Təbrizim
Baxdıqca hüsnünə
doymayır gözüm
Təbrizim, Təbrizim,
gözəl Təbrizim.
...Qoymaram
yadları girsin qoynuna,
İzn ver qolumu salım boynuna.
Süleyman
Rüstəm
Yenə Təbrizin qaşları çatılıb. 200 ildir
ki, Təbriz Azadlığa hamilədir.
Tarix türkün xeyrinə işləyir. Türk tarixinin
təkəri Təbrizdə
fırlanır. Bu gün
Təbrizdə axıdılan
saf və qüdrətli Türk qanı tarixdə selə dönüb, fars şovinizmini
boğacaq. Bunu biz demirik, tarix
özü deyir.
Tarix ən ədalətli hakimdir.
Təbrizin başı həmişə
bəlalar çəkib. 1387-1397-ci illər
ərzində Təbriz
yerli hakimlər tərəfindən 14 dəfə
hücuma məruz qalıb, bir hakimin əlindən digərinə keçib,
1392-ci ildə Əmir
Teymur gəlib Təbrizi fəth edib. Təbriz əvvəlcə Ağqoyunluların, sonra Səfəvi imperiyasının
paytaxtı olub.
"Həmədan həddinin
ibtidasından ta Zəncana və Əhbərə və axırı Dərbəndi
Xəzərə çıxınca
buna Azərbaycan deyilir". (Əbu
Cəfər Məhəmməd
ibn Cəriət Təbəri). Təbriz bu
Azərbaycanın - Bütöv
Azərbaycanın paytaxtıdır.
Bu günədək - 200 ildir
ki, Azərbaycanın vətənkeş münavvərləri
1806-cı il Kürəkçay, 1813-cü il
Gülüstan, 1828-ci il
Türkmənçay tarixi
səhvlərini düzəltməyə
çalışır. Bu illər ərzində Azərbaycan heç bir Azərbaycan türkünün ürəyində
bölünməyib, həmişə
bütöv yaşayıb.
Nəhayət, 2020-ci ildə, Azərbaycanın
44 günlük Vətən
müharibəsində qazanılmış
Zəfərdən sonra
öz kimliyini dərk edən, azadlığın xoşla
alınmadığını görən xalqımız
ayağa qalxıb, öz tarixi haqqını tələb
edir.
XX əsrin "Molla Nəsrəddin"çi şairi
- milli yazarımız
Əliqulu Qəmküsar
Bir üzüm qaradır, bir üzüm sarı
Fələk də götürməz
bu əzabları
- deyə fəryad
edirdi. Mənim dostum, Xalq şairi
Nəriman Həsənzadə
isə "Xarıbülbül"
poemasında yazır:
Pyotrun vəsiyyəti
Hələ indi üzə çıxır.
Yollar gedib İstanbula
Ordan da Təbrizə çıxır.
Şah vermişdi
Naxçıvanı, Qarabağı,
Rusun qəsdi
Təbrizəydi.
Xalqımız tarix boyu Təbriz həsrətini bayatısında, dastanında
yaşadıb:
Ağ dəvə düzdə qaldı,
Yükü Təbrizdə qaldı.
Oğlanı qan apardı,
Dərmanı qızda qaldı.
Xalq şairi,
rəhmətlik dostum Söhrab Tahir "İki bölünməkdən
elə qorxmuşam, çöpü də ikiyə bölə bilmirəm" deyirdi. İstedadlı şair Əyyub Sədi 80-ci illərdə
bir dəfə içki üstündə
doluxsunaraq mənə
bir həsrət şeiri söylədi.
Yadımda bu misralar qalıb:
Arxaya baxıram,
arxada vətən,
Qarşıya baxıram -
qarşı Vətəndir.
Könlümün köynəyən
Başı Vətəndir.
İki əsrə
yaxındır poeziyamız
bu könül göynərtisi ilə yaşayır.
Bu bayatılar da şairlik iddiasında olmayan mənə məxsusdur:
Qeyrətimin ölçüsü
Xudafərin körpüsü,
Birləşdir sağı, solu,
Açılsın Vətən yolu.
Bu söz mənə ar deyil,
Araz günahkar
deyil.
Biz zorla ayrılmışıq
Araz səbəbkar
deyil.
Araz, Araz xan Araz,
Qanı axan Araz.
Sərhəd məftillərindən
Həsrətlə baxan Araz.
("Turan yolu" şeirlər kitabı 2021, s.104)
Azərbaycan "infarkt" keçirmiş
ürəyə bənzəyir,
tarixin ədalətsiz
zərbələrindən parça-parçadır. Onun əlacı
millətin birliyidir.
Mənim
"Azərbaycançılıq" (Bakı, 2006 səh.104) kitabım
bu sətirlərlə
başlayır.
Hələ XXI əsrdə də bu problem öz həllini gözləyir. İran ərazisinə
zorla qatılmış
350000 Azərbaycan vətəndaşı
"Azadlıq verilmir,
alınır" həqiqətini
başa düşüb,
yumruq kimi birləşib.
İndi
də ən boyük Azərbaycan dərdlisi Məmmədhüseyn
Şəhriyarı dinləyək:
Könlüm quşu qanad çalmaz
sənsiz bir an, Azərbaycan,
Ya Rəbb, nədir bu qədər
ürəkləri qan
etməyin,
Qolu bağlı qalacaqdır
nə vaxtacan Azərbaycan?
İgidlərin İran üçün
şəhid olub,
Əvəzində dərd almısan,
qəm almısan
Sən İrandan, Azərbaycan!
