Günəşin
gül barmaqlı işığı
Biri
vardı, biri yoxdu. Əvvəl zaman içində, xəlbir
saman içində dünya vardı. O dünyanın
üstündə Taclı İlahə Nü Va yaşardı.
Nü Vanın dünyanın üstündə
sürüşməkdən xoşu gəlirdi. O,
dünyanın üstündə sürüşərkən,
tanrı Fu Xini gördü. Nü Va Fu Xinin bədəninin
qüsursuz formasına aşiq oldu. O, atları, bağları,
bostanları, gülləri, çiçəkləri
buğdaları, almaları, narları, heyvaları,
şaftalıları, pişikləri, itləri sevirdi.
Çünki aşiq idi. Fu Xinə olan sevgisi yeni
yaradılışlarla dolub-daşırdı. Heyvanlar
xoşuna gəlsə də, nəsə tam deyildi. O
düşünürdü ki, yaradılış
tamamlanmayıb. Heyvanlar o qədər ağıllı deyildilər.
O bütün canlılardan daha bütöv bir varlıq
yaratmaq istəyirdi.
Nü Va
San çayında üzərkən palçıqdan
kiçik insanlar düzəltdi. Onları özünə
oxşatdı. Lakin quyruq yerinə iki əl, iki ayaq verdi
insanlara. Palçıqları ovuclayıb insan yaratmağa
başladı. Nü Va insanlara həyat nəfəsindən
üfürdü. İnsanların bəzilərini aqressiv, sərt
elementlərlə doldurdu. Digərlərini isə zərif, incə
elementlərlə bəzədi. Qadın və Kişi
çıxdı ortaya. Yaradılış ürəyincə
olmadı. Günəşi və Veneranı yaratdı. Günəş
gül barmaqlı şəfəqlərindən Veneranın
üstünə saldı. Gül barmaqlı şəfəqlərdən
saysız-hesabsız qoxular yaratdı. Venera Günəşə
və qoxularına aşiq oldu. Hər yeri yox edən saxta, on
Günəş vardı dünyada. Nü Va Oxçu Yini
onları yox etmək üçün göndərdi.
Oxçu Yi saxta Günəşləri öldürdü. Qoxulu
Günəş və Venera qaldı. Kişilər və
qadınlar qoxuyla bir-birlərini tapdılar. Bədənləri
qoxuyla uzlaşdılar...
Qadın
jasminin orta notları ilə kişinin bədəninə
istilik və enerji ötürürdü. Kişinin
öpüşləri qadının bədənində nəfəs
alırdı. Qadının boğazı qu quşu kimi qamətli
və incə idi. Kişinin bir əli qadının ipincə
belini ovuclayır, digər əli saçlarına
sığal çəkirdi. Qadının sinəsindən
karamelli bir dad və qoxu kişinin damağına
yayılırdı. Kişinin ağzı dolu olduğu
üçün burnu ilə nəfəs alırdı. Burun isə
beynə qoxuları olduğu kimi ötürürdü.
Qadının bədənindən çuğundurun üst
notları ilə izdivaca girmiş naringi ətri gəlirdi.
Kişi sitrus gecələrinin sərinliyini udurdu.
Qadının bədənindən çıxan buğ
kişinin günəşli notlarla axan tərində
ozonlaşırdı. Onun nəfəsliyinə çevrilirdi.
Kişinin gözəl qoxudan başı
çıxırdı. Ac qalardı, ancaq qiymətindən
asılı olmayaraq cürbəcür parfümlər
alardı. Gözəl qoxularla özünü güvəndə
hiss edirdi. Kişi dovşan burnu kimi min qoxunu eyni anda içinə
çəkməyi bacarırdı. Ancaq qoxular bir-birinə
qarışıb itirdilər bəzən. Qadında isə
başqa bir hal hökm sürürdü. Kişidən gələn
isti səhləb qoxusu qadının dişilik
hormonlarının fələyini azdırırdı.
Qadının bədənindən yayılan aromatik hücumlar
isə kişini həzzin nirvanasına ucaldırdı. Aromatik
hücumların dadını və ləzzətini əmirdi
kişinin bədəni. İlk öpüşlərindən
sonra qadın kişiyə əsəbiləşmişdi
(Kişi işığı söndürüb qadını
qucmuşdu. Qadına elə sarılmışdı, elə
sarılmışdı ki, istilik və güvən
yaymışdı ətrafa. Sirli yerlərdə gəzişən
dodaqları qadının dodaqlarını tapmışdı.
