Hey­dər Əli­ye­vin di­as­por qu­ru­cu­lu­ğun­da ro­lu

 

1991-1993-cü il­lər­də Azər­bay­can­da baş ve­rən ağır fa­ciə­lə­ri dün­ya ic­ti­ma­iy­yə­ti­nə vax­tın­da və ob­yek­tiv çat­dı­ra bil­mə­mək mə­su­liy­yət­siz­li­yin və la­qeyd­li­yin nə­ti­cə­si ki­mi yad­daş­lar­da qa­lıb. Məhz hə­min il­lər­də in­for­ma­si­ya blo­ka­da­sı­nı ara­dan qal­dır­maq üçün Azər­bay­can di­as­po­ru­nun im­kan­la­rı­nın sə­fər­bər edil­mə­mə­si və lob­bi qu­ru­cu­lu­ğu sa­hə­sin­də heç bir cid­di ad­dı­mın atıl­ma­ma­sı xa­ri­ci si­ya­sət­də prob­lem­lər ya­rat­maq­day­dı.

 

Be­lə bir çə­tin vaxt­da ulu ön­dər Hey­dər Əli­ye­vin(1993-cü ilin ya­yın­da) xal­qın tə­lə­bi ilə ha­ki­miy­yə­tə qa­yı­dı­şı Azər­bay­can döv­lət­çi­li­yi ta­ri­xin­də mü­hüm rol oy­na­dı. Ha­ki­miy­yə­tə qa­yıt­dıq­dan son­ra Hey­dər Əli­yev ilk ola­raq Azər­bay­ca­nın hü­dud­la­rın­dan kə­nar­da ya­şa­yan soy­daş­la­rı­mı­zın va­hid ideo­lo­gi­ya və mil­li-mə­nə­vi də­yər­lər ət­ra­fın­da bir­ləş­mə­si­nə, on­la­rın ma­lik ol­du­ğu güc­lü po­ten­sia­lın mil­li prob­lem­lə­rin həl­li­nə yö­nəl­dil­mə­si­nə xid­mət edən bir sı­ra təd­bir­lər hə­ya­ta ke­çir­mə­yə baş­la­dı. O, azər­bay­can­çı­lıq ideo­lo­gi­ya­sı­nın mil­li həm­rəy­li­yin apa­rı­cı ami­li­nə çev­ril­mə­si is­ti­qa­mə­tin­də mü­hüm iş­lər gör­dü, xal­qın bir­li­yi­nin si­ya­si və nə­zə­ri əsas­la­rı­nı irə­li sür­dü: "Hər bir in­san üçün mil­li mən­su­biy­yə­ti onun qü­rur mən­bə­yi­dir. Hə­mi­şə fəxr et­mi­şəm və bu gun də fəxr edi­rəm ki, mən azər­bay­can­lı­yam" de­yən ulu ön­də­ri­miz ye­rit­di­yi si­ya­sət­lə dün­ya azər­bay­can­lı­la­rı­nın li­de­ri­nə çev­ril­di.

 

Si­ya­si eks­pert­lər bil­di­rir­lər ki, ulu ön­dər xa­ric­də ya­şa­yan azər­bay­can­lı­la­rın bir­li­yi və təş­ki­lat­lan­ma­sı mə­sə­lə­si­ni da­im diq­qət mər­kə­zin­də sax­la­yıb və Azər­bay­can di­as­por cə­miy­yət­lə­ri­nin prob­lem və qay­ğı­la­rı­na bö­yük həs­sas­lıq­la ya­na­şıb. Dai­ma di­as­por təş­ki­lat­la­rı­na öz töv­si­yə­lə­ri­ni ve­rən ulu ön­dər həm­və­tən­lə­ri­mi­zi Azər­bay­ca­nın ic­ti­mai-si­ya­si, iq­ti­sa­di və mə­də­ni hə­ya­tın­da fə­al ol­ma­ğa is­ti­qa­mət­lən­di­rib. 

