BƏŞƏR ÖVLADININ

HÜRRİYYƏT VƏ İSTİQLALI

 

ƏNUŞİRƏVAN İBRAHİMİ QANUNLARI VƏ

FİRİDUN İBRAHİMİ ANAYASASI!

 

Fədakarlığınız nəticəsiz qalmayıb. Məsləkinizlə, mübarizə əzminiz və şəhadətinizlə yandırdığınız milli azadlıq məşəli bu gün sizin yolunuzu davam etdirən milyonlarla türk ərənlərinin ürəyində alovlanaraq azadlıq yoluna nur saçmaqla türkün milli azadlığını addım-addım yaxınlaşdırır.

 

Əvvəli ötən sayımızda

 

OBYEKTİV MÜLKİYYƏT, BÖLGÜ VƏ ƏMƏK HAQQININ

ƏNUŞİRƏVAN İBRAHİMİ QANUNLARI

 

1918-ci ildə Rusiyada V. Lenin başda olmaqla bolşeviklər K. Marksın elmi sosializm nəzəriyyəsinə aid olan anlayışlardan şüar kimi sui-istifadə edib zəhmətkeş kütlələrini aldatmaqla onlardan zərbə qüvvəsi kimi istifadə edərək hakimiyyəti ələ almış və dünya tarixində ilk dəfə olaraq dövlət quldarlığı quruluşu qurmuşlar. Mövcud olduğu 74 il ərzində az qala dünyanın yarısını öz əsarəti altına alaraq bütün dünyaya özünü sosialist dövləti kimi qələmə verməklə guya bu quruluşun K. Marksın elmi sosializm nəzəriyyəsi əsasında qurduqlarını iddia etmişlər. Əslində Rusiyada qurulub SSRİ adlanan dövlət V.Leninin elmi ədəbiyyatda “Hərbi kommunizm” adlanan nəzəriyyəsi əsasında qurulmuş, 1980 – ci illərdə hakimiyyətə gələn M.Qorbaçovun V.Leninin digər, “Yeni Iqtisadi Siyasət” adlanan nəzəriyyəsi əsasında həyata keçirdiyi islahatlar nəticəsində dövlət feodalizmi quruluşuna çevrilmişdir. V.Leninin K.Marksın elmi sosializm nəzəriyyəsi ilə daban-dabana zidd olan bu “Dövlət Quldarlığı” və “Dövlət Feodalizmi” nəzəriyyələri bolşeviklər tərəfindən elə ustalıqla “Marksizm” adı ilə pərdələnmişdir ki, bunu nəinki SSRİ-nin iqtisadçı, hüquqşünas alimləri, hətta dünyanın ən məşhur iqtisadçı və hüquqşünas alimləri belə bolşeviklərin bu sirrini bü günədək aça bilmir.

Mən 1972-ci ildə indiyədək dünya iqtisad elmində mücərrəd, yəni adı çəkilsə də məzmunu bəlli olmayan obyektiv Mülkiyyət, Bölgü və Əmək Haqqı iqtisadi qanunlarının məzmununu kəşf etdiyim zaman SSRİ-də mövcud olan quruluşun sosializm deyil, “Dövlət quldarlığı” quruluşu olub V. Leninin “Hərbi kommunizm” nəzəriyyəsinə əsaslandığını, onun “Yeni İqtisadi Siyasət” nəzəriyyəsinin mahiyyətinin isə dövlət feodalizmi olduğunu elmi əsaslarla sübut edərək bu barədə o zaman SSRİ-nin baş ideoloqu olan M. Suslova müraciət etdim. Təbii ki, buna görə mənim başımı sığallamadılar. SSRİ dağıldıqdan sonra bu qanunlar Bakı qəzetlərində çap edilsələr də onun mahiyyətini, yəni ölkədə vətəndaşların, bütövlükdə cəmiyyətin inkişafı üçün, müasir dövrün tələblərinə cavab verə biləcək dövlət quruluşunun yaradılmasının yolunu göstərən bir vasitə olduğunu bolşeviklərin uzun illər hiyləgər təbliğatı nəticəsində sosializm sözünü sovet hakimiyyəti kimi başa düşərək diksinən, qorxuya düşən insanlar indiyədək dərk edə bilməmişlər. Həm də təkcə sadə insanlar deyil, dünyanın tanınmış alimlərinin çoxu belə K.Marksın sosializm nəzəriyyəsindən söz düşdükdə bunu bolşeviklərin təqdimatındakı kimi təsəvvür edərək ömür boyu xırmanda dövrə vurub taxıl tapdalayan xırman atları qamçı görəndə hətta cıdır meydanında belə yerində dövrə vurduqları kimi, sovet hakimiyyəti kimi dərk edirlər.

