Arxamda nə kişi var, nə bir adam...
Məleykə Əsədova:
“Çox istedadlıyam, gözələm, ona görə məni
qısqanırlar”
Akademik Milli Dram Teatrının aktrisası, xalq artisti Məleykə Əsədova APA-ya müsahibə verib. Ekspress.az həmin müsahibəni təqdim edir:
- Məleykə xanım, əvvəlcə soruşmaq istəyirəm ki, əhvalınız necədir? Və güman edirəm, son hadisələr üzündən neqativ yüklü yox, yeni premyeranıza görə pozitiv cavab eşidəcəyəm...
- Mən də çalışacağam ki, özümü müsbət ovqata kökləyim.
- Deməli, “qəzəb buzu”nu payız günəşi
əridib. Lap poetik sual
oldu...
- (Gülür). Əhvalım yaxşıdır. Hətta lap əladır. Bizim
sevincli günlərimiz saylarla olur. O günlər də
premyeralara düşür. “Cəhənnəm
sakinləri” tamaşasının premyerasını
keçirmişik, çox gözəl, çox səviyyəli
və uğurlu tamaşa alınıb. Tamaşaçı
alqışı, tamaşaçı sevgisi mənim
üçün əsas şərtdir. Siz
özünüz də görürdünüz ki,
alqış səsi bitmək bilmirdi. İnsanlar
zalı tərk edib teatrdan ayrılmaq istəmirdilər.
Mənim üçün bundan böyük hansı hədiyyə
ola bilər? İnanın, o
alqışların səsi hələ də qulaqlarımdan
çəkilməyib. Ona görə
dedi-qodular, böhtanlar məni incitsə də,
sındırmır. Çünki insanlar məni
sevirlər.
- Mən
teatrda insanların sizə sevgisinin şahidi olmuşam. Məhz
sizə görə bilet alanlar var. Amma gəlin, başqa bir
şeyi soruşum: niyə bu sevgi ilə bərabər sizə
qıcıq olanlar da var?
- Sadəcə,
qısqanclıqdan. Var olan insan haqqında
danışarlar. Mən illər uzunu
şahidi olmuşam ki, premyera ərəfəsində, yaxud
böyük uğur qazandığım məqamlarda haradansa zərbə
almışam.
- Adamların sizinlə nə
düşmənçiliyi var?
-
Çox istedadlıyam, gözələm. Və
bilirlər ki, duyğusal insanam, ona görə də hər
şey ruhuma təsir edir. Mənim sevincimi
bölüşmək istəmirlər. Ona
görə də onlara şeytan qəlbli, şeytan ruhlu
insanlar deyirəm. Belə edirlər ki,
ruhdan düşüm. Hamı bilir ki, mən
insanların xoş gününə sevinən insanam.
Akademik Milli Dram Teatrının kollektivi də, rəhbərliyi
də bilir: mənim onlara sonsuz sevgim var. Bir-iki nəfəri
çıxsaq, hansı ki, onlar kollektiv demək deyil,
bütün truppamız da məni çox istəyir. Niyə istəməsinlər? Eşidirəm,
kimsə ev alıb, kimsə toy edib, işə
düzəlib, xoşbəxt oluram.
Bu məndən asılı deyil, ürək öz
işini görür. Bu cür xoş düşünməyimin
bəhrəsidir ki, Allah mənə sağlam can, övlad,
istedad verib. Ürəyimin nurudur ki, bu
işıq üzümə çıxıb. Allah etməsin ki, insanın içindəki üfunət
üzünə vursun. Təbii ki, mənə
paxıllıq edənlər çoxdur. Amma
mən heç kəsə icazə vermərəm, ailəmə
əl uzatsınlar. Ailəm
üçün sevdiyim sənətimdən də keçərəm.
Milyardlar, milyonlar ola, baxmaram. Qızımı, anamın və atamın ruhunu Allah
qədər ucada tuturam. Kənardan
çox böyük görünə bilər. Amma mənim balaca, saf dünyam var. İstəmirəm,
o təmiz dünyam çirkaba bulaşsın.
