Su – dünyaya açılan bir pəncərədir...
Salam olsun, çox dəyərli
oxucum. Uca Yaradana bütün yaranmışların ünsiyyətlərindəki
səslərin, dillərindəki kəlmələrin
sayının min qatı qədər şükürlər
olsun ki, belə vacib və faydalı mövzuda sizlərlə
həmsöhbət olmaq da qismətdə var imiş. Son günlərdə
olduqca bəsit və gülünc iddialarla istər sosial şəbəkələrdə,
istərsə də necə deyərlər ucuz reklam xatirinə
onlara “yel verən” KİV (EKİV)-də yer almış
cızma-qara sahiblərinə kiçik bir xatırlatma məqsədi
ilə qələmə aldığım bu yazı “Həftə
içi” qəzetində dərc olunmaqla bərabər, eyni
zamanda, “Yaradanla baş-başa” adlı məqalələr
toplusuna (ikinci hissə) daxil olacaq iyirmi ikinci yazıdır.
Söhbətə başlamazdan əvvəl onu qeyd edim ki, bu “qəhrəmanlar”ı Qadir Allahın bəxş etdiyi nemətlərin ən əzəli, öndəgələnlərindən olan ünsiyyət vasitəmiz dili (yazılı) yaxşı məqsədlə istifadə etmədiklərinə görə onları şiddətlə qınayır və əlbəttə, onlar üçün adi olan, əslində, faydalı, ibrətamiz, misilsiz digər bir nemət suyun misalında yaranışın, nizamın düşündükləri qədər bəsit olmadığını açıqlamağa çalışacağam.
Dahilər və
qahilər
“Elm stəkanından içilən ilk qurtum insanı ateist edir, lakin stəkanın dibində onu Allah gözləyir”. Bu müdrik kəlam heç də indi bəzilərimizin düşünə biləcəyi kimi Şərq üləmalarına məxsus deyil. Əksinə, tam tərsi ilahiyyatla heç bir əlaqəsi olmayan Qərbin dəqiq elmlər üzrə alimi Verner Karl Heyzenberqə aiddir.
Qısa arayış
Verner Karl
Heyzenberq (alm. Werner Heisenberg, 5 dekabr 1901, Vürzburq – 1 fevral
1976, Münhen) – görkəmli alman fiziki, matriks kvant mexanikasının
yaradıcısı, 1932-ci il fizika üzrə
Nobel mükafatı laureatı. 1976-cı ildə
xərçəng xəstəliyindən vəfat etmişdir.
Verner Karl Heyzenberqdən əlavə bu siyahını Qərbin
müsəlman olmayan digər dəqiq elmlər üzrə
dahi Pifaqordan üzübəri tanınmış alimləri İsaak
Nyuton, Albert Eynşteyn, Mixail Vasilyeviç Lomonosov, Dmitri
İvanoviç Mendeleyev, eyni zamanda Lev Nikolayeviç Tolstoy,
Vintsas Kreve kimi məşhur yazarları və başqa onlarca,
bəlkə yüzlərcə bəsirət gözü
açıq olan dahilərin (Nikola Tesla ilahi qüdrətə
bir az başqa cür don geyindirirdi) hesabına uzatmaq da olar. Hətta
Ziqmund Freydin timsalında dinin VI əsrdə ilişib qalanlar
üçün lazım olduğunu iddia edən bizim bu “qəhrəmanlar”
özləri də bilmədən Allahın
varlığını mülahizələri ilə sübuta
yetirmiş olurlar. Ziqmund Freydlə bağlı başıma gələn
bir hadisə haqqında ibrətamiz qısa haşiyəyə
çıxmaq istəyirəm (Ziqmund Freyd - Ziqmund Freud,
Sigismund Şlomo Freyd – mənim şəxsiyyətinə, əzminə,
iradəsinə, elminə hörmət etdiyim, tapa bildiyim
kitablarının hamısını oxuduğum, fikir və
mülahizələrini çoxunu bəyənib qəbul
etdiyim həkim-psixoloq, özünəməxsus
araşdırma və analiz qabiliyyəti olan alim, söz
adamıdır):
Haşiyə
Əgər, səhv eləmirəmsə, 2013-cü ilin
payızı, oktyabr ayı idi. Şamaxıda idim.
