinamik gərginlik, təntənə, möhtəşəmlik,
iradəlilik, qəhrəmani obrazlılığı muğam
improvizəsilə qovuşdurur. "O, bədii ifa
üçün çox vacib olan yüksək xəyala dalma
hissinə malikdir. Burada zəriflik monumentallıqla qovuşur.
O, şairdi, daha çox romantikdi, nəinki klassik". Bu, təvsir
olunan əsərlərin bir qismidir...
Ümumiyyətlə,
əsərin "səninki olmasına qədər" gedən
uzun iş prosesi çox da qısqanc olur, ananın körpəsilə
olan münasibəti kimi, bəlkə də ilk sevgiyə bənzəyir...
Səfərlər
unudulmur...
Tələbəlik
illərindən başlayaraq keçən çoxlu sayda
qastrol səfərlərinin ab-havası onun həyat hekayəsinin
səhifələrində yaşayır... Dinləyicilərin
fərqli temperamenti, fərqli ənənələrinə
baxmayaraq, vacib olan məqam qapalı qəlblərin
açarını sındırıb onların ruhuna yol tapmaqdır.
F.Bədəlbəylinin
ifaçılıq fəaliyyətində tarixi qastrol səfərlərindən
biri 2016-cı ildə məşhur amerikalı dirijor
D.Yablonskinin dəvətilə ABŞ-da Qüds simfonik
orkestrinin rəhbərliyi ilə iştirakı olur. Florida
ştatında 3000 nəfərlik tamaşaçısı
olan zalda on yeddi konsertin verilməsi qürurverici idi. Proqramda
S.Prokofyevin 1 saylı fortepiano ilə orkestr üçün
konserti ilə yanaşı, vurğulanan əsər -
A.Çaykovskinin "Xocalı matəm musiqisi"nin səslənməsi
idi. Ulu öndərin Xocalı faciəsi haqda dediklərini əsərin
əvvəlində tarın müşayiətilə dirijorun
söyləməsi zaldakıları törədilən faciəyə
kökləmişdi. Xocalı naləsinə acıyan müəllif
musiqisilə millətindən asılı olmayaraq insanları
ayıq olmağa, səfərbərliyə
çağırırdı... Bu, bəşəriyyətə
bir çağırış idi...
Bu əsərin
ilk dəfə IV Qəbələ Beynəlxalq Musiqi
Festivalında Y.Başmetin rəhbərliyi ilə "Moskva
solistləri" kamera orkestrinin ifasında səslənməsi
də çox əlamətdar hadisə idi.
Arzum
Şuşada Üzeyir bəyin
adına
bir məktəb tikməkdi...
2017-ci
ilin dekabrında görkəmli pianoçu, bəstəkar,
ictimai xadim Xalq artisti, professor Fərhad Bədəlbəyli 70
illiyi münasibətilə ölkə
başçısı, möhtərəm cənab Prezident
İlham Əliyev tərəfindən "İstiqlal"
ordeni ali mükafatı ilə təltif olunarkən Prezidentin dəstəyi
və əməyinə göstərilən böyük diqqətinə
görə təşəkkürünü bildirərək:
"Biz bilirik ki, gec-tez hamımız Sizinlə birlikdə
Şuşaya qayıdacağıq" - arzusunu yubileyilə
bağlı Moskva Dövlət Akademik Filarmoniyasının
konsert zalında keçirilən tədbirdə də
vurğulayaraq Şuşada konsert vermək istəyini
bildirmişdi: "1982-ci ildə sonuncu dəfə atamla
Şuşaya getmişdik... M.P.Vaqifin məqbərəsinin
açılışıydı, qar yağdığından
Şuşa sanki nağıllar aləminə qərq
olmuşdu... Ən xoşbəxt günüm Şuşaya
getdiyim gün olacaq. Arzum uzun illər düşmən
tapdağı altında qalan Şuşa qalasına gedib onun
önündə diz çöküb üzr istəyim... Və
orada Üzeyir bəyin adına bir məktəb tikməkdir...".
Allahım,
qəlbimi səndən gələn
bir sevinclə
doldur...
C.Rumi
Dörd
il sonra 44 günün Zəfər bayramını hər bir azərbaycanlının
yaşadığı hissləri Fərhad müəllim də
yaşayırdı... "Ali Baş Komandan, Prezident İlham
Əliyev başda olmaqla müzəffər ordumuzla birlikdə
qələbə çaldıq. Allah şəhidlərimizə
rəhmət eləsin, qazilərimizə, əsgərlərimizə
cansağlığı versin.. Qarabağ Azərbaycandır!
Ürəyimiz Şuşa azaddır... Atamla gələndə
də, indi də Azərbaycanın Rusiyadakı səfiri
P.Bülbüloğlu ilə birgə gələndə
Şuşa bizi yenə qarla qarşıladı. Üzeyir bəyin,
Natəvanın, Bülbülün "yaralanmış"
büstlərini ziyarət etdik... Onlar artıq öz doğma
torpağına qayıtmışdı.