Mən qalmaqalla yadda qalanlara cılız insan kimi
baxıram. Kim yaddan çıxır, adımı çəkir
ki, yada düşsün. Susduqca,
üstümə gəlirlər. Başa
düşmürlər, öz səviyyəmi
qoruyub-saxlayıram. Bu sənətə
dedi-odu ilə yox, öz obrazlarımla gəlmişəm.
Ona görə də 28 ildir eyni şöhrəti
saxlayıram. Vallah, qalmaqallara
qoşulmağa vaxtım yoxdur. Öz
dünyamda böyük sənətim var, çox böyük
məsuliyyətlə övladımı böyüdürəm.
Qalmaqala qoşulub, cılızlıq etməmişəm.
Qoy mən sakit həyatımı yaşayım.
Teatra gəlirəm, hər gün ora
bura-qaçıram. Bütün işlərimi
özüm görürəm.
Arxamda nə
kişi var, nə bir adam. Məni
qoruyan bir Allahdır, bir də öz gücüm. Vaxtım olanda, kitab oxuyuram, şeir əzbərləyirəm.
Qalmaqal edən adamlar sənəti olmayan boş
adamlardır. Bekarçılıqdan
ona-buna söz atırlar ki, yada düşsünlər.
- Bir
neçə gün əvvəl Nurəddin Mehdixanlı ilə
sizin haqqınızda danışırdıq. Nurəddin müəllim
dedi ki, adamlar Məleykənin indiyə qədər kimlərin
əlindən tutduğunu, kimlərə köməklik etdiyini
bilmirlər. O mənada ki, xeyirxahlıq edər, dilinə gətirməz.
Bəlkə...
- Məni
bağışlayın, sözünüzü kəsirəm.
Bu haqda bir kəlmə də
danışmayacağam.
- Hətta
deyilənə görə...
- Və
istəmirəm də, kimsə bu haqda danışsın. Qətiyyən!
Xeyriyyə tədbirlərinə gedəndə də şərt
qoyuram: çəkiliş olacaqsa, getmirəm. Adam
etdiyini deməz. Adam kiminsə əlindən
tutanda özünü reklam etməz. Belə
şeylər Allahla insan arasında təmənnasız
olmalıdır. Olarmı, daha maraqlı
şeylərdən danışaq?
- Niyə
olmur, əlbəttə, olar...
- Məsələn,
danışaq ki, insanlar rayonlardan dəfələrlə gəlib
mənim tamaşalarıma baxırlar. Deməli,
məni sevənlər daha çoxdur. “Mənim
günahım”, “Qadın məhəbbəti” və başqa
tamaşalarıma bir neçə dəfə gəlib
baxıblar. “Misir gecələri”ndə illər
əvvəl oynamışam, amma insanlar hələ də o
tamaşanı soruşurlar. Mən hər
xarakterdə obraz oynayıram. Kleopatranı,
Şirini, Züleyxanı oynamışam. Eyni zamanda
Musiqili Teatrda Qoqolun “Evlənmə” komediyasında Aqafia Tixonovna rolunda
çıxış etmişəm. Əliqismət
Lalayev məni bu tamaşaya dəvət edəndə tərəddüd
etdim.
Amma sonra düşündüm ki, aktrisa kimi
özümü fərqli ampluada da sınamalıyam. Həmin
tamaşa ilin ən yaxşı tamaşası seçilib Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin “Zirvə” mükafatına layiq
görüldü. Premyerasını yeni
keçirdiyimiz “Cəhənnəm sakinləri”
tamaşasında da fərqli roldayam. Təklif
gələndə razı oldum. Allah mənə
səs, plastika, ürək, istedad verib, niyə
özümü ən müxtəlif xarakterli rollarda
sınamayım? Və bu sənətdə
özümü müxtəlif obrazlarla sübut etmişəm.
Qısqanclıq da burdan yaranır. Mən sənətdə varam, Allahın izni ilə
var olacağam. Dedi-qodular
tamaşaçı sevgisini mənim əlimdən ala bilməyəcək.
- Nə vaxt hiss etdiniz ki, insanlar sizi
tanıyırlar?