Əlimdə ağ paketdə Ziqmund Freydin
“Totemlər və tabular” kitabı, bir də həmişə
özümlə gəzdirdiyim qara dəri balaca əl
çantam var. Cümə günü, günortadan xeyli
keçmişdi. Şamaxı Cümə Məscidi
olan əsas küçə ilə yuxarıdan
aşağı – avtovağzal istiqamətində heykəllərin
şəklini çəkə-çəkə üzüaşağı
düşürdüm. Məscidin
yanından keçəndə qərara gəldim ki, girim həm
məscidi ziyarət edim, həm də iki rükət namaz
qılaram. Məscidin həyətinə
girib, düz dəstəmazxanaya getdim. Əlimdəki
kitab olan ağ paketi yerə qoyub (orda
asılqandan başqa kətil, dolab olmadığına görə)
qara dəri çantanı da üstünə qoydum. Dəstəmaz alıb, məscidə getdim. Məscidin girişində yenə
ayaqqabılarımı çıxarıb, onlar
üçün nəzərdə tutulmuş rəflərə
qoydum və içəri keçdim. Namazımı
qıldım, xeyli dua etdim. Təxminən 45 ‘ – 1 saat vaxt keçmiş olardı.
Qalxdım, gəldim ayaqqabılarımı geyinib
çıxanda baxıram ki, əlimdə ancaq qara əl
çantası var. Bəs ağ paket
hanı? – Əvvəl elə bildim içəridə
unutmuşam. Ayaqqabılarımı
çıxarıb yenidən məscidə daxil oldum, gedib əl
çantasını qoyduğum yerə baxdım. Yox idi. Düşünə-düşünə
gəlib ayaqqabılarımı geyinib, ayaqqabılar olan rəfə
də baxdım. Bəlkə, bura
qoymuşam. Yox idi. Lap əvvəldən
xatırlamağa çalışdım... Dəstəmazxanaya
girib kitab olan paketi döşəməyə, qara
çantanı da onun üstünə qoyub dəstəmaz
almağa getmişdim... Bu düşüncə
ilə dəstəmazxanaya girdim. Paket elə ordaca
dururdu... Paketi döşəmədən qaldırdım,
tüklərim biz-biz olmuşdu... Nə qədər
düşündüm, necə ola bilər
ki, dəstəmaz alandan sonra üstündə olan
çantanı götürəsən, paket özü unudula
- əslində, necə olmuşdusa mən heç paketi
görməmişdim, sanki, o heç olmamışdı... Dəstəmaz alandan, ta ziyarət və ibadəti
tamamlayıb məsciddən çıxana qədər onun
haqqında məlumat yaddaşımdan tamam silinmişdi.
Bir də məsciddən çıxanda xatırladım və
nəql etdiyim kimi gedib tapdım... İndi də o hadisəni
xatırlayanda bu qənaətə gəlirəm ki, Qadir Allah (əl-Qədir)
bu kitaba onun evinə girməyə izin vermədi və o ehtiva
etdiyi məlumatlarla birlikdə məni yalnız həmin yerdə
gözləyə bilərdi...
Özlərini
ağıllı sayanlar (stəkanı hələ indi-indi
uzaqdan görənlər) “olmayandan (yoxdan) danışmaq olmaz”
tezisini unudaraq sərsəm fikirlərlə gündəmə
gəlməyə çalışırlar... Bu barədə
çox dərinə getmədən sadəcə yazıqlar
olsun deməklə kifayətlənirəm... Və əlbəttə
deyildiyi kimi, “…vay o kəslərin halına ki, …”
Yəqin o şəxslər özləri də yaxşı
bilirlər ki, onlar nəinki yuxarıda adları çəkilən
müdrik şəxslərdən ağıllı deyillər,
hətta çoxları onların bir çoxunu heç
tanımırlar belə... Ümidvaram ki, bu
yazıdan sonra tapıb, oxuyub, öyrənəcəklər.
İnanıram ki, əgər, bu qafillər
heç olmasa stəkana yaxından baxa bilsələr, dibi
haqqında onlarda ilkin təsəvvürlər formalaşa bilər.
Belələri haqqında hələ keçən
əsrin axırlarında “Dostum” adlı bir şeir
yazmışdım. Elə o vaxt da birmənalı
olmayan fikirlər çox səslənirdi (maraqlananlar “Google”
axtarış sistemində Zaur Ustac “Dostum” şeiri yazıb,
oxuya və dinləyə bilər – bura əlavə edib yer
tutmaq istəmədim.) İkihissəli bu
yazımın birinci hissəsini məhz belə
yekunlaşdırmaq istəyirəm, qahilərdən olmaq istəmirsinizsə,
dahiləri tanımaq lazımdır.
