Sən qədərin
adamı, yaxud Tanrıdan gələn yazı...
Sənin gözlədiyin qərib türk mənəm... (R.Behrudi)
"Xoşbəxtlik zirvəyə çatmaqda deyil, ona doğru can atmaqdadır" - və mən sadəcə, Behrudi adlı zirvəyə boylandım. Həm də "Fəlsəfi düşüncələr" deyərək Behrudi zirvəsinə boylanmaq da asan deyil...
Uzun əsrlər öncə yaşamış Füzuli və onun Məcnun adlı dəli sevdası... beş əsr sonra dünyaya qədəm basan, Azərbaycanın qədimlərdən-qədim, ulu diyarı Naxçıvanda - Qartal mənasını verən Behrudda doğulan Milli təəssübkeş, türk fəlsəfi fikrinin, düşüncə tərzinin aparıcı ideoloqu olan Rüstəm Behrudi zirvəsindən söz açıram...
"Əgər Rüstəm Behrudi XX əsrdə doğulmasaydı, Türkçülük və Turançılıq bir ideya olaraq məhv olacaqdı" (M.Seyidov).
O, özünün Bozqurd - Milli Kimliyini axtararaq tamamilə ayrı bir düşüncə tərzi ilə ortaya - oxucu qarşısına çıxır və özünün təqdimatı çox da güclü olur. Özünü təqdim edir, orta mövqe yoxdur Behrudidə. Özünü, içəri Məninin Mənini yazır, sadəcə isə, minilliyini yazır, türkün tarixini yazmır, nəzmə çəkir, xatırladır, türkün kötükləri minilliklərə işləmiş ruhu ruhudur Behrudinin. Və məhz bu mövqedən çıxış edərkən yenidən deyir: bunları mən yazmadım ki...
Behrudi təkcə yaradıcı deyil, poetik düşüncələrində türk fəlsəfi fikrinin daşıyıcısi, Bozqurd kimliyinə vurğun türkün şanlı keçmişi - şərəfli keçmişini bu günə daşıyan tarixçi, fəlsəfi fikrin ən yüksək təzahürdə ifadəsidir. Tarixin və mədəniyyətin simvolu olan Bozqurd işarəsi:
Hər gecə, hər gecə yuxularımdan
Önündə
Qurd gedən Ordular keçər!
Bizdən
salam olsun arif olana. Tək mənim üçün deyil,
bütün türk dünyasının arif olanı -
işığı, ziyası, filosofu, "Dədə
Qorqud" kitabından sonra etnik tariximiz heç kəsdə
Rüstəm Behrudidə olduğu qədər bu genişlikdə
bədiilik predmetinə çevrilməyib" (Tofiq
Hacıyev).
Kimlərsə
şeir yaza bilər, amma o - Behrudi hər bir poetik
düşüncəsində sənə kökünün kim
olduğunun, insan adlanan bu yazıq bəndənin müxtəlif
ideologiyalar içərisində fanatcasına necə bədbəxt
edildiyinin şahidi oluruq:
Hər
şey kədərlidi, hər şey İlahi,
Bu necə
dərddi ki, acısı olmur?!
Mənimtək
şairin qardaşı,
Atası,
anası, bacısı, olmur...
Behrudi əslində
Tanrıya yaxınlaşır... Rüstəm müəllimin
yaradıcılığı bütün
yazarşünaslardan fərqli, öz mövqeyinin öz təqdimatının
maraqlı subyektidir.
Kədəri
sevgi kimi mənə sevdirən şair, sevgi kimi qəbul etdirən
şair, İnsan nə vaxt mahnı oxuyur, şərqi deyir...
sevəndə, özü də kökünə-kimliyinə
aşiq olanda, kökünü-kimliyini tapanda:
Nə
deyim, bu günün "Ölülər"indən
Oturum kədərli
bir şeir yazım!
Və mən
nə bir jurnalist kimi, nə bir yazar adamı kimi, nə bir ədəbiyyat
adamı kimi deyil, bir türk kimi gəldim bu görüşə.
İmza:
Şaman nəvəsi, xoş gəldin, nə etməli, biz də
sizə qoşulduq. Əslində minilliyimizdən bu dəli
sevdanın yolçularıydıq. Uğurlar ola.