Övladların nə vaxtadək tərki-vətən olacaq?
Əl-ələ ver üsyan eylə,
oyan-oyan, Azərbaycan!
Bəsdi
fəraq adlarından
Kül ələndi başımıza
Dur ayağa, ya azad ol,
Ya tamam yan, Azərbaycan!
Böyük azadlıq mücahidi M.Ə.Rəsulzadə "Azərbaycan
qayəsi" ilə mübarizə meydanına
atılmışdı. 1920-ci ildə bu nəcib
qayə "qırmızı
qaranlıqlar"da (Əlibəy
Hüseynzadə) qərq
oldu. Bütün imperiyalar kimi
rus-bolşevik dövləti
olan SSRİ də, öz totalitar ideologiyası ilə birlikdə biabırçılıqla
süqut etdi. Fəqət bizə - türk qövmünə torpaq-ərazi
itkisi, 20 Yanvar və Xocalı soyqırımlarını miras
qoydu. Bu gün də rəzil və qəddar düşmənə hədiyyə
və pay verilmiş Göyçə, Zəngəzur,
Çuxur Sədd (İrəvan) torpaqları
fəryad edir, bizdən imdad istəyir.
Nə zaman Əbu Cəfər Təbərinin
yüzillər öncə
xəritəsini nəqş
etdiyi Böyük Azərbaycanı - Dərbənddən
Həmədana, Göyçədən
Zəncana, Borçalıdan
Kənkər körfəzinə,
Bakıdan Təbrizə
qədər uzanan bütöv Azərbaycanı
görəcəyik. Yenədəmi bizdən sonra gələnlərə Təbriz
həsrətini, Şəhriyar
nisgilini acı bir yadigar qoyacağıq?
O zaman nə əcdadlarımız, nə
nəvələrimiz, nə
də Tarix bizi bağışlamayacaq.
Tarixin hökmü ədalətli
və amansız olur. Biz Tarixdən
(və düşmənlərimizdən!)
haqq etdiyimizi, bizim olanı tələb edirik. Yoxsa Sözümüzün
gücü ilə Silahımızın qüdrəti
bizi bir millət olaraq birləşdirəcək: "Bəsdi fəraq odlarından kül ələndi başımıza"
(M.Şəhriyar). Bizi hədələyən,
hiylə toru quran düşmənlərimiz
unutmasın ki, bizim arxamızda dünyada 40 adla yaşayan türk milləti dayanır.
O birləşsə, dünyanın
mənzərəsi tamamən
dəyişəcək. "Bütün dünya türkləri, birləşin!"
- bizim şüarımız
bu, getdiyimiz ünvan Turandır.
Babalarımızın Altayda, Sibirdə qalan torpaqları bizi - Türk intibahının müsafirlərini gözləyir.
Biz kiçik Vətənimizi - Şimali
Azərbaycanı murdar
erməni işğalından
azad etdik.
Ancaq böyük
Vətənimiz Turan bizi həsrətlə gözləyir. Hələ ötən yüzilliyin
önlərində - 1911-ci ildə böyük türkçü - turançı
Ziya Göyalp yazardı.
Vətən nə Türkiyədir
türklərə, nə
Türküstan,
Vətən böyük və
mübbəd bir ölkədir: Turan!
Turan mücərrəd
bir anlayış, ərazi deyil. Dədə
Qorquddu, "Manas"dı,
Nizami, İbn Sinadı, əl Birunidi, Fərabidi, Nəsimidi, Nəvaidi, Füzulidi - 44 gündə
30 illik işğala
can qoyan şəhidlər,
qazilərdi. Türkün tarixi gözümüzün
qarşısında yenidən
yaranır. Turan şəhid
qanı ilə suvarılmış torpaqdır.
Biz can əkib, qan töküb Azadlıq bitiririk.
Vətənimiz tarixin və taleyin əli ilə paralanıb-yaralanıb,
yaralarından qan sızır. Biz qəhrəman
Azərbaycan oğulları
müdrik liderin arxasınca gedərək tarixin və taleyin yanlış və amansız hökmünü dəyişməliyik.
Tarixi şansı itirmək olmaz. Bütün bu duyğular sənin şəninədir,
qəhrəman Təbrizim!
Qalx ayağa, zalıma həddini göstər, mərd oğulların tarixə meydan oxuyur. Bəsdi, İran adlanan
məmləkətdə, farsın
hökmünə boyun
əymə.
Türkün qollarını bağlayan
istibdad zəncirləri
bu gün Təbrizdə param-parça
olmalıdır. Yoxsa Səttar xanın,
ulu Şəhriyarın
nigaran ruhları bizi bağışlamaz.
Azərbaycanı ata malı
kimi ikiyə bölüb rahat yaşayanlar bu gün çalxalanır, tarix bu imperiyaların
yaxasından tutub silkələyir, ədalət
tələb edir.
Uzun illər
müqəddəs dinimizdən
sui-istifadə edib irticaya, mövhumata, xurafata çevirən İran molla rejimi tarixin girdabına yuvarlanmaqdadır. Bu gün
dünyanın bağları
Rusiyada və İranda qırılıb,
onların puç ideologiyası can verməkdədir.
Türkün torpaqlarını işğal edib özlərinə Vətən
düzəldən bu dövlətlərə tarix
öz amansız hökmünü verib, geriyə, istismara, istibdada yol yoxdur.
Tarixin təkərini döndərmək olmaz, Təbrizim!
Nizaməddin
ŞƏMSİZADƏ
Ədəbiyyat qəzeti.- 2023.- 14
yanvar.- S.14.