- Bu,
barmaqla sayıla bilən adamlara qismət olur: 28 ildir sənətdəyəm,
eyni şöhrəti saxlayıram. Çox
sevinirəm ki, məni uşaqlar da sevir. Analar
deyirlər, uşağımın səndən ötrü
ürəyi gedir. Çox sevinirəm ki, məni
nənələr-babalar, atalar-analar, gənclər də sevirlər.
Aktrisa üçün bundan böyük nə xoşbəxtlik
ola bilər?
- Mən də soruşuram ki, bu
şöhrət haradan başladı?
- Məni
sənətə Lütfü Məmmədbəyov gətirib.
O insanı heç vaxt unutmaram. Mənə
yaxşılıq edən, əlimdən tutan bütün
insanların ruhuna dualar edib, yasin oxutdururam. “Yad qızı” tamaşasında oynadığım
Jalə obrazı mənə populyarlıq gətirib.
Onda “Baksovet”də qalırdım. Tamaşa
axşam efirdə gedəndən sonra bir gecədə məşhur
oldum. Onu da deyim, sənətə təzə-təzə
gələndə öz-özümə deyirdim: ya məşhur,
uğurlu aktrisa olacağam, ya da sənətdən gedəcəyəm.
Tamaşanın səhəri günü
“Baksovet”dən Gənclər Teatrına piyada getdim ki,
görüm insanlar nə deyəcək? İnsanlar
maşınları saxlayararaq “Jalə, Jalə, Jalə”,
deyirdilər. Sevincimdən uçurdum. Gənclər Teatrının rəhbəri
Hüseynağa Atakişiyev idi. Məni dinlədi və
dedi, səhərdən gəl, teatra. Çıxanda
Həsən Əblucla rastlaşdım. Soruşdu
ki, “Aydın”ı oxumusan? Dedim, oxumuşam nədir,
altıncı sinifdən arzulamışam, Gültəkini
oynayım.
Səhərə qədər yatmadım, görəsən,
mənə Gültəkini verəcəklər? Səhər gələndə
gördüm “Gültəkin – Məleykə Əsədova”
yazılın. Nə hisslər
keçirdiyimi sizə deyə bilmirəm. Xoşbəxtəm
ki, on il sonra Akademik Milli Dram
Teatrının böyük səhnəsində Mikayıl Mirzənin
quruluşunda Gültəkini ikinci dəfə oynadım. Gültəkin mənə çox böyük
uğur gətirib. Həsən Əblucla,
Mikayıl Mirzə ilə işləməyim mənə
professional səhnə danışığını öyrətdi.
Həmin tamaşaya baxmağa Barat Şəkinskaya
da gəlmişdi. Barat xanımın yazdığı
cümlə indiyə kimi yadımdadır: “Səhnəyə
doğru-düzgün danışmağı bacaran təbii
aktrisa gəlir. Cabbarlının əsl Gültəkini
Məleykə Əsədovadır”. Sonradan
öyrəndim ki, bu rolu mənə üzümün məsumluğuna
və diksiyamın düzgünlüyünə görə
veriblər.
- Və
Gültəkindən sonra uğurlu rolların sayı
artdı...
- 1989-cu
ildən 92-ci ilə qədər Gənclər Teatrında
çox böyük rollar oynadım. 1992-ci ildə
Lütfü müəllim Şıxəli Qurbanovun “Əcəb
işə düşdük” tamaşasını
hazırlayırdı. Həsən Turabovla
birlikdə məni “AzDrama”ya dəvət etdilər. Bu tamaşadakı Dilarə obrazım Həsən
Turabovun çox xoşuna gəldi. Ona
görə də məni “AzDrama”ya dəvət etdi. Ondan sonra həyatımı bağladım bu teatra.
Kardelia, Şirin obrazlarım mənə
çox böyük uğur gətirdi. Barat
xanım yenə yazdı ki, bu aktrisanın o qədər səmimi
üzü, gözəl diksiyası var, ona çox
inanıram. Bundan sonra Barat Şəkinskaya
ilə görüşməyi özümə borc bildim.
Məni görməyinə o qədər sevindi
ki, biz onunla ana-bala olduq. O qədər gözəl məsləhətlər
alırdım Barat xanımdan. Hətta deyirdi,
kaset götür, dediklərimi yaz. Deyirdi,
vallah, səni teatrda əllərinin içində saxlamalıdırlar.