Yuxarıda, yəni birinci hissədə bilərəkdən
ancaq qeyri-müslimlərdən misallar çəkdim. Ancaq, bu demək
deyildir ki, bizim özümüzün sitat gətiriləcək
dahilərimiz yoxdur. Mövcudatın
qarşılıqlı olduğunu (gecə-gündüz,
dağ-dərə və s.), təsirin əks təsirə bərabər
olduğunu nəzərə alsaq qahilərin bizdə Qərbə
nisbətən daha çox olduğunu iddia ediriksə deməli
şübhəsiz ki, dahilər də bizdə - Şərqdə
daha çoxdur... Yəni, stəkan hələ icad olmazdan,
hörmətli alman fiziki Verner Karl Heyzenberq elmi bir su misalında
ona doldurmazdan çox əvvəl Şərqdə Şeyx
Nizami Gəncəli suyu belə vəsv etmişdir:
Bir inci
saflığı varsa da suda,
Artıq
içiləndə dərd verir su da
Dahi
Nizaminin yazdğı dildə bu misraların hansı fikri ifadə
etdiyini bir kənara qoyub, sevimli şairimiz Səməd
Vurğunun şirin dilində ifadə etdiyi məna üzərindən
iki istiqamətdə fikir yürüdərək dahiliyə və
qahiliyə müasir (sirr dolu) insanın baxış
açısından qısa izahda aydınlıq gətirməyə
çalışacağam. “Su çox incə
bir varlıqdır” – bu bizə ulu əcdadlarımızdan - dahilərdən
–kodlaşdırılmış, şifrəli şəkildə
ötürülmüşdür. Müasir “dahi”(əslində o qahidir) bu məlumatı
götürür, ikinci - “dərd verən” tərəfini
araşdırmağa başlayır və məlum olur ki, bəli
su nə qədər faydalı olsa da, həddindən artıq
çox qəbul edildikdə, bir o qədər də zərərli
ola bilər. Belə ki, orqanizmin təbii ehtiyacı olmadan (belə
söz var – ürək istəmədən) həddən
çox su içdikdə ilkin olaraq kəskin baş
ağrıları ilə müşayət olunan “su zəhərlənməsi”,
sonra maddələr mübadiləsinin pozulması (əlbəttə,
onu da yaxşı bilir ki, hal-hazırda içməli su konkret
olaraq yoxdur) nəticəsində bədəndə artıq
suyun yığılmasına, bu maye
yığıntısının qarın boşluğunda
özünə yer etdikcə tədricən artaraq digər
vacib orqanların fəaliyyətini məhdudlaşdırdıqca,
həyati əhəmiyyətli orqanlarda xəstəliklərin əmələ
gəlməsinə səbəb olur ki, bu xəstəliklərin
müalicəsində olduqca bahalı, “çətin
tapılan” (bu status onların vacibliyini və dəyərini
artırır) xarici dərmanlardan istifadə olunur. Müəyyən
(qahiliyə bəs edəcək qədər) psixoloji bliklərə
də malik olan “dahi” daha çox insanın oxuya biləcəyi,
məlumatlanacağı bütün imkanlardan (sosial şəbəkələr,
KİV, TV və s.), vasitələrdən istifadə edərək
təxmini bu məzmunlu yazılar tirajlamağa başlayır,
“...baxın, filankəs hər gün sadəcə su içməklə
nələrə nail oldu...”, bilir ki, birdəfəyə
orqanizm tələb etmədən çoxlu su içmək
çətindir. Odur ki, “...ilk günlər çətin olsa
da, sonra tədricən öyrəşmək olur, gör filankəs
altı ayda nələr etdi...” və s. bu qəbildən olan təhrikedici
cümlələrlə qabaqlayıcı önləmlər
alır. Bu məqamda o məşhur deyim yada
düşür, “ayının min oyunu bir qozun üstündə
gedir…” – mətbuatı (növündən və vasitələrindən
asılı olmayaraq) boş yerə hakimiyyətin növlərindən
biri hesab etmirlər. Xüsusilə sürətli
məlumat yaymağın asanlaşdığı müasir
dövürdə bu öz gücünü daha qabarıq
şəkildə göstərir. Bəli, suyun
“faydası” haqqında yazılıb, mümkün qədər
bütün vasitələrlə yayılan yazınını
bircə məqsədi var. Daha çox adam
xəstələnib, Hippokrat babalarının cəddinə
dönə-dönə and içmiş, dərman firmaları
ilə əvvəlcədən müqavilə bağlayaraq
onlarda qeydiyyatdan keçmiş nömrəli reseptlərlə
və ya təşviqedici reklam xarakterli blanklarla təchiz
olunmuş, qahi həkimlərə müraciət etsin ki,
bahalı dərmanlardan daha çox satılsın...
