"Çoxu getdi, qalan
mən oldum..."
Gülər Nəbiyeva: "Aktrisa
olmaq ağlımdan belə keçmirdi"
Əməkdar artist, Gənc Tamaşaçılar
Teatrının aktrisası Gülər Nəbiyeva teatr səhnəsində
öz sözünü çoxdan deyib. Səmərəli
fəaliyyətinə görə də fəxri ada və
Prezident Mükafatına layiq görülüb.
Bu sadə, səmimi
insan, öz peşəsini ürəkdən sevən və
işinin öhdəsindən layiqincə gələn aktrisa
bir neçə serialda da maraqlı obrazlar yaradaraq
populyarlıq qazanıb, tamaşaçıların sevimlisinə
çevrilib. Biz də bütün
bunları nəzərə alaraq, onunla keçdiyi ömür
yolu və qazandığı uğurlar barədə söhbət
etmişik.
-
Gülər xanım, teatra maraq sizdə nə vaxtdan
yarandı?
- Sözün düzü, heç
vaxt aktrisa olmaq ağlıma gəlməyib, fikrimdən belə
keçməyib. Sadəcə, orta məktəbdə
şeiri çox sevmişəm. Şeirə
olan marağımı müəllimlərim də
görürdülər. Onlar tövsiyə
etdilər ki, "sən incəsənətə, aktyorluğa
getsən, instituta qəbul olunarsan və arzuna
çatarsan". Mən də onların məsləhətinə
qulaq asıb, sənədlərimi İncəsənət
İnstitutuna verib qəbul olundum və çox sevinirəm ki,
müəllimlərim mənə bu sənəti tövsiyə
etməkdə səhv etməyiblər. Beləliklə,
teatr aləminə baş vurdum...
Onu da qeyd etmək istəyirəm
ki, atam mədəniyyəti, incəsənəti çox
sevirdi. O da Yevlax rayon Xaldan kənd mədəniyyət
evində tamaşalarda oynayardı. Heç
yadımdan çıxmaz ki, Qələbə günü mən
Səməd Vurğunun "Adsız qəhrəman"
şeirini demişdim. Orda oxuduğum Yevlax rayon Xaldan kənd
orta məktəbinin direktoru, SSRİ xalq müəllimi,
"Şöhrət" ordenli Zahid Şöyübov mənim
alnımdan öpdü və dedi ki, "qızım,
inanıram, sən gələcəkdə yaxşı mütəxəssis
olacaqsan". Həmin anda ağlıma gəlməzdi
ki, sənətə, aktyorluğa baş vuraram. Gəlib
həyatımı teatrla, kino ilə bağlayaram...
Biz evdə beş
uşaq idik. Vaxt tapan kimi "Vaqif"
dramından parçalar oynayardıq. Hərəmiz
bir obrazı götürərdik. Atam da
baxıb sevinərdi. Daha çox
qardaşım aktyor olmaq istəyirdi. Onun
da bu sənəti seçməsinə nədənsə
valideynlərim icazə vermədi. Amma mənə
necə oldu ki, icazə verdilər, onu bilmirəm. Onda
Yevlaxda ikinci-üçüncü adam
olardım, həyatını incəsənətə
bağlayan. İndi, deyəsən, bir az da
artıb belə adamlar.
- İstərdim ki, sənət
müəlliminiz, Azərbaycanın əməkdar artisti Vidadi
Həsənovu xatırlayasınız. Eşitdiyimə
görə, bir tələbkar müəllim kimi, o, sizin əziyyətinizi
çox çəkib...
- İnstitutda sənət
müəllimimiz Vidadi Həsənov idi. Əvvəl-əvvəl
çox sıxılırdım. Vidadi
müəllim də deyirdi ki, "bu sənət sənlik
deyil. Çıxıb getsən, daha
yaxşı olar". Mən də həmişə
ağlayırdım. Amma çox təəssüf
ki, odlu məhəbbətlə gələnlərin çoxusu
bu sənətdən uzaqlaşdı. Bu sənətdə
qalan mən oldum. On nəfərdən
yeddisi həyatını tamam başqa sahəyə
bağladı...
Vidadi müəllim heç
vaxt bizi tələbə kimi görmürdü. Özünə dost-sirdaş bilirdi. Sənəti sevməyi, sənətdə hər bir
şeyin əsas olmağını bizə öyrətdi.