Hər il
sentyabrın 18-də Ü.Hacıbəyli adına BMA-da
çıxış edərkən bu gözəl günü
Şuşamızda keçirəcəyini deyərkən
inanırdıq, o gün gələcək... Sonra da muzeyə
gedərək Üzeyir bəyin heykəlini öpür,
darıxma, gün gələcək, torpağına
qayıdacaqsan, - deyirdim...
Xoşbəxtəm
ki, 73 yaşımda azad Şuşama gəldim. Tezliklə tikiləcək
Üzeyir bəyin adını daşıyan musiqi məktəbində
istedadlı uşaqlara dərs deyəcəm.
Şuşamız yenidən tikiləcək, Bülbül əminin
evi bərpa olunacaq. Xarıbülbül Musiqi Festivalı
keçiriləcək". Bu, arzuların ilkidir...
Azərbaycan
artıq dünya xəritəsində
öz
layiqli yerini tutur.
Cənab
Prezident İlham Əliyev və birinci xanım, vitse-prezident,
H.Əliyev Fondunun Prezidenti Mehriban xanım Əliyeva ilk
addımlarını ataraq Xarıbülbül Musiqi
Festivalının təməlini qoydular -
Xarıbülbülün "ətri" bütün
dünyaya yayıldı...
Möhtəşəm
dağların əhatəsində, açıq səma
altında, əsrarəngiz, azad nəfəs alan təbiətin
qoynunda öncə səslənən
"Bayatı-Şiraz" muğamı sanki yerin göyə
çağırışı idi, bir dua idi, şəhidlərimizin
ruhuna, Üzeyir bəyin, Natəvanın, Bülbülün,
bu məkanda uyuyanların ruhlarına bir salam idi... Əslində,
səslənən hər bir əsər əlvan səslərdən
ibarət Azərbaycan adlanan məmləkətin ətirli
çələnginə bənzəyirdi, çoxmillətli və
çox konfessiyalı Azərbaycana...
F.Bədəlbəylinin
M.Adıgözəlzadə ilə birgə ifa etdikləri
müəllifi olduğu
Fortepiano ilə orkestr konserti (dirijor Əməkdar artist
F.İbrahimov) olan "Dəniz" əsərinin ifası da
bir rəmzi məna daşıyırdı... Bu dağların
əhatəsində ümmanları yararaq yelkənli gəmisilə
çıxdığı səfərində o, həyat
yolunda qarşısına çıxan böyük
insanları minnətdarlıq hissilə
xatırlayırdı... Onların "verdiyi" Sevgi payı
ilə bölüşür, insanları sülhə,
bir-birinı anlamağa çağırır, dahi Nizaminin dediyi
- "Varlıq eşq üzərində qərar tutur" məkanına
kökləyirdi...
Doğma
məkanda...
Gözəl
Şuşamızda H.Əliyev Fondunun təşkilatçılığı
ilə 39 ildən sonra Vaqif Poeziya Günlərinin bərpa edilərək
keçirilməsi möhtəşəm tarixi hadisə idi.
Cənab
Prezident İlham Əliyev və birinci xanım, vitse-prezident
Mehriban xanım Əliyeva, sənət adamları,
ziylılarla birgə Fərhad müəllim də bu tədbirdə
iştirak edərək bir vaxtlar atası ilə qarlı
qış günündə bu tədbirə gəlişini
xatırlayırdı... İndi isə yayın səfalı
günlərində günəşli təbiət
qucağını geniş açaraq "Xoş gəlmisiniz
doğma diyara!" - sözlərilə
qarşılayırdı...
"Qısa
zamanda böyük işlər görülərək bərpa
edilən Vaqifin məqbərəsi, Üzeyir bəyin heykəli,
Bülbülün ev-muzeyini ziyarət edərkən
Şuşanın dünya şəhərinə, mədəniyyət
mərkəzinə çevrilməsində iştirak etdiyimdən
qürur hissi yaşayırdım. Bu yolda görülən və
görüləcəyimiz işlər kino lenti kimi
gözümün önündən keçirdi...
Maarifçilik xarakteri daşıyan Qəbələ Beynəlxalq
Musiqi Festivalı bu il on ikinci ildir ki, keçirilir, ikiqat əlamətdardı,
çünki torpaqlarımız düşmən
tapdağı altından azad oldu, çünki Üzeyir bəyin
adını daşıyan BMA-nın yubileyi ilə bir vaxta təsadüf
edir. Sonra da Şuşada keçirilən Xarıbülbül
Musiqi Festivalı.
İrəlidə
Bakı Musiqi Akademiyamızın 100 illiyi ilə bağlı
möhtəşəm tədbirlərin Azərbaycanda,
Qarabağda, onun incisi olan Şuşada və ölkəmizin
hüdudlarından çox-çox uzaqlarda keçirilməsi
gözlənilir. Görülən işlərin
başlanğıcını yaşayırıq. Üzeyir bəyin
ruhu şad olsun...
Uğurlar
Sizə, Fərhad müəllim!!!
Xatirə HƏSƏNZADƏ
sənətşünaslıq
üzrə fəlsəfə doktoru
Ədəbiyyat qəzeti.- 2021.- 6
noyabr.- S.20-21.