“Türkün
qılıncının gücünü dünya görmüşdü,
indi də
idrakının gücün görür”
Eluca Atalı: “Qarabağ
problemini həll edəcəyik, amma bizim erməni məsələmiz əbədidir”
“Ermənilər dünyada yeganə millətdr ki, fahişəliyi müqəddəsləşdiriblər”
“Hərbçilərimizin
Qarabağdakı döyüş
taktikasına hər kəs heyran qalır…”
İsveçdə yaşayan azərbaycanlı yazıçı
Eluca Atalının əsərləri 15-dən artıq
dildə tərcümə
olunub. Bu günədək 28 kitabı
çapdan çıxıb,
5 kitabı isə hazırda xarici dildə yayımdadır.
Kitabları “Amazon” və digər
məşhur kitab satış mərkəzlərində
satılır. Eluca
xanımla söhbətimizdə
ilk olaraq şanlı ordumuzun Qarabağ və ətraf bölgələrdə apardığı
hərbi əməliyyatlarla
bağlı fikirlərini
öyrənməyə çalışdıq:
– Bu,
tarixi bir hadisə, Azərbaycan
tarixinə Vətən
müharibəsi kimi yazılacaq bir səhifədir. Həm də şanlı
bir hadisədir. Bu qələbəni ordumuz qazanır, xalqla ordunun birliyinin yarandığı
bir məqamdır.
Bu günkü əhval-ruhiyyəni
mən yalnız
1988-ci ildə Meydan olaylarında və 20 yanvar 1990-ci il
Yazovun tankları sivil əhalinin üzərindən sürüb
keçdiyi an görmüşdüm.
İnanın, nə qədər
həsrətindəydim xalqım
qalxsın, mənfur düşmənə qarşı
birləşsin. Əslində, illərdir biz hamımız
bu günü gözləyirdik. Nəhayət,
gözlədiyimiz baş
verdi.
Onu da xüsusi qeyd etmək istərdim ki, 1918-ci ildən bəri itirə-itirə gəldiyimiz torpaqalrımızdan
bir qarış belə geri qayıtmayıb. Bu günün
əlamətdar hadisəsi
artıq torpaqlarımızın
qayıtmasıdır. Axırıncı dəfə nə
zaman ordumuz olmuşdu? Öz milli ordumuzdan söhbət gedir! 1918-ci il 26 iyunda
ordumuz yarandı, amma möhkəmlənməyə
imkan tapmamış dövlətimiz işğal
olundu. Elə o gündən itirə-itirə
əriyib azalırıq,
hər mənada.
Amma indi hər cür
təchizatı olan qüdrətli ordumuz var.
Son günlər Amerikalı
hərbiçinin Qarabağ
savaşını hərbi
baxımdan döyüş
taktikasını və
orda işlənən
silahların təhlilini
oxuduqda Ali Baş Komandirimiz İlham Əliyevdən tutmuş generallarımız, siravi əsgərlərimizə qədər
hamısı ilə fəxr etdim. Hərbçilərimizin Qarabağdakı döyüş
taktikasına hər kəs heyran qalır. Türkün qılıncının gücünü dünya görmüşdü, indi
də idrakının
gücün görürlər.
Yeri gəlmişkən
bir məsələni
də deyim, əslində bizim güclü hərbçilərimiz
zaman-zaman olub, amma heyif ki,
idrakımız özgə
bazarında xərclənib. General Əliağa Şıxlinskinin
“Üç bucaq” əməliyyatı ilə
1904-cü ildə Uzaq
Şərqdə Rus-Yapon
savaşında Rusiya qalib oldu. Yenə acınacaqlı haldır ki, istər Ə.Şıxlinski və
Mehmandarov kimi dahi hərbçilərimiz
ömürlərinin sonunda
küçə süpürdülər.
Millətin milli dövləti
olmayanda onun övladları yetim kimi yaşayır. Torpağımızın bu gün geri qaytarılmasının
bir səbəbi də bu gün
milli dövlətə
sahib olmağımızdır.
– Sizcə, erməniləri
başqa xalqlardan fərqləndirən nədir?
– Onların fitrəti. Millət kəmiyyət deyil, millət keyfiyyətdir.
Biz deyirik, türk birsifətlidir, arxadan vurmaz, basdığını
kəsməz, söz verər, sözün tutar, yıxılanı qaldırar və s. Erməni bütün bunların əksidir, məkrli, hiyləli, fürsətçi, sərmayəçi,
xəyanətkar, amansız,
müxənnətçi. Zəifi əzər,
güclüyə əyilər.
Erməni onun-bunun qapısında başın boynuna qoyub yalvarar, əzdilər, öldürdülər,
amandı yardım edin, imdad diləmək,
dilənmək onun fitrətində var. Onlar mitinqlərə minlərlə
çıxırlar, biz yüzlərlə. Çünki bizim fitrətimizdə kiməsə yalvarmaq yoxdur. Onlar kimi biz BMT, Avropa
Şurasının qarşısında
durub yalvarmağı özümüzə sığışdırmırıq.
Türk bir dəfə qalxar ayağa, sarılar silaha, itmiş ədaləti bərpa edər. Türk özünə güvənəndir,
tək qol baxımından yox, həm də mənəvi baxımından
öz kimliyindən güc tapandır.
Asif Ata deyir: “Türk ata minər Koroğlulaşar, atdan düşər Füzuliləşər”.
Bu xüsusiyyəti ermənidə görə
bilərsən? Və
ya Cavahirlər Nehru deyir: “Türk öldürməyi sevməz,
ölümlə öcəşər,
məcbur olub öldürdüyünün üzərində
diz çökər körpə kimi ağlar. Öldürməyi
sevən monqoldur, qandan həzz alan odur.”