Və ən
böyük vətəndaş, ən böyük Vətən
sevgisi və bu sevgidən doğan nisgil, kədər, bir
talesizlik, intizar, məqsəd uzaqmı, yaxınmı, məqsəd
Turanın təşəkkülü. Əslində Behrudini
ağrıdan içimizdəki mənin məni ,
özünün də dediyi kimi, içindəki bu
düşüncə tərzinin hakimi və "Mən
yazmadım ki..." etirafımı, əslində elə
etiraf. İnsanın bizlər fərd olaraq fərqli
baxış bucağına və düşüncə tərzinə
malik olması həm etirazı və həm də, həm də
özünü sevməsi.
Əlbəttə,
sevdiyim, pərəstiş etdiyim şair-yazarlar o qədər
ki, istər Azərbaycan - türk dünyasının, istərsə
dünya klassikasının yüzlərlə dahisi var,
inqilabçısı var, dünyanın qədərini dəyişməyə
qadir şəxsiyyətlər var belə. Əslində belə
düşüncə sahibləri hər zaman novatorluq nümunəsi
kimi yeni düşüncə tərzinə sahib olmaq bu bəşəriyyətin,
bəlkə elə Azərbaycan türk ədəbiyyatının
bəxtimi gətirib, yoxsa, sadəcə, xoşbəxtliyimi?! Sərbəstlik
və Azadlıq - bu isə insanı dəli-divanə edən ən
dəyərli amildir.
...bunları
mən yazmadım ki...və bir inkar, bir etiraf yenə də
insanların sona deyil, sonsuzluğa gedəcəyi yol və o
yolun naməlum dolayları. O naməlum dolaylar
"Qızıl Elma"ya gedən çətindən
çətin, "Mənzilim uzaqdı mənim",
uzandıqca uzanan yollar və sonu nə, yenə də məlumluqda
naməlumluq Qızıl Elma... "Qızıl Alma"
ulaşılacağı xəyal belə edilməyəcək
bir işıq, bir nur. Nə qədər ki, Ona can
atacağıq, biz ölməzik". Axı deyəsən, əslində
bu naməlum yol türk soyunun Tanrı tərəfindən istənilən
sonsuz sürə yaşamağa
hazırlanışıdır! Qızıl Elma biz türk
soyunun əbədən var olması demək, mən belə
anladım! Amma nə gözəl ideoloji baxış!
Behrudi fəlsəfəsi
elə hey çözülmək istər. O, əslində
bir Turan sevdalısı, özü də sadə, lakin onun təlatümlü
iç dünyası ki, "Məni tutun və
qaçırmayın, sizə lazımam" deyir, bəlkə
də demir, lakin ruhundakı kədər-tənhalıq dedirdir
bunları.
Mənim
nəzərimcə, hər bir şair, yazar əslində
özünü yazır, özünü nəql edir. Min illərdir
yol gələn Türkün Qutsal Ruhunu əmanət
vermişlər ona!..
Mən
yazılarımı gələcəyə ünvanladım, -
deyir Behrudu, bu təkcə yazılarmı, yoxsa, poeziyamı?!
İlkin baxışda, bəlkə də adilərdən adi
olan insan, içindəki bu yanar ruh hardan, minilliklərdənmi,
qanyaddaşımı... çətin sual deyil, cavabı
mümkün. Lakin bir məsələ var ki, içi - daxili hədsiz
gözəl, fırtınalı olan, qanı qurdla yoğrulan
insan zahirən neçə də sakit...
Kədər
həyatımızda nisgillə qarışıq özünə
yer etsə də, bunu etiraf yazar insan üçün asan
deyil, lakin məqam gəldi və onu etiraf məcburən oldu.
Bu, əslində vaxtilə B. Vahabzadənin bu sətirlərini
bilirdim, ilkin heç bir mənada etiraz etməsəm də ...
Sevincimi
danır, kədərimi gizlədirəm,
Sevincim
hamınınsa, kədərim özümündür!
Doğrusunu
deyimmi, bu gözəl şairin bu sətirlərini məhəbbətlə
pıçıldasam da, içimdəki daxili səs bunun
düzgün olmadığını deyirdi;
Kədərini
də gizlət, sevincini də,
Kədərini-dərdini
görüb sevinməsinlər,
Sevincini də
gizlət, gizlət ki,
Görüb
də odlanmasınlar!