Ondan çox şey öyrəndik. İndi hardasa nəsə bir şey edirmsə, onun
biri ucu da gedib Vidadi müəllimə bağlanır. Biz etüdlərdən parçalara keçəndə,
kulminasiya nöqtəsi, tərəf müqabili ilə
münasibətləri o mənə öyrədib.
Əvvəl mən hər
bir sözdən tez utanırdım, hər bir sözdən
sıxılırdım. Rayondan gəlmiş
qız idim. Tanımadığım
adamların arasında nəsə etmək, nəsə
göstərmək çətin idi mənə. 1991-ci ildə Bakı Kamera Teatrı
açıldı, Cənnət Səlimova oranın direktoru,
bədii rəhbəri və rejissoru oldu. 1992-ci
ildə məni də ora dəvət etdilər. Həm oxuyurdum, həm də işləyirdim. Yavaş-yavaş səhnəyə
alışmağa başladım. Məndə
sənətdə irəli getmək, nəsə etmək arzusu
oyanmışdı. Ceyms Linin
"Karyera" əsəri əsasında
hazırlanmış eyniadlı tamaşada baş rolda- Barbara
obrazında oynadım. Bu, Amerika mühitində
aktyor olmaq istəyən bir gəncin həyatından idi.
İkinci əsər isə Cənnət
xanımın quruluşunda "Dördüncü Kin" əsəri
idi. Orda da Anna Debi oynayırdım. Sonra diplom işim uğurla başa çatdı.
İnstitutu fərqlənmə ilə bitirdim...
Bakı Kamera
Teatrında birinci Molyerin "Skapenin kələkləri"ndə
Nerina rolunu oynadım. Eyni zamanda da Lev
Ustinovun "Sirli meşənin nağılı"
tamaşasında baş rolu -Vicdan obrazını mənə
vermişdilər.
Sonra Cəlil Məmmədquluzadənin
"Danabaş kəndinin əhvalatları" əsəri əsasında
hazırlanmış "Məkkəyə yol"
tamaşasında Məmmədhəsən əminin həyat
yoldaşı İzzəti oynadım. Artıq
obrazlar qalereyam artmağa başladı.
Cənnət
xanımın mənə diplom işində Anna Debi
tapşırmağı təsadüfi oldu. Bir aktrisamız xəstələnmişdi. O,
"Skapenin kələkləri"ndə Geasintanı
oynayırdı. Mən 4 günə obrazı
hazırlayıb səhnəyə çıxmalıydım.
Orda 24-ə yaxın rəqs var idi. İstəyirdim ki, nə göstərəcəyəmsə,
yaxşı göstərim. Zəif də
olsa, canımı qoya bilim. Tamaşa Cənnət
xanımın çox xoşuna gəldi. Ona görə
mənə diplom işində Anna Debi rolunu verdi.
Biz orda 20 ildən
çox həyatmızı yaşamışıq. Azərbaycan və dünya klassiklərinin əsərləri
əsasında hazırlanmış tamaşaları
oynamışam.
Şekspirin "Otello"sunda
Emilyanı, Şillerin "Məkr və məhəbbəti"ndə
Ledi Milfordu, Puşkinin "Daş qonaq"ında Lauranı,
Axundovun "Müsyo Jordan"ında həm
Gülçöhrəni, həm də Xanpərini, "Lənkaran
Xanının vəziri"ndə Nisəni, Şöləni,
Cəfər Cabbarlının "Aydın"ında Susanna,
Böyükxanımı, Çexovun "Albalı
bağı"ında Şarlottanı, Gilyermo Fiqeyredonun
"Ezop"unda Kleyanı və s. səhnədə
canlandırmışam...
- Cənnət Səlimova
kimi tanınmış rejissorla işləmək çətin
olmadı ki sizin kimi gənc aktrisaya?
- Cənnət xanım bizə tək
sənəti sevdirmədi. Gözəl sənətkar
olmaq olar, amma gözəl insan olmaq hər bir sənətkarın
alnına, taleyinə yazılmayan bir şeydi. Cənnət xanım bizə hər
götürdüyü əsərin daxilini açanda, orda
insani hisslərdən, Allaha bağlılıqdan söhbət
edirdi. İnsan olmaq, insan kimi rəftar etmək
hər şeydən daha üstündür. Mənə hərdən
elə gəlir ki, bizim bu sənətdə
olmağımız, bəzən həyatda
yaşamağımıza mane olur... O, insan olmağı, sənətdə
yer tutmaq üçün hər çətinliyə dözməyi,
susmağı öyrədib bizə. "Bəzən
susmaq hər şeydən üstündür" deyib bizə.