 

O da qeyd olu­nur ki, Hey­dər Əli­yev öz uzaq­gö­rən­li­yi və müd­rik­li­yi ilə xa­ri­ci si­ya­sə­tin stra­te­ji hə­dəf­lə­ri­ni mü­əy­yən­ləş­di­rər­kən, müa­sir dövr­də hər bir döv­lə­tin qüd­rə­ti­nin yal­nız iq­ti­sa­di re­surs­lar­la de­yil, həm də onun xa­ric­də for­ma­laş­dır­dı­ğı di­as­por və lob­bi­nin gü­cü ilə öl­çül­dü­yü­nü nə­zə­rə alıb. Bü­tün bun­la­rın nə­ti­cə­si­dir ki, Azər­bay­ca­nın mil­li bay­ram­la­rı sı­ra­sı­na bir möh­tə­şəm ta­rix də əla­və olun­du: 31 De­kabr - Dün­ya Azər­bay­can­lı­la­rı­nın Həm­rəy­lik Gü­nü.

 

Hey­dər Əli­yev Nax­çı­van Ali Məc­li­si­nin 1991-ci il ta­rix­li ic­la­sın­da dün­ya azər­bay­can­lı­la­rı­na üz tut­du, on­la­rı bir­li­yə, həm­rəy­li­yə, Azər­bay­ca­nın kö­mə­yi­nə səs­lə­di: "Biz is­tər­dik ki, müx­tə­lif öl­kə­lər­də ya­şa­yan azər­bay­can­lı­lar hə­min öl­kə­lə­rin və­tən­daş­la­rı ki­mi ya­şa­sın­lar. An­caq heç vaxt öz mil­li kök­lə­ri­ni, mil­li mən­su­biy­yət­lə­ri­ni itir­mə­sin­lər. Çün­ki bi­zi bir­ləş­di­rən mil­li mən­su­biy­yə­ti­miz­dir, ta­ri­xi kök­lə­ri­miz­dir, mil­li-mə­nə­vi də­yər­lə­ri­miz­dir... Və­tə­ni­ni, mil­lə­ti­ni se­vən hər bir azər­bay­can­lı müs­tə­qil­li­yi­mi­zin dön­məz­li­yi üçün cid­di səy gös­tər­mə­li, və­tə­ni­mi­zin, res­pub­li­ka­mı­zın ta­le­yi hər bir soy­da­şı­mı­zın ta­le­yi ol­ma­lı­dır". Azər­bay­can­lı­la­rın ya­şa­dı­ğı bü­tün öl­kə­lər­də əks-sə­da ve­rən bu ça­ğı­rış azər­bay­can­çı­lıq ad­lı ka­mil bir ideo­lo­gi­ya­ya, müs­tə­qil Azər­bay­can döv­lə­ti­nin xi­las yo­lu­na çev­ril­di (ses­qa­ze­ti.az).

 

Ye­ri gəl­miş­kən, ulu ön­dər dün­ya­nın müx­tə­lif öl­kə­lə­rin­də ya­şa­yan soy­daş­la­rı­mı­zın və həm­və­tən­lə­ri­mi­zin müs­tə­qil Azə­bay­can Res­pub­li­ka­sı ilə əla­qə­lə­ri­nin da­ha da möh­kəm­lən­di­ril­mə­si, dün­ya azər­bay­can­lı­la­rı ara­sın­da mə­nə­vi, si­ya­si bir­li­yin və həm­rəy­li­yin tə­min olun­ma­sı, Azər­bay­can ic­ma­la­rı, cə­miy­yət və bir­lik­lə­ri­nin fəa­liy­yə­ti­nin güc­lən­di­ril­mə­si və əla­qə­lən­di­ril­mə­si­nin ət­raf­lı mü­za­ki­rə­si­nin zə­ru­ri­li­yi­ni nə­zə­rə ala­raq 2001-ci il ma­yın 23-də xü­su­si sə­rən­cam im­za­la­dı və hə­min sə­rən­ca­ma uy­ğun ola­raq 2001-ci il no­yab­rın 9-10-da Ba­kı­da ke­çi­ril­miş Dün­ya azər­bay­can­lı­la­rı­nın I qu­rul­ta­yı soy­daş­la­rı­mı­zın azər­bay­can­çı­lıq ide­ya­sı ər­ta­fın­da sıx bir­ləş­mək­lə təş­ki­lat­lan­ma­sı ba­xı­mın­dan ta­ri­xi əhə­miy­yət kəsb et­di. Məhz bu ad­dım di­as­por hə­rə­ka­tı­nın in­ki­şa­fın­da ye­ni mər­hə­lə­nin baş­lan­ğı­cı­nı qoy­du.