Söhbətimizin
obyekti su olduğuna görə mən sudan
misal gətirirəm. Yoxsa, heç kimə sirr
deyil ki, indi hər yan bu tip təhrikedici yazılarla doludur.
Belə yazılara, söhbətlərə
ümumiyyətlə “qulaqdandolma” məlumatlara inanmayın
onlar qahilərin sözüdür. Ələxsus sağlamlıq
– həkim məsələlərində ən etibarlı,
sınanmış şəxslərə müraciət etmək
olar... İndi demək olar ki, dünyanın aparıcı
şirkətləri səbəbi və nəticəni bir əldə
cəmləməyə nail olublar; məsələn:
dünyaca məşhur şirkət uşağın
ağlı kəsəndən reklam edə-edə bahalı, ləzətli
ancaq, zərərli şokoladı və digər şirniyyat,
qənnadı məmulatlarını şirin-şirin 30-40
yaşına qədər ona yedirdib, içi şəkər
qarışıq müxtəlif sağalmaz xəstəlikləri
(hansı ki, bu xəstəliklərin müalicəsində
istifadə olunan dərmanları da özü istehsal edir...)
onun orqanizmində yaradır, yenə həmin şirkət
istehsal etdiyi bahalı dərmanları reklamla
qazandırdığı xəstəlikləri müalicə
edir adıyla ömrünün qalan hissəsini bu şəxsə
almağa məcbur edir... İkisində də onlar qazanır,
biz itiririk... Bu gözlə görünən, hər
gün ətrafımızda olan, hamımızın hiss edə
biləcəyi maddi misalları çəkməkdə iki əsas
məqsədim var idi. Birinci publisistika kimi
günümüzün acı həqiqətlərini bir daha
xatırlatmaq, ikincisi isə bu maddi timsalda digər
yazıların əslində mənəvi – ruh aləmimizə,
insanlığa nə qədər sağalmaz yaralar
vurduğunu gözlər önünə sərməkdən
ibarət idi... Bu müqəddəs
torpağın yetirdiyi dahilər təkcə Şeyx Nizami ilə
məhdudlaşmır. Bu siyahını cəlal sahibi,
Alim Allahın (Əl - Əlim) elmindən kifayət qədər
agah olan, Bəhmənyar, Nəsrəddin Tusi, Nəsimi, Xətai,
Füzuli, Abbasqulu ağa Bakıxanov, Mirzə Kazım bəy,
Mirzə Fətəli Axundov, Həsən bəy Zərdabi,
Əli bəy Hüseynzadə, Əhməd bəy
Ağaoğlu, Əbdürrəhim bəy Haqverdiyev kimi mütəfəkkirlərin,
eyni zamanda Qurbani, Sarı Aşıq, Aşıq Ələsgər
və digər adını qeyd etmədiyim xalq içərisindən
çıxmış saz-söz adamlarının hesabına
uzatmaq olar. Yaxud da heç uzağa getmək lazım deyil,
müasirlərimiz dünyaca məşhur Çingiz
Abdullayevin, ölkəmizdə kifayət qədər
tanınmış Əsəd Cahangirin fikirləri bu, bir ovuc
qahinin tutarlı cavabı ola bilər. Müasirlərimiz olan elm adamlarından gənc
alim-yazar Sadıq Qarayevin dünya-aləm, kainat-yaranış
haqqında olan düşüncələri maraqlıdır.
