"İndi
küçədən adam tutub seriala çəkirlər..."
Sərvər Əliyev: "Hüseynağa
Atakişiyev əsl teatr kişisiydi"
Sərvər Əliyev Azərbaycan teatrının tanınmış
aktyorlarındandır. Bir müddət
Dövlət Gənclər
Teatrında, sonra da Gənc Tamaşaçılar
Teatrında çalışıb,
yaddaqalan obrazlar yaradıb. Eyni zamanda, bir neçə sanballı teatr tamaşasına quruluş verib.
Bu səmimi, zəhmətkeş insan ötən il
Ağdam Dram Teatrına
baş rejissor təyin edilib. Və qısa müddətdə bu teatr üçün də çox işlər görüb...
Sərvər müəllim Bakıda
olarkən onunla görüşüb, gördüyü
və görəcəyi
işlər barədə
ətraflı söhbət
etdik.
- Sərvər müəllim,
bu sənətə gəlişiniz necə oldu?
- 1966-cı il yanvar ayının 22-də Naxçıvanın
Sədərək kəndində
anadan olmuşam. Bu sənətə gəlməyim təsadüfi
deyil. Lap uşaqlıqdan həvəsim
olub. Həyətimizdə vedrə götürüb
çalıb oxumuşam.
6 yaşımda orta məktəbə getmişəm. 16 yaşında instituta girmişəm. Rəhmətlik atam Azərbaycan teatrını çox sevərdi. Özünün də gözəl
səsi var idi. Atamın ən böyük
arzusu məni səhnədə aktyor görmək idi. Amma bu o demək deyil ki, mən
atamın arzusu ilə teatra gəlmişəm. Teatra həvəs
mənim içimdə
olub. Səkkizinci
sinifi bitirəndən
sonra son iki ili Ordubad
internat məktəbində
oxumuşam. Bu məktəb mənim həyatımda dönüş
yaradıb. Orda Mehdi
Ağalarov var idi. Allah ona
qəni-qəni rəhmət
eləsin, dərnək
yaratmışdı. Həmin dərnəkdə
rollar oynamağa başladım. Mehdi müəllim az
qala döyə-döyə
Naxçıvan ləhcəsini
məndən çıxardı.
Deyirdi ki, sən aktyor
olacaqsan, bu ləhcədə danışmamalısan.
İndi çox adam inanmır
ki, Naxçıvanda doğulmuşam...
Bir dayım var
idi, məni prokuror görmək istəyirdi. İmkanlı
adam idi.
Deyirdi ki, bütün xərclər mənim boynuma, səni oxudacağam. Mən imtina etdim, dedim
ki, aktyor olacağam. Dayım hətta bir
müddət məni danışdırmadı. Sonralar məni səhnədə görəndə
dedi ki, sən düz eləmisən...
Beləcə, Mədəniyyət və İncəsənət
İnstitutunu bitirdim.
Təyinatım Naxçıvana verildi, getdim, işləmədim. Dedilər ki,
şərait yoxdur.
Naxçıvandan imtina kağızını
alıb Sumqayıt Teatrına gəldim.
Burda da get-gələ saldılar... Mən də bizneslə məşğul
oldum...
- Bəs, Gənclər Teatrına gəlişiniz
necə oldu?
- Bir gün teatrın qabağından keçəndə,
oranın aktyoru- dostum Eldar İmanov
məni Aktyor Evinə saldı. Hüseynağa Atakişiyev,
o vaxt saç saxlayırdı, orda oturmuşdu. Eldar mənim haqqımda
ona danışıbmış.
Təqdim etdi, söhbət
eləmək üçün
kənara çəkildik.
İnstitutu nə vaxt bitirdiyimi, müəllimimin kim
olduğunu soruşdu.
Rejissor kimi tamaşalar hazırladığımı,
Nəsir müəllimin
tələbəsi olduğumu
dedim. Hüseynağa Atakişiyev aktyoru
yoxlayıb işə
götürürdü. Məndən 3 sualdan başqa heç nə soruşmadı və "3 gündən sonra işə gələrsən" dedi.
Noyabrın 1-də qoltuğumda papka işə gəldim. Hamı elə bildi ki, teatra yoxlama
gəlib...
Peşəkar sənətdə Hüseynağa Atakişiyev
ustadım olub. Məni o yetişdirdi.
Hüseynağa
Atakişiyev sözün
həqiqi mənasında
kişi idi. Teatrın kişisi idi.
Əyilməz insan idi.
Kiminsə xətrinə tamaşa
hazırlamazdı. Uzaqgörən
rejissor idi...
Beləliklə, 1993-cü ilin noyabr
ayında Hüseynağa
Atakişiyevin rəhbərlik
etdiyi Dövlət Gənclər Teatrında aktyor ştatına qəbul olundum və teatrın fəaliyyətinin son gününə
qədər bu sənət ocağında
çalışdım. Burada bir sıra maraqlı
və yaddaqalan obrazlar yaratdım.
"Qurbanəli bəy"də
Pristav, "Ölülər"də
Şeyx Əhməd, V.Şekspirin "Yay gecəsində yuxu" əsərində Oberon, "Hamlet" faciəsində Klavdi,
"Makbet" faciəsində
Makduf, "Tədbirə
qarşı tədbir"
komediyasında Lizandr,
Əli Əmirlinin
"Onun iki qabırğası" komediyasında
Cavanşir, "Varlı
qadın" komediyasında
Pəhlivan, "Kişi
və qadın" əsərində Cəmil
bəy, B.Vahabzadənin
"Atamın kitabı"
əsərində İxtiyar,
Kamal Abdullanın
"Şah İsmayıl"
əsərində Şah
İsmayıl, "Herostratı
unudun" əsərində
Tissofern, Mikloş Xubainin "Neron oynayır" əsərində
Pallada və s.