Qadın geri çəkilmək istəsə də,
gücü çatmamışdı. Dodaqlarını və
bədənini təslim etmişdi kişiyə).
Yalanmışlıqdan əsəbiymiş kimi göstərmişdi
özünü. Sonra kişiyə demişdi ki, sənin
öpüşündən anladım ki, məni sevirsən.
Bir də qoxun məni dəli elədi. Səni nə vaxt
görsəm, ürəyim titrəyir. Kişi yaxşı
bilirdi ki, onda səhləb çiçəyindəki
yabanılıq, soyuqluq və tənhalıq var. Onu da əcəb
bilirdi ki, bənövşənin içində yatan
ehtirasın istilik və cazibəsi də yaşayır bədənində.
Qadınlar bir dəfə bu yabanı və isti qoxunu
daddısa, əsir olurdular ona. Bu dəfə fərqliydi hər
şey. Qadının bədənindəki aromatik hücumlar
onu özünə əsir etmişdi. Sirli, yüngül, nəzakətli
və sintetik qoxulardan deyildi bu qadınınkı. Qadında
oriental qədimlik və ilkinliyin qoxusu vardı. Tərindən
həmin orientallıq portağal qabığının
qatları kimi açılırdı. Günəş batarkən
çiçəklər öz təbii qoxularını yaya
bilmirlər. Sintetikləşirlər. Qadınsız günlərində
kişi səhləbin içində yatan bənövşə
ehtirasını da itirirdi. Bədəni o qoxuları yaya
bilmirdi. Artıq hansısa qadını o qoxuya heyran etmək
istəyi də yox idi. Yalnız o qadını istəyirdi.
Kişi qadını razı salmaqdan ötrü Kama Sutranı
əzbərləmişdi. Səkkiz pozada qucmaq öyrənmişdi.
Soyuq və qaynar qucmalar dörd yerə ayrılırdı. O
ancaq qaynarlara əməl edirdi. Bakirə qızı necə
öpmək lazımıydı, onu da bilirdi. On altı cür
öpüşlə həyəcanlandırırdı
qadını. On yeddinci öpüş isə kişiyə aid
idi. Dodaqları ilə qadının iri, ətli
dodağında dairə çəkirdi. Qadının gözləri
axırdı o an. Çimdikləməyin səkkiz, bir-birinə
qarışıb axmağın, əriməyin isə 19
növünü Kama Sutranın xaricində öyrətmişdilər
bir-birlərinə. Kişi qadını öpərkən
qadın ürəyindən keçirirdi ki, bu gözəl
anlar həmişə davam edəcək, görəsən? Bitəcəyindən
qorxurdu hər şeyin. Arzu və istəklərini sərbəst
və azad buraxmağı öyrənə bilməmişdi.
Onda hər istəyi daha rahat yerinə yetirərdi. Kişinin
qucağında yatmaq istəyirdi hər gecə. Arada
ayılıb sinəsindən öpüb bir də yuxuya getməyi
arzulayırdı...
Dünyanın
nimçə kimi dümdüz olan vaxtlarıydı. Hamı
nimçənin ucundan yerə düşməkdən qorxurdu.
Gecəydi. Kral Alobar qayğılı və yuxusuzdu. Əsgərlər
də qayğılı və yuxusuz idi. Gecə növbəsində
olan əsgərlərin burnuna işğal edəcəkləri
ölkələrin qadınlarının qoxusu gəlirdi. Peyin
iyi verən qəbirlərin və ölümün qoxusu isə
Alobarın burnunu göynədirdi. 37 yaşına təzəcə
qədəm qoyan kralın saqqalına dən
düşmüşdü. Burada saçına-saqqalına dən
düşən kralı öldürüb onun yerinə
yenisini gətirirdilər. Alobar arvadı Almanı yanına
çağırmışdı. Almanın dodağı və
dilindəki çuğundur rəngi, dadı və qoxusu
kralın karına gəlmədi. Almanın tərli bədənindən
Alobarın beyninə yayılan qoxu dinclik verərdi həmişə.
Bu dəfə dinclik tapa bilmədi. Alma dodaqlarını
Alobarın bütün bədənində gəzdirsə də,
xeyri olmadı. Digər arvadı Vren gəldi. Kral dərdini zəki
və zərif arvadı Vrenə danışdı. Vren ağ
tükləri yoldu. Tükyolma ayinləri baş rahibin sirri
faş etməsinəcən davam elədi.