Mənim sovet alimləri və ideoloqlarının K. Marksın elmi sosializm nəzəriyyəsinin özülü olan “Proletariat diktaturası” və “İctimai mülkiyyət” habelə “Xüsusi mülkiyyət”, “İzafi dəyər” anlayışlarının mahiyyətini necə saxtalaşdırdıqlarını, K.Marksın elmi sosializm nəzəriyyəsinin təcrübədə hansı iqtisadi, ictimai mexanizmlər vasitəsilə reallaşdırmaq mümkün olduğu və ümumiyyətlə sosializmin mahiyyət etibarilə nə olduğunu, kəşf etdiyim qanunlar əsasında izah etdiyim monoqrafiya Rusiya Höküməti yanında Maliyyə Universitetinin Sankt-Peterburq filialının elmi şurasının 20.06.2017-ci il tarixli 44 saylı qərarı ilə Sankt-Peterburq şəhəri, İnfo-da nəşriyyatında rus dilində məhdud sayda çap olunması əlbəttə ki, geniş oxucu kütləsinin sosializm quruluşunun mahiyyətini dərk etməsinə yetərli deyildi. Bu həm də geniş oxucu kütləsinin sosial iqtisad elminə və Markisizmə bələd olmaması ilə əlaqədardır. Bu səbəbdən mən məşhur hüquqşünas, kiçik ədliyyə müşaviri Məmmədxan Əzizxanlı ilə birlikdə K. Marksın elmi sosializm nəzəriyyəsini təcrübədə reallaşdıra biləcək müasir dövlətin Anayasasını işləyib hazırladıqdan sonra türk ölkələri birliyinin vahid Turan dövlətində birləşəcəyi halda türk millətinin bütövlükdə bu Anayasa əsasında hətta bu gün Avropanın ən inkişaf etmiş ölkələrində belə mövcud olmayan münbit iqtisadi və ictimai şəraitdə sürətlə inkişaf edib dünyanın ən qabaqcıl dövlətlərindən, cəmiyyətlərindən birinə çevrilə biləcəyini dərk edərək türk dövlətlərinin vahid Turan dövlətinə çevrilməsinin hazırlıq və keçid mərhələsinin strateji əsaslarını da işləyib hazırladıq.