Həmişə də istəyirdi, ona Şirinin
axırıncı monoloqunu deyim: “Bir oyan, qədrini bilmədiyim
dost...”.
Və unuda bilmədiyim başqa bir gün haqqında
danışmaq istəyirəm. Axşam eşitdim, Ulu
öndərimiz Heydər Əliyev “Fərhad və Şirin”
tamaşasına gələcək. Səhərə
qədər yata bilmədim. Mənim
üçün, ailəm üçün ideal olan bir insan gəlib
mənim tamaşama baxacaqdı. Mən Heydər
Əliyev vurğunu olmuşam. Onun
varlığına, xarakterinə, liderliyinə o qədər
vurğun idim, sevindiyimdən gözümə yuxu getmirdi.
Əgər Heydər Əliyev olmasaydı, Azərbaycan
parçalanacaqdı. Mən o dövrü
görən insanam.
O dahi
şəxsiyyət yeni Azərbaycanı yaratdı. Siz görməmisiniz, mənim sənətə gəldiyim
89-90-cı illərdə Azərbaycanın başının
üstünü qara buludlar almışdı. Heydər Əliyev isə Günəş kimi ölkəmizin
üstündə parladı. Tamaşanı oynadım,
Heydər Əliyev tamaşa bitəndən sonra səhnənin
arxasına gəldi, mənim haqqımda dedi ki, “gənc,
istedadlı aktrisadır, səhnəmizə belə aktrisalar
lazımdır. Sevinirəm ki, səhnəmizə
bu qədər istedadlı aktrisa gəlib. Məleykə
elə səhnəmizin məlaykəsidir”. Bu sözlər indi də qulaqlarımdan çəkilməyib.
Allah onun ruhunu şad eləsin. Heydər Əliyevin ruhuna hər gün salavat
göndərirəm. Çünki sadə
bir ailədən çıxan insanı Heydər Əliyev
öz sözləri ilə göylərə qaldırdı.
- Ailəniz haqqında soruşmaq istəyirəm.
Necə ailədə
böyümüsünüz?
- Rayonda
yaşayan bütün qohumlarımız bilir: çox təmiz,
ziyalı ailəmiz olub. Zəngin olmasaq da, mənən
çox varlı olmuşuq. Mən valideynlərimdən
bolluca sevgi görmüşəm. Atam
neftçi idi, həm də balıq işi ilə məşğul
olurdu. Anam isə uşaq həkimi idi, atam
onu işləməyə qoymurdu, məktəbdə
yarımştat çalışırdı. Bizim ailədə böyük, saf və təmiz
sevgi var idi. Mən sevgi ilə
böyümüşəm. Ailəmizdə
səs tempinin yuxarı qalxmağı olmayıb. Atamın bir baxışı ilə hər şeyi
bilirdik. Atam bacılarımı Bakıda
oxumağa qoymayıb. Mənim doğulmağımla ailəmizə
ruzi gəlib... Məndən sonra qardaşım
doğuldu, uşaq vaxtı dünyasını dəyişdi.
Dörd bacıyıq. Hərəsinin
öz gözəl ailəsi, övladları var. Atam o qədər
gözəl insan idi, onu kişilərin kişisi hesab edirəm.
Anam isə o qədər təmiz, səmimi insan
idi, onu itirəndən sonra özümə gələ
bilmirdim. Həsrətindəyəm o
günlərin. (Kövrəlir). Süfrə açılırdı, oturub atamı
gözləyirdik. Atam əlini
qaşığa uzadardı, sonra biz əlimizi çörəyə
uzadardıq. Həmin ailə tərbiyəsidir
ki, bacılarımızla bir-birimizi qoruyuruq. Ona görə deyirəm, mənim balaca dünyam
çox təmiz dünyadır. Mən, qızım və...
Allahım.
- Mən, qızım və... “Və”dən sonra pauza etdiniz. Həm də bu
teatral pauza deyil...
- Və
Allahım.
- Bildiniz
mən nə soruşmaq istəyirəm...