Su – dünyaya açılan pəncərədir
Yuxarıda, “Dahilər və qahilər” və
“Keçid” bölümlərində qoyulmuş problemi
mümkün qədər dünyaca məşhur şəxslərin
adı, misalları anlatmağa çalışdım. Ancaq digər əvvəlki
yazılarla tanış olan oxucu bilir ki, bu
o qədər də xarakterik hal deyil. Mən adətən
bütün yazılarımda məsələnin əsas mahiyyəti
“mən” deyə gətirdiyim misallarla açır və
fikrimi təsdiq edirəm. Bu heç də
təvazökarlıqdan uzaq “mənəm-mənəm”lik
iddiası deyil, əksinə, tam tərsi özümün tam əmin
olmadığım fikri, doğruluğuna
inanmadığın hadisəni başqasına
anlatmağın düzgün olmaması qənaətindən
irəli gəlir. Odur ki, mən
yazılarımın böyük əksəriyyətində
praktik məsələləri öz həyatımdan,
gördüklərimdən, dəqiq bildiklərimdən,
şahidi olduqlarımdan misal gətirməklə əsaslandırmağa
çalışıram. Yenə həmişə
gözümüzün önündə olan, gün ərzində
dəfələrlə təmasda olduğumuz su haqqında
misallarla dinin bəzi hökmləri ilə əlaqəli şəkildə
tanış olacaq, fikrimizi əsaslandırmağa
çalışacağıq. Bu təfsilata
keçməzdən öncə hamımızın diqqət
etməli bir neçə məlumat nəzərinizə
çatdıracağam. Onu da qeyd etmək
istəyirəm ki, yazının bu hissəsində sonra fikir –
açıqlama (izah) kimi təqdim edəcəyim məlumatlar
“NİYƏ BELƏDİR?” – sualına
uzun illər axtarıb, araşdırıb tapdığım
cavablardan ibarətdir:
Diqqət!!!
Azanın vaxtı elə təyin olunub ki, Yer üzərində
(daha dəqiqi, sonsuz fəzada – kosmosda Yerdən daim azan səsi
gəlir) fasiləsiz olaraq azan səsi gəlir, Allahın kəlamları
oxunur. Müsəlmanların Ay təqvimindən istifadə
etməsi, təbii Günəş və Ay saatlarının nəzərə
alınması ilə bu mümkün olmuşdur.
Əgər
insan onun orqanizmi üçün təyin olunmuş qaydada hər
gün Günəş doğmazdan öncə oyanıb, dəstəmaz
alıb, günə ibadətlə (şükrü-səna,
arzu-niyazla) başlayaraq, yalnız günün
işıqlı vaxtı (Günəşi gördüyü
vaxt) oyaq olub, hava qaralanda – gecə düşən kimi yenə
qüsul-dəstəmazın həll etdikdən sonra ibadətini
(şükrü-səna, arzu-niyazla) yerinə yetirib yatarsa, yəni
“Günəşlə oyaq ol, Ayla yat...” göstərişinə
əməl etsə, insan bu gün düçar olduğu bir
çox bəlalardan uzaq olardı... Bunun səbəbi
insan orqanizminin təbii Günəş və Ay saatlarına
görə ayarlanmasıdır.
Hər söhbətə, yeməyə başlayanda
“BİSSİMİLLAH”, qurtaranda isə
“ƏLHƏMDULİLLAH” demək boğaz (udlaq -qırtlaq)
üçün faydalıdır. Beləki, bu sözləri
işlətmək ağız boşluğunu sonrakı fəaliyyət
üçün hazırlayır. Bunun səbəbi
hər iki sözün tərkibində olan “Allah” kəlməsini
tələffüzü ilə bağlıdır.
Namaz qılarkən “Təkbir”də əllər sürətlə
qulaq bərabərinə qalxıb düşür. Bu hərəkətin
düzgün icra olunmasında insan orqanizmi üçün
böyük fayda var. Beləki, hərəkət nəticəsində
barmaqların ucundakı xırda kapilyarlar silkələnir və
qan damarlara daha sürətlə qayıdır. Eyni zamanda ürəyə giriş
–çıxış damarları dartılıb hərəkət
etdiyinə görə, bu hərəkəti hər gün
müntəzəm şəkildə dəfələrlə təkrar
edən adamda (bunu namaz qılanda düşünmədən
edirik - avtomatik) damar kirəcləşməsi, bu səbəbdən
infarkt olma riski sıfıra bərabərdir.
Bu sadaladığım misallar ən adi, hər gün
istifadə etdiyimiz, içində olduğumuz misallardır. Belə sadə misalları
çəkməkdə məqsədim “din VI – VII əsrlərdə
ilişib-qalanlar üçündür”, – deyənlərə
Böyük Allahın əzəmətinin ən xırda -
bizim bilmədiyimiz - bir detalda, məqamda, hərəkətdə
ola biləcəyini xatırlatmaqdan ibarətdir.
Və din hansısa zaman üçün deyil, insan –
insanlıq üçündür.