Bunu ki, biz demirik, bizə kənardan baxan deyir. Erməni fürsətdən bəhrələnər,
öz çirkin mənfəəti üçün
vasitə axtarar.
Məşhur fransız yazıçısı
A.Duma Qafqazı gəzdikdən sonra Qafqazdakı millətləri
kitabında belə təhlil etmişdir: “Türkün sözünə
inanacaqsan, rusun yazılı müqaviləsinə,
ermənin nə sözünə, nə də yazılı müqaviləsinə”. Məncə, bunu faktlarla açıqlamağa artıq
ehtiyac yoxdur. Paşinyan bütün dünyaya zəng edib zəhləsin tökdü,
Azərbaycanın üstünə
vasitəçi saldı,
3 günlük atəşkəs
sözləşməsinin birinci
dəqiqəsindən sözünü
və imzasını ayağının altına
qoyub tapdadı. Belə olan halda, bu
millətlə hansı
dildə danışa
bilərsən?
Ümumi halda, ermənilər qatışıq etnosdular,
onlar Fələstindəki
hetlərlə (yahudilərə
yaxındır) farsların
qarışığından əmələ gəliblər. O üzdən
nə şərqdən
şərqdilər, nə
də qərbdən qərbdilər. Onlarda yahudilərdə sərmayəçilik və
pulçuluqla, farslardakı
hiyləgərlik və
xəyanətkarlıq birləşib.
Amma mənə qalsa, bu günkü ermənilər eramızdan
əvvəlki Anaid məbədlərində artmış
millətin nəvələridir.
Dünyada yeganə millətdilər
ki, fahişəliyi müqəddəsləşdiriblər.
Ermənilərin dövlətləri olmadığı
üçün onlarda
ta qədimdən məbədlərə sığınıblar,
sonralar da kilsələr dövlət
rolun oynayıb. Məbədlər vasitəsi ilə bunlar idarə olunub, möhkəmləniblər.
Bunlar üçün keşişin
dediyi siyasətçinin
əməlindən irəli
olub. İbadət
adı ilə gedib düşdükləri
yerdə məbəd tikib sonradan həmin torpaqlara iddialı olublar(Bizim Alban məbədlərimizə
sahib çıxdıqları buna nümunədir!). Erməni keşişləri məbədi
karvansaraya döndərir,
yoldan keçənlər
burda gecələyir, onlarla erməni qadınları yaxınlıq
edir, pul qazanır, həmin pula yeni məbədlər tikirdilər və həm də bu yolla millətin
sayın artırırlar. Bu haqda
Strabon öz əsərlərində yazır,
onun fikirlərini erməni tarixçisi A.Perixanyan təsdiq edir. O yazır ki, “məbəd fahişəliyi əyanlardan
tutmuş qullaradək
cəmiyyətin bütün
təbəqələrinin iştirak
etdiyi bir mərasim qaydası idi”. Bu ideya
o qədər genişlənir
ki, hətta pula ehtiyacı olmayan tacirlər belə qızlarını gətirib
millətin gləcəyi
naminə məbədə
təhvil verirdilər.
– Ümumiyyətlə
erməni millətinin
mənşəyi haqda
nə deyə bilərsiniz?
– Bu gün onların mənşəcə 6 millətlə
daha çox qarışığı olduğu
sübut edilir. Qan qarışıqları çox
olduğundandır ki,
hansı dövlətə
getsələr oranın
siyasətçisi ilə
dil tapa bilirlər. Çünki siyasət çoxüzlülük
tələb edir.
“Böyük Ermənistan” xülyası
üçün pullarını
xərcləməkdən şövqə
gəlirlər. Bir şeyi
də gərək unutmayaq, biz Qarabağ problemin həll edəcəyik, amma bizim erməni məsələmiz əbədidir.
Dünyada sonuncu erməni
qalana qədər “Böyük Ermənistan” xülyası yaşayacaq.
Ona görə də, erməni ilə xüsusi döyüş taktikamız olmalıdır.
– Bu gün Azərbaycanda bir çox millətlərin və etnik xalqların
nümayəndələri də
yaşayır. Kənar
təsirləri nəzərə
almasaq, Azərbaycanda bu sahədə hər hansı problem müşahidə etmisiniz?
– Azərbaycan tarixinə baxsanız, biz etniklərlə
tarixən problemsiz yaşamışıq. Onlar Azərbaycanın
vətəndaşı, yurddaşı
olublar, bütün vətən savaşlarında
türklərlə çiyin-çiyinə
savaşıblar, “Bu yurd
mənimki deyil” fikri beyinlərindən keçməyib. Ən
yaxın tariximizdəki
Qarabağ savaşında
talış, kürd,
yahudi, lahıc, enqloy, rus, malakan,
ləzgi və s. hamısı qanından, canından keçib. Bizim birgə adət-ənənəmiz,
qohumluq bağlarımız,
tariximiz var. Biz türklər
hamıya qucaq açmışıq, etiraf
edək ki, ermənidən savayı, kimsədən xəyanət
görməmişik. Bu
günkü Ermənistan
demək olar, dünyada tək millətli dövlət hesab olunur. Orda yalnız az sayda
yezidi kürdləri var ki, onları
da gözün çıxdına salıblar.
– Sizcə, bu gün düşmən
niyə mülki əhalini hədəf seçir. Bu da ermənilərin tarixi xislətindən irəli gəlir, yoxsa…?
(Ardı var)
YƏHYA
Hürriyyət.- 2020.- 17-19 oktyabr.-
S.7.