- Bizdə “Və” yoxdur. Qızım, mən və
göydəki Allah. Bunu hər kəs bilir.
Təbii ki, problemlərim var. Amma o problemlərim
mənim üçündür. Heç
vaxt onları dilimə gətirmərəm. Ona görə
də elə APA-nın tribunasından istifadə edib deyirəm:
mənim haqqımda dedi-qodu yaymasınlar. Vallah,
reklama ehtiyacım yoxdur. Mənə daş
atırlar ki, yada düşsünlər.
Söz atanlara hər zaman demişəm ki, məhkəməm
Allahdır. Amma bundan sonra hər kəslə vəkil vasitəsi
ilə hesablaşacağam. Vəkilim
Tağı Hüseynovla razılaşmışam. Bundan
sonra kim mənə daş atsa, saytlarda mənfi
fikirlər yazsa, onunla vəkilim danışacaq. Son zamanlar o qədər yorulmuşam, sənəti tərk
etməyi düşünürdüm. Heç kim ailəmə daş atmasın. Axı mən kimə nə etmişəm?
- Hamı
elə bilir ki, siz zəngin adamsınız...
- Mən
daxilən zənginəm. Aktrisa öz dəyərini
nə qədər yüksək bilsə, hər yerə də
dəyərli dəvət olunacaq. İnsan
özünü qiymətləndirməlidir. Hara çağırdılar,
qaçmamalıdır. Daxilən zənginəm
ona görə deyirəm, evlərdə nə qədər Məleykələr,
Əfsanələr böyüyür. Heydər
Əliyev, Həsənağa Turabov, Şəfiqə Məmmədova,
Barat Şəkinskaya mənim sənətim haqqında gözəl
sözlər söyləyiblər. Ulu öndərimiz səhnəyə
çıxıb deyib ki, Barat Şəkinskaya, Hökumə
Qurbanova, Leyla Bədirbəyli olub, bu gün isə Məleykə
Əsədova var. Bu sözlərdən sonra mən
özümü necə xoşbəxt, necə zəngin insan
saymaya bilərəm?
- Seriallara niyə çəkilmirsiniz?
- Azərbaycan
səhnəsində serialda oynayam ilk aktrisayam. “İtkin gəlin”
çəkiləndə Əlibala Hacızadə də,
Lütfü Məmmədbəyov də dedi ki, bizim Əfsanəmiz
sənsən. Lütfü müəllim serialı ev kamerası ilə çəkmişdi. Amma bu serial indi də baxılır. Çox eşidirəm ki, tamaşaçılar məni
seriallarda görmək istəyirlər. İnşallah,
nə vaxtsa olacaq. Bundan sonra istərdim yenə
gözəl serialda rol alım. İndi
seriallarımız irəli gedir. Beş il
əvvəl belə deyildi. Elə bir obraz olmalıdır, mənim
serialım gedəndə, heç kim
kanalı türk serialına çevirməsin. Bəzən
dəvət alıram, amma istədiyim odur, heyətdəki
bütün insanlar peşəkar olsun. Düzünü
deyim, indi daha çox teatra bağlıyam. Bir tərəfdən də evdə işlərim
çox olur. Mən anayam, evdə
qızım böyüyür. Gülər
ingilis dilində təhsil alır. Onun hər
yaxşı qiyməti məni sevindirir.
- Qızınızla bağlı
planlarınız nədir?
- Diplomat
olmaq istəyir. Görür ki, anası dövlətə
necə bağlıdır, ulu öndərimizə, ölkəmizin
başçısına, birinci xanımımıza necə
böyük sevgisi var. Ona görə diplomat olmaq
arzusundadır.
- Məleykə
xanım, indi dünyada olmayan sənət adamlarından kimlər
üçün darıxırsınız?
-
Darıxdığım adamlar çoxdur. Kaş Mikayıl
Mirzə, Lütfü Məmmədbəyov, Barat Şəkinskaya
sağ olaydı, bu çətin günlərimdə gedib
onlarla dərdləşərdim. O adamlar üçün hədsiz
darıxıram. (Uzun sükut. Ağlayır).Kaş o illər olaydı. Kaş anam sağ olaydı. O vaxtlar heç kim mənim haqqımda belə şər-böhtan
yaza bilməzdi. Saytlar çoxaldı, hamı
jurnalist oldu, meyar itdi. Mən də bunun əzabını
çəkirəm.