 

Qu­rul­tay­dan son­ra Azər­bay­can di­as­por hə­rə­ka­tı ta­ma­mi­lə ye­ni mər­hə­lə­yə qə­dəm qoy­du. Ümum­mil­li li­der Hey­dər Əli­yev bu sa­hə­də sis­tem­li döv­lət si­ya­sə­ti­nin hə­ya­ta ke­çi­ril­mə­si­ni tə­min et­mək məq­sə­di­lə 2002-ci il­də "Xa­ri­ci öl­kə­lər­də Ya­şa­yan Azər­bay­can­lı­lar­la İş üz­rə Döv­lət Ko­mi­tə­si­nin ya­ra­dıl­ma­sı ba­rə­də" fər­man im­za­la­dı. Ko­mi­tə­nin ya­ra­dıl­ma­sı xa­ric­də­ki Azər­bay­can cə­miy­yət­lə­ri­nin, bir­lik­lə­ri­nin və dər­nək­lə­ri­nin fəa­liy­yə­ti­nin va­hid mər­kəz­dən ko­or­di­na­si­ya­sı­na, ha­be­lə on­la­rın döv­lət qay­ğı­sı ilə əha­tə olun­ma­sı­na ge­niş im­kan­lar ver­di.

 

Eks­pert­lər qeyd edir­lər ki, Döv­lət Ko­mi­tə­si­nin ya­ra­dıl­ma­sı dün­ya azər­bay­can­lı­la­rı­nın kon­so­li­da­si­ya­sın­da, di­as­por­dan lob­bi­yə doğ­ru in­ki­şa­fın­da ye­ni mər­hə­lə­nin baş­lan­ğı­cı­nı qoy­du. Ar­tıq dün­ya azər­bay­can­lı­la­rı is­tə­dik­lə­ri vaxt öz pay­taxt­la­rı­na gə­lə və öz prob­lem­lə­ri­ni mü­za­ki­rə edə bi­lər­di­lər. Ko­mi­tə qı­sa bir müd­dət­də dün­ya­nın müx­tə­lif öl­kə­lə­rin­də ya­şa­yan soy­daş­la­rı­mı­zın azər­bay­can­çı­lıq ide­ya­sı və Azər­bay­can döv­lə­ti ət­ra­fın­da bir­ləş­mə­si is­ti­qa­mə­tin­də xey­li iş gör­mə­yə mü­vəf­fəq ol­du. 2002-ci il­də Mil­li Məc­lis­də qə­bul olun­muş "Xa­ric­də ya­şa­yan soy­daş­la­rı­mı­za döv­lət qay­ğı­sı haq­qın­da" qa­nun xa­ric­də­ki azər­bay­can­lı­la­ra döv­lət qay­ğı­sı­nın hü­qu­qi əsas­la­rı­nı mü­əy­yən­ləş­dir­di. Qa­nu­na əsa­sən, xa­ric­də ya­şa­yan, fəa­liy­yət gös­tə­rən soy­daş­la­rı­mı­zın hü­quq­la­rı Azər­bay­can döv­lə­ti sə­viy­yə­sin­də qo­ru­nur. Həm­çi­nin, im­kan­lı azər­bay­can­lı­la­rın öl­kə iq­ti­sa­diy­ya­tı­na sər­ma­yə qoy­ma­sı üçün qa­nun­da ver­gi, göm­rük gü­zəşt­lə­ri nə­zər­də tu­tu­lur. Bu qa­nun öl­kə­mi­zin di­as­por və lob­bi qu­ru­cu­lu­ğu sa­hə­sin­də­ki fəa­liy­yə­ti­nin hü­qu­qi əsas­la­rı­nı və prin­sip­lə­ri­ni mü­əy­yən­ləş­di­rən mü­hüm sə­nəd ki­mi təq­di­rə­la­yiq­dir. Ha­zır­da Azər­bay­can di­as­po­ru­nun dün­ya­nın müx­tə­lif öl­kə­lə­rin­də 300-dən çox bir­lik, cə­miy­yət və as­so­sia­si­ya­sı fəa­liy­yət gös­tə­rir.