Nə etməli,
nələrdən qurtulsaq da, içimizdə gəzdirdiyimiz tənhalıqdan
qurtulmaq mümkünmü, bəlkə də bunu heç istəmirik.
Bizə xoşdur bu kədər, bəzən bu kədər
şəxsi həyatımızdan gəlsə də, bəşəriləşib
Vətən adlı dərdə dönürsə... "Ən
gözəl dərd Vətən dərdi" deyərək vəsf
ediriksə... əslində Alagözlü Göyçə dərdini
necə sevməyəsən, necə əzizləməyəsən
və əzizləyib də sevirik!
Ən
gözəl dərd, - deyərək sevdiyimiz,
oxşadığımız Vətən, alagözlü
Göyçə - mavi gözlüdür Göyçə,
lap elə Bozqurdun mavi gözləri kimi...
Mən dərdi
çəkə bilmirəm,
Apar
çəkənə ver...
Allah, dərdin
də gözəli olurmuş,
Laçını,
Tərlanı olurmuş...
Göyçə
dərdi nə gözəl dərd!
***
Bu dərd
hünər istər,
Bu dərd
qeyrət istər,
Bu dərd
dərdlərin ən gözəli,
Dərdin
də göygözü varmış,
Göyçəsi
- gözəli varmış.
***
Gözəl
olanın gözəli gözəl!
Dərdi
gözəl, ələmi gözəl.
Səndən
gələn dərdlər də gözəl,
Vətən
adlı gözəlliyin
Vətən
adlı dərdi gözəl!
Sən
bir atəşdin, düşmənləri deyil, səni sevənləri
yandırdın alagözlü Göyçə.
R.Behrudinin
"Bozqurd" şeiri məni uzaq dönəmlərə
aparan səda, ana ocaqlarım - ata yurdum, əzizlərimizin əməyi
- alın təri, Fərhad kimi külüng çaldılar
bu ulu Vətəndə. Neçə-neçə minilliklərin
məzarları şahidlik edir tarixə, zamana. Göyçə
dağlarında barınan türkün əsir ruhu ruhlara
qoşulub Bozqurd fəryadı qoparır,
elini-gününü, obasını-elatını səsləyir,
bu şeir mənim alagözlü Göyçəm
üçün yazılıb, ən azından mən belə
düşündüm:
Hər
gecə, hər gecə yuxularımda
Çadırı
dağılmış, ocağı sönmüş,
Tanrı
qarğışıyla taleyi dönmüş,
Taleyi
dönəndən qəm sərhədinin
Bir ucu
günbatan, biri gündoğan
Dağından,
daşından, adamlarından,
Hətta
otundan da qəriblik yağan;
Qara torpağına
nə toxum əksən,
Yenə də
baharda ayrılıq bitən...
Sevgili bir
yurd...
Hər
gecə, hər gecə yuxularımda...
Behrudi
yaradıcılığında Vətən Tanrı kimi
sevgilidir. Vətən onun mükəmməl fəlsəfəsində
Tanrılaşıb artıq. Bu isə sevgi deyil, İlahiyə
- Yaradana bəslənən Eşqdir. "Rüstəm Behrudi
bir Şaman nəvəsidir. Əli bəy Hüseynzadə,
Ziya Göyalp, İsmayıl bəy Qaspıralı, Yusif
Akçura, bunların hamısı birər Şaman nəvəsi
deyilmi? Rüstəm Behrudizamanlar üstündə yaşayan
bir şair. Onu oxurkən, həyəcanıma sədd vurmaq
mümkün deyil" (Əhməd Bican Ərculasun, professor).
R.Behrudiyə
dəyəri Vətən fədailəri verdi, bizlər kimik
ki... O ki, ola Xəlil Rza kimi Ulutürk - Türkün
Ululuğu. Böyük sevgi yatır Xəlil Rza şəxsiyyətində.
O Xəlil Rza ki, onun yaradıcı dünyasını sadalamaq
fikrində deyiləm, tək bircə xidməti onu bu xalqın
yaddaşına, köksünə həmişəlik
qazıyıb, məhz bu şəxsiyyətin sayəsində
erməni faşistləri - daşnakları Bakıdan, o
cümlədən, Azərbaycan ərazisindən rədd olub
getdilər, təbii, bu qeyrətli Azərbaycan
türkünün Rüstəm Behrudi haqqında
yazdıqlarında necə də böyük bir dəyər və
təvazökarlıq yatır:
Oxudum
kitabını, hər misran
qana batmış inci,
dürr,
Bir
söz çıxdı dilimdən:
Rüstəm məndən
güclüdür!
