“İş
yoldaşlarımın içində
İrəvan erməniləri
var”
Əvvəli ötən sayımızda
– Sizcə, bu gün düşmən
niyə mülki əhalini hədəf seçir?
– İstəyir bizi
sarsıtsın, xalq qorxsun savaşdan çəkinsin. Biz təbiətən sakitliyi sevən, humanitar, savaş istəməyən bir millətik. Amma bu gün əksinə olub, qocadan tutmuş cavana qədər, kişidən tutmuş qadına qədər hər kəs yalnız savaş istəyir. Hətta 3 günlük atəşkəs
söhbətini ağlaşma
ilə qarşıladıq.
Çünki ermənin cənnət
yurdumuz olan Qarabağa sahiblənməsi
bizim ləyaqətimizi,
şərəfimizi tapdayıb.
Erməni fiziki gücdən
qorxan olduğu üçün biz ona güc göstərməliyik.
O təbiətən döyüşkən
deyil, çətinliyə
tab gətirən millət
deyil. Onlar yaxşı yaşamağı
sevirlər, harda günləri xoş keçsə, orda yaşarlar. Onlarda yurd anlayışı,
torpağa, yurda bağlılıq bizdəki
qədər dərin deyil. Biz torpağı
ana bilmişik, torpaq haqqı deyib, and içmişik.
Bu yurdçuluq sevgisidir. Erməni isə dünyaya
səpələnib, haraya
sərmayə qoyub qazanc əldə edə bilərlərsə,
ora cumurlar. Bir faktı da deyim,
Bakıya da bunlar XIX əsrin sonlarında neft fantan vuran vaxtı
gəldilər. Baxıb gördülər
dünya Bakıya maya qoyur varlanır,
bunlar da axın etdilər. Amma az bir müddətdə Bakının siyasətini
ələ keçirtdilər,
təbii ki, rusla – bolşeviklərlə
əlbir olub inqilab adı ilə daşnak qüvvləri yığdılar.
Stepan Şaumyanlar, Lalayanlar, Balayanlar ta 1918-ci il
mart qırğınını törədənə qədər
at oynatdılar. Yuxarıda
dedim, bunlar fiziki gücdən qorxandılar, 1 apreldə
36-cı silahlı Türküstan
batalyonu şəhərə
girib daşnaklara silahı yerə qoy əmri verənə
qədər 12 min adamı
qətl etdilər.
– Hadrutun alınma xəbərini necə qarşıladınız?
– Göz yaşı ilə!!! Tək Hadrutu yox, hər alınan təpə, dağ, kənd, şəhər xəbərini sevincdən
ağlayaraq qarşılayıram.
Yurdumuz qayıdır, şəhərlərimiz,
kəndlərimiz bərpa
ediləcək, torpağımız
əkiləcək. Bunlar nə
acgöz millətmişlər?
Hadrut, Şuşa,
Xankəndi və Kəlbəcərdəki qızıl
zavodunun ətrafındakə
tək-tük tikilidən
savayı, bir dənə kənddə daş-daş üstündə
qalmayıb, məzar daşına qədər söküb aparıblar.
– Siz yaşadığınız ölkədə
ermənilərlə üz-üzə
gəlmisinizmi?
– Məhəlləmizdə əsasən
Suriya və Livan erməniləri var, iş yoldaşlarımın
içində həm
də İrəvan erməniləri var. Ümumi
halda, olduğum kurslarla birgə hardasa 15-20 İrəvan ermənisi ilə bir yerdə olmuşam, heç vaxt Qarabağın adın tutmayıblar. Amma Suriya və Livan erməniləri Azərbaycanlı olduğumu
bilən kimi Qarabağın ermənilərin
olduğunu deyib, bunu mənimlə mübahisə mövzusu ediblər, tutarlı cavabların vermişəm.
İsveçdə xaricilərlə söhbət edəndə
Xocalıdan olduğumu
deyib, ermənilərin
etdiyi soyqırımı
açıqlayıram.
-Gəncədə
törədilən terror aktıyla
bağlı yaşadığınız
ölkədə təbliğat
işləri aparıb
dünya ictimaiətinə
çatdırdınızmı?
– Bu yöndə bacardıqca iş görürük, məqalələr, intervyular,
söhbətlər, press konfranslar
və s. 17 oktyabrda şəhər mərkəzində
dövlətimizə və
ordumuza dəstək aksiyası keçirəcəyik.
– Yeni əsərləriniz
çapdan çıxıbmı?
– Son kitabim iki ay əvvəl Hindistanda benqal dilində “Xoş gəldin, Ayrılıq” yayımlandı,
yüksək rəylər
almış və Kalkutda universitetində konfrans vermək üçün dəvət
ediblər. “Tiqranizm
Xocalıda” kitabım
bu günlərdə ingilis və ərəb dilində yayımlanacaq, Anka quşu 8-11 yaşlı uşaqlar üçün
olan kitabım Türkiyədə yayımdadır.
“Atanurun sərgüzəştləri”
uşaq məcara kitabım Özbəkistanda
yayımdadır. Hal-hazırda “İran hizbullah zindanında” romanımı kitablaşdırıram.
– Oxucularınız
daha çox hansı ölkədəndi?
-Türkiyə, Özbəkistan,
İran, Əfqanistan,
İraqdan daha çox məktub aldığıma görə
hələ ki bu ölkələri deyə bilərəm.
