Solfecio dərsi
Hekayə
Atam erkən yazdığı hekayələri
ilə 60-cı illər ədəbi mühitində
özünü nasir kimi təsdiq edə bilmişdi. İndi o
dövrdə yazılan hekayələrini oxuyub bu nəticəyə
gəlirəm: onlar boyat çörək kimi öz
dadını saxlayıb, illər keçsə də
saxlayacaq. Bir dəfə Kulis.az üçün atamdan
götürdüyüm intervüdə ona belə bir sual
vermişdim: "Fikir vermisənsə, son yazdığın
hekayələri daha çox tənqid edirəm. Bu səni əsəbiləşdirirmi
və üzümə də deməsən, ürəyində
fikirləşirsənmi, dünənki uşaq məni tənqid
edir?" - "Azca da olsa əsəbiləşdirir. Təkcə
sənin bəyənmədiyinə görə yox, daha
çox özümdəki gücün tükəndiyinə
görə" - cavab vermişdi. O sualı verdiyimə
görə peşman deyiləm, çünki
yazılarıyla bağlı məndən həmişə
düşündüyümü eşitmək istəyirdi.
Amma eyni zamanda sevinirəm ki, sağlığında dəyərini
almış hekayələri ilə bağlı mən də
səmimi tərifimi özünə demişdim.
Azər Turana atamın hekayələrini
"Ədəbiyyat qəzeti"ndə vermək təşəbbüsünə
görə ailəmiz adından təşəkkürümü
bildirir, qəzet üçün onun ilk yazdığı mətnlərdən
olan "Solfecio dərsi" hekayəsini təqdim edirəm.
Sayğılarla...
Alpay AZƏR
Solfecio dərsi
Bu səhər Köçəri yuxudan həmişəkindən
iki saat tez ayıldı. Eşiklərindəki paslı dəmir
parçasını bir neçə yol qaldırıb endirdi.
Köçərinin idmanla arası yox idi. Ancaq o, son
yeddi günü könülsüz olsa da idman edirdi. Bu gün bir nəfərlə iki ton
kağızı maşına yükləyib sonra da
boşaltmalıydı.
O, dalandan
burulanda ilkin gözünə dəyən bir qız oldu. Onu üzdən tanıyırdı. Qabaqlar elə bu küçədə bir neçə
yol üz-üzə gəlmişdi.
Bu səhər görməsəydi, qızın belə
tez yuxudan oyanmasını ağlına gətirməzdi. Boylu-buxunlu bu
qızda yaraşıqdan, gözəllikdən savayı bir xanım-xatınlıq
da vardı. Köçəri belə
qızları ancaq şəhərin mərkəzi
küçələrində görmüşdü.
Şəhərin qırağında taxta, dəmir
çəpərə alınmış yöndəmsiz evlərin
arasıyla uzanan dar, palçıqlı yolda bu qızın
yeriməsi Köçəriyə həm qəribə gəlir,
həm də onu sevindirirdi. Köçəri
duydu ki, arxadan gələn oğlanların, kişilərin
hamısı qıza çatmaq istəyir.
Bu gün
gölməçənin suyu bir az da
çoxalmış, bəzi daşların üstünü
örtmüşdü. Küçədən
keçənlərin hamısı ayağını çəpərin
dibindəki yumru qara daşın üstünə qoyanda
daş yerində oynayır, adamlar çəpərin ensiz
taxtasından yapışıb, o biri daşa
adlayırdılar.
Qız
ayağını həmin daşın üstünə qoyanda
büdrədi, gülə-gülə "oy" - dedi. Ancaq yıxılmadı. Şabalıdı
kürkünün üstünə qonmuş ulduz-ulduz
parıldayan narın damcılar yerə töküldü.