Su - Allahın bir lütfüdür
Aşağıda
sadalayacağım misalların qaynağı, qüsul və dəstamaz
qaydaları, namazın evimizdən axan çaya bənzədilib,
gündə beş dəfə orda paklanmalı olduğumuzun
tövsiyə olunması, şərab içənin ibadətinin
qırx gün qəbul görməyəcəyinin xəbərdar
edilməsi və başqa bu kimi ibrətamiz məlumatları
öyrəndikdən sonra “NİYƏ BELƏ OLMALIDIR?”
sualına uzun illərin araşdırmaları, öz üzərimdə
sınaqdan keçirdiyim təcrübələrin nəticələridir.
Onu qeyd edim ki, mən gözümü açıb evdə nənəmi,
babamı ibadət edən görsəm də ilk olaraq
namazı və sonra böyüdükcə digər şərtləri
kitablardan müxtəlif informasiya vasitələrindən əlbəttə
eşidib, görüb, bildiklərimi də göz
önündə tutaraq on beş yaşım olar-olmaz müstəqil
öyrənməyə başlamışam və bu son nəfəsə
qədər davam edəcək. Hədis məlum.
Su məsələsində yenə iki məsələ
qabarıq görsənir:
- Birinci
onun xarici təmizlik üçün istifadə olunması,
qüsul və dəstəmazın həqiqətən də
orqanizmə cism və ruh olaraq ayrı-ayrılıqda bir
çox cəhətdən müsbət təsiri göz
önündədir. Bu təkzibedilməz
faktdır.
- İkinci isə suyun birbaşa insanın orqanizminə
daxildən təsiri, qəbul olunub, qana sorulması prosesi ilə
bağlıdır. İnsan bədəninin həyatverici –
daşıyıcı qüvvəsi qanının nisbətdə
yarıdan çox hissəsinin su olmasını nəzərə
alsaq hər su içmə prosesi sanki, insanın özünə
qayıdışı, özünü tanıması, ətraf
aləmlə vəhdət təşkil edib, tamlığa qovuşması
hadisəsidir. Əlbəttə çiy
(qaynamamış, qatqısız), pak, saf içməli sudan söhbət gedir...
Başlayaq qüsuldan, niyə bütün hökmlərdə
israrla cünub halda yatmağın, ümumilikdə qüsulsuz
qalmağın zərərli olduğu buyurulur? Tibbi və
sağlamlıq tərəfi, əlaqədən sonra həmən
çimib, qüsul aldıqda ən azından tərəflərdə
olan parazitlərin yumurtalarının (törədicilərinin)
bir-birinə ötrülməsi ehtimalı azalır, digər
bir çox infeksion xəstəliklərin
yayılmasının qarşısı alınır və s.
Mənəvi – ruh tərəfi gecə rahat, sakit və dərin
yuxu ilə yatmaq mümkün olur. Oyandıqda yeni gün
daha bərəkətli və faydalı olur (məsələn:
istənilən tacir, ticarətlə məşğul olan adam, iş adamı eyni obyektdə işlədiyi
qüsullu günü ilə qüsulsuz günün nəticələrini
analiz edib, alacağı inanılmaz dərəcədə fərqli
nəticənin şahidi ola bilər). Pak və dualı bir
iş günü olduqca xoş əhval-ruhiyyədə
keçməklə yanaşı, həmdə adi günlərdən
çox fərqlənəcək dərəcədə bərəkətli
olur.
Haşiyə
Parazitlərlə bağlı kiçik bir haşiyəyə
çıxmağa ehtiyac duydum. Bu haşiyə həm
yazının birinci hissəsi ilə ikinci hissəsi
arasında əlaqəni möhkəmləndirəcək, həm
də parazitlər haqqında qısa məlumat verəcək.