Hansı
yazını oxudumsa, hansı şeirini açdımsa, sadəcə,
pıçıldadım, sən mənim uzun illər
soraqladığım, tapa bilmədiyim, lakin yenə da
axtaracağım adamsan! Əlçatmaz, ünyetməz...
Kiminkisən, yiyən kimdir?
Sən qədərin
adamı, mən ayrılıqların! Belə bir şəxsiyyətin
varlığı ilə ancaq fəxr etməli. Və xoş o
hal ki, beş əsr öncənin deyil, XXI əsrdə
doğdun. Həm öz anam Süsənbər xanıma təşəkkür
etdim, həm də Zəhra xanıma, sizi dünyaya belə
halal və ürəkli, milli qeyrətli bəxş edib bizə!
Sən də
gəldin, gedəcəksən
Kiməsə
yol, iz olmağa,
Gücün
çatmayacaq sənin
Payızda
dəniz olmağa!
Bu nə
belə, Rüstəm Behrudi insan xarakterinimi yazır, bizim
taleyimiz bu... amma nə etməli, axı Behrudi bizlər
üçün "Tanrıdan gələn yazı"
timsalı Şaman nəvəsi!
Sözlər
məni tutur, aparır... "Gücün çatmayacaq sənin
payızda dəniz olmağa".
Məni
rahat buraxmır
İçimdəki
qəm-kədər.
***
Yarama duztək
basır
Sevdalar
öz odunu,
Bu
gün, sabah kül ollam.
Qalmışam
yana-yana,
Tövbə
duası kimi,
Pıçıldadım
adını,
Səsim
sənə çatdımı,
Eşitdinmi,
ay ana?!
Nə
xoş ki, çağırmağa ana adlı müqəddəs
varlığın var, Behrudi, elə bircə bu amil səni
xoşbəxt qılacaqdır! Zəhra xanıma
cansağlığı.
"Ölümə"
xoş gəldin, deyən şair, bilirsənmi, bu bir hünər
istər, hər kişi - nər kişi bu sona, bu sonsuzluğa
"xoş gəldin" demək iqtidarında deyil! Nə qədər
sevincə, şadlığa vurğun olsa da, içimizdə
bir yalnızlıq yatır, deyə bilmədiklərimizi Vətən
dərdlərinə qatıb dedirdir bizə, lakin yenə də
"ölümə xoş gəldin" demə,
çünki, siz "Mənim kimi Qurd yatır, Quş
yuvası içində" olsanız da, varlığınız
türk dünyasına lazımdır, gərəklidir:
Göz
dağıdı pəncərəm,
Qapı
deyil, qapım da!
Kimim var
ki, itirim,
Nəyim
var ki, tapım da?!
Bəlkə
də səni ruhundakı bu kədərə görə
sevirik, adamlar çox az hallarda ruh aləmini kimsələrə
açırlar, bizim, hətta bəzən özümüzdən
belə gizlətdiyimiz acımızı sizin ruh aləminizdə
tapmaq xoş gəlir bizə. Hətta ruhumuzu oxşayır, hətta
bu şeirləri, bu sözləri əzbərləyirik. Nədən
ki, ruhu ruhuma yaxın. Deyə bilmədiklərimizi, kimliyimizi,
içimizdəki - kökümüzdəki Bozqurdu artıq
tapmışıq, Şaman nəvəsi!
Tanrım,
bağışla, əfv elə,
Din sevdim,
din üstünə!
Bu bir
etiraf olsa da, siz, sadəcə, ilkin kötüyünüzə
- özünüzə dönmüsünüz! "Ey
ölümsüz türk, özünə dön, sən
özün olanda böyük olursan - Bilgə Kağan".
R.Behrudi, siz özünüzə dönmüsünüz, sadəcə.
Deməyək ki, sadəcə, dönmüsünüz, siz elə
Qurd ulartısı altında Bozqurd kimi də
doğulmusunuz!