Qız çəpərin ensiz taxtasından bərk-bərk
yapışdı. Əlində ağ, yumşaq dəri
əlcək vardı. Köçəri onun əlini
görə bilmədiyinə heyifsiləndi. Aydanın ağappaq, yumuq-yumuq gözəl
barmaqları, barmaqlarının üstündəki batıqlar
yadına düşdü. "Aydan bizə
gəlsə, onun da əli bu taxtaya dəyəcək"
düşündü.
Aydan Köçərinin arvadı Gülgəzlə
musiqi məktəbində oxuyurdu. Dünən Gülgəzlə
Aydangilə getmişdilər. Onların uca
tavanlarından asılmış çilçıraqları,
geniş, işıqlı dörd göz otaqları, par-par
yanan parketləri, onların cırıltısı, mebellərin
rəngində tund xınayı "Röniş" alman
poyalı, bir də Aydanın yupyumru ayağındakı
yaşıl tikmələrlə işlənmiş yumşaq,
qırmızı dəridən məstləri Köçərinin
gözlərinin qarşısına gəldi, dilxor oldu.
Çünki onlar iki dəfə Aydangilə getmişdi. İndi də
Aydan onlara gəlməliydi. Bir-birindən aralanıb
boyası getmiş taxta döşəmələrindən, əsgi
şapşaplarından, köhnə "Belarus"
pianolarından, onun səsi çıxmayan "mi",
"sol" notu üstündəki dillərdən daha
çox, Köçərini dilxor edən bu küçənin
gölməçəsi, palçığı idi.
Qız gölməçənin ortasında bir
oğlanla qarşılaşdı. Oğlan pencəyinin
yaxasını qaldırmışdı, ayağında yay
ayaqqabısı, əynində açıq-mavi, qısa yay
şalvarı vardı. O, qızla üz-üzə gələndə
ovqatını pozmadan suya girib yol verdi, bir
daha daşların üstünə çıxmadan gölməçə
boyu yeridi. Arxadan gələn kişilər
gülüşürdü, onlardan biri:
- Ay bala,
yay deyil ha, cavanlığına salma, dekabr ayıdı,
soyuqlayarsan, - dedi.
Onlar tramvay dayanacağına çatdılar. Köçərinin
qanını qaraldan şeylərdən biri də şəhərin
hər yerindən çoxdan götürülmüş, ancaq
onların yolu üstündə işləyən
sınıq-salxaq arabaları andıran tramvaylar idi. Qabaqlar Köçəri öz dayanacaqlarına
çatanda bu yöndəmsiz evlərin yanında düşməyə
utanırdı. İllah da ki, onun
yanında gözəl, nazlı bir qız oturaydı və bir
neçə yol gözləri bir-birinə sataşaydı.
Dayanacağa yaxınlaşanda Köçəri bu yerlərə
birinci yol gələn adamlar təkin pəncərədən
çölə boylanır, yanındakılardan
soruşardı:
-
Bilmirsiz, xəstəxanaya çoxmu var?
Qabaq yerlərdə
əyləşmiş bazardan gələn qoca qadınlar:
- Elə
burdadır, burda düş, bax oradır...
Köçəri jurnalist idi. Uzaq kəndlərin
birində dərs deyən qardaşı, qonşuların
yanında, yaxud hardasa ona kələk gəlmək istəyən
satıcılarla sözləşən anası,
qadını, bacıları jurnalist Köçəriylə
öyünürdülər. Ancaq nə
onlar, nə qohum-qonşular, nə şəhərin orta
küçəsindən keçib redaksiyaya gedərkən
mağazaların iri pəncərələri arxasından
Köçərini salamlayan yeniyetmə satıcı
qızlar, yaxın-uzaq bütün tanışlar bu gün
onun kağız daşımağa getməyini bilmirdilər.
Beş il idi "Musiqi" jurnalı redaksiyasında
texniki redaktor işləyirdi. Bu gün-sabah
işini dəyişib başqa bir yerə köçmək
ümidiylə yaşadığından texniki redaktorun vəzifəsinə
aid olan işi bugünəcən öyrənməyi
özünə sığışdırmamışdı.
