Xaricdə yaşayan
azərbaycanlıların müraciəti elektron
qaydada aparılır
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi xarici ölkələrdə yaşayan azərbaycanlılar üçün elektron xidmət göstərir. 2013-cü ildən göstərilməsinə başlanılan xidmət "Xaricdə yaşayan azərbaycanlıların elektron müraciəti" adlanır.
Xidmətin məqsədi xarici ölkələrdə yaşayan
azərbaycanlıların hüquq və
azadlıqlarının pozulması hallarının vaxtında
aşkar edilməsi, habelə diaspor təşkilatları tərəfindən
ölkəmizlə bağlı həqiqətlərin təbliği,
milli-mədəni irsimizin tanıdılması
üçün imkanların asanlaşdıırlmasıdır.
Elektron xidmət vasitəsilə soydaşlarımızla
Komitə arasında birbaşa və daha rahat əlaqə qurulur. Bu xidmətin köməkliyi
ilə xaricdə yaşayan azərbaycanlıların
diaspor quruculuğu ilə
bağlı hazırlanan layihələrdən ətraflı,
vaxtında və birinci mənbədən
məlumat almaq imkanı yaranır.
Elektron xidmətin effektivliyini artırmaq məqsədilə Diasporla İş üzrə
Dövlət Komitəsi "Elektron hökumət"
portalına da qoşulub.
2015-ci ildə Komitə xaricdə yaşayan azərbaycanlıların müraciətlərinin
qəbulu üzrə inzibati reqlament qəbul edib.
Elektron
xidmətin məzmunu xarici ölkələrdə yaşayan Azərbaycan
vətəndaşlarının, diaspor təşkilatlarının,
eləcə də Azərbaycan vətəndaşı olmayan
azərbaycanlıların ərizə, şikayət və təkliflərinin
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi tərəfindən
elektron qaydada qəbulu, araşdırılması və cavablandırılmasını
əhatə edir.
Elektron xidmətin icra müddəti maksimu 30 gündür. Müraciətə "Vətəndaşların müraciətləri haqqında" Qanunun tələbləri nəzərə alınmaqla ən geci 15 iş günü, əlavə öyrənilmə və yoxlanılma tələb edən müraciətlərə isə ən geci 30 iş günü müddətində baxılır. Müraciətə baxılması üçün əlavə məlumatların əldə edilməsi və ya aidiyyəti üzrə sorğu göndərilməsi tələb edildikdə müraciətə baxılması müddəti müraciətə baxan orqan tərəfindən ən çoxu 30 iş günü uzadıla bilər və bu barədə müraciət edən şəxsə məlumat verilir.
Hərbi qulluqçuların və
onların ailə üzvlərinin müraciətlərinə daxil olduğu gündən
etibarən ən geci 15 iş
günü ərzində baxılır.
Əgər məlumatın verilməsi barədə müraciətə
yuxarıda göstərilən müddətlərdə baxılması
nəticəsində lazım olan məlumat
öz əhəmiyyətini itirə bilərsə,
həmin müraciətə dərhal, bu mümkün olmadıqda müraciətin daxil olduğu andan 24 saat keçənədək
baxılır
Komitənin qərarına görə xarici ölkələrdə yaşayan Azərbaycan vətəndaşlarının, diaspor təşkilatlarının, eləcə də Azərbaycan vətəndaşı olmayan azərbaycanlıların müraciətləri elektron formada qəbul edilir və cavablandırılır.
Elektron xidmət ödənişsizdir.
Elektron xidmətdən istifadə edilməsi
üçün hər hansı sənəd
tələb olunmur. Xaricdə yaşayan azərbaycanlıların müraciətlərinin
qəbulu üzrə elektron xidmət istifadəçilər
üçün daim
açıqdır və müraciət edilməsi hər hansı
qaydada məhdudlaşdırıla bilməz.
Elektron xidmətdən istifadə üçün www.diaspora.gov.az və ya www.e-gov.az portalına daxil olmaq lazımdır.
İstifadəçi elektron ünvanlardan birinə daxil olaraq elektron xidməti seçir, açılan səhifədə fiziki şəxslər - ad, soyad, ata adı, vətəndaşlıq, doğum yeri və tarixi, ünvan, əlaqə məlumatları (telefon nömrələri, e-mail), hüquqi şəxslər (diaspor təşkilatı) isə təşkilatın adı, yerləşdiyi ölkə, hüquqi ünvanı, əlaqə məlumatları (telefon və faks nömrələri, e-mail) barədə məlumatları daxil etməklə müraciəti sərbəst formada doldurduqdan sonra elektron imza ilə təsdiq edib müvafiq elektron ünvana göndərir.
