Nuriyyə xanım 40 ildir gözləyir
"Qayınanam
da oğlu qala-qala vəsiyyətlə
evini qız nəvəsinə verdi"
Müsahibimiz çoxlu obrazlar yaradıb. "Bəxt
üzüyü" filmində cəmi bircə cümlə
deyib: "Bacı, bu siqaret sinəmə düşmür
e..." və elə bu cümləsi ilə də yaddaşda
qalıb. Bəs xalq artisti Nuriyyə Əhmədova teatrdan niyə
ayrılıb, rollar "sinəsinə düşmədiyindən"?
- Cəmi 20 il teatrda
işləmişəm. Ailə qurdum, övladlarım
dünyaya gəldi, sonra da həyat yoldaşım əməliyyat
keçirdi. Beləliklə, teatrdan birdəfəlik uzaqlaşdım.
Ədil İsgəndərov teatrdan
çıxmağımı qəbul etmədi. Deyirdi, bu nədir,
qızlar ailə quran kimi sənəti atır, bəs sənətimizi
kim davam etdirəcək? Mən də ailə vəziyyətimlə
əlaqədar işləri çatdıra bilmirdim. Mədəniyyət
və İncəsənət Universitetinin kinoaktyorluq fakültəsini
bitirdiyim üçün kino sahəsinə getməyi qərar
verdim və beləliklə, fəaliyyətimi kino sahəsində
davam etdirdim. Teatrla müqayisədə kino reallığı
xoşlayır. Kino mənim üçün canlı həyatdır.
Bu sahəyə məni Ədil İsgəndərov seçdi.
O, gəncləri kinoya seçərkən öncə gözlərə,
sonra da boy-buxuna baxırdı. Ümumiyyətlə, onun
seçimi çox uğurlu alındı. Çünki o
dövrdə Ədil müəllimin seçdikləri indi
üzdə olan aktyorlardır. Bu gün isə kinoya, teatra
axın çoxdur və kim hansı sahəyə istəyir,
gedir, heç nəyə baxmırlar.
- Sizcə, yaddaşlarda
daha çox hansı rolunuzla qalmısınız?
- Məncə,
"Sahilsiz gecə" ilə. Bu film tez-tez nümayiş
olunmasa da, çox uğurlu alındı. Çünki yanımda böyük sənətkarlar
olub, onlardan öyrənirdim. Amma sonra həmin sənətkarları itirdim.
Məsələn, Nəsibə
Zeynalova ilə Leyla Bədirbəylinin mənim həyatımda böyük rolu var. Nəsibə xanım isə xarakterik qadındır. Mən onlardan çox şey öyrənmişəm. Hətta
teatrda çalışan
vaxtlar Leyla Bədirbəyli ilə eyni tamaşada oynadıq. Xeyli filmlərə çəkilmişəm.
Sonuncu film bu gün də
tez-tez ekranlarda gördüyünüz "Yuxu"dur.
- Mənə
elə gəldi siz "Həm ziyarət, həm ticarət" filmini qeyd edəcəksiniz.
- "Həm ziyarət, həm ticarət"i özümün xarakterik filmim hesab edirəm. Çünki
filmin ssenarisi məhz mənim üçün yazılıb.
"Sahilsiz gecə"
isə vizit kartımdır. Bu filmdə öz sözümü dedim. Filmin rejissoru Şahmar Ələkbərov
məni bu filmdə erməni qadın Roza obrazına çəkdi. Rolu elə canlı
yaratmışdım ki,
elə bilirdilər doğrudan da erməniyəm. Camaatın
əlindən küçəyə
çıxa bilmirdim
- hamı üstümə
hücum edirdi. Bu, 1989-cu illərə təsadüf edir. Araqarışan zaman idi, yazıq Şahmar da xəstə canyıla filmə ictimai baxış keçirdi ki, camaat mənim
doğrudan da azərbaycanlı aktrisa olduğumu bilsin. Amma filmin ssenari
müəllifi Elçin
Əfəndiyev qorxdu və filmdən imtina etdi ki,
mən belə bir ssenari yazmamışam.
Şahmar da onda dedi ki,
ssenaridən niyə imtina edirsən, biz Nuriyyənin başına fırlanmalıyıq
ki, rolu bu cür oynayıb.