Belə ki, hal-hazırda qahilər parazit (insan
orqanizmindəki müxtəlif qurdlar) mövzusunu əldə
bayraq edərək, bundan da qazanc məqsədi ilə istifadə
edirlər. Parazitlər mövzusunda “USTACNAMƏ”
kitabının dördüncü bölümündə ətraflı
məlumat olduğuna görə bu yazıda çox dərinə
getməyərək, sadəcə onu bildirmək istəyirəm
ki, insan bir bədən, cism, orqanizm olaraq digər bütün
yaradılmış canlılar kimi, parazitlərlə birgə
yaşamağa məhkumdur və bu bəzi kənara
çıxmaları – xarakterik olmayan yoluxmaları –nəzərə
almasaq təbii haldır. Onları qahilərin
iddia etdikləri (reklam edib, pul qazandıqları) üsullarla bədəndən
təmizləmək mümkün deyil və buna ehtiyac da
yoxdur. Bədənimizdə yaşayıb,
bizim hesabımıza parazit həyatı sürən orqanizmlərin
qahilər iddia etdiyi kimi tam təmizləmək mümmkün
olsaydı, şübhəsiz ki, bu əməlin zərəri
faydasından çox olacaqdı. Çünki
bizimlə birgə yaşayan yad orqanizmlərin çoxu Alim
(Əl - Əlim) və Qadir (ƏL - QƏDİR) olan
Böyük Allah tərəfindən görəvləndirilmiş
təbii likvidatorlardır. Bu canlılar da digər
bütün canlılar kimi təbii Günəş və Ay
saatlarına uyğun yaşam tərzi sürür, bəlli
zamanlarda insan oqrqanizminin dəri səthinə açılan
bütün dəlik və kanallarından (ağız,
göz, burun, qulaq da daxil olmaqla) xaricə çıxaraq
yumurtalarını qoyub, geri qayıdırlar. Müntəzəm
sadəcə su ilə və ya bəzi təbii sabunlardan
istifadə edərək təmiz yuyunmaqla bu törədicilərin
yenidən orqanizmə qayıdıb düşməsini azaltmaq
olar. Tez-tez bədəni tam yuyub qüsul
almaqda bu baxımdan fayda var.
İkinci dəstəmaz məsələsi dəstəmaz
suyunun şərtləri və qaydaları məlum olduğuna
görə burada ona yer ayırmayıb, mətləbə
keçirəm. Mən bütün qaydaları müstəqil öyrəndiyimə
görə lap uşaqlıqdan namazda təkbirə görə
və dəstəmaz alanda ayağa məsh çəkəndə
həmişə böyüklərdən – qocalardan iradlar
alardım və cavanlıq iddiası ilə niyə elə
olmaz və ya niyə elə olmalıdır, harda belə
yazılıb sualları verərdim... Və ya məni ən
çox düşündürürdü; niyə isti su ilə
dəstəmaz almaq olmaz, niyə qurulamaq olmaz... bir yeri niyə
iki dəfədən artıq yumazlar... və digər
qocaların qoyduğu maraqlı qadağalar... İndi keçək
cavablara:
- dəstəmaz alarkən bədənin
sonluqları – orqanizmin bir-birindən ən ucqar, uzaq nöqtələri
otaq temperaturundakı (qızdırılmamış, təbii ətraf
mühit temperaturunda) suyla yuyunduqda və ya məsh olunduqda yenə
bu kapilyarların oyanmasına və bir başa qan
dövranına təsir edir. Su mühitin təbii
temperaturundan isti olduqda bu effekt olmur və dəstəmazın
bu cəhətdən orqanizmə heç bir faydası olmur.
Üz-gözümüz, qolumuz sulu
qaldıqda ibadət əsnasında təbii şəraitdə
yavaş-yavaş quruduqca bədənin sonluq səthlərinin
soyuması davam edir. Dəstəmaz
qurulandıqda bu effekt olmur. Su nə qədər
soyuq olsa da iki dəfədən artıq bədənə
vurmanın effekti olmur, üçüncü artıq
israfçılıqdır. İkidəfəyə dəri
tam oyanır və üçüncünü hiss etmir... Kişilərin ayaqlarına baş barmağın
ucundan üstə doğru məsh çəkmələri
onların daxili orqanlarının, xüsusi ilə piylənmə
vəziyyətinə görə qadınlardan fərqli
olduğuna görədir. Bu səbədən
qadınlar ayaqlarının içinə doğru, kişilər
isə üstünə doğru məsh çəkirlər.
Ayağa məsh çəkdikdə
kapliyarların oyanma effekti yumaqdan daha artıq olur.
Su içdikdə nə
baş verir?
Yuxarıda bu haqqda kəsədən daxilə çiy,
pak, saf, qatqısız su qəbulunun insanın özünə
qayıdışı, təbiətlə vəhdət
yaratması anlamına gəldiyini qeyd etmişdik. Çiy su ilə,
qaynanmış və ya qatqılı suyun orqanizm
üçün nə fərqi və ya ümumiyyətlə
bunu ibadətlə nə əlaqəsi var? Bu sualın cavabı şərab içənin ibadəti
qırx gün qəbul olunmaz məzmunlu hökmdə gizlənib.