O vaxt
Avropada öpüş hələ kəşf
olunmamışdı. Kişilər və qadınlar bir-birlərini
qoxlayırdılar. Qoxular sevişirdi. Alobar Vreni qoxladı.
Vren də onu iylədi. Vidalaşdılar...
Alobar qəbirdə
dirildi. Vren əsgərlər Alobarı boğmazdan əvvəl
ərinə itüzümü vermişdi.
İtüzümü onun bədənini göyərtmişdi.
Elə bilmişdilər ki, keçinib. Qəbirdən
xortlayıb çıxan Alobar həyata yenidən gəldi. Ay
üzünə kölgə saldı. Başını göyə
qaldırıb: "O dünyanın kəvsərlərindənsə,
bu dünyanın poxunu istəyirəm".
Alobara elə
pox da qismət oldu. Uzaq bir ölkənin ucqar bir kəndində
təzək daşıdı. Təzək daşısa da,
azad idi. Quş kimi sərbəstdi. Hər gecə yatanda deyərdi:
"Dünən kraldım, bu gün fərdəm".
Artıq
fərd olan Alobar dünya səyahətinə
çıxdı. Qərbi gəzdi, buraların adətləri
ona tanış idi. Şərqdə 12 yaşında bir
qızla rastlaşdı. Qızın ölkəsini talan
etmişdilər. Ata və anasını
öldürmüşdülər. Qızın adını
soruşdu. Qız ağlayaraq - məni də apar, - dedi. Alobar
- ölümsüzlüyü tapıb geri qayıdacağam,
gözlə, gələcəm, - deyib atını
çapdı. Qız arxasınca qışqırdı: Kudra
- adım Kudradır.
Ölümsüzlük
dağında ölümsüzlüyün sirrini tapdı.
Alobar bənzərsiz təcrübələr qazandı. Bənzərsiz
insana çevrildi. Kudra isə qadınlıq enerjisi ilə
Alobarı daha da gəncləşdirdi. Onlar başa
düşdülər ki, indiyəcən qadın qoxusunun
arxayınlıq və güvən aşılayan gözəlliyinə
sərhədlər çəkiblər. İnsanlarla
ağacların, suların və heyvanların arasına əngəllər
yaradıblar. "Ağaclar, heyvanlar və sular Günəşə
də, Aya da sadiqdilər". Düşüncələrimizə
sərhədlər çəkiblər. Ölümü
düşündüyümüz üçün
ölürük.
Tom Robbins
"Parfümün rəqsi" romanında Alobar və
Kudranı min il yaşadır. Ölümsüz sevgililərin
həyatı əvvəlcə nağıl estetikası ilə
danışılır. Daha sonra klassik roman, sonda isə modern,
postmodern yazı texnikaları tətbiq edilir. Roman sənətində
yeninin gözəlliyini yaratmaqdır bu. Mənim essemin qəhrəmanları
Alobar və Kudra bir qədər fərqlidir. Müstəqildir.
Mənim mətnimdəki Alobar və Kudra Günəş
Qıza olan eşqin nağıllar və romanlardakı izləridir.
Alobar və
Kudra nəfəs aldılar, yedilər, çimdilər,
sevişdilər və uzun yaşamaq istədilər. O qədər
çox istədilər ki, ölüm onları unutdu. XXI əsrdə
yaşayan kişi və qadın da belə etdi. Kişi və
qadın öpüşərkən bədənlərindən
qəribə bir qoxu yayılırdı. Hər ikisi bu qoxuyla
özündən gedirdi. Jasmin və yemişin üst
notlarına səhləblə naringinin ürək notları
qarışırdı. Qadın o qoxuya heyran olmuşdu. Alobar
da, Kudra da, kişi də, qadın da eşq və qoxuyla
ölümsüzləşmişdilər. Ən azından
özlərini ölümsüz sayırdılar. İllər
aram-aram sovuşsa da, yaşlarının üstünə
yaş gəlsə də, sevgiləri xatirəyə
qovuşmurdu, ömürlərinə qış gəlmirdi.
Onların dünyalarında iki yaş vardı. Həyat və
ölüm. Həyat yaşı eşqin yaşı idi.
Günəşin və onunla var olmağın yaşı idi.
Günəşin gül barmaqlı işığı onu
diri, həyat yaşında saxlayırdı.
12 dekabr 2024
Ülvi BABASOY
Ədəbiyyat
qəzeti.- 2024.- 13 dekabr, №49.- S.43.