Bizim Azərbyacan aktyorları hər şeyə qadirdir. "Milli bomba" filminin rejissoru Vaqif Mustafayev hər yerdə deyirdi ki, bu
filmdə Nuriyyə rolun öhdəsindən elə gəlib ki, beynəlxalq arenaya çıxsa "Oskar" alardı. Bəs niyə almıram? Sən rejissorsan, düş qabağa, danış. Amma o filmdən
sonra əməkdar artist adını aldım. Çoxları bu fəxri adı
indi almağıma təəssüf elədi.
Mən nə etdimsə, öz gücümə etdim. Heç kimin evini yıxmamışam, badalaq vurmamışam, nə də bəziləri kimi arxamda kimsə olmayıb - hər şeyi öz gücümə etmişəm.
Mən təmiz qadınam. Vaxtında çoxları mənə
deyib ki, aktrisalıq sənlik deyil, sən əsl ev xanımısan.
Amma mən mübarizə apardım və çoxlarına sübut etdim ki, sənətdə olan azərbaycanlı qadının gözəl
sənəti də var, ailəsi də. Ailəmə, uşaqlarıma sadiq, saf qadın olmuşam.
- Eşitdiyimizə
görə, səsiniz
də gözəl olub...
- Mən
ansambllarda çalışırdım,
sənətə məhz
müğənni kimi
gəlmək istəyirdim.
Amma İncəsənət
Universitetinə qəbul
olunanda yolum ayrıldı. Bizə dərs verən Rahim müəllim mənə dedi ki, qızım, oxuyanlar çox olacaq, sən get aktrisalığını
elə, çünki
sən yaxşı aktrisa olacaqsan və bu sahədə
udacaqsan. Bir şeyə təəssüflənirəm
ki, bu sənətə
gələndə anamdan
xeyir-dua ala bilmədim. Bəlkə o vaxt atam
olsaydı, o, xeyir-dua verərdi, çünki sənəti
qiymətləndirən adam
idi.
- Hazırda
müğənnilərin maddi
vəziyyəti yaxşıdır,
müğənni olmadığınıza
görə peşman deyilsiniz ki?..
- O vaxt
dolanışığı, gün-güzəranı nəzərə
alıb sənətə gəlmirdilər. Sənətimi indi də sevirəm və buna görə
peşman deyiləm. Amma dolanmaq da
vacibdir. İnanırsınız
ki, mən hələ də kirayələrdə yaşayıram?
Sənətə gələndən
2 dəfə ev növbəsinə dayanmışam,
ancaq verilməyib. Ötən gün verilişlərin biri məni çəkməyə
gəlmişdi. Kirayə
qaldığım yerdə
çəkiliş etməyə
xəcalət çəkdim,
axırda verilişi rəfiqəmin evində çəkdik. Düzünü
dedim ki, evim yoxdur. Bacımın
qızları söylədilər
ki, nahaq dedin, camaatdan ayıbdır. Dedim, bəs neyləyim? Artıq hər şeyi olduğu kimi deyəcəyəm. Vətənim əldən
gedib, 2 balam gedib. Bundan sonra
nə itirəsiyəm?
O vaxt Polad Bülbüloğlu mədəniyyət
naziri idi, imkan vermədi ki ev alım.
Prezident Administrasiyasına
yazdım ki, evim yoxdur, onlar
da Mədəniyyət
Nazirliyinə göstəriş
verdilər ki, bu məsələyə baxın. Polad Bülbüloğlu da yazdı ki, mən belə bir aktrisa tanımıram.
Yalanın dərəcəsinə
baxın. Guya, məni tanımırdı,
yaxşı tanıyırdı,
sadəcə, başından
elədi. 40 ildir gözləyirəm ki, ev alacağam, hələ səs-səmir çıxmır.
Mənimki ev sarıdan heç gətirməyib. Qayınanam
da oğlu qala-qala vəsiyyətlə
evini qız nəvəsinə verdi. Aldığım prezident təqaüdü dolanışığımıza
ancaq yetir. Oğlumun ailəsi də kirayədə qalır, görün mən neçə nəfərə baxıram.
Xatirə Əsilbəyli
Həftə içi.- 2009.- 1 may.- S. 6.