– Cəbhədəki
son vəziyyəti necə
qiymətləndirirsiniz?
– Əla! Hücuma keçən əsgərlərimizin
vuran əllərindən
öpürəm. Yurd
müqəddəsləşən torpaqdır, onlar müqəddəs iş görürlər. Bu yolda dizləri bükülməsin, ürəkləri
əsməsin.
-Düşmən
çox sayda itki verir. Artıq,
Xankəndinin və Şuşanın boşaldıldığı
deyilir…
– Xankəndindən və Şuşadan çəkilmiş
videolara baxıram, düşmən arxasına
baxmadan vahimə içində qaçır.
Ağıllarına gətirmirdilər
bir gün hücuma keçəcəyik,
qondarma dövlətin
and içmə binasın
vurub yerlə bir edəcəyik! Biz gözlənilməz olduğumuz halda gözlənirdik, yağı
tapdağında olan doğmamızın gözü
yolda qalmışdı.
1992-ci ilin 29 martında
mənim Ocaqçı
qardaşım Amaltay Şuşa uğrunda
gedən savaşda düşmən gülləsinə
tuş gəldi. 10 mayda onun
40 mərasiminə Şəmkirə
gedirdik, sübh tezdən Göyçayda yolda qarşımıza yük maşınları
çıxdı. Maşının arxasında əsgərlər
vardı, avtomatlarını
kökslərinə sıxmışdılar,
yağış yağırdı.
Uşaq ikən tarix kitabından Rusiyadan qayıdan Napolionun məğlub ordusunun Fransaya nizamsız qayıtdığını oxuduğum
sətirləri xatırladım.
Məğlub əsgərin üzündə
nə dərəcədə
kədər, qüssə
olardısa, onu Şuşanın məğlubiyyətində
gördüm. İnanın, bu dəqiqə bu sətirləri yazanda ağlamaqdan özümü saxlaya bilmirəm. 28 il keçib, amma o səhnə yenə də film kimi gözlərimdən çəkilmir.
Şuşa alınandan sonra gedib o torpağı öpəcəm, üz qoyacam yurdumun müqəddəs torpağına.
– Əsərlərinizdə erməni vəhşiliklərindən bəhs
edirsiniz…
– Erməni xisləti desək, daha düz olmazmı? Tutaq elə “Tiqranizm Xocalıda” əsərim, bunu tək vəhşilikdən
bəhs edən bir əsər saymaq nə dərəcədə düz
olardı? Burda bizim
eranın 50-60-cı illərində
ermənilərin ilk ermıni
dövləti ideyasından
tutmuş – Roma imperiyasının
zəifləyən vaxtı
imperiyanın bir hissəsini erməni dövləti elan etdilər. Lakin bu cəmi 2-3 il yaşadı, Roma imperaturu Marsel ordu sərkərdələrindən
biri olan, mənşəcə erməni
II Tiqranı atının
quyruğuna bağlayıb
Avropada sürütlədi
və bununla da onlarda dövlət
ideyası məzara gömdü, ta ki 1800-cü illərə kimi Rus-İran savaşına qədər,
1828-ci il Naxçıvan
və İrəvan xanlıqları ləğv
olunub İrəvan quberniyası yaranana qədər olan bir dövürdən 1992-ci
il Xocalı soyqırımına qədər
böyük bir tarixi olayları bu kitaba sığışdırmışam.
Təbii
ki, yuxarıda saydığım erməni
kimliyi əsərboyu açılır, Tiqranın
keyfiyyətləri 1918-ci ildə
Naxçıvan, Zəngəzur,
İrəvan, Güney
Azərbaycanı qırmış
Andronikdə, “Ocaq” əsərini yazmış
Zori Balayanda da yaşadığını
göstərmişəm.
Digər
erməni xislətindən
bəhs edən əsərim sizin də oxuduğunuz “Nalşəkilli mühasirə”dir.
1914-cü il Anadolu cəbhəsində
ermənilərin Rusiya
çarı II Nikolaydan
Şərqi Anadolunu istəmələrindən 1918-ci il daşnak qoşununun Laçında
Zabux dərəsində
Sultan bəyin Nalşəkilli
hərbi taktikası ilə süquta uğradılana qədər
olan bir dövrü əhatə edir. Digər romanım isə
“Savaşda qalib yoxdur” ki, yaxın
zamanda çapa hazırlamağı düşünürəm.
Sonda Asif Atanın bir fikrini demək
istəyirəm, o, deyir:
“Biz Qafqazda şanslı
millətik, türk dünyası adlanan böyük dənizə axırıq. Qafqazda bizdən savayı heç kimin belə bir şansı
yoxdur”
Mənə qalsa, Qarabağ savaşından nə gözləyirəm? Torpaqla yanaşı erməniyə
yardım edən fars rejiminin
və rusçuluğun
tüğyanı Azərbaycanda
enəcək, türkçülük
ideyası yüksələcək.
Bu da yaxın
gələcəkdə Turançılıq
ideyasının əmələ
keçməsinə səbəb
olacaq.
Qarabağın işğalını ermənin xeyrinə həll etmək istəyn MİNSK qrupu türkün yaddaşsızlığına
hesabladığı siyasi
gedişində yanıldığı
üçün xar olacaq! Amma utanmayacaq, çünki
siyasətçidə bir
yox, bir neçə sifət var.
YƏHYA
Hürriyyət.- 2020.- 20-21 oktyabr.-
S.10.