İşinin öhdəsindən gələ
bilmədiyindən redaksiyada dili qısaydı. Elə buna görə də buyruqçu
olmağından redaksiyanın xırda-para işlərini ona
tapşırırdılar. Kağızı
mətbəəyə redaksiyanın bütün
işçiləri aparırdı. Onda
Köçərinin vecinə deyildi. Çünki
şöbə müdirləri, məsul katibin özü
onunla birgə kağızı yükləyir, birgə taksiyə
minib mətbəəyə gəlir, orada kağızı
boşaldırdılar.
Sonuncu dəfə onlar yük maşınında gəldilər. Şöbə
müdirlərindən biri sürücüdən
maşını qıraq, adamsız küçələrdən
sürməyi xahiş etdi. Sürücünün
tərs damarına düşdüyündən onu eşitmədi.
Şöbə müdirlərinin yorğun, deyinə-deyinə
kağızları daşıması, yük
maşını ilə şəhərin içindən
keçərkən aşağıya əyilib qızlardan,
tanış-bilişlərdən gizlənməsi o
çağlar Köçəriyə ləzzət verirdi.
Şöbə müdirləri buna dözməzdi. Bir-iki yol gedəndən
sonra redaktora şikayət edib, bu ağır işdən
yaxınlarını qurtardılar.
Köçəri avtoparka girdi. Sürücülər
bir yerə toplaşıb ucadan danışırdılar.
Köçərini görəndə onlardan biri dedi:
- Alə,
bu yenə gəldi ki?
Köçəri özünü eşitməzliyə
vurdu. Onun içində bir sevinc də vardı. Bu gün bir fəhlənin yerinə işləyib
pulun yarısını götürmək, gedib təzə ət
almaq, yaxşıca bazarlıq etmək, axşama bir kabab
düzəltmək istəyirdi. Sabah
axşam süfrədə nə desən, olacaq,
bacılarıyla, arvadıyla ürəkdən deyib-güləcəkdi.
Ocaq çatacaq, əti özü şişə
çəkib manqalın üstünə düzəcək, əlini
üzünə tutub istidən qorunacaq, tüstü, ətin
qoxusu bütün qonşulara yayılacaqdı.
Köçəri
onlara çatıb:
- Salaməleykim!
- dedi.
- Ay
sabahın xeyir!
- Həmişə
sən gələsən, qəqeş!
Əlləri
plaşın cibində ucaboy, arıq, qaşları uzun və
çallaşmış direktor gözlərini bir an Köçəriyə dikib tez də çəkdi.
Köçərinin qanı qaraldı. Yaxşı bilirdi ki, parkın direktorundan tutmuş,
bütün sürücülərə kimi birinin də ondan
xoşu gəlmir. O bunu bir neçə yerə yozdu.
Köçəri yaz, yay ayları çox yaxşı
geyinirdi, bəlkə elə buna görəydi, bəlkə də
qaraqabaqlığına, yaxud onlara qaynayıb-qarışa
bilmədiyinə görəydi?..
Sürücülərdən
biri:
- Qəqeş,
ha gəlib-gedirsən, bəs haçan bizdən yazaceysən?
Köçəri
hirsini boğub:
- Mən
yazan deyiləm, özü də bizim toplumuza incəsənətdən
yazırlar.
- Nə
incəsənət?
Başqa
bir sürücü:
- Alə,
oxu da savadsız, bilmirsən mınnarın qəzeti nədi?
Əlləri
yekə, iri şapkalı kök bir sürücü:
-
Mınnar Çaykovski yazır də...
- Ay aton rəhmət...
- Zeynəbdən
nööş yazmursuz?
- Sən
heç baxmısan, bılar zurna-balabannan tutmuş klarnet,
nağara, artis-martis, nə bülüm serenada, balalayka,
muğamat nə gəldü yazullar. Elə
döyül, bacoğlu?
