Vaqif gəlib, Vaqif getdi...
Sovetin can verən vaxtlarıydı. Vaqif İbrahimoğlu
bir görkəmli sənətkar haqda qeyri-ənənəvi biçimdə
bəh-bəhlə dolu
yazı qələmə
almışdı. Onun seçdiyi
qəhrəman bu gün həyatda yoxdu və mənə
əziz sənətkardı
deyə, adını çəkmirəm. Yazıyla
bağlı ona giley-güzar elədim: təriflər gözümə
həddindən artıq
görünmüşdü.
Cavanlıq idi, elə bilirdik hər şeydən xəbərdarıq. Hərçənd mən elə
əvvəldən siz
deyən dəli-dolu və yekəbaş işlərdən uzağıydım.
Bəlkə də yazı
müəllifinə heç
bir reaksiya verməyəcəkdim, indi
haqq dünyasında olan bir qocaman
sənətkar məni
qızışdırmışdı.
Heç yadımdan çıxmaz,
o zaman indiki yaşımda olan Vaqif müəllim fikirlərimi diqqətlə
dinlədi, öz mövqeyindən yarımca
addım geri çəkilmədən mənim
qənaətimə də
hörmətlə yanaşdığını
bildirdi. Və biz beləcə
dostlaşdıq...
1992-ci ildə Vaqif İbrahimoğlunun qurucusu olduğu "Yuğ" teatrı dövlət statusu aldı, üç il eksperimental
studiya kimi fəaliyyət göstərən
teatr müstəqilliyə
çıxdı. "Yuğ"a ayrıca yer nəzərdə tutulsa da, uzun
illər ora yığışmaq arzu
olaraq qaldı. Vaqif müəllim ta 2003-cü
ilin yayınacan Milli Dram Teatrının dördüncü mərtəbəsində
- məşhur kiçik
səhnə deyilən
məkanda tamaşalar
qoymaq və oynamaq məcburiyyətini yaşadı, onun arzuları kiçik səhnənin böyür-başındakı
iki-üç otağa
sığmasa da.
O illərdə bu binadan aşağı düşmək, "Azdrama"nın arxasına keçib, Murtuza Muxtarov küçəsindəki
vaxtilə mədrəsə
və hamam kimi tanınmış yerdə qərarlaşmaq ən böyük arzusuydu onun... Amma Milli Teatrdakı kirayənişin həyatda
şəxsən Vaqif
müəllim üçün
iki ürəkaçan
məqam vardı.
Birincisi,
kiçik səhnənin
pəncərələri Füzuli
meydanına açıldığından
istər-istəməz hər
gün arxası teatra olan dahi
şairin heykəlini seyr edirdi. Azı gündə iki dəfə - işə gələndə və gedəndə özünə
qibləgah bildiyi Füzulinin daşlaşmış
obrazıyla salamlaşırdı.
İkinci özəl məqamsa,
rəhmətlik Həsən
Turabovla gündəlik
təmasıydı. Vaqif
İbrahimoğlu darmacal
vaxtda belə, mütləq bir dəfə öz hücrəsindən çıxıb
Milli Teatrın bədii rəhbəri və direktoru Həsən müəllimin
iş otağına baş çəkməliydi.
İki dünya bir olsa da, qayda
pozulmazdı. Və
o, tək-tük adamlardanıydı
ki, icazəsiz-filansız
"Turabın otağı"na girmək "hüquq"u qazanmışdı.
Əksəriyyətin qaraqabaq, pərdə saxlayan, ağır xasiyyətli adam kimi
tanıdığı Həsən
müəllim ondan yaşca xeyli kiçik Vaqifin bir sözünü yerə salmazdı və ən kefsiz vaxtlarında da dodağına təbəssüm qonardı.
Sənətinə, insanlığına yüksək dəyər verdiyi rejissor onun damarını tutmağı bacarırdı.
1993-cü ilin yazında "Press fakt"da işləyirdim
və bu qəzetin sayəsində Vaqif İbrahimoğluyla dostluğumuz daha da möhkəmləndi. O, mənəvi iqlimimizin sinoptiki vəzifəsini boynuna götürmüşdü - "Press fakt"da "Hava haqqında" rubrikası
aparırdı. Bir neçə il
beləcə davam elədi. Maraqlı günləriydi...
1999-cu ildə Milli Dram Teatrında mətbuat katibi vəzifəsində
çalışmaq təklifi
aldım. Təşəbbüsün müəllifi Vaqif
müəllimiydi. Həsən Turabovdan
qabaq təklif ondan gəlmişdi.
O çağacan mətbuat
katibi təcrübəsini
yaşamayan Azərbaycan
teatrında "ayaqaçdı"nı öhdəsinə
götürən Milli
Teatrda bu məsələ müzakirə
olunmuşdu. Məni yaxşı tanıyan
Həsən Turabova bu yerə ən
layiqli namizəd kimi adımı söyləyən Vaqif İbrahimoğlu dərhal
razılıq cavabını
almışdı.
Bunun ardınca bizim üçlükdə görüşümüz
yadımdadı. O da yadımdadı
ki, teatr-mətbuat əlaqələrinin nizama
salınması istiqamətində
təkliflərimin həyata
keçirilməsində rejissor
mənə köməkliyini
əsirgəmirdi....
Vaqif İbrahim oğlu
Həsənov - onun kimliyi şəxsiyyət vəsiqəsində beləcə
rəsmiləşib. Sənət dünyasına, tariximizə
isə Vaqif İbrahimoğlu adı ilə düşdü: orijinal fikirləri, cərçivəsiz dünyagörüşü,
dəyişməz əqidəsi,
tükənməz fantaziyası,
hazırcavablığı, hadisələrə təhlilli,
ironik yanaşma tərzi və bütün bunlara görə çoxlarının
tam anlamadığı, mübahisə
doğuran fərd və sənətkar vəhdətinin parlaq nümayəndəsi kimi.
Vaqif müəllimin köç
xəbərini internetdən
aldım. Onunla bağlı indi
cücərən fikirlərimisə
kağıza etibar eləmək fikrindəyəm.
Qəzet,
jurnal salnamədi.
Dünyanın qloballaşmasına, internetin həyatımıza
hökmranlığına rəğmən,
kağızın canına
hopan yazılar yaşayır və bizi duyğulandırmaqda davam edir. Bir sıra məsələləri
çözməkdə Vaqif
İbrahimoğlusuz yalqız
qalacağımızdan sarı
çətinliyimizi başa
düşdüyümüzdən hamını agah etməyin ən etibarlı yolunu da beləcə görürəm. Axı, itirdiyimiz
sadəcə rejissor deyildi, fikir adamı, ziyalı, səni anlayacaq həmsöhbət idi.
Dünyaya Vaqif gəlib,
elə beləcə də vidalaşan Vaqif idi...
Seymur Elsevər
Ekspress.- 2011.- 18 may.-
S. 10.