- İllər
sizə daha möhkəm olmağı öyrətməliydi...
- Bəzən bacara bilmirəm.
Çalışıram möhkəm olum, gücüm
çatmır. Atamı 17 yaşımda
itirmişəm. Atam sağ olsaydı, kim
mənə bu sözləri deyə bilərdi?
17 yaşımdan təkbaşına həyatla
vuruşmuşam. Atam mənə lazım olan vaxtda getdi.
17 yaşıma qədər çətinlik bilməmişəm.
Atam öləndən sonra çətinliyin nə
olduğunu gördüm. Tələbə
vaxtı kirayə qalırdım. Qaçırdım
dərsə, dərsdən çıxıb rayona toya gedirdim.
Hamı elə bilirdi, müğənni
olacağam, amma mən teatrı seçdim. Bibim uşaqları gəlirdi ki, İncəsənət
Universitetindən çıxmalısan.
Gecələr
toylarda oxuyurdum, səhər dərsdə beş
alırdım. Mənim gəncliyim olmayıb.
Bulvara, kinoya gedə bilməmişəm, sevgim
olmayıb. İlk dəfə institutu bitirəndən
sonra sevmişəm. Başım
qarışmışdı pul qazanmağa, oxumağa öz həyatım
yaddan çıxmışdı. Bircə
arzum var idi ki, anam narahat olmasın ki, Məleykəni şəhərdə
necə oxutdurum. Şükür olsun
Allahıma ki, məni ayaq üstə saxladı. Amma bu qədər zərbələr
almamışdım.
- Zərbədən
danışmayın, yenə ağlayacaqsınız. Daha pozitiv şeylərdən danışaq. Məsələn, sevgi məktublarından. Kimlər
siz sevgi məktubu yazırdı, o adamlar indi haradadırlar?
- Sevgi məktubu
yazanlar çox olub. Və indi də var. O qədər
evlənmək istəyənlər olub ki. Elə
indi də var. Amma peşman deyiləm. Bəlkə
o vaxt ailə qursaydım, sənətim, şöhrətim bu
qədər olmayacaqdı. Ailə qurmaq
fikrim yox idi. Anam məcbur etdi. Anam
dünyasını dəyişəndən sonra təkliyimi
hiss elədim. Nə yaxşı Gülər
var. O mənim anamdır, bacımdır, sirdaşımdır.
- Çətin vaxtlarda teatrda kimlərlə
dərdləşirsiniz?
- Teatrda hamıya hörmətim var. Azər
Paşa müəllimi həddən artıq çox istəyirəm.
O, teatrı, aktyorları sevən gözəl insan,
böyük rejissordur. Azər müəllimin əli harada
varsa, o tamaşa uğurlu alınır. “Cəhənnəm
sakinləri” tamaşasında Nurəddin Mehdixanlı və
Elşən Rüstəmovla neçə vaxtdır bir yerdə
çalışırdıq və əziyyətimiz gözəl
tamaşa ilə bəhrəsini verdi. Biz bir-birimizi sevməsək,
necə gözəl obrazlar yarada bilərik? Biz bir-birimizi
qorumalıyıq ki, başqaları da bizə hörmət
edib qorusunlar. İnsan birinci özünə hörmət etməlidir
ki, başqaları da ona hörmət etsinlər. Ona görə
də insanlara böyük hörmət və sevgiylə
yanaşıram. Teatr aktyorluğu ən çətin sənətdir.
Ona görə çətindir ki, bir insan öz həyatını
güclə yaşayır. Teatr aktyorları isə Kleopatra,
Şirin, Nurcahan, Kardelia oynayır, başqalarının da həyatını
yaşayır. Teatr aktyorları fenomen, fədakar
insanlardır. Xahiş edirəm, qoy müsahibəm elə bu
cümlə ilə də bitsin, əlavə heç nə demək
istəmirəm.
Ekspress 2017.- 14-16 oktyabr.- S.9-13.