Ağzında
kazbek ortayaşlı bir sürücü:
-
Xaloğlu, çəkmələrini belə
palçıqlı görürəm, diyəsən, sən də
mənim kimi qıraxlarda yaşayırsan?
Köçəri
özünü o yerə qoymadı, acığını
boğub dedi:
- Deyəsən,
siz də mənnən yazmaq istəyirsiniz, hərənizi bir
şey maraqlandırır, sabah gələrsiz,
sorğularınıza cavab verərəm.
Direktor yana çevrilib üzütüklü,
alçaqboylu, enlikürək oğlana:
- Qəzənfər,
sən get.
Qəzənfər
sağ əlini gödəkcəsinin cibindən
çıxarıb dedi:
-
Yoldaş nəçənniy, bu dəfə də
ayrısı getsin.
İnanmursuz, jurnalistin özünnən soruşun, mənnən
arası yoxdu.
Sürücülərdən:
- Alə,
minnətun olsun, şikülünü qəzetlərünə
vurallar. Kağuzlarunu çox vaxt sən
daşımısan.
- Hərü,
əl-əlü yuyar, əl də üzü...
Doğrudan da, köçərinin Qəzənfərlə
arası yox idi.
Bir yol anbarda maşınına kağız yükləyirdilər. Qapının
yanındakı kağız qurtardı. Maşın
başqa qapının yanına çəkilməliydi. Köçəri Qəzənfəri
çağırmağa getdi. O, bir-birinin içində
olan başqa anbara keçəndə gördü ki, Qəzənfər
anbardarın köməkçisi yeniyetmə bir qızın
biləyindən yapışıb. Qızsa
gülür, əlindəki dəftərlə Qəzənfərin
üzünə-üzünə vurur, əlini dartıb
çıxarmaq istəyir.
O gündən
sonra onların arası dəydi. Yeri
düşdü-düşmədi Qəzənfər
Köçəriyə sataşırdı.
Birinci yol kağız aparanda Qəzənfər də
kömək eləmişdi. İşçilərlə tanış olmuş, onların haqqında
çox şey öyrənmişdi. Maaşlarını,
haralı olduqlarını soruşmuşdu. Köçərinin arvadının oxuduğu musiqi
məktəbinin yerini də bilirdi.
Qəzənfər
putyovkaya qol çəkdirib maşına sarı gedəndə
avtoparkın direktoru dedi:
- Qabaqca
mebel fabriklərinə dəy, dolablar hazır olsa, onları
anbara apar.
Qəzənfərin "Qaz-51" maşını
köhnə idi. Gedərkən yan taxtaları yellənir,
taqqıltı, çıqıltı eşidilirdi. Maşının yanları tamam palçığa
bulaşmışdı. Köçərinin
qanı daha da qaraldı. Qəzənfər
kabinkanın qapısını açdı.
- O biri
qapı açılmır, gəl burdan keç.
Köçəri
bir az da hövsələdən
çıxdı, ancaq yenə dözdü. Sakitcə dedi:
-
Maşını niyə silmirsən? Saxlayıb
cərimələyərlər ha?
- Əybi yox, kağuzu yükləyib qayıdan baş
Əlabbasın tükanının yanında saxlayıb
yuyarıq.
Həmin mağaza musiqi məktəbinin yanındaydı.
Onun nəyə işarə elədiyini anladı, daha
özünü saxlaya bilmədi.
-
Kötük, başın-zadın ağramır?
-
Nöş hirslənirsən? Özüm
yuyacağam da. Jurnalistin
danışmağına bax e? Bilürsən nə var,
hörmətivü saxla ha?!
Mebel fabrikində çox qaldılar. Köçəri
tələsdiyini gizlədirdi. O, maşından
çıxıb sexlərə girdi.
Qəzənfər çöldən əliylə
Köçərini çağırdı.
Köçəri sağollaşıb sexdən
uzaqlaşdı.