Tarix geri
gəlsə, ancaq bu torpaqlarda türkcə qonuşar. Türklər
torpaq vermirlər, özlərinə məxsus olanı geri
alırlar.
Elə
beləcə də adlandıracağam bu yazını, Behrudi,
"Tanrıdan gələn yazı". Tanrıdan gələn
yazı, nolardı, mənim yazımı gözəl
yazardın, narın yazardın, qəmimi-qüssəmi
qoyardın yer-yerinə. Doğrudan da, axı bu sualı elə
mən özüm də özümə dəfələrlə
vermişəm, sormuşam. Kiməm Mən? "Leyli- Məcnun"u
sevdiyimiz kimi, Füzuli dühasının "Şəbi-hicran"
yanğısı kimi, İlahi Eşqin - Vətən adlı,
Turan adlı Eşqin tərənnümçüsü kimi,
sonsuz kədərimizin yanğısı kimi, bəlkə də
ahı kimi... nədən kədərimizi, qüssəmizi,
bütün həzin duyğularımızı nəinki sevir,
üstündə əsirik belə?!. Sevinc cahana məxsusdur,
bütün dünyaya bəyan edirsən, ancaq bu hüznü,
dərdi- ələmi gizlədirik, gizlədirik ki,
"düşmən" görüb də sevinməsin,
yağı qəh-qəh çəkməsin, çəkib də
şadlanmasın.
Tənha
Bozqurdmu ulamış o gecə, dünyaya Bozqurdun Turan adlı
Qızıl Elmasının gəlişinimi bəyan edəcəkdi...
şaman ruhlu, türk sevdalı, azadlıq eşqli
türkçü-turançı dünyaya gəlmişdi.
Bozqurdun Qızıl Elması demə, sizsiniz!
Nədən
intizarı, ayrılıqları, sonsuzluğu belə sevirik, nədən,
nədən öz kədərimizə belə vurğunuq, dərdli-ələmli
olmaq niyə xoş gəlir bizə?!.
"Sonun
yoxdu, çevrilməsən Turana". Şaman ruhlu,
türkçü, Turan sevdalı, Qızıl Elma soraqlı
Rüstəm Behrudu üçün Tanrı dağı qibləgahdır,
səcdəgahdır! Özü demişkən, "Göylərdən
gələn kitabam" deyən şair özü
Göytürklər qədər uludur, doğrudan-doğruya
Göylərdən gəlmiş!
İnsanmısın,
Tanrımısın "Tanrıdan gələn
yazı"... Göylərin yeddinci qatından enən ruh
adamı, yoxsa, insan ruhu... Şaman, dərviş,
türkçü, turançı... "İlahi qüdrətinin
təcəssümü olan Qurani-Kərimdə göstərilir
ki, ruhlar aləminin əzəli və əbədi məkanı
Cənnətdir, Adəm övladlarına ruhlar Cənnətdən
gəlir. Böyük Allahın əmanət verdiyi
ömrü onunla başa vurur və əbədi məkana
qayıdır. Əlbəttə, kimlər əməlisalehsə"(İ.
İbrahimov). Sözsüz mən müəllimimin sözlərini
təsdiqləyirəm, kimlər əməlisalehsə! Millətinə
ruhən vurğun olan "Başdan-ayağa Vətəndi, Vətəndi,
Vətəndi Rüstəm Behrudi"- deyən Məmməd
Araz özü də Vətən üstə köklənmədimi,
özü də Göyün yeddinci qatından olan ruh
adamı, M. Arazlar üstə köklənənlər
Türk- Turançı da olmalı idilər, nə etməli,
Rüstəm müəllim, bu eranın insanları belə
doğulmalı idilər!
...Səndən
qaçıb tənhalığa sığındım, Getsəm
də ayrılıqdı, qalsam da:
Bilərsən,
mən necə təkəm, tənhayam...
Behrudini
gözəl şair deyə sevmirsən, öz
kökünün minilliklərə enmiş
kötüyünün, milli kimliyinin inikası var onda, onu
tapırsan, qan yaddaşın, kodlaşmış genin səni
oyadır. Onun ruhunda öz milli kökünün - türk
olmanın xoşbəxtliyini yaşadır bu
türkçü Şaman, Turançı - Qızıl Elma
sevdalısı, vurğunu! Türk doğulmanın, türk
olmanın qürurunu yaşadır sənə!
