The News International: "Ermənistanın
paytaxtı - tarixi Azərbaycan şəhəri"
Pakistanın ən nüfuzlu
ingilisdilli "The News International" və "Daily Times" qəzetlərinin
16.02.2011-ci il tarixli sayında ermənilərin
tarixi Azərbaycan torpaqlarında yerləşdirilməsi
və burada yaşayan azərbaycanlıların
deportasiyaya uğradılması
barədə geniş
məqalələr dərc
olunub.
Azərbaycanın Pakistandakı
səfirliyindən ANS PRESS-ə verilən məlumata görə, "The News International"da
çap edilmiş
"Ermənistanın paytaxtı
- tarixi Azərbaycan şəhəri" sərlövhəli
məqalədə Ermənistanın
İrəvan şəhərinin
ona məxsus olması barədə iddialarının həqiqəti
əks etdirmədiyi, heç bir tarixi fakta əsaslanmadığı,
qədim Urartu dövlətinin indiki Ermənistanla əlaqədar
olmasına dair erməni iddialarının
boş və mənasız olduğu qeyd edilir. Həmçinin,
əsl adı İrəvan olan şəhərin Azərbaycan
hökmdarı I Şah
İsmayılın əmri
ilə sərkərdə
Rəvanqulu xan tərəfindən 1515-ci ildə
tikildiyi vurğulanıb.
Məqalədə XIX əsrin
əvvəllərində Çar
Rusiyasının, işğal
etdiyi Azərbaycan torpaqlarında özünə
dayaq məntəqəsi
yaratmaq məqsədi ilə İran və Türkiyədə yaşayan erməniləri
İrəvan, Naxçıvan
və Qarabağ xanlıqlarının ərazilərinə
köçürdüyü, daha sonra isə
bu ərazilərdə
ermənilərin say tərkibini
artırmaq üçün
xüsusi tədbirlər
həyata keçirdiyi
oxucuların diqqətinə
çatdırılıb.
Sovet imperiyası
dövründə də
azərbaycanlıların qədim
Azərbaycan torpaqlarından
qovulması prosesinin davam etməsi, imperiyanın süqutundan sonra isə indiki Ermənistan ərazisində yaşayan
azərbaycanlıların kütləvi
şəkildə deportasiya
edilməsi və nəhayət, Ermənistanın
şovinist "azərbaycanlılarsız
Ermənistan" planının
tamamlanması məqalədə
ətraflı şəkildə
təhlil olunub.
"Daily Times" qəzetinin tanınmış
yazarı, qəzetin İslamabad ofisinin rəhbəri Səid Minhasın öz sütununda qələmə
aldığı "Qafqazda
nifrətin toxumları"
sərlövhəli yazıda
Çar Rusiyasının
Qafqazda apardığı
imperialist siyasətin tərkib
hissəsi olaraq ermənilərin İran, Türkiyə və dünyanın digər ölkələrindən qədim
Azərbaycan torpaqlarına
köçürülməsinin və beləliklə müsəlman azərbaycanlıların
xristian ermənilər
vasitəsilə öz
dədə-baba torpaqlarından
qovulmasının mərhələli
şəkildə həyata
keçirildiyi öz əksini tapıb. Müəllif çarizmin
"parçala, hökm
et" siyasətinin Azərbaycan
torpaqlarında tətbiq
edilməsi nəticəsində
Qafqazda heç vaxt olmamış xəyali "böyük
Ermənistan" ideyasının
ortaya atıldığını,
halbuki hazırkı ermənilərin əksəriyyətinin
başqa ölkələrdən
regiona köçürüldüyünü
ifadə edib.
S.Minhas ermənilərin
bu uydurma ideyalarına haqq qazandırmaq üçün
indiki İrəvan şəhərinin mənşəyini
Nuh peyğəmbərə
bağlamaqla özlərini
dünyanın ən qədim xalqı kimi qələmə verməkdən çəkinmədiyini,
lakin bu əfsanələrin uğursuz
olduğunu, 1950-ci ildən
sonra isə ermənilərin qədim Urartu dövlətinin ermənilər tərəfindən
qurulduğunu iddia etdiyini, bütün bu təşəbbüslərin
saxta üsullarla tarix yaratmaq cəhdindən başqa bir şey olmadığını,
tarixçilərin Urartu
dövləti ilə indiki Ermənistan arasında əlaqə görmədiklərini xüsusi
vurğulayıb. Yazıda
qədim Azərbaycan şəhəri olan İrəvanı Şah İsmayılın sərkərdəsi
Rəvanqulu xanın tikdiyi qeyd olunub.
Tanınmış yazar Türkmənçay müqaviləsindən
sonra ermənilərin
kütləvi şəkildə
İrəvan və Qarabağ xanlıqlarının
ərazisinə köçürülməsinə
dair Çarizmin planlarına səfir A.Qriboyedovun 1828-ci ildə yazdığı rəsmi
məktubdan sitat gətirib: "Ermənilərin
rus qoşunları tərəfindən işğal
edilmiş Təbriz, Xoy, Salmas və
Marağadan Naxçıvan,
İrəvan və Qarabağa köçürülməsi
vacibdir". Sütun yazısında yazıçı
N.Şavrovun 1911-ci il tarixli "İndi Qafqazda yaşayan 1,3 milyon erməninin 1 milyonu yerli əhali
deyil" qeydlərinə
də yer verilib.
S.Minhas Ermənilərin
Azərbaycan türklərini
öz dədə-baba
torpaqlarından qovmaq planlarını Sovet İmperiyası dövründə
də həyata keçirdiklərini, 1948-53-cü illərdə Sovet rəhbərliyinin dəstəyi
ilə azərbaycanlıların
Ermənistandan kütləvi
deportasiyasına nail olduqlarını,
bu prosesin mərhələ-mərhələ aparıldığını, SSRİ-nin dağılması ərəfəsində isə,
azərbaycanlıların Ermənistan
ərazisindən tamamilə
qovulduğunu oxucuların
nəzərinə çatdırıb.
Ötən il oktyabrın 10-da ermənilərin
İrəvanın 2792-ci ildönümünü
qeyd etdiklərini, halbuki buranın erməni şəhəri
olmasının 100 ili
keçmədiyini bildirən
yazar sonda belə bir sualla
yazısını yekunlaşdırır:
"Bütün bu deyilən və yazılanlardan sonra gəlin özümüzdən
soruşaq: Ermənilərin
İrəvanı Ermənistanın
sonuncu paytaxtı adlandırmağa haqqı
çatırmı?"
Həftə içi.- 2011.- 17 fevral.-
S. 1-2.