Qəzənfər maşını yeyin
sürürdü. Maşınları sağdan, soldan
ötüb keçirdi. Sürücülər
başlarını çıxarıb
acıqlı-acıqlı nəsə deyirdilər. O,
maşını yolu keçmək istəyən adamların
üstünə sürür, çataçatda azca döndərib
yanlarında ötür, sonra başını çölə
çıxarır, əlini yelləyib qorxmuş adamları
gülə-gülə salamlayırdı. Bir dəfə
də qırmızı işıq ola-ola küçəni
keçmək istədi. Birdən əyləci
soyuqqanlıqla sonadək sıxdı. Çevrilib
Köçəriyə baxdı.
- Burda deyərlər,
anon namaz üstəymiş! Eləmü?
Köçəri susurdu. Qəzənfər yenə
dilləndi.
-
Doğrudan, Köçəri məndən yazarsan? Yaz ki, dəlidoluyam, hamıya sataşuram,
adamluğum yoxdu.
Vallah, istəsən də yazmassan. Qəzetə
ağıllı-başlı adamdan yazullar.
- Sənnən
çox qəşəng yazaram, ancaq...
- Ancaq
odur ki, noolar şofir olanda, him-cim mənə bəsdür. Bir dənə iyirmibeşlüy, necədür?
Bağuşla e, bəlkə açuğ
danuşuram, bizdə örtülü bazar yoxdur.
Yaxçu, bir az mədəni desək, bir
dənə inturist! Necədür?
- Elə
arxayın danışırsan ki, elə bil hər şeyi
bilirsən, hər şeydən xəbərin var.
-
Nöş yoxdur e? Hələ süzə yazmağa görə
pul da verüllər, birtəhər deyüllər e?..
- Qonorar?
- Hə, aton rəhmət. Bağuşla, dirüyə də
rəhmət var!..
- Qəzənfər,
sürücülərin hamısı sənin kimidir, yol
qaydalarını hamı sənin kimi pozur? Yoxsa...
- Başa
düşdüm, eləsü var mədənüdür, quzu
kimidür, eləsü var od
parçasudur, ancaq hamusu qazanub balalarunu saxlamaq istəyür.
Köçəri höcəti kəsmək
üçün susdu. Qəzənfər maşını
anbarın yanında saxlayıb yox oldu.
Anbarda fəhlə yox idi. Onları başqa yerə
göndərmişdilər. Köçəri
hövsələdən çıxdı, istədi
çıxıb getsin, başqa gün gəlib aparsın.
Sonra avtoparkın direktorunun soyuq, saymazyana üzünü
sürücüləri, səhər obaşdan yuxudan
qalxmağı, arvadını aldadıb: "Bu gün mətbəədə
işimiz var" - deməsi Qəzənfərin iliyə
işləyən atmacaları yadına düşdü. Bir yandan da sevindi. "Fəhlənin
pulu da özümə qalar, bir günlük işdir,
sınıyım özümü?" - düşündü.
Köçəri kağızların əllisini
yüklədi.
Soyuq olsa da kürəyindən tər
süzürdü.
Yorulmuşdu, ancaq inanırdı ki, yerdə qalan
kağızı yükləməyə gücü
çatacaq. Mətbəədə fəhlələr ona hörmət
edirdilər. "Uzaqbaşı hamısını onlara
boşaltdıraram, sabah pulu alacam, gətirib pullarını
verərəm...".
Köçəri yorulsa da sevinirdi. Çünki
onun işlədiyini görən yox idi. Anbardar
qadın öz yerində əyləşib çay
içirdi. O gəlib kağızları maşında
sayacaqdı. Sonuncu arabanı yükləyib
aparanda Qəzənfər gəldi.
- Pay
atonnan, tək yüklədün?! Mən
ölüm, öldürsələr də mən
bacarmazdım. Belə jurnalist olar?
Əjdahasan!
Qəzənfər kömək eləmək istədi. Köçəri
qoymadı. O, acıqdan Qəzənfərin yanında
oturmadı, plaşını geyib maşının
üstünə qalxdı.