Bütün bunları ardıcıllıqla oxucuya izah edəcəyəm. Dünyanı, o cümlədən ən məşhur iqtisadçı və hüquqşünas alimləri dəhşətə gətirən söz K. Marksın “Proletar diktaturası” terminidir. Bu termin sovet dövlətinin ölkə ərazisində mülkiyyəti dövlətin əlində, sahibliyində cəmləşdirib, bütün vətəndaşları isə mülkiyyət hüququndan məhrum edərək onları dövlətin quluna çevirməsi anlamında başa düşülür. Bolşeviklər tam mərkəzləşmiş bu mülkiyyəti rəsmən dövlətə versələr də, reallıqda onu dövlət mexanizmini idarə edən piramidaşəkilli dövlət sisteminin üfüqi və şaquli pillələrində duran dövlət məmurlarının qeyri-rəsmi mülkiyyətinə vermişdilər. Çünki, dövlət mexanizmi canlı və şüurlu varlıq olmadığından, o bu mülkiyyətə sahiblik edə, nə də onu idarə edə bilməz. Faktiki olaraq bu mülkiyyətin sahiblik, istifadə və sərəncam hüququ dövlət məmurlarının vəzifə səviyyəsi və səlahiyyətlərinə uyğun olaraq, onların arasında bölüşdürülmüş olur. Bu o deməkdir ki, Sovet hakimiyyəti sıravi vətəndaşları dövlət məmurlarının quluna çevirməklə yanaşı, hakimiyyət piramidasının aşağı pillələrində duran məmurların özünü də hakimiyyətin ən yuxarı pilləsində durub dövləti təmsil edən şəxsin quluna çevirmişdi. Proletariat anlayışının irqindən, milliyətindən, cinsindən, əqidəsindən, ixtisas, vəzifə və s. asılı olmayaraq ona gəlir gətirən mülkiyyəti (kapitalı) olmayan şəxs olduğunu nəzərə aldıqda sovet hakimiyyətinin proletariatın diktaturası deyil, sadə, mülkiyyətsiz vətəndaşların üzərində, rəsmən mülkiyyət hüququ olmayıb, reallıqda dövlət mülkiyyətinin sahibi olan dövlət məmurlarının diktaturası olduğu aydın olar. Bundan başqa hansısa fəhlənin, kəndlinin, müəllimin, mühəndisin və s. hansısa vəzifəyə təyin etməklə, onun vəzifə səlahiyyətlərinə uyğun dövlət mülkiyyətini mənimsəmək imkanı verilməsi də proletariat diktaturası deyil. Bu barədə K.Marks F.Boltyeyə ünvanladığı məktubda yazır ki; “Fəhlələrin dağınıq iqtisadi hərəkatından hər yerdə siyasi hərəkat, yəni öz marağını ümumi formada, yəni bütün cəmiyyət üçün icbari olan formada həyata keçirməyə çalışan sinfin hərəkatı olan formaya gəlir”. Qeyd edək ki, heç bir mülkiyyəti (kapitalı) olmayan sinif kimi proletariatın çoxluq təşkil edən və mövcudluq uğrunda ən aktiv mübarizə aparmağa məhkum olan hissəsi fəhlə sinfidir. Belə ki, proletariatın tərkib hissələri olan mülkiyyətsiz müəllimin, mühəndisin, nazirin və s. proletarların vəziyyəti fəhlələrin vəziyyəti qədər dözülməz olmadığından onlar bu mübarizədə fəhlələr qədər aktiv olmur. Buna görə də K. Marks daim proletariatın vəziyyətindən danışarkən ən çox onun vəziyyətini ən qabarıq ifadə edən fəhlə sinfini dilə gətirir. Məhz buna görə markisizmə bələd olmayan kütlə proletar anlayışına çox dar çərçivədə yanaşaraq bu ifadəni ancaq fəhlə, yaxşı halda isə, həm də kasıb kəndli kimi anlayır.

Kapitalizm cəmiyyətində bütün vətəndaşların, o cümlədən kapitalı olmayan proletarların kapital sahibi olmaq hüququ tanınsa da, nə bu hüququ iqtisadi cəhətdən mütləq reallaşdırılmasını təsbit edən inzibati qanun, nə də iqtisadi mexanizm var. Ölkədəki bütün proletarların ən ümdə tələbi və marağı onların mövcudluğunu təmin edən kapitalla təmin edilməsidir. Onun bu marağının bütün cəmiyyət üçün ümumi və icbari formada həyata keçirilməsi isə onları qeyd-şərtsiz bu mülkiyyətlə təmin olunmasını təsbib edən inzibati qanun, bu qanunun reallaşdırılmasını iqtisadi cəhətdən təmin edən iqtisadi mexanizm ola bilər.

“Proletariat diktaturası” və “İctimai mülkiyyət” anlayışlarını K. Marksın müəyyən etdiyini və bu iki anlayış onun elmi sosializm nəzəriyyəsinin özülü olduğunu nəzərə aldıqda “Proletariat diktaturasının” cəmiyyətdə mülkiyyətsiz vətən¬daşları qeyd-şərtsiz və mütləq mülkiyyətlə təmin etmək haqqında qanun olduğu aydın olur. Üstəlik bu qanunu, yəni, proletariatın bu diktaturasını reallaş¬dı¬ran iqtisadi mexanizmi, yəni milli mülkiyyətin bir hissəsinə ictimai mülkiyyət statusu verilərək mülkiyyətsiz vətəndaşları mülkiyyətlə təmin etməklə təcrübədə insanlara nə dərəcədə azad, demokrarik şəraitdə yaşamaq, inkişaf etmək imkanları verən iqtisadi-ictimai sistem, dövlət quruluşu yaratmaq imkanı verdiyini görmək olur.

Sosializm quruluşunun yaradılmasının ilk zəruri addımı kimi K. Marksın cəmiyyətdə mövcud olan dövlət mülkiyyətinin milliləşdirilməsini daim önə çəkməsi də fövqəladə dərəcədə mühüm məsələdir.

 

Ardı var

 

Şapur Qasımi

 

Hürriyyət.- 2022.- 5 iyul.- S.14.