Məni bəndəlikdən
çıxarıb Allah,
Çıxarıb
ruhumu bədəndən belə!
Nə
vaxtsa qəribtək kəfənsiz ölsəm,
Məni
sözlərimə büküb dəfn elə!
***
Bilirəm,
yoxluğum ağrıdar səni,
bəlkə,
varlığım da ömrünə yükdü...
Getməyə
yeri yox, qalmağa yurdu!
Yalandı,
kim deyir dünya böyükdü!
Haşiyə:
Mələklərinmi, feyalarınmı, pərilərinmi, rəqs
etdiyi günlərdir bu günlər - son 36 illik bir davanın
və 32 illik Xocalı qətliamının qanının-
qisasının alındığı günlərdir bu
günlər!
Və
unutmayaq, Azərbaycan erası başlayır, Azərbaycan tarix
yazdı erməni-daşnak və Avropa xaç dünyası
üstündə. Unutmayın, bu bizim tarixdir, yazılan Azərbaycan
tarixidir, Şəhidlərimizin al qanı ilə. Qazilərimizin
cəfakeş - fədakar sayıqlığı ilə və
Böyük Azərbaycan sevgisi ilə yazıldı bu tarix. Bu
tarixdən danışarkən, ən böyük Qəhrəman,
güclü Diplomat, ağıllı Sərkərdə,
taktika və strategiyanın güclü bilicisi, Müasir Azərbaycanın
Şah İsmayılı xaç qərb dünyasına qalib
gəldi İlham Əliyev cənabları!
Tanrıdan
gələn yazı... Göylərdən gələn kitab.
Haqdan qələm
gəlsə belə,
Öz bəxtini
özün yazsan,
Yüz
çalxalan, min dalğalan,
Sınma,
sınsan yapışmazsan,
İndi
vaxtın o vaxtıdır!
Bunu M.Araz
dedi, amma gözəl dedi, yaşayaraq dedi, dünya boyda
haqsızlıq gördü bəşəri şair.
Özünü yazdı bu yazısı ilə,
iztirabını anlatdı... amma gözəl anlatdı,
gözəl yazdı türk sevdalı, sufi filosof!
...Yol
gedirəm, mən dəli, bu yol dəli...bu dəli
sözü böyük insanlıqdan, amaldan, əqidə ruh
insanından xəbər verir Rüstəm müəllim. Mənimlə,
yəqin razılaşarsınız, sizə müəllim deyə
müraciətimdən. Nədən ki, ən zərif, ən
gözəl, ən uca müraciətdir bu müqəddəs kəlam:
Müəllim! Və möhkəmlik, qətiyyət
süzülən bir yolgöstərici, uğurlarımız
müəllimlərimizlə bağlı oldu Müəllimim!
Bu gün isə Behrudi kimi Türk-Turan-Şaman yolçusu mənəviyyat
İnsanımız - Adamımız. Yaradıcı dünyan nədən
belə doğmadı, dediklərinin, yazdıqlarının sədasını,
həyəcanını duyuram köksümdə, qəlbimdə.
Neçə- neçə minillik kökümüzdür bizləri
sahilsiz ümmanlarda dünyanı pisliklərdən qoruyacaq gəmilər
gözləyən, gözəgörünməz torpaqların
dərin qatlarına öz rişələrini güclü
halqalarla bağlayan qol-budaqlar bizimdir, qədimdən- qədim,
əskidən-əski türk soyu, köküdür bizlərin
ruhu ilə, geni ilə axan müdriklik, liderlik və cahanı
xilas arzuları! Avropa hunlarından tutmuş, Altaylaradək,
Göytürk xaqanlığı - qırx əsrlik tarixə
hökmran olan türklər! Sən əsir ola bilməzsən,
sən hər zaman savaşçı oldun, başçı
oldun, Anan - Vətənin qarşısında baş əydin,
amma düşmən qarşısında boyun əymədin!
Mənə
üz tut, yurda ocaq qurana,
"Turan"
deyib Bozqurd kimi durana.
Sonun
yoxdu, çevrilməsən Turana,
Vətən!
Mən bu
torpağı görərkən, anladım ki, M.Araz niyə
şair olub, R.Behrudini isə anlamaq deyil, pərəstiş etmək
lazım. Və onu da anladım ki, Behrudi nədən belə
"dəli" olub!
