Səfirin Ağcabədi, Bərdə Gəncə səfəri

 

Məqsəd həyata keçirilən layihələr üzrə tədbirlərdə iştirak etməkdir

 

Səfərin məqsədi "Ot kökləri və insan təhlükəsizliyi qrant yardımı proqramı" çərçivəsində Ağcabədi rayonunun Hüsülü kəndində . tikintisi başa çatan tibb məntəqəsinin açılışı ilə bağlıdır. Səfirlikdən verilən məlumatda qeyd olunur ki, mərasimdə səfir M.Oki, Ağcabədi rayonunun icra başçısı Şahin Məmmədov və müvafiq təşkilatların rəhbərləri iştirak ediblər. Qeyd edək ki, tibb məntəqəsi ilə bağlı sözügedən layihə üzrə qrant müqaviləsi Yaponiya səfirliyi ilə "İnkişaf 2006" QHT arasında 17 dekabr 2008-ci ildə imzalanıb. Layihənin əsas məqsədi Ağcabədinin Hüsülü kəndində tibbi xidmətin səviyyəsini yaxşılaşdırmaqdır. Məlumata görə, layihədən faydalanacaq insanların sayı ümumilikdə 9800 nəfərdir. Layihənin ümumi dəyəri isə 87977 ABŞ dollarıdır.

Səfirliyin məlumatında o da qeyd olunur ki, eyni layihə çərçivəsində səfir M.Oki Bərdə rayonuna da gedəcək və burda iki kənddə içməli su təchizatı sisteminin inşası layihəsinin başa çatması münasibətilə açılış mərasimində iştirak edəcək. Qeyd edək ki, Bərdədə layihə üzrə qrant müqaviləsi səfirliklə "Aran" QHT arasında 27 noyabrda bağlanıb. Bu sistemin həyata keçirilməsi ilə içməli sudan yararlanacaq insanların sayı 7600 nəfər olacaq. Layihəyə 87.780 ABŞ dolları vəsait ayılıb. Yaponiya səfirliyinin məlumatında vurğulanır ki, səfir M.Oki mayın 6-da isə eyni layihə çərçivəsində həyata keçirilmiş Gəncənin Təcili Tibbi Yardım Xəstəxanasının reanimasiya şöbəsinin açılışında iştirak edəcək. Həmin mərasimə Gəncə şəhər İcra Hakimiyyətinin başçısı Eldar Əzizov da qatılacaq. Məlumatda deyilir ki, bu layihə səfirliklə "Gənc liderlər" QHT ilə birgə həyata keçirilib ümumilikdə layihəyə Yaponiya səfirliyi 88.000 ABŞ dolları vəsait ayırıb. Bildirək ki, Yaponiya hökumətinin "Ot kökləri insan təhlükəsizliyi qrant yardım proqramı" Azərbaycanda 2000-ci ildən həyata keçirilir. Həmin proqram çərçivəsində 115 layihə maliyyələşdirilərək həyata keçirilib.

 

 

Canbaxışlı N.

 

Həftə içi.- 2009.- 6 may.- S. 5.