Sənin qürurun üçün bəzən
susmaq hər şeydən üstün sayılır.
- Xobbiniz nədir?
- Mən əvvəllər
olduğu kimi, yenə şeiri sevirəm. O vaxt- birinci il institutdan kəsiləndə, deyirdim ki, hər
şeyə nifrət edirəm. Amma heç bir həftə
keçmədi, özüm yeni şeirlər yazmağa
başladım. Aforizmlər
toplayırdım. Böyük bir dəftərçəm
var mənim. İndi də şeirlər
yazıram. Mənim şeirlərimdə
daha çox ayrılıq, insani hisslərin anlanması olur.
Fəlsəfi, mənsur şeirlər
yazıram. Sözdən, səsdən
yazmaq istəyirəm. Ramiz Rövşəni
daha çox sevirəm. Müasirlərdən
İlqar Fəhminin, Elçin Mirzəbəylinin, İradə
Əlilinin və Orxan Bahadırsoyun şeirlərini
"Facebook"da oxuyub paylaşıram.
- Hansı arzularla
yaşayırsınız?
- İstəyirəm
ki, yaxşı obrazım olsun. Çətin
də olsa, yaxşı olsun. "Sezar və Kleopatra"nı məşq elədik. O tamaşanı təhvil
verdik, amma səhnədə oynaya bilmədik. O vaxt Bakı
Kamera Teatrı bağlandı. O tamaşadakı Kleopatra
obrazım üçün çox darıxıram...
- Necə oldu ki, Gənc
Tamaşaçılar Teatrında fəaliyyət göstərməyə
başladınız?
- 2009-cu ildən buradayam. Bizim Bakı Kamera Teatrında
hazırladığımız bəzi
tamaşalarımızı qəbul etdilər. Mən Gənc Tamaşaçılar Teatrının
rəhbərliyinə öz minnətdarlığımı
bildirirəm ki, mənə bir-birindən gözəl,
maraqlı baş rollarda oynamağa şərait yaratdılar.
"Otello", "Albalı bağı",
"Şeyx Sənan", "Aydın", "Ezop"da
oynadım. Axırıncı
premryeramızda- Şekspirin "III Riçard"ında Ledi
Annanı oynadım.
"İtalyansayağı
xoşbəxtlik"də də oynamışam. Orda iki əsərdən söhbət gedir -"Don
Rafael Tranbonçu" və "Markolfa". Hər iki
əsərdə tamam başqa-başqa dünyanın
insanları var...
- Özünüzü xoşbəxt
sayırsınızmı?
- Xoşbəxtlik anlarladır. İnsan heç vaxt özünü daim xoşbəxt
saya bilməz. Əgər hansısa obrazımı
oynayanda, uğur əldə eləmişəmsə, kənardan
bir adam bunu görüb deyəndə ki,
"bəyəndim oynadığın obrazı, səni təbrik
edirəm", bu, mənim çox xoşuma gəlir. İki dəfə ən çox təsirləndiyim
hal olub. Dədə Qorqudun 1300 illiyində
müqəddimə səhnəsini hazırlamışdım.
Səhnə açılanda, əllərim
göydə, insanın yaranışını göstərən
bir vəziyyətdə idim. İnsanların
içini çəkməyi, marağı məni xoşbəxt
edirdi. Bir də diplom işimdəki "Karyera"
tamaşasında canlandırdığım Barbara obrazı ilə
bunu hiss etmişəm...
-
Rejissorlarla necə işləyirsiniz?
- Hər bir rejissorun
özünün işləmə metodu var. Mənim
üçün çətin deyil. Cənnət Səlimova,
İrina Perlova, Nicat Kazımov, Vaqif Əsədovla işləmişəm.
İrina Perlovanın quruluş verdiyi
üç faciədən ibarət olan "Daş qonaq"
tamaşasında Lauranı oynamışam. Mən o tamaşadakı Laura obrazını həzm
edə bilmirdim. Deyirdim ki, ilahi mən dəli
olacağam. Çox çətin obraz idi.