 

Hey­dər Əli­ye­vin si­ya­si kur­su ha­zır­da onun la­yiq­li va­ri­si, pre­zi­dent İl­ham Əli­yev tə­rə­fin­dən da­vam et­di­ri­lir. Öl­kə baş­çı­sı "Dün­ya azər­bay­can­lı­la­rı­nın II qu­rul­ta­yı­nın ke­çi­ril­mə­si haq­qın­da" 8 fev­ral 2006-cı il ta­rix­li sə­rən­ca­mın­da vur­ğu­la­yıb ki, dün­ya azər­bay­can­lı­la­rı­nın müs­tə­qil döv­lə­ti­miz və va­hid məq­səd ət­ra­fın­da bir­ləş­di­ril­mə­si ide­ya­sı­nın mü­əl­li­fi məhz ümum­mil­li li­der Hey­dər Əli­yev­dir: "Yal­nız güc­lü di­as­po­ra ma­lik xalq­lar xa­ri­ci si­ya­sət­də mü­hüm uğur­lar qa­za­nır, dün­ya miq­ya­sın­da mə­na­fe­lə­ri­ni hər za­man la­yi­qin­cə qo­ru­yur, ümum­mil­li prob­lem­lə­ri­nin həl­li­nə na­il olur, öz di­li­ni, mə­də­niy­yə­ti­ni, in­cə­sə­nə­ti­ni, ta­ri­xi­ni la­zı­mi sə­viy­yə­də təb­liğ edir­lər. Ümum­mil­li li­de­ri­mi­zin irə­li sür­dü­yü azər­bay­can­çı­lıq ideo­lo­gi­ya­sı mil­li mən­su­biy­yə­ti, mil­li-mə­nə­vi də­yər­lə­ri qo­ru­yub sax­la­ma­ğa, ey­ni za­man­da, on­la­rın ümum­bə­şə­ri də­yər­lər­lə sin­te­zin­dən, in­teq­ra­si­ya­sın­dan bəh­rə­lən­mə­yə, hər bir in­sa­nın in­ki­şa­fı­nı tə­min et­mə­yə yö­nəl­miş uni­ver­sal və mil­li-fəl­sə­fi dün­ya­gö­rü­şü for­ma­sı­dır. Azər­bay­can­çı­lıq döv­rün, za­ma­nın tə­lə­bin­dən irə­li gə­lən, gü­nü­mü­zün ger­çək­lik­lə­ri­ni özün­də əks et­di­rən ha­kim döv­lət ideo­lo­gi­ya­sı­dır. Bu ide­ya möh­kəm da­ya­ğa çev­ri­lə­rək son il­lər­də Azər­bay­can di­as­po­ru­nun təş­ki­li işi­ni sü­rət­lən­dir­miş, xa­ric­də fəa­liy­yət gös­tə­rən müx­tə­lif ic­ti­mai bir­lik­lə­rin, cə­miy­yət­lə­rin, dər­nək­lə­rin ideo­lo­ji-si­ya­si cə­hət­dən tək­mil­ləş­mə­si­ni sti­mul­laş­dır­mış­dır" ("Trend.az").

Bey­nəl­xalq hü­quq üz­rə fəl­sə­fə dok­to­ru İs­ma­yıl Ağa­yev bil­di­rir ki, hər bir döv­lə­tin mil­li ma­raq­la­rı­nın dün­ya­nın is­tə­ni­lən nöq­tə­sin­də la­yi­qin­cə qo­run­ma­sı üçün hə­min öl­kə­nin güc­lü ideo­lo­ji ba­za­sı və bu fun­da­ment üzə­rin­də da­ya­nan di­as­po­ra­sı ol­ma­lı­dır: "Azər­bay­ca­nın bir əsr­dən çox çar Ru­si­ya­sı­nın tər­ki­bin­də qal­ma­sı xal­qı­mı­zın bü­töv­lü­yü­nü təs­diq­lə­yən ideo­lo­gi­ya­nın, mil­li mən­lik şüu­ru­nun, hət­ta ma­raq­la­rı­nın for­ma­laş­ma­sı­na mən­fi tə­sir gös­tə­rir­di.