Aktyorluqla yanaşı rejissor
kimi də fəaliyyət göstərdim.
Meydan teatrında Ş.Qurbanovun "Sənsiz",
İrəvan Dram Teatrında
Akif Həsənoğlunun
"Tənha payız
yarpağı", DGT-da
Mitroviçin "Gecə
soyğunçuları", Stefan Sveyqin "Yad qadının məktubları",
E.Hüseynbəylinin "İmperator",
Ü.Hacıbəylinin "Ər və arvad", Əziz Nesinin "Bir az gəlirmisiniz" əsərlərinə quruluş
verdim.
Sonralar Gənc Tamaşaçılar
Teatrında fəaliyyətimi
davam etdirərək orada H.Cavidin "Şeyx Sənan" faciəsində Şeyx Sədra, S.S.Axundov və A.Şaiqin "Qaraca qız" tamaşasında Piri baba, Hamsonun "Viktoriya" əsərində
Mülkədar obrazlarını
ifa etdim. Ayrıca, bir sıra tamaşalarda
da ikinci rejissor kimi fəaliyyət
göstərdim.
- Belə düşünə
bilərikmi ki, rejissor köməkçisi,
rejissor işləməyiniz
Ağdam Dövlət
Dram Teatrında baş
rejissor işləməyinizə
təkan oldu?
- Hüseynağa
Atakişiyev dünyasını
dəyişəndən sonra
Gənclər Teatrının
kollektivi tələb etdi ki, baş
rejissor mən olum. Yaxın dostlarımdan əleyhimə
gedən də oldu. Onda mən qorxdum.
Niyə qorxdum? Səbəblərini heç kəs
indiyə qədər
bilmir. Deməyəcəyəm heç kəsə
bunun səbəblərini.
Yeganə qorxduğum amillərdən
biri bu idi
ki, gənclər teatrı dağıla bilərdi. Amma geriyə baxanda
görürəm ki, çox böyük səhv eləmişəm,
teatr dağılmazdı.
Çünki sonra mən
orda tamaşalar hazırladım. Mən rəhmətlik
Rəhman Əlizadənin
teatra baş rejissor təyin olunmasında rolu olan insanlardan biriyəm. Bunu hörmətli nazirimiz
də görürdü.
Çox
hörmət bəslədiyim
nazir müavini Ədalət Vəliyev də mənim yaradıcılığımı izləyən insanlardan biridir. Nazirimiz Əbülfəs Qarayev ilk təyinatımdan
sonra Azərbaycanda -Bakıda nazir kimi mənim tamaşama baxıb. "Qara qutu"ya.
Mən Mingəçevirdə də işlədim.
İşlərimi gördülər. Orda işlədiyim müddətdə
qoyduğum tamaşalar
teatrın planının
75 faiz gəlirini gətirib.
Amma gözləmirdim ki, bu teatra
baş rejissor təyin olunaram. Hətta düşünməyə 7 gün
vaxt verdilər. Bir saat belə düşünmədən razılıq
verdim.
- Hansı arzularla yaşayırsınız?
- Böyük bir tamaşa hazırlamaq istəyirəm.
Əksər rayon teatrlarının aktyorları o tamaşada oynayacaqlar.
Mən daha tamaşada
oynamaq istəmirəm.
Çünki oynayıb tamaşanı
qurmaq çox çətindi. Mən özüm
oynamaq istəsəm,
mono-tamaşa hazırlaya
bilərəm.
- Hobbiniz var?
- Futbolu sevirəm. Futbol özü bir
tamaşadı. Mən hətta
bir layihə üzərində işləyirəm.
Necə seriallarda aktyorları dəyişirlər, tamaşa
gedə-gedə aktyoru
dəyişən bir tamaşa hazırlamaq istəyirəm. Oyun pis gedir, trener bir
oyunçunu dəyişir,
oyunun taleyini həll edir. Ola bilər ki, mənim aktyorumun rolu alınmadı, tempi salır, onu mütləq dəyişməliyəm...
Onu da deyim ki, Azərbaycanda "Qarabağ"a, dünya çapında isə
"Barselona"ya azarkeşlik
edirəm.
-
Serial demişkən, seriallarımızın
səviyyəsi sizi qane edirmi?
- Qeyri-profesionalların
seriallara çəkilməsinin
qəti əleyhinəyəm.
Çox
təəssüf edirəm.
Bilirəm, deyəcəklər, "maliyyəmiz azdır, sən də gəlib çəkilmirsən,
200 manat istəyirsən".
Mən iki filmə -diplom işinə pulsuz çəkilmişəm.
Məgər biz həmişə böyük qonorar tələb edirik? Biz büdcəni görürük,
bilirik nə qədərdi. Necə olur
ki, bir fimi
çəkəndən sonra
bir neçə nəfər altlarına maşın ala bilir, amma aktyora gündə
100-150 manat verə bilmirlər? Gedib küçədən
hansısa tanıdığı-tanımadığı
adamı gətirib
20-30 manata seriala çəkirlər. Bu, peşəkar aktyorlara təsir edir. Ona görə də bəzisi imtina edir, deyir, mən
onunla çəkilmirəm.
Bununla da tamaşaçı itirirlər. Mən inanıram
ki, bizim seriallarımız türkiyə
serialları səviyyəsinə
gəlib çatacaq.
Namiq MƏMMƏDLİ
Ekspress.-2015.-19-21 dekabr.-S.13.