15 dəqiqənin içində bu qadın həm sevməli,
həm sevdiyi adamın ölümünü görməli, həm
keçmiş sevgilisini görməli idi... Çox
çətin olurdu mənim üçün bu obrazı səhnədə
oynamaq. Rejissorun əvvəllər
xoşuma gəlmirdi bu obrazı oynamağım. Amma premyeradan sonra deyib ki, ən xoşuna gələn
obrazlardan olub. Bəlkə də xarici
görnüşümə uyğun olmayan obraz olub, buna
baxmayaraq burda da özümü sınamaq istəmişəm.
- Xeyli seriala da çəkilmisiniz...
- İlk çəkildiyim
serial Asif Abramovun quruluşunda "Muradına çatan
Günəş" olub. Baş rollardan
birini -Elmira xanımı oynadım.
Sonra Tahir Kazımovun
ssenarisi əsasında çəkilmiş "Qisas"
serialına çəkildim. Çox
uğurlu oldu.
Bəzi rejissorlar məni
görüb deyirdilər ki, "Gülər, bəlkə də
bu obrazı oynamaqda düzgün eləmədin". Çünki bu obraz mənim təbiətimə
uyğun olmayan bir obraz idi. Mən həmişə
xanım-xatın, çox ciddi, müsbət obrazlar oynamışam.
Mən özüm də istəyirdim bu
obrazı oynayım. Əsəri oxudum
xoşum gəldi. Obrazın adı Raya idi.
O, kitabxanaçı işləyir. Çox
çətin bir vəziyyətdə yaşayır. Ona təklif eləyəndə ki, "gəl, belə
bir şey edək, yaxşı pul qazanacaqsan", o, pula
görə öz mənliyini satır. Həyat
yolunu dəyişir. Qadın alveri ilə məşğul
olan bir qadına çevrilir. Amma ana olmaq həvəsi
onun xarakterini çox dəyişir. Nəhayət, etdiyi
pisliklər onun əli ilə övladının
öldürülməsinə, həyatının da
qapanmasına səbəb olur...
Mən istəyirəm
ki, hər bir obrazda özümü sınayım.
Əsl aktyor da budur...
Sirac Mustafayevin
ssenarisi və rejissorluğu əsasında "Durnalar
qayıdanda" serialına da çəkidim. Burda isə
qonşularını, həyat yoldaşını,
övladını sevən, xoşbəxt olmağa
çalışan, həyat yoldaşını düzgün
yola qaytarmağa çalışan bir qadındı...
Mən, əlbəttə
ki, qeyri-professional adamalrın seriala çəkilməsinə
razı deyiləm. Aktyorun işini
başqasına tapşırmaq düzgün deyil. Bu, öz nəticəsini də göstərir.
Mən hamıya deyə bilmərəm ki,
serialda zəif çıxış edən aktyor deyil. Serialın altında yazmırsan ki, bu, aktyor deyil.
Baxırlar, deyirlər ki, "Azərbaycanda
aktyor yoxdur, çox süni oynayırlar". Rejissorlar aktyorlardan istifadə eləsələr,
daha gözəl, daha yaxşı alınar. Qeyri-professionallarla oynayanda, çox çətinlik
çəkirsən. Amma əsl aktyor səni
bir baxışdan başa düşür,
baxışından nəsə ala bilirsən.
- Eşitdiyimə görə,
pedaqoji fəaliyyətlə də məşğul olursunuz...
- 2001-ci ildən Heydər Əliyev
adına Müasir Təhsil Kompleksində
çalışmağa başladım. Mənə
böyük etibar etdilər, imkan yaratdılar o məktəbdə
işləməyə, sağ olsunlar. Uşaqları
çox sevirəm. İşləməyi
də çox sevirəm. Tamaşalar
hazırlayanda, hansısa uşaqdan nəsə öyrənə
bilirəm bəzən. Onların
uğuruna çox sevinirəm. Bu il
iki tamaşa təhvil verdik. M.F.Axundovun
"Müsyo Jordan" tamaşasını hazırladıq.
Çox uğurlu bir tamaşa oldu.
"Cik-cik"
xanım tamaşası da çox uğurlu alındı.
Orada estetika
kafedrasının ritorika müəllimiyəm. Eyni zamanda, rejissorluq edirəm. Uşaqlara
bədii ədəbiyyat haqqında bildiklərimi öyrədirəm.
Şagirdlərlə Azərbaycanın tanınmış
şair və yazıçılarının əsərlərindən
ibarət kompozisiyalar da hazırlamışıq...
Namiq
MƏMMƏDLİ
Ekspress.-2015.- 24 iyun.- S.15.