Çiy su, qaynanmış su, qatqılı su,
şərab bu dörd vacib informasiya üzərindən
mühakimə yürüdərək belə nəticəyə
gəlirik ki, bu dörd varlığın fərqi yalnız
ölü və diri olmasındadır. Diri
kimi yalnız çiy, saf suyu qəbul edirik. Niyə şərab içmiş insanın ibadəti
qəbul olunmur? Çünki Allah kəlamı
ona təsir etmir. Niyə təsir etmir?
Bu onun qanındakı qatqılı mayeyə
görədir. Nəinki şərab içənə, hətta
daim qaynanmış su, çay, kompot və digər şirələr
içən adamla müqayisədə müntəzəm
olaraq çiy, saf su qəbul edən adama (indiki reallıqda
çətin olsa da...) azanın, avazla oxunan quranın təsiri
tam fərqlidir!!! –inanmayanlar öz üzərində
yoxlaya bilərlər – 40 gün ərzində nəticə
almaq mümkündür. Məncə, bu insan orqanizminin cox hissəsini
su təşkil etməsi ilə əlaqədar hadisə olub,
damarlarımızda axan qanın cox hissəsi saf, pak, diri su
olduqda Allah kəlamı bütün digər canlılara təsir
etdiyi kimi damarlarımızda olan suya da təsir etdiyindən və
su molekulları
Ər-rai,
ər- rəqib, əş-şəhid, əl-müssəvvir,
əl-vəhab, əl-xəbir, əl-mühit kimi gözəl
adların sahibi Böyük Allahın şirinavazlı müəzzin
tərəfindən düzgün oxunan sözlərinə
qarşı biganə qalmadığının bariz göstəricisidir...
Xatırlama
Ey qahilər,
istəyirəm biləsiz ki, mövzuya uyğun
xatırlatdığım, daim gözümüzün
önündə olan, hamımızın görüb, hiss edə
biləcəyi bu misallar Böyük Allahın
yaradılmışları lütfünün çox
kiçik bir qismi, bəlkə də heç milyonda biri də
deyil... Ancaq, inanclı insanlar bu qazanc - xeyirlər
naminə ibadət etməzlər. Onlar sadəcə
vacib buyrulmuş əməlləri yerinə yetirdiklərinə
görə, əvvəlcədən vəd olunmuş səvaba-faydaya
qovuşarlar, bu qədər.
Sonda din geridə qalmışlar üçündür məzmunlu fikirlər səsləndirən münafiqlərə (bəli, onlar əsl münafiqlərdir) sözüm budur: -bir damla suyun ən zəif, ən xırda, parçalanmış, yaralı bir molekulu qədər hissiyyatınız, qabiliyyətiniz olsun... Onlara bir xatırlatma da etmək məcburiyətindəyəm: - bilin ki, İslam sonuncu və ən kamil olan dindir və bu din sizin inkişaf etmiş Avropa adlandırdığınız (əsrlər boyu Şərqdən oğurluq edən, öyrənib öz adına çıxan) Qərbdə heç bir zor-güc olmadan, ən bilikli, savadlı, hər tərəfli imkanlı, dünyanı, əsl tək olan elmi anlayan qabaqcıl insanlar arasında sürətlə yayılmaqdadır... Və orada bəziləri bundan bərk narahatdırlar... Bəlkə də sizinkimilər elə belələrinin qarmağı ilə suya düşürlər... Nə qədər gec deyil, bu yoldan çəkinin... O sürüşkən qarmaqla endiyiniz çirkab gölməçədən çıxın, üstündə içi pak su dolu stəkan olan masaya yaxınlaşın, diqqətlə baxın, ibrət alın. Ən azından çiy su içməyə başlayın... “Bir damla su” tam anlamı ilə bütün mənalarda (insan özünün də bir damla “su”-dan necə əmələ gəldiyini və sonrakı bütün inkişaf mərhələrini - hansı ki, bu barədə də ən xırda təfsilatı ilə müqəddəs kitabımız “Quran”-da məlumat verilmişdir - unutmamalıdır...) əsl insan üçün həqiqətən də dünyaya açılan pəncərədir, sadəcə bunu görüb, dərk etmək lazımdır...
Zaur Ustac,
Şair, publicist
Həftə içi.- 2019.- 3 may.-
S.8.