-
Özünnən küs, gör hava necə soyuyub, tərlüsən,
soyuq olacey, özü də yağış çiləyür.
Ancaq sən hirslənəndə məə yaman
ləzzət eləyür.
Soyuq külək Köçərinin tərli
başını üşüdürdü. O özünü
qalaqlanmış kağızın arxasına verib
aşağı əyildi. Çöməltmə
oturdu. "Bir az dözsəydim..."
düşündü.
Redaksiya,
şöbə müdirləri oraya gələn xanım-xatun
qızlar, onların nazı, musiqili səsləri Modilyani,
Cülyetta Mazina ağrısı, Antonioni, Karbüze,
Stradivarius skripkasının sirri, Kafka
anlaşılmazlığı, bütün elita danışığı
bu danışıq zamanı özlərini oxşarsız
göstərmək istəməsi Köçərinin
yadına düşdü. Hamıdan, hər
şeydən özündən belə zəhləsi getdi.
Başı üşüyürdü. Papaq qoymadığına peşman oldu. "Mənə bu da azdır, əsl yük
daşıyanam" qəzəblə düşündü.
Şöbə müdirlərindən birinin
tez-tez aralığa "Mayakovski ömrünün sonunacan ədəbi
işçi işləyib" deməsi yadına
düşdü. "Bəlkə mənnən yana deyir,
bəlkə mənə toxtaxlıq vermək istəyir, bəlkə
də ələ salır?.." fikirləşdi.
Maşın dayandı. Köçəri səsə
başını yuxarı qaldırdı. İkinci
qatın balkonunda üç qız əllərini narın
yağışa uzadıb ona baxırdı. Qızlar Köçərini üzdən
tanıyır, Gülgəzin yoldaşı olduğunu bilirdilər.
Köçəri bir an özünü itirdi, nə
edəcəyini bilmədi. Birdən
ayağa qalxıb şax dayandı.
Qəzənfər maşını Əlabbasın ət
dükanında saxlayıb yerə düşdü. Gülə-gülə
Köçəriyə baxıb dedi:
-
Yağış yağır, gəl aşağu, beş dəyqəyə maşını silim,
gedəy.
Musiqi məktəbinin tələbələri iki-bir,
üç-bir maşına sarı gəlirdilər. Qızlardan biri Köçərini
gördü, yavaşca nəsə dedi, yanındakı
yoldaşları da çevrilib Köçəriyə
baxdılar. Bu, Köçərinin
gözündən yayınmadı. O, yerə
atıldı. Plaşının düyməsi
maşının qırağına ilişdi, əl boyda
"Q" şəklində cırıldı. O,
üzünü Qəzənfərə tutub:
-
Eşşək! Donuz oğlu, donuz!..
Köçəri tələsik çevrilib yeyin
addımlarla musiqi məktəbinə sarı irəlilədi. O, uzaqdan Gülgəzin sinif
yoldaşı Fuadı gördü. Bir
oğlanla tünd-narıncı "Volqa"sına
yaxınlaşırdı. Köçəri
salamlaşmadan onların yanından ötüb ikinci qata
qalxdı.
Əllərində not dəftəri, xəz paltolu
qızlar səkilərlə enib-qalxırdı. Bəziləri
Köçərini tanıyırdı, Köçəri
onların heç birinin üzünə baxmadı. Otaqlardan piano, tar, skripka, violonçel səsi gəlirdi.
Kimi qamma çalırdı, kimi muğamat, kimi
də etüd. Otaqların hansındasa
tenor səslə Koroğlunun ariyası oxunurdu. Səs tez-tez kəsilir, yenidən eşidilirdi.
Köçəri otuz üçüncü otağa
yaxınlaşdı. Bilirdi ki, bu saat Gülgəz solfecio dərsindədir.
Qabaqlar bir yol Gülgəzi axtaranda gəlib həmin
otağa çıxmışdı.