 

Ötən əs­rin əv­vəl­lə­rin­də ya­ran­mış küt­lə­vi ideo­lo­gi­ya­lar at­mos­fe­rin­də xal­qı­mız türk­çü­lük və is­lam­çı­lıq ara­sın­da se­çim edə bil­mir­di. Hət­ta 1918-ci il­də müs­tə­qil­li­yi­ni elan et­miş ADR döv­rün­də də dün­ya azər­bay­can­lı­la­rı­nı bir hə­dəf ət­ra­fın­da bir­ləş­di­rə bi­lə­cək, xal­qı­mı­zın və döv­lə­ti­mi­zin mil­li ma­raq­la­rı­nı mü­da­fiə edə­cək ideo­lo­ji kon­sep­si­ya iş­lə­nib ha­zır­lan­ma­mış­dı. Xalq Cüm­hu­riy­yə­ti­nin qu­ru­cu­la­rın­dan olan Fə­tə­li xan Xoys­ki, Əli­mər­dan bəy Top­çu­ba­şov, Nə­sib bəy Yu­sif­bəy­li, mil­li özü­nü­dərk prob­le­mi­ni si­ya­si müs­tə­vi­yə qal­dır­mış Nə­ri­man Nə­ri­ma­nov və baş­qa­la­rı mil­lə­ti­mi­zi mil­li-mə­nə­vi plan­da bir­ləş­di­rə, mil­li döv­lət qur­maq məq­sə­di­nə ça­ta bil­mə­di­lər. On­lar ümu­ma­zər­bay­can ide­ya­sı­nı ak­tu­al­laş­dı­ra­raq Şi­ma­li və ya Cə­nu­bi Azər­bay­can hü­dud­la­rı­nı aşa bil­mir­di­lər. Keç­miş SSRİ dö­nə­min­də isə və­ziy­yət da­ha acı­na­caq­lı idi. Slav­yan xalq­la­rı qa­nun­pə­rəst, gür­cü­lər və­tən­pər­vər, er­mə­ni­lər da­ha çox rus­la­ra sa­diq xalq ki­mi ta­nın­dı­ğı vaxt­da azər­bay­can­lı­la­ra qar­şı ögey mü­na­si­bət bəs­lə­nir­di. Am­ma 1969-cu il­də Azər­bay­can rəh­bər­li­yi­nə gəl­miş Ümum­mil­li li­der Hey­dər Əli­yev bu ste­reo­ti­pi tə­fək­kür­lər­dən bir­də­fə­lik sil­di".

 

İ.Ağa­yev qeyd edir ki, Hey­dər Əli­ye­vin ida­rə­çi­li­yi döv­rün­də çox­say­lı azər­bay­can­lı­nın döv­lət iş­lə­ri­nə cəlb olun­ma­sı nə­ti­cə­sin­də xal­qı­mı­zın ic­ti­mai, el­mi, zi­ya­lı eli­tar tə­bə­qə­si for­ma­laş­dı: "Gö­rün­dü­yü ki­mi, ümum­mil­li li­der Hey­dər Əli­yev hə­lə so­vet dö­nə­min­də xal­qı­mı­zın, döv­lə­ti­mi­zin bü­töv­lü­yü­nü təş­kil edən ideo­lo­gi­ya­nın bü­növ­rə­si­ni qoy­muş­du. Hal-ha­zır­da dün­ya­da 50 mil­yon­dan ar­tıq azər­bay­can­lı ya­şa­yır. On­la­rın bö­yük bir his­sə­si İran­da, Tür­ki­yə­də, Ru­si­ya­da, Uk­ray­na­da, Al­ma­ni­ya­da, ABŞ-da, Fran­sa­da, Hin­dis­tan­da, Pa­kis­tan­da və di­gər öl­kə­lər­də məs­kun­la­şıb. Məhz bu miq­yas­da "so­si­al gü­cün" va­hid hə­dəf ət­ra­fın­da bir­ləş­di­ril­mə­si və öl­kə­nin ma­raq­la­rı na­mi­nə komp­leks hə­rə­kə­ti­nin tə­min edil­mə­si üçün xalq güc­lü ira­də­yə, ra­sio­nal dü­şün­cə­yə ma­lik li­de­rə və ideo­lo­gi­ya­ya eh­ti­yac du­yur­du. Mil­lə­ti ye­ni geo­si­ya­si şə­ra­it­də dün­ya mil­lət­lə­ri li­qa­sı­na və si­ya­sət are­na­sı­na çı­xa­ra bi­lə­cək ye­ga­nə ŞƏX­SİY­YƏT isə ulu ön­dər Hey­dər Əli­yev idi. 90-cı il­lə­rin əv­vəl­lə­rin­dən eti­ba­rən ulu ön­dər Hey­dər Əli­yev Nax­çı­van Mux­tar Res­pub­li­ka­sı­nın Ali Məc­li­si­nin səd­ri ki­mi SSRİ dö­nə­min­də baş­la­dı­ğı işi da­vam et­dir­di. Ümum­mil­li li­der Hey­dər Əli­yev il­kin ad­dım ki­mi 1991-ci il de­kab­rın 16-da dün­ya azər­bay­can­lı­la­rı­nı va­hid məq­səd ət­ra­fın­da bir­ləş­dir­mək məq­sə­din­də sti­mul ro­lu­nu oy­na­ya­caq "Hər il de­kab­rın 31-də Dün­ya Azər­bay­can­lı­la­rı­nın Həm­rəy­lik və Mil­li Bir­lik gü­nü­nün ke­çi­ril­mə­si haq­qın­da" cə­sa­rət­li bir qə­ra­rı qə­bul et­di".