Sorğu elektron ünvanlardan birinə daxil olduğu gün Komitənin Hüquq təminatı, ümumi və kadrlar şöbəsi tərəfindən qeydiyyata alınır və istifadəçinin elektron poçt ünvanına müraciətin daxil olması barədə bildiriş göndərilir.
Məlumatlar düzgün daxil edilmədikdə sorğu Komitə tərəfindən qəbul edilmir və ona baxılmır.
Sorğunun icrası üçün həmin sorğuda
qeyd olunan məsələyə
aidiyyəti olan struktur
bölmənin rəhbəri və ya onu əvəz edən şəxs məsuliyyət
daşıyır.
Hüquq təminatı, ümumi və kadrlar
şöbəsi tərəfindən sorğu
qeydiyyata alındıqdan sonra
və icra edilməsi üçün
Komitənin aidiyyəti şöbələrinə göndərilir.
Sorğu aidiyyəti şöbə tərəfindən
normativ hüquqi aktlara uyğun olaraq qeyd edilən müddətlər
nəzərə alınmaqla araşdırılır və zərurət
yarandıqda aidiyyəti qurumlara əlavə
sorğular göndərilir. Sorğuya baxılmaq
üçün əlavə materiallar tələb etmək, aidiyyəti
üzrə sorğu göndərmək, yaxud başqa tədbirlər
görmək lazım gəldiyi hallarda ona baxılma müddəti ən çoxu 30 iş günü uzadılır və bu barədə istifadəçiyə məlumat
verilir.
Sorğunun araşdırılması
nəticəsində hazırlanan cavab elektron formada istifadəçiyə
göndərilir. Cavab istifadəçinin
istəyindən asılı olaraq poçt rabitəsi vasitəsilə də təqdim
oluna bilər. Müraciət baxılmamış
saxlanıldıqda bu barədə istifadəçiyə
məlumat verilir.
İstifadəçi tərəfindən təqdim
edilən sorğunun qəbul edilməsi və
cavablandırılması barədə istifadəçinin elektron poçt ünvanına
məlumat göndərilir.
Reqlamentə əsasən elektron xidmətin yerinə yetirilməsinə nəzarət Komitənin hüquq təminatı, ümumi və kadrlar şöbəsi həyata keçirir. Nəzarət məqsədilə kargüzarlıq və daxil olan müraciətlərin avtomatlaşdırılmış recimdə mütəmadi monitorinqi aparılır.
Elektron xidmətdən istifadə edən şəxslər göstərilən elektron xidmətlə bağlı onu razı salmayan istənilən məsələ barədə inzibati qaydada yuxarı səlahiyyətli orqana və ya məhkəməyə şikayət edə bilər. Şikayət kağız üzərində və ya elektron qaydada tərtib olunur. Kağız üzərində şikayət Komitənin poçt ünvanına, elektron şikayət isə həm Komitənin, həm də elektron-hökümət portalının e-poçt ünvanına göndərilir.
Xaricdə yaşayan azərbaycanlıların elektron müraciətinə Xarici İşlər Nazirliyi tərəfindən də baxıla bilər. Əgər müraciətin məzmunu Komitənin fəaliyyət istiqamətləri ilə bağlı deyilsə o halda Xarici İşlər Nazirliyi məsələni öyrənir. Bu xidmət xaricdə yaşayan azərbaycanlıların Xarici İşlər Nazirliyinin səlahiyyətlərinə dair müraciətlərinə baxılmasını, araşdırılmasını və cavablandırılmasını əhatə edir.
Qanunvericilikdə digər hallar nəzərdə tutulmadığı təqdirdə, Xarici İşlər Nazirliyinə daxil olan müraciətə 1 ay ərzində baxılır.
Qeyd edək ki,
Komitə tərəfindən göstərilən xidmət müasir dövrün əsas
tələblərindən biridir. Elektron münasibətlərin, əlaqələrin
həyatımızın ayrılmaz bir hissəsinə
çevrildiyi indiki zamanda elekton xidmətlər
sistemindən faydalanmaq önəmlidir.