Yavaşca qapının deşiyindən içəri
baxmışdı. İçəridəki qızların
hamısı ona ağappaq görünmüşdü. Üzərindən bəxtəvərlik, sevinc
yağan bu qızlar qu quşları kimi bəmbəyaz uzun
boyunlarını irəli uzadıb oxuyurdular. Köçərinin arvadı qızlardan
seçilmirdi. Onların incə, şirin, bir az kövrək və məlahətli səsləri
Köçərini götürmüş, onu göyün
yeddinci qatına qaldırmış, bəlkə də daha
uzaqlara aparmışdı. Qızların ağappaq,
şümal əlləri, gözəl barmaqları,
daranmış dümdüz, burma telləri,
gözəgörünən hər şey nağıl kimi
Köçərinin yadında qalmışdı.
Köçəri qapını hirslə açdı. Qızlar "Yaylaq
gülü" şərqisini oxuyurdu:
Əsən
yellə uça-uça gəlmisən,
Yaylaq
gülü, ləçəklərin bəs hanı?..
Köçəri bir anda hamını gözdən
keçirdi. Gülgəzi görmədi. O, qapını
geniş açıb bir addım irəlilədi. Plaşının sonuncu düyməsini
açdı. Köhnə kostyumu
göründü.
Sinifdəkilərin hamısı onu başdan-ayağa
süzdü.
- Gülgəz
gəlməyib?
Köçəri arxada küncə yaxın oturmuş
Gülgəzi gördü.
- Bir dəyqə
bayıra çıx! Plaşını da götür!
Gülgəz dəhlizə çıxdı. Köçəri ona
yaxınlaşıb hirsli - "qoluma gir" - dedi.
- Nə
olub Köçəri?!
-
Heç nə, gir qoluma!
Gülgəz bir şey anlamasa da, qorxudan Köçərinin
qoluna girdi. Köçəri tələsmədən, heç
kimin üzünə baxmadan, bir kəsi saymadan musiqi məktəbinin
dəhlizini beləcə gəzdi.
Onlar bayıra çıxanda Köçərinin
gözü aralıda Qəzənfərə sataşdı. O, maşını hələ
də yuyurdu.
Köçəri
o biri yana buruldu. Gülgəz qorxa-qorxa hey
soruşurdu:
- Niyə
dinmirsən, ürəyimi üzürsən, nə olub
axı?
-
Heç nə. Çoxdandır yağışlı havada gəzmirik...
Avtomat telefonun yanına çatanda o, əlini cibinə
salıb, qəpiklərini çıxarıb baxdı.
- İki köpüklüyün varmı?
- Var.
Köçəri qəpiyi salıb nömrəni
yığa-yığa saatına baxdı. Yenicə
beşə işləyirdi. Bildi ki,
iş yoldaşları çıxıb gediblər. O, nömrənin
qalanını da yığdı. Avtomat qəpiyi
uddu. Köçəri redaktorun səsini
eşitdi.
- Alo...
Alo!?
Köçəri gözlənilməz səsdən bir
an özünü itirdi.
- Mənəm,
Gündüz müəllim. Köçəridi!
- Hə
eşidirəm.
-
Uşaqlara deyin gəlib kağızlara yiyə dursunlar,
maşın musiqi məktəbinin yanındadı.
- Bəs
sən nə eləyirsən, hardan zəng edirsən?
- Mən
kabab yeməyə gedirəm...
Köçəri dəstəyi asdı. Gülgəz
avtomat telefonun yanında donub qalmışdı. Yağış güclənmişdi. Onlar dayanacağa tələsirdilər. Birdən Köçəri dayandı. Kafeni
göstərib dedi:
- Tezdənnən
acam, gəl adama bir buterbrod yeyək.
Onlar kafeyə girdilər. Ayrıldılar.
Gülgəz kofe, Köçəri buterbrod
almaq üçün sıraya dayandılar.
Azər ABDULLA
Ədəbiyyat qəzeti.- 2022.- 12 mart.- S.30-31.