Və
bizləri birləşdirən, axıb gələn bu ruh nə?
Adı nə, ünvanı nə? Bu ruh minilliklərlə
kökümüzə - kötüyümüzə
enişdir. Və bu eniş həm də göyün yeddinci
qatına ucalmaq - uçmaq üçündür,
ucalışdır!
Vətən
nə Türkiyədir türklərə, nə də
Türkistan,
Vətən
böyük və müəbbət bir ölkədir Turan!
Və
daha bir haşiyə: uzun zamanlardan özümə verdiyim sual
- Kiməm mən? Cavabı əslində bilirdim, siz - Rüstəm
Behrudi, mənim kimliyimə daha bir möhür vurdunuz:
Mən bu
ömrü yeyə-yeyə bitirdim,
Nəyim
vardı, unutdum,
Kimim
vardı, itirdim...
Bəlkə
də kimlərsə səni itirdi, əvəzində
köksündə əqidə, amal gəzdirənlər səni
sevdilər, səni tapdılar.
Bəlkə
elə bu yazı "Fəlsəfi düşüncələr"
adlansın, onun müəllifi isə sadəcə, bu
yaradıcı insanın Türk adlı
böyüklüyünə vurğun bir kimsədir, vəssalam.
Yaradıcı insan zamanının qəhrəmanıdır,
lakin iddiasız, təmənnasız, alver-siz yaradıcıdan
söhbət gedir. Xislət naqissə, qarşıdakı
yaradıcı yaradıcı deyil, alverdir.
Yollarımızın sonumu, yoxsa, sonsuzluğumu bizi sonda
doğma ocaqlara aparır, oralarda dinclikmi var, çox yəqin,
bəli. Ulularımızın uyuduğu torpaqlar ... amma qəriblər
var ki, öz doğma ocaqlarına heç nə ilə
ulaşa bilmirlər. Lakin Tanrının nə yapacağını,
nələr bəxş edəcəyini kim bilə bilər!
Məkkəsiylə,
Mədinəsi ulu Altay olan gəlsin!
Vətən
elə Vətəndi, Behrudinin Vətən sevgisi, ruh aləmi
ayrı bir yanğıdı, ayrı bir atəşdi, oddu,
alovdu, beləsini görmədiniz, görsəniz, ancaq Rüstəm
Behrudidə gördünüz, demək!
P.S.
Heç bir zaman unutmadım ki, "cocuqlardan təbəssümü,
pişiklərdən hüzuru, köpəklərdən isə
sədaqət və dostluğu öyrəndim" , amma bir
yanlış var bu fikirlərdə, ilkin bizə genimiz - qan
yaddaşımız, soyumuz verir bu gözəl dəyərləri,
duyğuları.
Amma bəs
İnsan - onlardan nə öyrəndin... öyrənmədim,
şahidi oldum, xəyanət, satqınlıq, tamah,
paxıllıq, kiminsə xoşbəxtliyini, fərəhini,
sevincini çəkə bilməmək...
Və
unutma... heç bir kimsə üçün ölmə,
heç bir kimsə üçün yanma. Ən böyük
sevgim Vətənim oldu, ata-anam oldu. Göylərdən gəldiyinə
inandığım oğlum-qızım oldu. Öncəsi
özümün Göylərdən gəldiyimi bilirdim.
Bilmədim,
hansı şeirinə, yaradıcı ruhunun hansı incəliyinə
üz tutam ki, biri o birindən qəhredici,
düşündürücü... Siz sözsüz ki, Göylərdən
gəldiniz!
Onsuz da
çıxıb getməyə qurulub bütün saatlar...
Sizin vasitənizlə
dedim özümü, sözlərimi, təkcə vəsf etmədim,
olduğunuz kimi gördüm sizi!
Yaradıcı
ruhunuz daim var olsun, Söz adlı köhlən atın yüyrək
olsun, Adam!
Doğum
günün qutlu olsun, bəy Adam, əfəndi Adam!
Şəxsiyyətinizə,
yaradıcı dünyanıza ehtiram və məhəbbətlə...
Məlahət
İsmayılqızı
Ədəbiyyat qəzeti.- 2024.- 14
sentyabr, ¹35.- S.20-21.