Buna görə də informasiya kommunikasiya texnologiyalarından istifadə imkanları artırılacaq. Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsinin əməkdaşı Cahid İsmayıloğlu azxeber.com-a müsahibəsində qeyd edib ki, Dövlət Komitəsinin İKT infrastrukturunun əsas qismi yenidən qurulub və bu istiqamətdə bir çox ideyaları reallaşdırılır: "Diaspor quruculuğu istimətində ideyalar boldur, Dövlət Komitəsinin məşğul olduğu obyektlər və hədəflər isə ölkə hüdudularından xeyili uzaqdadır və sayı milyonlarladır. Buna görə də İKT-nin imkanlarından maksimum səviyyədə yararlanmalıyıq, daha dəqiq desəm, bu artıq çoxdan zərurətə çevrilib.
Dövlət Komitəsinin rəsmi internet saytını yeni tərtibatda, üç dildə istifadəyə verdik. Ən əsası sayt mütəmadi olaraq, üç dildə yenilənir, məzmunu günbəgün zənginləşir. Saytın təhlükəsizliyi maksimum səviyyədə təmin edilib, çünki düşmənin gözü daim bu məzmunlu vebsaytların üzərində olur. Statistik göstəricilər nəzərə alınmaqla saytın mobil və digər qurğuları dəstəkləməsi təmin edilib. Sayt sosial şəbəkələr ilə tamamilə inteqrasiya edilib və həm vebsayt üzrə, həm də ayrıca sosial şəbəkələr üzrə əhatəli analitik hesabatların qeydiyyatı aparılır".
O qeyd edib ki, diasporamap.com inforqrafik xəritə patforması istifadəyə verilib, burada müxtəlif ölkələrdəki diaspor təşkilatları və tanınmış azərbaycanlıları ölkələr üzrə toplanıb.
C.İsmayıloğlu vurğulayıb ki, multimedia mehsullarının
sayını artırmaqla Dövlət Komitəsi haqqında informasiya boşluğunu doldurmaq mümkün olub: "Video və inforqrafik çarxlar, slayd və təqdimat xarakterli
informasiyalar saytımızın və sosial şəbəkələrin köməyi
ilə geniş ictimaiyyətə çatdırıldı.
Müasir dövrün tələbinə uyğun olaraq sosial şəbəkələrə - əsasən facebook, twitter, youtube-a diqqət artırılıb. Xüsusilə sosial şəbəkələr üçün müxtəlif rubrikalar üzrə hazırlanmış multimedia materialları və rəsmi vebsaytın informasiya paylaşımları hesabına izləyicilərin sayında böyük artım oldu və proses sürətlə davam etməkdədir.
Bütün bu proseslərin nəticəsi olaraq Dövlət Komitəsinin rəsmi saytının əlaqə bölməsinə, e-poçtuna, sosial şəbəkə hesablarının mesaclar qutusuna, dünyanın dörd bir yanından ünvanlanan məktubların sayı təbii olaraq artdı, bütün məktublar cavablandırılır və aidiyyatı üzrə istiqamətləndirilir".
O qeyd edib
ki, diaspor təşkilatlarına
onların elektron və sosial
mediada işini gücləndirmək
məqsədilə informasiya-kommunikasiya
texnologiyaları sahəsində tam ödənişsiz
texniki dəstək təklif edilir: "Diaspor təşkilatlarının
internet saytlarının hazırlanması,
e-poçt xidmətlərinin yaradılması
və digər innovativ məsələlərdə,
eləcə də sosial mediada
marketinq işinin təşkilinə
dair dəstək göstərəcəyik.
Bu dəstəyə ehtiyacı olan və ondan yararlanmaq istəyən diaspor
təşkilatları www.diaspor.org ünvanına daxil olub qeydiyyat
formasını doldurmaqla onlayn
qaydada müraciət etməlidir. Qeyd edim ki,
bütün təşkilatların saytları
www.diaspor.org domeninin subdomeni
altında - vahid mərkəzdə toplanacaq. Bir daha vurğulayaq ki, diaspor təşkilatlarına
təklif edilən bu xidmət tam ödənişsiz həyata keçiriləcək
və bütün diaspor
təşkilatlarının ondan yararlanması
mümkün olacaq".
Vasif CƏFƏROV
Ekspress 2018.- 9-12 noyabr.- S.10.