 

Onu da qeyd edək ki, ha­zır­da Azər­bay­can di­as­po­ru­nun dün­ya­nın müx­tə­lif öl­kə­lə­rin­də for­ma­la­şan bir­lik­lə­ri Azər­bay­can döv­lə­ti­nin, Azər­bay­can mə­də­niy­yə­ti­nin, Azər­bay­can hə­qi­qət­lə­ri­nin ta­nın­ma­sı və təb­li­ği işin­də ra­dio və te­le­vi­zi­ya­nın, döv­ri mət­bua­tın im­kan­la­rın­dan ge­niş is­ti­fa­də edir­lər (azer­bay­can­li.org).

 

Bey­nəl­xalq hü­quq üz­rə fəl­sə­fə dok­to­ru onu da qeyd edir ki, ha­zır­da dün­ya­nın bir çox öl­kə­lə­rin­də Azər­bay­can di­lin­də müx­tə­lif qə­zet və jur­nal­lar nəşr olu­nur, xü­su­si ra­dio və te­le­vi­zi­ya ve­ri­liş­lə­ri ha­zır­la­nır: "Dün­ya­nın 30-dan çox öl­kə­sin­də 100-dən ar­tıq ic­ti­mai, mil­li və mə­də­ni cə­miy­yət və təş­ki­lat­la­rı fəa­liy­yət gös­tə­rir. 2002-ci il­də Xa­ric­də Ya­şa­yan Azər­bay­can­lı­lar­la İş üz­rə Döv­lət Ko­mi­tə­si­nin ya­ra­dıl­ma­sı dün­ya azər­bay­can­lı­la­rı­nın həm­rəy­li­yi­nin və mü­tə­şək­kil­li­yi­nin güc­lən­mə­si, ümum­mil­li ide­ya­lar ət­ra­fın­da bir­ləş­mə­si üçün ge­niş im­kan­lar ya­rat­dı. İn­di fəxr­lə de­mək olar ki, Ru­si­ya­da, Av­ro­pa­nın in­ki­şaf et­miş öl­kə­lə­rin­də, ABŞ-da, Asi­ya döv­lət­lə­rin­də azər­bay­can­lı­lar da­ha mü­tə­şək­kil bir­lə­şə­rək bü­tün səy­lə­ri­ni ümu­mi işin xey­ri­nə yö­nəl­də bi­lir­lər. Bu gün Azər­bay­can ic­ma­la­rı və cə­miy­yət­lə­ri ötən il­lər­lə mü­qa­yi­sə­də da­ha fə­al­dır­lar. On­lar ya­şa­dıq­la­rı öl­kə­lə­rin ic­ti­mai-si­ya­si hə­ya­tı­na tə­sir im­kan­la­rı­nı get­dik­cə ar­tı­rır, xa­ri­ci si­ya­sə­ti­miz­də prio­ri­tet təş­kil edən mə­sə­lə­lə­rə fə­al dəs­tək ver­mək­lə Azər­bay­ca­nın bey­nəl­xalq möv­qe­yi­ni da­ha da güc­lən­di­rir­lər. Ümum­mil­li li­de­ri­miz Hey­dər Əli­ye­vin qeyd et­di­yi ki­mi, "Dün­ya azər­bay­can­lı­la­rı­nın an­caq bir və­tə­ni, müs­tə­qil döv­lə­ti var, bu, Azər­bay­can Res­pub­li­ka­sı­dır. Biz ha­mı­mız da onun ət­ra­fın­da bir­ləş­mə­li­yik".

 

Rə­şid RƏ­ŞAD

 

Ekspress.-2018.- 11 iyul.- S.13.